There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
http://www.ikinciel.com/diger-vasita-motosiklet-honda-cbf-250-takasli-honda-cbf-250-2006-model-29146526
ilanda ki motorumu parça parça satsam daha mı karlı çıkarım arkadaşlar parça ihtiyacı olan varmı
bu arada çalışmayan bir aksamı bulunmamaktadır sadecew çalışır durumda değil motoru baktırdık 5 aydır kullanılmadığı için aku ve buji ile çalışır duruma gelirmiş
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
korkutmayın özenenleri bu motoru düşünenler için yazıyorum; 2. eli var. Geçen yaz Kızıltoprakta çok temizini ikinci el satan bir bayiye sormuştum. Etiket 6.250 gibiydi. 6.000'den aşağı inmediler sonra satıldı motor. Meraklısı var. Piyasada az olduğu için bayide ikinci el rafında dikkat çekiyor.
Motora başlangıç kitaplarında bile fotoğrafı olan, çok uygun bütçe ile sahip olabileceğiniz şık bir makine. Yeni başlayan arkadaşlar görünüm olarak cbr125/250 serisine kayabilirler. 2-3 bin TL ekleyip bunları da alabilirseniz ancak tümünü test etmiş biri olarak söylüyorum; konfor olarak CBR125, CBR250'lerden çok daha rahat, belinizi bükmeyen, yükün bileklerinize binmediği, artçınızı rahat ettiren bir motor. ben devirli agresif kullanırım diyorsanız ona da geliyor. sakin kullanırsanız mülayim, yüklenirseniz benzinli testere gibi sesiyle trafiği açabiliyorsunuz. Bahsettiğim racing soslu olanlar pata pata diye bağırıyor ancak. akropovic egsoz da taksanız sadece boğuklaşıyor kimse kendini kandırmasın. racing görünümlü olanlar çanta ile gerçekten kötü gibi duruyor ama bu motor asıl çantalı güzel. Çantalı olarak satın alıp kaskınızı, dizliğinizi, diğer eşyalarınızı gittiğiniz yerde elinizde taşımazsınız. Okula, işe gidip gelirken o çantaya minnettar kalırsınız. Peki neden CBF 150 yerine 250 tercih edesiniz? CBF150'ciler kızmasın ama CBF 150 biraz "tel maşa" hissi veren bir motor. Ticari pazara yönelik olduğu için haliyle tüm tasarımı, tüm parçaları ucuz olmak adına "şıklık"tan feraget ettirilmiş. performansı e5'te tem'de çok sınırlı. sahipleri yine kızacak ama sesi tırıl tırıl. sadece 1. ve 2. viteste yunuslara benzeyen sevimli bir sesi var hepsi o gaz verince o da gidiyor. cbf 250 candır
.
benim çoğu tanıdık CBF 150 İLE TAKASA GİRDİ 150 ccden 250 cc ye geçerken zaten CBF 250 den başka altarnatif yok ki
ayrıca konu da soğutucu mesajlar atanlar belli ben kullanmadığım için muayenesiydi şuydu buydu uğraşmak istemediğim için parçalayıp satmayı düşündüğümü yazdım....
alacak arkadaşlara tavsiyem çok iyi düşünün
Arkadaşlar merhaba,
Geçen hafta kırmızı bir tane aldım, 2006, 41.000kmde. Keyfi olarak aldığım ilk motor bu. İlkokuldan beri bağ bahçe işleri için Jawa - MZ dahil çok motor kullandım ama bu başka. Alırken Antalya Honda Ataberk'e göstermiştim, usta ön amortisör keçesiyle egzantrik gergisi değişecek demişti, açınca egzantrik zinciri + yatağı da değişecek dedi bana +400 daha masraf açtı. Neyseki aldığım arkadaşla masrafları paylaşıyoruz, ben de yağını filtresini değiştiriyorum, belki bir de akü değişecek.
İşten eve evden işe keyfi binmek için aldım, henüz 30 km. anca yol yaptım, parçaların gelmesini bekliyorum. Antalya'da bildiğiniz Honda servisi nereleri var paylaşırsanız memnun olurum.
YanbastıoğluM
Önceliklie hayırlı olsun. Nasıl buldun sürüş karakterini?
Yukarıdaki yorumundan hareketle bir mantık kurdum: eğer egzantrik zinciri zamanında değişmezse bulunduğu yatağı, gergisini de bitirebiliyor olabilir mi? İyice şıkır şıkır olmasını beklemek belkide çok mantıklı değildir?
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Seleden hiç kalkmadan 250 km yaptım. Seviyorum lan seni Cbx. Aslanım benim maşallah.
Obbaa! Naaptın hocam, nereden nereye? Otobanda kaçla gidiyosun genelde?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------
BURADA CİDDİ ANLAMDA TWISTER EGZOZU ARIYORUM ARKADAŞLAR. BİR YOL GÖSTEREN OLABİLİR Mİ? UYGUN FİYATLI PERFORMANS EGZOZU DA OLABİLİR AMA HANGİSİ UYAR BİLEMİYORUM. BİZİM MOTORLARA ÇOĞUNUN GİRİŞ KISMI UYMUYOR GALİBA?
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
otobanda gitmedim e-5 Bilmiyor musun ? paralı yola karşıyım genelde 7500 devir 110 km Ama sollamalar falan 120-130 sürdüğüm oldu. En fazlada 150 bastım ama sanki biraz meyil vardı yolda. Twister egzosundan kastın kat iptali ise bence egzos arama boşuna git egzosçunun birine katını aldır çünkü lamda ve oksijen sensörü yok bizim motorlarda bir zarar gelmez.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
arkadaşlar cbf250 için sticker arıyorum.depo üstündeki honda tamamda yanlardaki cbf250 yazısından bulabilir miyim ?
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)