Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Haziran 2008, 16:33
#721
Arkadaşlar merhaba,
Filtre temizle deyince aklıma geldide sorayım dedim. CBF yeni aldım ve kalsiktir zaten, arka sele kilidi sıkışmış. Dün az daha anahtarı kıracaktım. Arkaya doğru çevirince kask kilidi açılıyor, öne doğru santim oynamıyor.
Sele yi açmanın başka bir yolunu bilen var mı?
tşk
Reklamlar
-
27 Haziran 2008, 16:55
#722
hayatımHepyek adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Filtre temizle deyince aklıma geldide sorayım dedim. CBF yeni aldım ve kalsiktir zaten, arka sele kilidi sıkışmış. Dün az daha anahtarı kıracaktım. Arkaya doğru çevirince kask kilidi açılıyor, öne doğru santim oynamıyor.
Sele yi açmanın başka bir yolunu bilen var mı?
tşk
Zaten öne doğru oynaması gerekmiyor.Anahtarı sağa çevirince alttaki pimi cekeceksin seleyi kaldıracaksın
-
27 Haziran 2008, 17:02
#723
SZR59 adlı üyeden alıntı
Zaten öne doğru oynaması gerekmiyor.Anahtarı sağa çevirince alttaki pimi cekeceksin seleyi kaldıracaksın
Aklıma da gelmedi değil. Dedim kendi kendime kek gibi anahtarı çevirmeye çalışıyorum ama santim oynamıyo nasıl bu kadar sıkışabilir diye. Benim kuzenin twistr ında öne çevriliyodu diye hatırlıyorum. Pimde göremedi ya, akşam bir deneyeyim.
Çok sagol...
-
28 Haziran 2008, 01:38
#724
ya benimde abim twister almak istiyo ama bi yandan da hyosunglara gözü takılıyo siz ne dersiniz bu konuda
-
28 Haziran 2008, 02:12
#725
aragron387 adlı üyeden alıntı
ya benimde abim twister almak istiyo ama bi yandan da hyosunglara gözü takılıyo siz ne dersiniz bu konuda
Honda'nın kalitesi, dengesi, yol tutuşu tartışılmaz. Şüphesizdir.
Hyosung GT250 Comet hiç kullanmadım nasip olmadı.
Fakat birisi çift silindir olduğu için 29 HP, birisi tek silindir olduğu için 22 HP..
Ayrıca HYOSUNG'un durumları baya karıştı. Doğrusu işin gerçeğini de bir türlü ögrenemedim.
Benim güç farkı olmasına rağmen tavsiyem HONDA'dan yana olacaktır..
Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..
-
28 Haziran 2008, 13:48
#726
sencaner adlı üyeden alıntı
az önce cuma namazından çıkınca cbf 150 sahibine sordum; km de 90 ykr yakıyor dedi.
ark.Lar Çok merak ediyorum. nedir bu cbf ya da twisterlarınızın yakıt tüketimi?
depoyu doldordum ağzına kadar,bu benzinle 300 km yol gitti..
banro adlı üyeden alıntı
Normalde ,şehir dışı sakin kullanımda, dolu depo ile 400'ü geçmesi gerekir. En son geçen hafta Alanya -Dalaman + Dalyan falan, dolu depo ile tam 460 km yol yaptım yedeğe ondan sonra düştü.
O kadar ekonomik yani.
ortalama hız ne kadardı? ben geçen hadta tam dolu depoyla 300 km gittim. ama hızım hep 120 civarıydı.
-
28 Haziran 2008, 14:30
#727
Gecen haftasonu ben de 320 km civarı yol gittim, yol sonunda benzinim hala bitmemisti.
-
28 Haziran 2008, 16:25
#728
ben bugün gezimi tamamladım 1400 km gezmişim çerkezköy den çanakkale asos akçay kuşadası izmir manisa balıkesir morum hiçbir sorun çıkarmadı yakıtıda çok iyidi aynı hızla artçıyla cbf 250 ben ve vstrom dan daha az yaktı dağa ne olsun ben motordan çok memnunum honda hayat onda
DÖNERSEN ISLIKÇAL.
....Huzur islamda,sen nerdesin
-
29 Haziran 2008, 00:39
#729
v strom dediğin 650cc motor edoxk heraLde ondan az yakacaksın
-
29 Haziran 2008, 00:57
#730
edoxk, o kadar yol yapmıssınız, fotografları bekliyoruz...
-
29 Haziran 2008, 01:37
#731
foto çok ta koyamıyorum
DÖNERSEN ISLIKÇAL.
....Huzur islamda,sen nerdesin
-
30 Haziran 2008, 10:52
#732
Arkadaşlar Geçen hafta motosiklete genel bakım yaptırdım usta motosiklete çift tırnaklı buji taktı bu daha az benzin yakar dedi .Bakalım görüceğiz 2 hafta sonra 700 +700= 1400 km lik bir yolculuğa çıkacağım (istikamet KASTAMONU)
ne yakıyor sizinle paylaşırım Tabii çekeceğim fotoğraflarıda .Madem şunuda sorayım çift tırnaklı buji taktırıpta kullanan varsa yakıt konusunda nasıl olduğunu söyleyerse iyi olur .Saygılar İyiki varsınız motosikletçi arkadaşlarım hepinizi seviyorum
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
30 Haziran 2008, 14:29
#733
korkut hocam bakımda neler yapıldı ve kaça mâl oldu yazarsan sevinirim..
-
30 Haziran 2008, 15:07
#734
korkut 250 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Geçen hafta motosiklete genel bakım yaptırdım usta motosiklete çift tırnaklı buji taktı bu daha az benzin yakar dedi
araçlarda olsun motosikletlerde olsun sürekli çalışan parçalardan olan bujilerde bu sürekli çalışmanın verdiği hasara yedek parça sektöründe kıvılcım erozyonu denir.
eskiler bilirler 5-10bin kmde bujiler değişirdi.
halbuki gelişen motor teknolojileri ve yeni nesil araçlarda bakım süreleri oldukça uzamıştır..
eğer bujilerde bundan nasibini almamış olsa gaz emisyon değerleri artacaktı..
motor performansı azalıp katalizatör hasar görecekti.. ateşlemede sürekli kesiklik oluşacaktı elektrod aralıkları uzadığı için...
günümüzdeki çoklu tırnaklı bujilerin varlığının asıl amacı yakıt tasarrufu değil , bujilerin çalışma ömürlerini uzatmak olup ateşleme ile ilgili diğer aksamın hasar görmemesi içindir..
artık 50-60 bin km aralığına kadar bujiler çalışabiliyorlar..
motosikletlerde ise çoklu tırnaklılar geniş çaplı pistonlar üzerinde faydalı olabilirler..600 cc den düşük hacimli motorlarda,teknolojik anlamda eski tip motor düzeneği varsa bu bujilerin extra bir katma değeri olmayacaktır..
-
30 Haziran 2008, 15:34
#735
utenmen adlı üyeden alıntı
korkut hocam bakımda neler yapıldı ve kaça mâl oldu yazarsan sevinirim..
Hocam bakım olarak buji değişti hava filtresi temizlendi yağı değişti yağ filtresi değişti ayrıca bakım haricinde ringli zincir taktırdım
Bunlar bana
Buji 15 ytl
Yağ 25 ytl
Yağ filtresi 15 ytl
Ustalık25 ytl
Ayriyetten
Ringli zincir 80 ytl
kaldera adlı üyeden alıntı
araçlarda olsun motosikletlerde olsun sürekli çalışan parçalardan olan bujilerde bu sürekli çalışmanın verdiği hasara yedek parça sektöründe kıvılcım erozyonu denir.
eskiler bilirler 5-10bin kmde bujiler değişirdi.
halbuki gelişen motor teknolojileri ve yeni nesil araçlarda bakım süreleri oldukça uzamıştır..
eğer bujilerde bundan nasibini almamış olsa gaz emisyon değerleri artacaktı..
motor performansı azalıp katalizatör hasar görecekti.. ateşlemede sürekli kesiklik oluşacaktı elektrod aralıkları uzadığı için...
günümüzdeki çoklu tırnaklı bujilerin varlığının asıl amacı yakıt tasarrufu değil , bujilerin çalışma ömürlerini uzatmak olup ateşleme ile ilgili diğer aksamın hasar görmemesi içindir..
artık 50-60 bin km aralığına kadar bujiler çalışabiliyorlar..
motosikletlerde ise çoklu tırnaklılar geniş çaplı pistonlar üzerinde faydalı olabilirler..600 cc den düşük hacimli motorlarda,teknolojik anlamda eski tip motor düzeneği varsa bu bujilerin extra bir katma değeri olmayacaktır..
Sonuç olarak yakıtı az yada çok yakmasında bir etken yok diyorsunuz doğrumr....
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
30 Haziran 2008, 21:04
#736
Haftasonu Alanya'daydım. Giderken 4 litre yaktı. Fakat dönüşte rampa ve rüzgar birleşince 5 litreye kadar yükseldi. 120 den aşağı pek düşmedim. Büyük motorlar uzun yolda daha avantajlı bence.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
30 Haziran 2008, 21:32
#737
Bende İstanbuldan Kastamonuya gideceğim Yaklaşık gidiş geliş 1300 km ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim motosiklette ???
-
01 Temmuz 2008, 01:47
#738
korkut190 adlı üyeden alıntı
Bende İstanbuldan Kastamonuya gideceğim Yaklaşık gidiş geliş 1300 km ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim motosiklette ???
Yağını kontrol ederek gidin. Sıcak havalar da yağ eksilebilir ne olur ne olmaz Onun dışında motorunuza güvenin
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
01 Temmuz 2008, 02:03
#739
korkut190 adlı üyeden alıntı
Bende İstanbuldan Kastamonuya gideceğim Yaklaşık gidiş geliş 1300 km ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim motosiklette ???
kazasız ßeLasız gider geLirsin inş.Lah. ßen 650 km ye cesaret edemezdim twisterLa...
-
01 Temmuz 2008, 02:36
#740
korkut190 adlı üyeden alıntı
Bende İstanbuldan Kastamonuya gideceğim Yaklaşık gidiş geliş 1300 km ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim motosiklette ???
İciniz rahat olsun, motorunuza güvenin.Yagını kontrol ettikten sonra bir de zinciri yaglayın tamamdır. Ben bir seferde en fazla 450 km yaptım ve hicbir sorunla karsılasmadım.
Ama bir tavsiyede bulunmak istiyorum, selenin üzerine 1-2 kat sünger koyabilirsiniz...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler