ßen de 300 ü anca çıkarıyorum...
yokuş aşağı istop ediyo; yokuş yukarı da kendi itiyo heraLde. Ya da depo 16 yerine 25 lt Lik
ßen de 300 ü anca çıkarıyorum...
yokuş aşağı istop ediyo; yokuş yukarı da kendi itiyo heraLde. Ya da depo 16 yerine 25 lt Lik
arkadaşlar merhaba,
motorumun debriyaj kısmında bir problem var. debriyajı bırakıp harekete geçerken "kıf kıf" şeklinde bir sürtme duyuyorum. balata bitmiş olabilir diye düşünüp fiyat sordum.
orjinali; 180 balata + saçlar toplamda 260 ytl.
lucas marka; sadece balata 71€
fiyatlar yüksek geldi açıkçası. debriyajın bitik olduğundanda emin değilim. motorum 20000 km de.
Tavsiye edebileceğiniz bir usta yan sanayi yedek parça önerilernizi bakliyorum. servise götürsem her ihtimalde değiştirecekler ve tuzlu bir faturayla karşılaşmak ta istemiyorum.
tşk.
[B]Motosiklet araç değil amaçtır...[/B]
ya çok özür dilerim hiç bakmamışım özele.... iki kere özür.....
bende herhalde hiç okumadı diye de düşündüm üstelik.... tüh bana...
merhaba, ben geçen hafta ön lastik duro taktım 90-90-17 ... fiyatı da 40 ytl bir haftadır kullanıyorum ve çok memnunum.... arka lastiği yeni değiştirmiştim pirelli var. ama belkide benim uyuzluğumdan çok beğenmedim biraz da ha dişli ve yumuşak yeri tutan bir lastik daha iyi olurmuş gibi geliyor. kolay gelsin
Elbetteki gelen sese göre yorum yapamayız ama bu çok garip bir ses işte. zaten cbf250 -bana sorarsanız- yapısı itibariyle enteresan sesler eşliğinde çalışan bir makina. Debriyajın bittiğini az çok bende kestirebiliyorum. ben daha çok alternatif yedek parça önerilerinizi merak ediyorum.
Bildiğiniz motosiklet mağazası varmı arkadaşlar, orjinali dışında hesaplı balata ve belki saçlar alabileceğim ?
[B]Motosiklet araç değil amaçtır...[/B]
Evet ben de bütün yedek parçaları Aydın Motor'dan istiyorum.
Parayı hesaba havale edip, telefonla sipariş geçtiğimin ertesi günü ürün elime ulaşıyor...
Fiyatları da oldukça hesaplı, kalite ve hizmet konusunda da benden onay aldılar...
--- ---
Bu arada arkadaşlar daha önce sormuş olabilirim. Tekrar sormak istiyorum
Rampa aşağı 6.vites, biraz rüzgar, 120 km de motor 8.500 devirde ve bağırıyor.
Bu normal bişey mi? Daha 13.000 km de debriyaj balataları bitmemesi lazım nasıl iştir
Cbf i ilk aldığımızda hemen ardına birde gt 250 almıştık..
gt disk arka fren ve çift silindirden yana baya bir + sı vardı cbf i savunanlar ise hep malzeme kalitesine takılı kaldılar .. yani sağlamlık ve malzeme kalitesi..
bizdeki cbf 17000 kmde zinciri daha germe imkanı kalmayınca zincir değişimi gerektirdi.. haliyle zincir ve dişliler beraberce değişti.. aynı km de ki gt lere bakıyorum zincir hala aynen devam ediyor 22000 de şimdide ekzantirik zinciri değişecek diyolar .. gt de bu sorunda yok.. şimdi takkeyi önekoyunca .. teknolojik olarak çok geride kalan honda cbf .. kalite olarakta gt nin arkasında kaldı demek bence yanlış olmuyor..
hem pahalı motor satacan hem yedek parçan pahalı olacak hem dayanıklı olmayacan.. eee nolacak şimdi malzeme kalitesi meselesi ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Arkadaşlar çayırda beygir koşturur gibi kullanmayaın şu makineyi. Lastik havalarını kontrol edin. Yağını ,bujisini ,filtrelerini zamanında değiştirin,Karbüratür ayarını kontrol ettirin. Uzun yol sakin kullanımda en az 400 450 gitmesi lazım.Benim motor şehir trafiğine pek girmiyor,genelde uzun yol şartlarında kullanıyorum.Şehir içinde ne yakar bilmiyorum.
barış abi,
bu söylediklerine şimdi katılıyorum. cbf ikinci motorum. cometi sattıktan sonra yine bir comet almayı düşündüm ama bilindiği üzere hyosung un isim ve piyasa karışıklıkları ve de honda nın en azından cbf in daha kaliteli olabileceğini düşündüm. twister ı biliyorum bazı kronik rahatsızlıkları var. aynıları cbf250 dede mevcutmuş şimdi görebiliyorum. cbf kötüdür demiyorum ama bazı honda yaygaracıları diğerlerinin hakkını yemesin.
en basit örneğiyle, bir cometin zinciri hiç salmamıştı. o kadarda bakımsız binmiştim bazı zamanlarda. ama cbf in zincirini daha yeni temizleyip gerdiğim halde 1 günde eski yerine geliyor.
[B]Motosiklet araç değil amaçtır...[/B]
arkadaşlar ve abilerim....
cbf veya cbx almak istiyorum fakat Apache'mle takas yapmak zorundayım ilgilenen olursa beni ararsa sevinirim 0537 634 41 67 adım murat çelik..
Apache'm 2008 model 4500 km'de 2 yıl garantilidir depo kılıfı ve Kappa26 marka çanta vardır..
sıfır apache plaka dahil 3750-3800 YTL civarı ben sadece 3200 istiyorum (takas için) nakit olarak düşünen varsa arayın konuşalım pazarlık payı vardır çok olmamakla birlikte vade yapabilirim vaktinizi aldım ilginiz için teşekkür ederim..
Ϝίάт dѳϐLѳ Ί.Ҙ мυLтίjέт || üstü kapalı hayabusa ||
Cbf250 kullanlar bu motosiklet neden diğer motosikletlere göre fazla yakıyor bende gilera nexus vardı 500 cc scooter olmasına rağmen 4-4,5 yakıyordu şimdi bazı cbf250 kullanıcıları 5 lt yaktığını söylüyor neden acaba ?
ben motorumdan memnunum cbf 250 gayet güzel uzun yolda gittim güzel bence
DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin
Yaw her motosiklette sorun olur cbf 250 e neden bu kadar karalama yapılıyor benimde yakıt problemi vardı halloldu sıfır motosikletleride ben 1 -2 sene sonra göreceğim sorun oluyormu olmuyormu...
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
evet yakıt bence kullanıcıya bağlı ben yüzde 3.5 yakıtla gayet güzel geziyorum sağlamlık konusu ise yani dağa hiç birşey yaptırmadım sonucta bu honda
DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin
BBRR, CBF250 belki zincir problemi yasatiyor ama GT250 gibi piston kirmiyor...
cbf250nin zincirinin cabuk değişmesi gerektiği doğru ama;;;;
GT gibi piston sorunu yok
paslanma sorunu yok
elektronik hataları yok
sarf malzemeler cbf cok daha kaliteli
gtnin üstün yanları görüntüsü ve gücü
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)