Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #281
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Benzin göstergesi deponun şeklinden öyle gösteriyor. Üstü geniş alta doğru daralıyor depolar. Belli süre sonra alışıyor insan
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #282
    hedowich - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco vitality 50-ybr 125 -cbf 250 -fazer 600 S2
    Alıntı bruss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar dün motorun yağını değiştirdim(pover 1)vitesler zor geçmeye başladı hatta viteste marşa bastığımda makina bi an ileri atlıyodu hatta gitmeye çalışıyoduve hatta zinciri temizlemek için arkasını iple tavana bağladım vitesteyken debriyaj sıkılı oduğu halde tekerlek aynı hızda dönüyodu arkadaşa sordum debriyaj telini baya bi gerdi ama sonuç aynı servise gittim adam baktı kapağın açılması gerekiyo dedibırak motoru yarın alırsın dedi tamam yarın bırakırım dedim eve geldim bi araştırma yaptım yağın fazlalığından olduğunu öğrendim hemen yağını kontrol ettim gerçektende fazla koymuşum üst çizgiye kadar düşürdüm baya düzeldi biraz daha boşalttım şimdi süper oldu ama dururken hala boşa atamıyorum siz siz olun fağını fazala kaçırmayın saygılar
    dostum aklında bulunsun bizim icatlar max 1.6 lt yağ alıyor bende de aynı sorun vardı servis doldurmuş yağı agzına kadar vites bosa gecmiyordu kolaca sabahları sındıktan sonra sorun yoktu ama olsun olmaması lazım hyo degilki bu honda,ondan sonra 3000 de anladık ustayla 1.65 falan koyduk sonra hiç sorun olmadı canavar oldudebriyajın ayarlanması gerekebilir bosluk falaan vardır belki ondan yapmıs olabilir hallolur bunlar zaten. sen motoru ilk bindiğinde mutlaka ısıt
    sonra motorun sag tarafında ayak peginin üstünde kısa bir debriyaj teli var sık bırak oynar o zzaten wd 40 ile onu hafıf yagla gene sık bırakma ıslemı yap yagladktan sonra bakalım ıyılesme olur umarımzincirimizde dişlimiz toplam 250 ytl falan civarında gözün gibi bak temiz tut
    Ride your way

  3. #283

    Üyelik
    04 Ağustos 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    cbf250
    Alıntı hedowich adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum aklında bulunsun bizim icatlar max 1.6 lt yağ alıyor bende de aynı sorun vardı servis doldurmuş yağı agzına kadar vites bosa gecmiyordu kolaca sabahları sındıktan sonra sorun yoktu ama olsun olmaması lazım hyo degilki bu honda,ondan sonra 3000 de anladık ustayla 1.65 falan koyduk sonra hiç sorun olmadı canavar oldudebriyajın ayarlanması gerekebilir bosluk falaan vardır belki ondan yapmıs olabilir hallolur bunlar zaten. sen motoru ilk bindiğinde mutlaka ısıt
    sonra motorun sag tarafında ayak peginin üstünde kısa bir debriyaj teli var sık bırak oynar o zzaten wd 40 ile onu hafıf yagla gene sık bırakma ıslemı yap yagladktan sonra bakalım ıyılesme olur umarımzincirimizde dişlimiz toplam 250 ytl falan civarında gözün gibi bak temiz tut
    sağol arkadaşım teli ayarladım gerginliği güzel ama yağlamadım daha yarın bide yağladımmı tam olur zincir olayına gelince her hafta sonu temizlerim zinciri bide tekeri kaldırmak için aparat yaptım bugün.artık rahatça temizlerim zincirimi
    cbf250(nokta):cat:

  4. #284

    Üyelik
    13 Ağustos 2007
    Şehir
    TOKAT / ALMUS
    Motosikleti
    Honda CBX250 Twister

    Honda CBX250 Twister

    Honda CBX250 Twister 30,000 KM DE Kİ HİÇBİR PARÇASI DEĞİŞMEMİŞ BİR MOTOR? NASIL BİR MOTORDU?

    BU MOTORA MODİFİYE OLRAK NE YAPILA BİLİR???

  5. #285
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı BY_BAD_BOY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda CBX250 Twister 30,000 KM DE Kİ HİÇBİR PARÇASI DEĞİŞMEMİŞ BİR MOTOR? NASIL BİR MOTORDU?

    BU MOTORA MODİFİYE OLRAK NE YAPILA BİLİR???
    Ben de twister kullanıcısıyım. 30 bin km bu motorlar için az denecek kmler. Bİr ustaya götürün motora baksınlar. İyi derlerse gönül rahatlığıyla alın.

    Twisterler zaten cbf250 den daha güçlü. 24 beygirdir. Dişli değişimiyle son hızı artırılabilir. Diğer motor ayarlarını oynatmayın derim.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  6. #286

    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Alıntı bruss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlarben aranıza yeni katıldım bi yanlışım olursa şimdiden özür dilerim aylardır hayal ettiğim cbf ime yeni kavuştum 2006 siyah 3500kmde aldım benim için sıfır sayılır viper 1arkadaşımın sorunu dikkatimi çekti az çok tecrübeliyim bu konuda elimden çok motor geçtiği için söylüyorum ustalık taslamayı sevmem ama bildiklerimi sizinle paylaşmaktan zevk duyarım o resimdekiler yağ sızıntısı diil aslında o zincir yağı yani ön dişliden geliyo becekeçe yağı emdiği için öne doğru ıslanmıştır mutlaka eğer öyleyse bunu servisteki arkadaşlarda biliyodur mutlaka yada ama olmıyabilirde siz iyice kontrol etmeden motorunuza anahtar değdirtmeyin bence saygılar
    Motorun hayırlı olsun. Kazasız belasız güle güle bin...
    Zincir spreyi olarak valvoline kullanıyorum. Beyaz renkli bir icat. Bu sebeple o bölgedeki yağın zincirden gelmediği kesin!

    Alıntı bruss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar dün motorun yağını değiştirdim(pover 1)vitesler zor geçmeye başladı hatta viteste marşa bastığımda makina bi an ileri atlıyodu hatta gitmeye çalışıyoduve hatta zinciri temizlemek için arkasını iple tavana bağladım vitesteyken debriyaj sıkılı oduğu halde tekerlek aynı hızda dönüyodu arkadaşa sordum debriyaj telini baya bi gerdi ama sonuç aynı servise gittim adam baktı kapağın açılması gerekiyo dedibırak motoru yarın alırsın dedi tamam yarın bırakırım dedim eve geldim bi araştırma yaptım yağın fazlalığından olduğunu öğrendim hemen yağını kontrol ettim gerçektende fazla koymuşum üst çizgiye kadar düşürdüm baya düzeldi biraz daha boşalttım şimdi süper oldu ama dururken hala boşa atamıyorum siz siz olun fağını fazala kaçırmayın saygılar
    Evet aynı meseleler bende de vardı! Yağ seviyesi çok önemli.

    Debriyaj kolunu ve telini ayarlamayı bir türlü beceremedim...

  7. #287

    Üyelik
    13 Ağustos 2007
    Şehir
    TOKAT / ALMUS
    Motosikleti
    Honda CBX250 Twister

    Honda CBX250 Twister

    Honda CBX250 Twister direksiyon u düşük direksiyon takabilrimiyiz...
    Ölüm Olda Düş Peşime

  8. #288

    Üyelik
    16 Ağustos 2007
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125

    Honda CBX250 Twister

    Bu Motorsiklet E Granaj Yaptirmak Ve Ya Bu Motorsiklet E Göre Granaj Bulabilirmiyiz...varsa Haber Vere Bilirmisiniz.....cevaplarinizi Bekliyorum...

  9. #289
    hedowich - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco vitality 50-ybr 125 -cbf 250 -fazer 600 S2
    Alıntı ...:::BiKeR&BoYz:::... adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu Motorsiklet E Granaj Yaptirmak Ve Ya Bu Motorsiklet E Göre Granaj Bulabilirmiyiz...varsa Haber Vere Bilirmisiniz.....cevaplarinizi Bekliyorum...
    cbf 250 cup tan tanıdık birini bul derim
    Ride your way

  10. #290

    Üyelik
    16 Ağustos 2007
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125
    arkadaşlar cbf cup tan tanıdığınız birisi var mı?

  11. #291

    Üyelik
    04 Ağustos 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    cbf250
    Alıntı BY_BAD_BOY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda CBX250 Twister direksiyon u düşük direksiyon takabilrimiyiz...
    evet dostum bende aynı şeyi düşünüyorum ama fazlada düşük diil biraz daha önde biraz baha aşşağda olsa yeter fazlası yorar ben kendim demirci olduğum için kendim yapmayı düşünüyorum bikaç gün içinde halleder foto gönderirim
    Alıntı ...:::BiKeR&BoYz:::... adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar cbf cup tan tanıdığınız birisi var mı?
    arkadaşım o yarışlardaki grenajlar hiç güzel diil bence hiç taktırma çıplak hali daha güzel ama daha değişik bişi ayarlıyabilirsen olur hatta banada haber ver ben o işdende anlarım yani elimde bi numune olsa aynısını fiberden yaparımaslında üstüne düşsem kırık mırık bitane bulabilsem tamir eder aynısını yaparım ama iş güç var vakit yok işte

    Alıntı viper_1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun hayırlı olsun. Kazasız belasız güle güle bin...

    teşekkürler viper

    Zincir spreyi olarak valvoline kullanıyorum. Beyaz renkli bir icat. Bu sebeple o bölgedeki yağın zincirden gelmediği kesin!

    ya senin sprey beyaz ama çalıştıkça rengi değişir kararır,incelir ön dişli yağı direk ön tarafa atr ama yinede kesin konuşamam bu bi ihtimal sadece istersen bi dene o bölgeyi iyce temizle zincir korumalığını sök arka tekeri kaldır al eline inceyağı çevir bakalım nereye atıyoama baya bi döndürmen lazım bu hemen olucak bişi diil çünkü
    ya benim tek derdim boşuna motorunu açtırma paranda cebinde kalsın

    Evet aynı meseleler bende de vardı! Yağ seviyesi çok önemli.

    Debriyaj kolunu ve telini ayarlamayı bir türlü beceremedim...
    aman debriyajı ayırmıyo diye fazla germe debriyaj bilyasını yersin başıma geldi çünkü 125lık bi çin malı vardı daha önce aynı sorunlar vardı zor geçiyodu çartlıyodu falan teli bi güzel gerdim ama yine aynıydı ama aynı gün hiç ayırmamaya başladı hemen dağıttım bi baktım bilya paramparça melet bulunmuyoda piyasada yok en sonunda benzer bitane uydurdum aaynen devam
    yani nekadar gerersen ger bişi değişmez en iyisi kıvamında bırak gerçi bu çin diil ama olsun dikkat etmek lazım
    cbf250(nokta):cat:

  12. #292

    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Arkadaşlar ; vites geçişleri daha önce de dediğim gibi hiç hoşuma gitmiyor. İlk aldığım günkü geçişler yok. Sanki debriyaja basmıyormuşum gibi bir durum oluştu. Servise götürdüm "normal, birşey yok" dedi. Ama inanmadım.
    Çok sertleşti yani. Vites kolunu ayağımla bastırıyorum geçmiyor. Sonra iyice bastırıyorum, dibe dayanıp ; ÇAT diye geçiyor.
    Motor ısındığı zaman ; geçişler biraz daha düzenli oluyor ama dediğim gibi o eski randıman yok...

  13. #293
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı viper_1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ; vites geçişleri daha önce de dediğim gibi hiç hoşuma gitmiyor. İlk aldığım günkü geçişler yok. Sanki debriyaja basmıyormuşum gibi bir durum oluştu. Servise götürdüm "normal, birşey yok" dedi. Ama inanmadım.
    Çok sertleşti yani. Vites kolunu ayağımla bastırıyorum geçmiyor. Sonra iyice bastırıyorum, dibe dayanıp ; ÇAT diye geçiyor.
    Motor ısındığı zaman ; geçişler biraz daha düzenli oluyor ama dediğim gibi o eski randıman yok...
    Volkan geçmiş olsun. Vitesin arada bir parça var bence o çatlamış olabilir.

    Zaten motorun vitesleri sert. Normal vitesinin düşüşlerini sevmiyorum. Yani aynı şekilde racinglerin de çok sert. Yani çoğu modelinde normali sert viteslerin. 1000rr dan bir ses geliyo şak diye şaştım normali oymuş meğer
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  14. #294
    hedowich - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco vitality 50-ybr 125 -cbf 250 -fazer 600 S2
    Alıntı viper_1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ; vites geçişleri daha önce de dediğim gibi hiç hoşuma gitmiyor. İlk aldığım günkü geçişler yok. Sanki debriyaja basmıyormuşum gibi bir durum oluştu. Servise götürdüm "normal, birşey yok" dedi. Ama inanmadım.
    Çok sertleşti yani. Vites kolunu ayağımla bastırıyorum geçmiyor. Sonra iyice bastırıyorum, dibe dayanıp ; ÇAT diye geçiyor.
    Motor ısındığı zaman ; geçişler biraz daha düzenli oluyor ama dediğim gibi o eski randıman yok...
    iyi bir ustaya sor dostum bence benim ilk 1000 bakıma kadar hıc sorun olmadı 1000-3000 arası cıktı pıyasaya 1-3 arası viteslerde sabah boda almada yağı değiştirdim castrol 10w-50 kaymak gibi şimdi
    Ride your way

  15. #295
    Syriana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Beylikdüzü
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    arkadaşlar motoruma satılık ilanı verdim bilginize...istanbul'dan bu motoru almak isteyen arkadaşlara duyurulur...çok temiz...sorunsuz ve bakımlıdır...

    http://www.motosiklet.net/forum/satm...ri-cbf250.html
    Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!

  16. #296
    hedowich - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco vitality 50-ybr 125 -cbf 250 -fazer 600 S2
    Alıntı Syriana adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motoruma satılık ilanı verdim bilginize...istanbul'dan bu motoru almak isteyen arkadaşlara duyurulur...çok temiz...sorunsuz ve bakımlıdır...

    http://www.motosiklet.net/forum/satm...ri-cbf250.html
    hocam hayrlısı olsn benım ıstanbulda kankam war ıstıo hemen haber verıorm
    Ride your way

  17. #297
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı Syriana adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motoruma satılık ilanı verdim bilginize...istanbul'dan bu motoru almak isteyen arkadaşlara duyurulur...çok temiz...sorunsuz ve bakımlıdır...

    http://www.motosiklet.net/forum/satm...ri-cbf250.html
    Hayırlısı olsun. Fakat neden satıyorsun öğrenebilir miyiz?
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  18. #298
    Syriana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Beylikdüzü
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Alıntı hedowich adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam hayrlısı olsn benım ıstanbulda kankam war ıstıo hemen haber verıorm
    hedo tamam dostum arkadaşına elimden geldiği kadar yardımcı olacağıma emin olabilirsin...

    Alıntı ylmzzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlısı olsun. Fakat neden satıyorsun öğrenebilir miyiz?
    yılmaz kardeşim benim bu motoru en başta alma sebebim buydu zaten...yani 3-4 ay kullanıp satmaktı...yoksa motordan yana en ufak bi şikayetim yok... sadece iki kişi uzun yolda biraz yorması harici...
    Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!

  19. #299

    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Kanije
    Alıntı Syriana adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yılmaz kardeşim benim bu motoru en başta alma sebebim buydu zaten...yani 3-4 ay kullanıp satmaktı...yoksa motordan yana en ufak bi şikayetim yok... sadece iki kişi uzun yolda biraz yorması harici...

    125'liklerden sonra 250'liğe paydos deyip direk 500 Cc'ye geçme kampanyası başlatılsın kardeşim...

  20. #300
    darksilence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    izmir/menderes
    Motosikleti
    '07 SUZUKI GSR 600 siyah
    Alıntı hedowich adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön disk olayını izmir urlada sabri ustaya götürdüm usta aldı motoru bindi geldi 5 dakikada olayı çözdü daha o gunden beri bir milim ses çıkmadı honda da usta yok abi burda bilmiyorlar malesef :(
    abii o ustaya beni de götürsene bi gün...yükseliş honda motorların içine ediyolar yaa..bunların böle bi meziyetleri de var...
    şöle sağlam bir usta bulamadım anasını satiyim...bu arada eğer yüzyüze gelirsek sana bişey anlatıcam unutturma sakın...ikimizin kaderi aynı galiba...
    As The Years Go Passing By...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler