ben memnunum vallahi 150 liyle kıyaslıyolar ama ben tek yakıt konusunda cbf150 250 ye oranla iyi oda olsun yakıt için cbf150 alınır ama sonra yetmeye bilir temiz bir cbf 250 yi çok motora değişmem
ben memnunum vallahi 150 liyle kıyaslıyolar ama ben tek yakıt konusunda cbf150 250 ye oranla iyi oda olsun yakıt için cbf150 alınır ama sonra yetmeye bilir temiz bir cbf 250 yi çok motora değişmem
DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin
Hocam;
CBF 250 tork makinasıdır. Fazla hız beklenemez ama viraj çıkışlarındaki veya kalkışlardaki hızlanma; oldukça tatmin edicidir.
125-150 lik makinada hiç görmediğin tork CBF 250'de vardır. Bindiğin anda büyük bir makina hissi verir. Tabi sadece his diyorum!
Son hız 2 kişi ile en fazla 125-130 diyebiliriz. Uygun makina, uygun şartlarda...
bu alet son zamanlarda cok aklıma takıldı 3 model kafamda war biriside bu artık 3ünüde test edip öle karar vericem
aşırı derecede rüzgar yoksa 2 kişi 130 a cıkıyor gayet rahat(95kg+45kg)
Ride your way
İşte yazıyorum ben denedim ama yedegi degil. Benzin tamen bitti.(yedek dahil) Bizim köye yakın istasyon var üstelik yol rampa aşagı 1km falan . 1 Lt benzin aldım. Devirli devirsiz karışık kullandım 38 Km sonra teklemeye başladı. Bu arada benim Motor CBF 150 ve halen rodaşı tamamlanmamışdı...
kimi arkadaşlar cbf250 yi 150 lik motrlarla kıyaslıyor bence alakasıyok ama 250 lik sürat makinesi değil tam bir gezi mororu 2 kişi istediğin yere git yani büyük cc ler hariç koltuk rahat virajlara giriş güzel gidon rahat 6 vites seri daha ne olsun
DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin
Herkese merhaba,
Gecte olsa bu topic'i farkettim ve artık takipteyim.
Bu arada bende de CBX250 var.
Viper dostumun söylediği gibi cbf250 torklu bir motor. Bunu da 2 kişi çoğu yolda 6. vitesten 5'e bile düşmediğinizde anlarsınız. Uzun yolda yolda çok viraj olup sizi yavaşlatmak zorunda kalmazsa, 6. vitesle gidiyorsunuz. CBF150, CBR125 gibi motorların aynı rampalarda 4'e düştüğünü çok gördüm.
Tork derken yavaş gibi algılanmasın. Rüzgarsız bir günde 2 kişi 140-145 gibi hızlara çıktığımda oldu. Şahsen motorun torku bana son hızdan daha önemli. Viraj çıkışlarındaki ivmesi, rampadaki gücü, araçları sollarken çıkışı 150cc ile asla kıyaslanamaz.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
cbf 250 gün geçtikce hoşuma gidiyor hele 4.ve 5. viteslerde cıldırıyor bilmem havalar soğuk ondan mı ama manyak alet abi daha ne olsun
DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin
şu cbf250yide çinde üretselermiş yedek parçası belki daha uygun olurdu milletde daha rahat 250cc alabilirdi
lezzet gider,mesuliyet kalır...
temiz bir cbf 250 nin parça sorunu olmaz bence
DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin
Temiz bir motor muhtemelen dert açmaz ama cbf 250 parça fiyatı noktasında canınızı fena yakabilir. Onun için tavsiyem bu son hız olayını nadiren yapmak lazım, böylelikle can yakan parcaları daha uzun ömürlü olur, sizinde moraliniz daha az bozulur. Canı yanan bir arkadasınız.
20,000 km sonunda ekzantirik zinciri değişmesi gerektiği servis tarafından söylendi. Orjinal ekzantirik zinciri 192 ytl cik.. yan sanayisi 60 ytl .. merak edene duyurulur..
Not: Yan sanayi çin malı değildir...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)