Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #721
    hayatımHepyek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2006
    Şehir
    ist-blk
    Motosikleti
    GT250 - CBF250 - yok
    Arkadaşlar merhaba,
    Filtre temizle deyince aklıma geldide sorayım dedim. CBF yeni aldım ve kalsiktir zaten, arka sele kilidi sıkışmış. Dün az daha anahtarı kıracaktım. Arkaya doğru çevirince kask kilidi açılıyor, öne doğru santim oynamıyor.
    Sele yi açmanın başka bir yolunu bilen var mı?
    tşk


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #722

    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    Alıntı hayatımHepyek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,
    Filtre temizle deyince aklıma geldide sorayım dedim. CBF yeni aldım ve kalsiktir zaten, arka sele kilidi sıkışmış. Dün az daha anahtarı kıracaktım. Arkaya doğru çevirince kask kilidi açılıyor, öne doğru santim oynamıyor.
    Sele yi açmanın başka bir yolunu bilen var mı?
    tşk
    Zaten öne doğru oynaması gerekmiyor.Anahtarı sağa çevirince alttaki pimi cekeceksin seleyi kaldıracaksın

  3. #723
    hayatımHepyek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2006
    Şehir
    ist-blk
    Motosikleti
    GT250 - CBF250 - yok
    Alıntı SZR59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten öne doğru oynaması gerekmiyor.Anahtarı sağa çevirince alttaki pimi cekeceksin seleyi kaldıracaksın


    Aklıma da gelmedi değil. Dedim kendi kendime kek gibi anahtarı çevirmeye çalışıyorum ama santim oynamıyo nasıl bu kadar sıkışabilir diye. Benim kuzenin twistr ında öne çevriliyodu diye hatırlıyorum. Pimde göremedi ya, akşam bir deneyeyim.
    Çok sagol...

  4. #724

    Üyelik
    28 Haziran 2008
    ya benimde abim twister almak istiyo ama bi yandan da hyosunglara gözü takılıyo siz ne dersiniz bu konuda

  5. #725
    SeRHaTeKiNci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kymco (Satılık)
    Alıntı aragron387 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya benimde abim twister almak istiyo ama bi yandan da hyosunglara gözü takılıyo siz ne dersiniz bu konuda
    Honda'nın kalitesi, dengesi, yol tutuşu tartışılmaz. Şüphesizdir.
    Hyosung GT250 Comet hiç kullanmadım nasip olmadı.
    Fakat birisi çift silindir olduğu için 29 HP, birisi tek silindir olduğu için 22 HP..
    Ayrıca HYOSUNG'un durumları baya karıştı. Doğrusu işin gerçeğini de bir türlü ögrenemedim.
    Benim güç farkı olmasına rağmen tavsiyem HONDA'dan yana olacaktır..
    Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
    Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..

  6. #726

    Üyelik
    28 Haziran 2008
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    Honda CBF250
    Alıntı sencaner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    az önce cuma namazından çıkınca cbf 150 sahibine sordum; km de 90 ykr yakıyor dedi.
    ark.Lar Çok merak ediyorum. nedir bu cbf ya da twisterlarınızın yakıt tüketimi?
    depoyu doldordum ağzına kadar,bu benzinle 300 km yol gitti..

    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normalde ,şehir dışı sakin kullanımda, dolu depo ile 400'ü geçmesi gerekir. En son geçen hafta Alanya -Dalaman + Dalyan falan, dolu depo ile tam 460 km yol yaptım yedeğe ondan sonra düştü. O kadar ekonomik yani.
    ortalama hız ne kadardı? ben geçen hadta tam dolu depoyla 300 km gittim. ama hızım hep 120 civarıydı.

  7. #727
    bulosele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2006
    Şehir
    Bursa
    Gecen haftasonu ben de 320 km civarı yol gittim, yol sonunda benzinim hala bitmemisti.

  8. #728
    edoxk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    tekirdağ çerkez
    Motosikleti
    xl 1000 varadero bmw 650 gs vtsrm 650 xt660
    ben bugün gezimi tamamladım 1400 km gezmişim çerkezköy den çanakkale asos akçay kuşadası izmir manisa balıkesir morum hiçbir sorun çıkarmadı yakıtıda çok iyidi aynı hızla artçıyla cbf 250 ben ve vstrom dan daha az yaktı dağa ne olsun ben motordan çok memnunum honda hayat onda
    DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin

  9. #729
    sencaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbr600f
    v strom dediğin 650cc motor edoxk heraLde ondan az yakacaksın

  10. #730
    bulosele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2006
    Şehir
    Bursa
    edoxk, o kadar yol yapmıssınız, fotografları bekliyoruz...

  11. #731
    edoxk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    tekirdağ çerkez
    Motosikleti
    xl 1000 varadero bmw 650 gs vtsrm 650 xt660
    foto çok ta koyamıyorum
    DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin

  12. #732
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Arkadaşlar Geçen hafta motosiklete genel bakım yaptırdım usta motosiklete çift tırnaklı buji taktı bu daha az benzin yakar dedi .Bakalım görüceğiz 2 hafta sonra 700 +700= 1400 km lik bir yolculuğa çıkacağım (istikamet KASTAMONU)
    ne yakıyor sizinle paylaşırım Tabii çekeceğim fotoğraflarıda .Madem şunuda sorayım çift tırnaklı buji taktırıpta kullanan varsa yakıt konusunda nasıl olduğunu söyleyerse iyi olur .Saygılar İyiki varsınız motosikletçi arkadaşlarım hepinizi seviyorum
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  13. #733

    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbf 250
    korkut hocam bakımda neler yapıldı ve kaça mâl oldu yazarsan sevinirim..

  14. #734
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı korkut 250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Geçen hafta motosiklete genel bakım yaptırdım usta motosiklete çift tırnaklı buji taktı bu daha az benzin yakar dedi
    araçlarda olsun motosikletlerde olsun sürekli çalışan parçalardan olan bujilerde bu sürekli çalışmanın verdiği hasara yedek parça sektöründe kıvılcım erozyonu denir.
    eskiler bilirler 5-10bin kmde bujiler değişirdi.
    halbuki gelişen motor teknolojileri ve yeni nesil araçlarda bakım süreleri oldukça uzamıştır..
    eğer bujilerde bundan nasibini almamış olsa gaz emisyon değerleri artacaktı..
    motor performansı azalıp katalizatör hasar görecekti.. ateşlemede sürekli kesiklik oluşacaktı elektrod aralıkları uzadığı için...

    günümüzdeki çoklu tırnaklı bujilerin varlığının asıl amacı yakıt tasarrufu değil , bujilerin çalışma ömürlerini uzatmak olup ateşleme ile ilgili diğer aksamın hasar görmemesi içindir..
    artık 50-60 bin km aralığına kadar bujiler çalışabiliyorlar..
    motosikletlerde ise çoklu tırnaklılar geniş çaplı pistonlar üzerinde faydalı olabilirler..600 cc den düşük hacimli motorlarda,teknolojik anlamda eski tip motor düzeneği varsa bu bujilerin extra bir katma değeri olmayacaktır..

  15. #735
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Alıntı utenmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    korkut hocam bakımda neler yapıldı ve kaça mâl oldu yazarsan sevinirim..
    Hocam bakım olarak buji değişti hava filtresi temizlendi yağı değişti yağ filtresi değişti ayrıca bakım haricinde ringli zincir taktırdım
    Bunlar bana
    Buji 15 ytl
    Yağ 25 ytl
    Yağ filtresi 15 ytl
    Ustalık25 ytl
    Ayriyetten
    Ringli zincir 80 ytl

    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    araçlarda olsun motosikletlerde olsun sürekli çalışan parçalardan olan bujilerde bu sürekli çalışmanın verdiği hasara yedek parça sektöründe kıvılcım erozyonu denir.
    eskiler bilirler 5-10bin kmde bujiler değişirdi.
    halbuki gelişen motor teknolojileri ve yeni nesil araçlarda bakım süreleri oldukça uzamıştır..
    eğer bujilerde bundan nasibini almamış olsa gaz emisyon değerleri artacaktı..
    motor performansı azalıp katalizatör hasar görecekti.. ateşlemede sürekli kesiklik oluşacaktı elektrod aralıkları uzadığı için...

    günümüzdeki çoklu tırnaklı bujilerin varlığının asıl amacı yakıt tasarrufu değil , bujilerin çalışma ömürlerini uzatmak olup ateşleme ile ilgili diğer aksamın hasar görmemesi içindir..
    artık 50-60 bin km aralığına kadar bujiler çalışabiliyorlar..
    motosikletlerde ise çoklu tırnaklılar geniş çaplı pistonlar üzerinde faydalı olabilirler..600 cc den düşük hacimli motorlarda,teknolojik anlamda eski tip motor düzeneği varsa bu bujilerin extra bir katma değeri olmayacaktır..
    Sonuç olarak yakıtı az yada çok yakmasında bir etken yok diyorsunuz doğrumr....
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  16. #736
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Haftasonu Alanya'daydım. Giderken 4 litre yaktı. Fakat dönüşte rampa ve rüzgar birleşince 5 litreye kadar yükseldi. 120 den aşağı pek düşmedim. Büyük motorlar uzun yolda daha avantajlı bence.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  17. #737
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ekim 2006
    Bende İstanbuldan Kastamonuya gideceğim Yaklaşık gidiş geliş 1300 km ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim motosiklette ???

  18. #738
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı korkut190 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende İstanbuldan Kastamonuya gideceğim Yaklaşık gidiş geliş 1300 km ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim motosiklette ???
    Yağını kontrol ederek gidin. Sıcak havalar da yağ eksilebilir ne olur ne olmaz Onun dışında motorunuza güvenin
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  19. #739
    sencaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbr600f
    Alıntı korkut190 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende İstanbuldan Kastamonuya gideceğim Yaklaşık gidiş geliş 1300 km ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim motosiklette ???
    kazasız ßeLasız gider geLirsin inş.Lah. ßen 650 km ye cesaret edemezdim twisterLa...

  20. #740
    bulosele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2006
    Şehir
    Bursa
    Alıntı korkut190 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende İstanbuldan Kastamonuya gideceğim Yaklaşık gidiş geliş 1300 km ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim motosiklette ???
    İciniz rahat olsun, motorunuza güvenin.Yagını kontrol ettikten sonra bir de zinciri yaglayın tamamdır. Ben bir seferde en fazla 450 km yaptım ve hicbir sorunla karsılasmadım.

    Ama bir tavsiyede bulunmak istiyorum, selenin üzerine 1-2 kat sünger koyabilirsiniz...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler