Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Kasım 2015, 21:59
#3201
on arka disli ve oring zincir ile degisti.on amortisor kece ve yagi,hava ve yag filtresi,yag degisti 200 km once.uzun yolda kullanildi motor.2007 model 36000 km ve agustos 2016 kadar muayeneli.kazasi ve vergi borcu yoktur.irtibat 05365403514.yalovadayim motor kapali garajda durmaktadir.son fiyat 6300 tl.
Reklamlar
-
07 Kasım 2015, 12:48
#3202
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Yukarıda yazdıklarınız değişene kadar kullandıysa baya bi kullanılmış demektir..
Evet kagitta o dediklerimin hepsi yaziyor bir bir fiyatlari ile birlikte.
Bende anladim açikçasi neden sifirlandiği yağ yokken kullandilar heralde bu km de bunlari görmesi normal değil bence
-
10 Kasım 2015, 16:57
#3203
Dun itibariyle Bandirmadan bir arkadasimizdan yine bu foruma uye olan yigit kardesimden kirmizi twister aldim.daha once ramzey qm 250 ve mondial mct 250 formunda uzun zaman yazdım umarim bundan sonra aranizda olup bilgi ve deneyimletirimi sizlerle paylasirim.kisaca kendimi burdada tanitayim,77 bandirma digunluyum.bilg.uzmanlığı yapiyorum.91 senesinde motorculuk hayatim mz 301 le basladi.sanirim 12 nci motorumu kullaniyorum.buyuk kucuk bir cok motor kullanip tamir ve bakim isiyle de ugrastim.kisaca böyle.
-
10 Kasım 2015, 18:46
#3204
Aldığınız motor model km vs nasıldır? Cbf 250 hakkında görüşleriniz nelerdir?
150cc den buna geçmek mantıklı mı? Son hız ve konfor olarak tatmin eder mi?
Beycivan adlı üyeden alıntı
Dun itibariyle Bandirmadan bir arkadasimizdan yine bu foruma uye olan yigit kardesimden kirmizi twister aldim.daha once ramzey qm 250 ve mondial mct 250 formunda uzun zaman yazdım umarim bundan sonra aranizda olup bilgi ve deneyimletirimi sizlerle paylasirim.kisaca kendimi burdada tanitayim,77 bandirma digunluyum.bilg.uzmanlığı yapiyorum.91 senesinde motorculuk hayatim mz 301 le basladi.sanirim 12 nci motorumu kullaniyorum.buyuk kucuk bir cok motor kullanip tamir ve bakim isiyle de ugrastim.kisaca böyle.
-
10 Kasım 2015, 18:56
#3205
slyman_b adlı üyeden alıntı
Aldığınız motor model km vs nasıldır? Cbf 250 hakkında görüşleriniz nelerdir?
150cc den buna geçmek mantıklı mı? Son hız ve konfor olarak tatmin eder mi?
55 kiloyum ben en son 145 yapiyordu yatarak.
Konfor super ona laf yok, ama yakiti cok uzer orjinal parcalarida pahalidir.
Ben 130-140 giderek sehiricindede devirli kullanarak 25 kurusa kadar cikiyordum, tek silindire gore hesap et :D
-
10 Kasım 2015, 20:26
#3206
Gerçekten yakip konusunda üzüyor gidiyor mu gidiyor ama yakıt sikinti.
-
10 Kasım 2015, 21:25
#3207
Boyum 1,77 92 kiloyum kafamdaki kask ve montuda hesaba katarsak 100 kg diyelim. şehir dışında 90-100 km arası gittiğimde 130-150 krş arası yakıyor ama 110 dan sonrası karbüratör depoda ne varsa " yandım Allah " deyip alıyor. ama yakıtına göre zaten ekonomik bir motor. Tam olarak diyebilirim ki gücüne ve cc sine göre tam yakması gerektiği kadar yakıyor. Bu motoru daha önce baya incelemiştim bu ay almak nasip oldu. Motorun zaten kalitesini tartışmıyorum bana gere göze batan ilk sorunu zincirden sürekli gelen "şık şık" sesler ve 1 ve 2 nci vites aralığının biraz kısa bırakılmış olması.yani 6 ncı vitesin uzun yolda özellikle bayır aşağı uzun süren inişlerde motoru dinlendirmek ve akışa kolaylık yönünden faydası dışında da şehir içinde bir artısı yok.aldığım motor 2005 model 54 bin de. Ancak sahibi tarafından titiz davranılıp bakımları ve değişimleri zamanında aksatılmadan yapılmış. Alırken hiç düşünmeden aldım. Artık senelerin verdiği tecrübeden uzaktan bakınca anlıyorum. Kesinlikle güzel ve rahat bir motor. Boyu yüksek yada yatık kullanmak istemeyenler için gidon uzatma aparatı kullanabilirsiniz inanın çok rahat oluyor.herkese iyi akşamlar.
-
11 Kasım 2015, 01:14
#3208
Cbr 250 nin parça fiyatları uygun iken cbf 250 nin neden fazla?
Yakıt tüketimini de kuruş yerine lt/km olarak söylersek daha faydalı olur. 15-25 kuruş arası diyorsunuz yani 3-5 lt arası 100km de diyebiliriz. Cbr 250 de bu tüketimi daha iyi performans ile veriyor sanırım.
-
11 Kasım 2015, 12:09
#3209
şimdi yakıtı uygun derken bu üzerindeki kişinin sakin yada agrasif kullanımıyla değişen bir ölçüsüdür. race tarzı motorda genelde yolu boş gören kullanıcı hemen yüksek devirlere çıkmayı tercih ediyor. o nedenle iki motor arasındaki yakıt konusu birazda kullanıcının davranışıyla değişiyor. Genelde ben uzun yolda 90-100 arası gittiğimden 125 c motorlara çok yakın benzin tüketiyorum. cbf ve twisterin parçaları giderek stok kayıtlarında azalma gösterdiği için ve yılına göre parçaları bulunmamaya başladığı için artmış olabilir.yani arz ve talep meselesi.ama biraz araştırma hüneri olan binici bazı parçaları hesaplı bulabiliyor. Şu anda yollarda bolca gördüğümüz scooter ve cup tarzı motorların parçalarının bol ve ucuz olmasının sebebi piyasada motorların yaygın olarak bulunmasından ve sürekli arıza bozulma kırılma gibi sorunlardan geliyor.
-
11 Kasım 2015, 15:02
#3210
Hayirli olsun .
Gerekli arastirmayi yaparsaniz bu motorun her parcasini bulursunuz. Su an bile bu sekmeyi kapatip akliniza gelen parcayi basitce google a yazsaniz sonuc karsiniza cikacaktir.
-
11 Kasım 2015, 16:28
#3211
1 saat önce 2005 model twisteri 10 plaka (balıkesir)olarak 177 tl ye sigorta ettirdim.yaş 39 13 nci motorum hiç kazam yok ehliyetim 2000 senesinde aldım. sigorta ücretleri geçen sene aynı motora 60 tl idi artık siz düşünün...
-
11 Kasım 2015, 17:12
#3212
slyman_b adlı üyeden alıntı
Cbr 250 nin parça fiyatları uygun iken cbf 250 nin neden fazla?
Yakıt tüketimini de kuruş yerine lt/km olarak söylersek daha faydalı olur. 15-25 kuruş arası diyorsunuz yani 3-5 lt arası 100km de diyebiliriz. Cbr 250 de bu tüketimi daha iyi performans ile veriyor sanırım.
Cbr 250 den milyar tane var cbf250 den milyon tane cunku.
Cbr enjeksiyon cbf karburatorlu oldugu icin cbr daha hizli gidip daha az yakiyor ikisi cok ayri motorlar
-
11 Kasım 2015, 18:45
#3213
ikisinin ayrı motor olduğu konusunda hem fikirim. http://www.yakittuketimi.net/honda-cbr250r/ - http://www.yakittuketimi.net/honda-cbx-250-twister/ yakıt değerleri için hangisi az yakıyormuş buyrun. ben istersem kl 500 ü bile cbr 250 kadar yaktırırım,istersem hayabusa kadar benzin içirtirim o benim elimde.
-
13 Kasım 2015, 16:36
#3214
2 gündür forum uykuda.hadi birseyler sorun da yazalım artık ..
-
14 Kasım 2015, 08:15
#3215
Beycivan adlı üyeden alıntı
2 gündür forum uykuda.hadi birseyler sorun da yazalım artık ..
Hocam az yakit icin kac bin de vites degistirmeliyiz ?
-
14 Kasım 2015, 09:48
#3216
X-Slim adlı üyeden alıntı
Hocam az yakit icin kac bin de vites degistirmeliyiz ?
5-6 bin deviri gecmeden vites atarsan, gaz kolunada nazik sekilde davranarak yani yavas yavas gaz acarak gidip ani hizlanmazsan o zaman az yakarsin
-
14 Kasım 2015, 10:16
#3217
seta34 adlı üyeden alıntı
5-6 bin deviri gecmeden vites atarsan, gaz kolunada nazik sekilde davranarak yani yavas yavas gaz acarak gidip ani hizlanmazsan o zaman az yakarsin
Iste problem orada gazi yavas acamiyorum torklu makina hizliyor buda hosuma gidiyor kizdigim zaman hele ben ben olmuyorum , sehir ici kac kurus yakmak normal hocam sizin dediginiz gibi yapsak
-
15 Kasım 2015, 00:21
#3218
Genelde 3000 devirde birinci vitesten 2 ye geciyorum ve bir daha motorun sesiyle hareket ediyorum.motor sizden vites istediginde artık bunu anliyor ve reflex olarak ust vitese atiyorsunuz.motor arizalarinin bile cogunu sesinden anlamak mumkundur.ben twisterin huyunu iyi biliyorum.insani surekli hizli gitmeye sevk ediyor ve kisa mesafede 5 nci vitese ne zaman ciktim diye dusunuyorsunuz.en son bandirma bursa arasi 110 km yolda 16 tl benzin tukettim ortalama hizim 110 du.90 km den asagi 130 dan yukari cikmadim.vites araliklarina uygun davranip devrinde vites gecirdim.yorgunluk hissetmedim ama arka canta denge unsurunu cok etkiliyor.motorun boyu uzadikca dengelemek guclesiyor.yarin bandirma mudanya gezimiz var.notlarimi yazarim insallah.
-
15 Kasım 2015, 01:07
#3219
X-Slim adlı üyeden alıntı
Iste problem orada gazi yavas acamiyorum torklu makina hizliyor buda hosuma gidiyor kizdigim zaman hele ben ben olmuyorum , sehir ici kac kurus yakmak normal hocam sizin dediginiz gibi yapsak
valla bendeki cbf cok yakiyordu bassamda basmasamda bende basiyordum. Yeni sahibi cok az yakiyor 90 i gecmiyor ama motor dedi anlamadim karburatorlu motor her zaman cok yakar illa yavas gitmen lazim. Ha ne oluyor ben 160-170 le gidiyorum cbr'la 20 kurus yakiyor, o 140 gecemeyip 22 kurus yakiyordu. Benzin sikinti yaratiyorsa uste 2-3 bisey koyup enjeksiyonlu birsey almalisin
-
15 Kasım 2015, 01:11
#3220
16 ile 21 kurus arasi yakiyr benimki
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler