Evet motor 4 bin devirlerde küçük vitestede akıcı olmalı, motorun en iyi canlanması 6 bin devirden sonra çok bariz hissediliyor evet, benzin filtresi hiç aklıma gelmemişti en kısa sürede ona Bi bakayım, teşekkürler
Evet motor 4 bin devirlerde küçük vitestede akıcı olmalı, motorun en iyi canlanması 6 bin devirden sonra çok bariz hissediliyor evet, benzin filtresi hiç aklıma gelmemişti en kısa sürede ona Bi bakayım, teşekkürler
Aman fazla kanka olma... Hatta hiç olma..
Alayına İsyan...
pazartesi 2005 twister ım komple boyaya giriyor.ayrıca motor bloğunu söküp kağıt ve tel contayı değiştiricem..gösterge yenileniyor..tek eksik var üst kilometre okuyucu yok.satan neresi var arkadaşlar biliyormusunuz?
Hayırlı olsun, boya maliyeti yaklaşık ne kadar? Kilometre okuyucu için sahibinden.com'da araştırma yaptın mı? Hesaplı Motor'u bir ara sor derim: 0532 636 13 32
Bir de InterMoto'ya sorabilirsin: 0544 445 19 00
.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------
Bu arada fuara gidenler oldu mu? 250 cc tartışmasında çok konuşulan Suzuki Inazuma'yı yakından inceledim. Malzeme kalitesi büyük hayal kırıklığı. Fuara özel 10.500 TL fiyat koymuşlardı fakat göstergeler olsun, detaylar olsun ucuz plastik, lastik, demir vb aksamlar keyifsiz.
Fuarda "Motorum pert olsa uygun fiyatlı sıfır 250 cc ne alırdım?" diye baktım biraz.
Kanunu'nin Phantom'u albenili geldi: http://www.kanuni.com.tr/motosiklet/77/phantom
Boru şase görünümlü, kuyruk altı egzozlu naked bir oyuncak. 170 cc, 13 bg. 4.826 TL. Malzeme kalitesi öyle süper değil, özellikle göstergeler Pilsan oyuncak veya 1:18 maket göstergesi gibi ama bu fiyata sıfır motor olarak süper bence.
Bir de GT 170 vardı. Twister'ın yandan yemiş düşük cc replikası gibi geldi bana 15 bg ama 3.139 TL.
http://www.kanuni.com.tr/motosiklet/282/gt-170
.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Yaw Gökhan sen yapma bari, phantommu ?
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
beyler asya major ü unutmayalım
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
fuara gittim ama pek ilgimi çeken şey olmadı Maranta iki yeni model çıkarmış bir tanesi cbr 250 nin aynısı diğeride sadece kafa karenajı değişik ek olarakta ayarlanabılır ön amortisör,karbüratör ve 29hp değişiklikleri var. birde regal raptor çıkarmış 350lilik bir şeyler güzele benziyordu fakat hakettiği ilgiyi göremedi.
"Sonsuza kadar yaşayacakmış gibi düş kur, bugün ölecekmiş gibi yaşa"
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
inazuma bence 250cc likler arasında kalite olarak hep bir adım önde. bi kere gösterge paneli gayet tatmınkar. ne cbr gibi minimalist ne de kawasaki gibi 90's. grenajda iyi kullanımda uzuun süre arkadana bakma der nitelikte.
Yalnız ben arka kuyrugunu begenmedım. cok sadece ve iş olsun diye yapılmış izlenimi veriyor.
Motorun selesi gayet rahat, oturuş pozisyonu güzel. Son hız yok diyolar o konuya bence gırmeyelım :D
Bazıları hızlı gitmeyi seçer, siz yaşamayı seçin.
Hasan cb 300r güzelmiş. Yeni Twister'a baktın mı hiç? O da güzel ama TR'ye getirmiyorlar. Valla ben sadece bütçe odaklı baktım yoksa mevcut canavardan memnunum.
Inazuma tasarımı zayıf ve materyaline göre oldukça pahalı bir motor. Malzeme kalitesi kesinlikle 10 bin 500 TL'lik değil. Nereden çıkarıyorsun diyeceksiniz, aynı paraya CBR 250 R kalitesi de alınabiliyor. CBR 250R'da gösterge, grenaj ve diğer göze ve ele gelen parçaların kalitesini biliyorsunuzdur. Demekki Honda aynı fiyata o kaliteyi üretebiliyor. Suzuki neden üretmiyor? Bence ucuz kokuyor Inazuma. Birisi de çıksın desin ki "CBR 250 R'da bana ucuz kokuyor kardeşim. Göstergeleri basit ve derinliksiz, elcikleri, pegleri, jantı, şasesi ucuza mal edilmiş görünüyor" desin mesela?
.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
fuarda bende inceledim inazumanın inciğini cinciğini, kilo bazında bildiğin 600 cc ve üzeri ağırlık var biraz hantal geldi bana.fakat malzeme kalitesi ve işçilik hakkını yememek lazım gayet iyi bu arada sırt dayama pedli givi flow topcase 40 lt gri renk ve givi monolock alt tabla operasyonum tamam çok oldu. çanta ve tablayı ucuza getirdim derken mevcut shad sh 40 için uydurulmuş o arka demiri büktürüp ayarlayım derken elimde kaldı. bide bağlantı demirine para bayıldık, aklınızda olsun çanta demiri kodu givi 261fz , 140 TL .feyizoğlundan zor buldum stoktaki son parçaymış! toplam maliyet 290 TL!
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------
fuardan bide elim gitmişken boş dönmek istemediğimden Kappa Kv1 model çene açılır kask aldım, tavsiye ederim güzel kask
Hayırlı olsun Serhat. Artistik bişeymiş Yepyeni kask mutluluk verici kesinlikle. Ben de siyah Nolan N85 aldım fuardan. Yandan düğme ile açılıp kapanan dahili güneş vizörü de var. Tavsiye ederim. Bir de Zandona dizlik aldım. Mükemmel bir ürün, dizlik düşünüyorsanız tek geçebilrsiniz. Yalnız üzerini siyah ince bir kumaşla kaplayacağım. Depoyu çizebilitesi yüksek.
Topcase fotolarını da bekliyoruz.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
İnnazumayı ekranlardan gördüğüm kadarı ile mevcut açılan konularda yorumladım, senin gibi yakından görmek nasip olmadı o yüzden malzeme kalitesi hakkında birşey diyemiyorum.. Ama Şahsen benim hoşuma giden bir tasarım ve suzukiye olan bir sempatim var ezelden beri. Suzuki daha japon daha kaliteli gibi gözümde hep.. 2013 twister konusundan Türkiyeye gelmeyeceği kesin, özellikle honda ace çamaşır suyundan sonra iyice umutlarım tükendi Her ne kadar Türkiyedeki en güçlü motosiklet markası Honda da olsa herkes honda binmiyor bu bir gerçek ama Hondanın satış politikası bir yana, Ülke şartları (ÖTV, KDV, Yakıt) ve tüketici profili, Hondayı haklı çıkartıyor bir nebzede olsa.. Örneğin Honda VTR250 idi sanırım v motor 250 cc.. Bence Türkiyeye gelmiş en kral 250 nakedlerden biri, innazuma mı? VTR mi? derseniz bence VTR.. Ama talihsiz bir şekilde Fazla satılmadı.. Japonya ve USA sitelerine girildiğinde hala satışta ve popiler bir motosiklet olduğunu göreceksiniz. İşin aslı ben twisterimden memnunum, artık eskisi gibide değil piyasa, parçası kolay ve ucuz bence.. 4,5,6 kapatıyorum 7000 devir km üzeri çok çabuk 130 km vuruyor ama bana 110 yetiyor Seviyorum Motorumu.. Bol Cbf günler efem
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------
[QUOTE=srhtsglm;2955820]fuarda bende inceledim inazumanın inciğini cinciğini, kilo bazında bildiğin 600 cc ve üzeri ağırlık var biraz hantal geldi bana.fakat malzeme kalitesi ve işçilik hakkını yememek lazım gayet iyi bu arada sırt dayama pedli givi flow topcase 40 lt gri renk ve givi monolock alt tabla operasyonum tamam çok oldu. çanta ve tablayı ucuza getirdim derken mevcut shad sh 40 için uydurulmuş o arka demiri büktürüp ayarlayım derken elimde kaldı. bide bağlantı demirine para bayıldık, aklınızda olsun çanta demiri kodu givi 261fz , 140 TL .feyizoğlundan zor buldum stoktaki son parçaymış! toplam maliyet 290 TL![COLOR="Silver"]
Ustacım Kask güzel görünüyor, güzel günlerde tak, kazasız belasız İnş. Yani yazından anladığım kadarı ile motorun arkasına çanta taktın galiba Hayırlı olsun. Benim de motorun arka kısmı ile ilgili bir operasyonum var. Ama 1 ay içinde falan burada resimlerini paylaşırım ve hepinizi şaşırtacam Çanta taktığınıza pişman edecem hepinizi
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
teşekkür ederim Gökhan.Seninkide hayırlı olsun güle güle kullan.Fuarda Nolan'a bende gittim geldim ama son kararım Kappa'dan yana oldu.Daha önce Nolan kullanmışlığım vardı N-90 modelini tek handikapı yüksek hızlardaki ses sorunuydu.Daha Kappa'yı kullanmadım sadece evde taktım güneşli güzel günleri bekliyorum.
Bu arada motorun son hali;
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------
[QUOTE=htmetin;2956667]İnnazumayı ekranlardan gördüğüm kadarı ile mevcut açılan konularda yorumladım, senin gibi yakından görmek nasip olmadı o yüzden malzeme kalitesi hakkında birşey diyemiyorum.. Ama Şahsen benim hoşuma giden bir tasarım ve suzukiye olan bir sempatim var ezelden beri. Suzuki daha japon daha kaliteli gibi gözümde hep.. 2013 twister konusundan Türkiyeye gelmeyeceği kesin, özellikle honda ace çamaşır suyundan sonra iyice umutlarım tükendi Her ne kadar Türkiyedeki en güçlü motosiklet markası Honda da olsa herkes honda binmiyor bu bir gerçek ama Hondanın satış politikası bir yana, Ülke şartları (ÖTV, KDV, Yakıt) ve tüketici profili, Hondayı haklı çıkartıyor bir nebzede olsa.. Örneğin Honda VTR250 idi sanırım v motor 250 cc.. Bence Türkiyeye gelmiş en kral 250 nakedlerden biri, innazuma mı? VTR mi? derseniz bence VTR.. Ama talihsiz bir şekilde Fazla satılmadı.. Japonya ve USA sitelerine girildiğinde hala satışta ve popiler bir motosiklet olduğunu göreceksiniz. İşin aslı ben twisterimden memnunum, artık eskisi gibide değil piyasa, parçası kolay ve ucuz bence.. 4,5,6 kapatıyorum 7000 devir km üzeri çok çabuk 130 km vuruyor ama bana 110 yetiyor Seviyorum Motorumu.. Bol Cbf günler efem
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------
Eyvallah Hasan ustam sağolasın, operasyonunu merak ettim bitir görelim bu arada bu motor gerçekten 4-5-6. viteslerde kullanımı keyfli özelllikle bu viteslerde 5.500-8.000 dd.(maksimum) aralığında rampa bayır farketmeden rahat rahat kullanılacak motor.0 motor yapıldıgından bu yana 3.500 km i devirdim rodaj modaj kalmadı.120/130 kmh bu motorun en i gerisi için ne siz motoru üzün nede bu motor sizi.amaç değil araç olarak kullanılacak bi makina.şehir içi yetiyor bana, başlarda alışamamış bi yadırgamıştım Kawasaki Er-5 ten sonra ama şimdi tamam gibi
Arka çanta çok güzel durmuş. Birden "acaba başka bir motormu çıkartmış honda?" dedim içimden ama tam uyumlu olmuş.. Hep söylüyorum ama; ön cam mutlaka şart, hem faydasını görecek, hem motorun rahatlayacak, hem takarsan bana dua edeceksin. saygılar
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Ehvallah Hasan Tam uyumlu oldu evet, işyerinden bir arkadaşın burgman ındaydı satınca kaçmaz dedim aldım.ön cam olayına gelince haklısın ama 90/100 kmh hızlar çok bozmuyor beni fazla rahatsızlık oluşturacak bir direnç olmuyor rüzgara karşı.Ama Er-5 imde vardı özellikle 140 kmh ve üzeri hızlardaki faydası tartışılmaz,
Fotoğraflar birbirinden güzel... Maşallah diyelim de nazar değmesin
srhtsglm acaba kaskı kaça aldın ve nerden çünkü bu kaskı bende düşünüyorum LS2 var bende ve pek memnun değilim. Ayrıca performansı nasıl rüzgar alıyormu yada ne gibi artıları var beğendiğin açıklarsan çok memnun olurum...
Alayına İsyan...
cümlemizinkine nazar değmesin
dostum kaskın malzeme kalitesi üst seviyede.iç pedleri antibakteriyel yıkanabilir rahatlıkla sökülüp takılıyor.sustalı vizör kolu var tek dokunuşla açılıp kapanabiliyor vizörü.henüz motorda kullanmadım ama yarın takacam performans ile ilgili görüşlerimi yarın bildiririm.Ayrıca kaskın piyasa satış fiyatı 450 TL.Ben fuarda nakit 370 TL ödedim.ortalama %20 gibi bi karım oldu.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)