Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Aralık 2012, 15:08
#2521
buberk adlı üyeden alıntı
Satılmaması gereken bir motormuş sattığına üzüldüm. Tekrar bu motordan almak istersen bu temizlikte bir motor bulmam imkansız. Umarım hayal kırıklığı yaşamazsın.
Bugün uzun bir aradan sonra ilk defa motoruma bindim ve en sevdiği oyuncağıyla oynayan bir çocuk gibi mutluydum, bir kere daha aşık oldum. Motosikletin keyfi hiç bir şeyde yok. Ne marka ne tarz olursa olsun kapının önünde her zaman bir motorum olmalı (japon olursa daha iyi olur tabi)
üzüntümü paylaştığınız ve İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
satılmaması gerekirdi ama insan bazen mecbur kalıyor işte.
htmetin adlı üyeden alıntı
Yeşil twister gerçekten temizmis. Satildigina üzüldüm. Benim de 2004'te anes motorta görüp ve aşık olduğum motorun aynısı rengi bile aynı.
üzüntümü paylaştığınız için teşekkür ederim.
53_ekrem adlı üyeden alıntı
Motor guzelmış gerçekten bu arada motor yeşıl degıl herhalde mavi olması lazım :D
mavi degil yeşil ama çok değişik bi boya yanarlı dönerli gölge ve karnlık ta hafif koyu turkuaz gibi duruyor
Reklamlar
-
01 Ocak 2013, 12:52
#2522
2013 tüm arkadaşlara huzur ve sağlık akabinde mutluluk getirsin inşaallah. Egzantrik zincirleriniz sikirdamasin, baskı balataniz siyirmasin.
-
02 Ocak 2013, 01:00
#2523
htmetin adlı üyeden alıntı
Depoyla değişmiyor ama değiştirmekten ziyade farklı bir çözüm yolu bulmak lazım kırıl ve eksiklik yoksa tabi..
Kırık, eksik yok ama farklı çözüm ne olabilir? Bu motorun mevcut renk çeşitlerine göre hazır mı üretilmiş bunlar yoksa boya sürecinde depoyla birlikte boyanıp birebir aynı renk mi sağlanmış? Bana ilk seçenek gibi geliyor zira çiziklerin altında yine kırmızı renk görüyorum. Fakat plastiği deponun rengi ile bu kadar uyumlu tonda üretebilmiş olmaları şaşırtıcı. otomobil endüstrisinde bu tip tampon vb parçalar gövde rengiyle birebir aynı olması için gövdeyle birlikte boyanıyor. sonuç olarak bu iki "kulağı" nasıl yenileyebilirim?
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
-
02 Ocak 2013, 20:35
#2524
Valla depodan ayrılabiliyorlar ama birlikte mi üretildiler bi yorum yapamayacağım. Boyası evet depoyla eşdeğer ama sanmıyorum aslında. Ayrı olarak sahibinden.com da satılıyordu fakat sanırsam yan sanayi yada ikinci el ürünlerdi. Güvendiğin bi servise sorgulamanı tavsiye ederim. Ayrıca bi kaç yere sormakta fayda var. Ben gibi titiz birisin sanırım varsa orjinal sıfırını al servisten Fazla para verim kafam rahat olsun diyorsan..
-
02 Ocak 2013, 22:43
#2525
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6941634/detay/
CBF250 2006 model satılık veya takaslıktır öncelik düşük hacimli ile takas pazarlık payı vardır düşündüklerim cbf 150
takas teklif edenlerde oldu daha çok cbf 150 lerden
-
03 Ocak 2013, 12:46
#2526
-CBX250- adlı üyeden alıntı
Valla depodan ayrılabiliyorlar ama birlikte mi üretildiler bi yorum yapamayacağım. Boyası evet depoyla eşdeğer ama sanmıyorum aslında. Ayrı olarak sahibinden.com da satılıyordu fakat sanırsam yan sanayi yada ikinci el ürünlerdi. Güvendiğin bi servise sorgulamanı tavsiye ederim. Ayrıca bi kaç yere sormakta fayda var. Ben gibi titiz birisin sanırım varsa orjinal sıfırını al servisten
Fazla para verim kafam rahat olsun diyorsan..
Evet biraz titizim, servise fiyat sorayım bakalım Tşk.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
-
03 Ocak 2013, 13:05
#2527
Dün konşuk motora uğradım (Maltepe) İhtiyacım olmamasına rağmen sordum
1- Zincir dişli takımı set olarak satılıyor ve KDV dahil 363 TL
2- Sıkı durun Hava filitresi 48 TL
3- Yağ filitresi 18 TL
Yuh Dedim çıktım
Sirkeciye devam
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
03 Ocak 2013, 13:08
#2528
arkadaşlar bişi sorucam 2006 model cbf 250 18binde alınır mı ?
ybr fabrikası üretimi boram var ybr gibi
sorunsuz biner miyim?
-
04 Ocak 2013, 15:51
#2529
Tsubasa adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bişi sorucam 2006 model cbf 250 18binde alınır mı ?
ybr fabrikası üretimi boram var ybr gibi
sorunsuz biner miyim?
18000km bilgisi yetmez bu 18 000 km yi kim yapmış kaç kişi yapmış motosiklet nasıl kullanılmış hormu? titizmi?
temizse sorunsuz binmek şöyle dursun sende temiz kullanırsan torununa bırakırsın
ama afedersin eşşek gibi kullanmışlarsa vay haline o motorun
-
16 Ocak 2013, 15:00
#2530
-
16 Ocak 2013, 16:54
#2531
Benim ön lastik inmiş.. Geçen tam gezmeye çıkacaktım hava iyiyken macera başlamadan bitti.. Hala pompa alamadım
ön lastik patlak stayla..
Valla Gökhan; bendeki gibi ön cam olsa, HGS'yi oraya yapıştır diyecem ama ortalık vampir kaynıyor ne olacağı belli olmaz yapıştımıda çıkmıyor meled.. Ben sol cebimden ogs çıkartıyordum tek el ile poz veriyordum geçerken gayet güzel oluyordu.. ama hergün köprü kullanan arkadaş için bir çözüm bulmak şart.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
17 Ocak 2013, 12:25
#2532
Hasan, kaskını bere ve kapşonun üzerinden mi takıyosun? "Backstreet boys" gördüm seni
Lastik ne kadar sürede bu kadar indi? Durduğu yerde bu derece inmesi kaçak veya patlak olabilir gibi geldi bana, dikkat et.
Tavsiyen için teşekkürler, farklı çözüm bulamazsam ben de etiketi şeffaf plastiğe yapıştırıp poz vermeyi düşünüyorum.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
-
17 Ocak 2013, 12:49
#2533
NRG900 adlı üyeden alıntı
Hasan, kaskını bere ve kapşonun üzerinden mi takıyosun?
"Backstreet boys" gördüm seni
Lastik ne kadar sürede bu kadar indi? Durduğu yerde bu derece inmesi kaçak veya patlak olabilir gibi geldi bana, dikkat et.
Tavsiyen için teşekkürler, farklı çözüm bulamazsam ben de etiketi şeffaf plastiğe yapıştırıp poz vermeyi düşünüyorum.
Caddelerin aklını alırım
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
19 Ocak 2013, 17:25
#2534
Lastik patlak değilmiş arkadaşlar. Sibopta da kaçak yok.. Bugün ön lastiği söktüm, gittim lastikçime. Sabunlu su ile kontrol ettik fakat kenarlardan kaçırıyor lastik her iki taraftan ve birkaç yerden. Çok şaşırdım açıkcası.. Neyse yanakları temizledik jantı temizledik lastiği taktık ve 32 psi hava bastırttım (benim ısrarlarımla), Tekrar kontrol ve yine kaçak var. Bu sefer lastikçinin ilk başta söylediği gibi 40 psi bastık ve sorun çözüldü.. "Olur mu hiç öyle şey ben arabama 32'den fazla basmıyorum" dedim, o da "Abicim biz küçük motorlara bile 40 basıyoruz" dedi Daha takıp deneme fırsatım olmadı ama bir sakıncası olur mu doğrusu bu mudur arkadaşlar? Yoksa yeni lastik mi almalıyım.. Prellide sert birader :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------
Veya motosiklet lastiği nereden temin edebirim güvenilir adres site vs. Prelli kullanmak istemiyorum
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
19 Ocak 2013, 18:38
#2535
htmetin adlı üyeden alıntı
Lastik patlak değilmiş arkadaşlar. Sibopta da kaçak yok.. Bugün ön lastiği söktüm, gittim lastikçime. Sabunlu su ile kontrol ettik fakat kenarlardan kaçırıyor lastik her iki taraftan ve birkaç yerden. Çok şaşırdım açıkcası.. Neyse yanakları temizledik jantı temizledik lastiği taktık ve 32 psi hava bastırttım (benim ısrarlarımla), Tekrar kontrol ve yine kaçak var. Bu sefer lastikçinin ilk başta söylediği gibi 40 psi bastık ve sorun çözüldü.. "Olur mu hiç öyle şey ben arabama 32'den fazla basmıyorum" dedim, o da "Abicim biz küçük motorlara bile 40 basıyoruz" dedi Daha takıp deneme fırsatım olmadı ama bir sakıncası olur mu doğrusu bu mudur arkadaşlar? Yoksa yeni lastik mi almalıyım.. Prellide sert birader :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------
Veya motosiklet lastiği nereden temin edebirim güvenilir adres site vs. Prelli kullanmak istemiyorum
Ybr 250 de arkaya 36 öne 33 basılıyor 40 aslında çok anormal bi değer değil..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
20 Ocak 2013, 15:15
#2536
htmetin adlı üyeden alıntı
Lastik patlak değilmiş arkadaşlar. Sibopta da kaçak yok.. Bugün ön lastiği söktüm, gittim lastikçime. Sabunlu su ile kontrol ettik fakat kenarlardan kaçırıyor lastik her iki taraftan ve birkaç yerden. Çok şaşırdım açıkcası.. Neyse yanakları temizledik jantı temizledik lastiği taktık ve 32 psi hava bastırttım (benim ısrarlarımla), Tekrar kontrol ve yine kaçak var. Bu sefer lastikçinin ilk başta söylediği gibi 40 psi bastık ve sorun çözüldü.. "Olur mu hiç öyle şey ben arabama 32'den fazla basmıyorum" dedim, o da "Abicim biz küçük motorlara bile 40 basıyoruz" dedi Daha takıp deneme fırsatım olmadı ama bir sakıncası olur mu doğrusu bu mudur arkadaşlar? Yoksa yeni lastik mi almalıyım.. Prellide sert birader :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------
Veya motosiklet lastiği nereden temin edebirim güvenilir adres site vs. Prelli kullanmak istemiyorum
Hasan, 117 sayfada yazdığım gibi, yolcusuz 33, 33. yolculu ön 33, arka 36 basılmalı. Fazla hava hiçbir lastikte asla önerilmez. Tekerin tutunma yüzeyi, dolayısıyla tutunma gücü azalır aman diyim. Normalde şöyle basıyorsa; \__/ giderek şöyle basacak; \_/. Sen o ustayı dinleme, tekin değil o jantında problem yok değil mi?
Lastik konusunu farklı forumlarda çok araştırmıştım. Orj. Pirelli biraz daha sert hamurlu, ben de Michellin tercih etmiştim. Biraz daha pahalı. Bir kaç yerden fiyat al; 1) Beşiktaş Buz Motor 2) Sirkeci (Aydın motor vardı sanırım) 3) Esengül - Kızıltoprak. Esengül pahalıdır ama orjinaldir. Usta da çok iyi, Ali Usta.
.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
-
20 Ocak 2013, 17:49
#2537
NRG900 adlı üyeden alıntı
Hasan,
117 sayfada yazdığım gibi, yolcusuz 33, 33. yolculu ön 33, arka 36 basılmalı. Fazla hava hiçbir lastikte asla önerilmez. Tekerin tutunma yüzeyi, dolayısıyla tutunma gücü azalır aman diyim. Normalde şöyle basıyorsa; \__/ giderek şöyle basacak; \_/. Sen o ustayı dinleme, tekin değil o
jantında problem yok değil mi?
Lastik konusunu farklı forumlarda çok araştırmıştım. Orj. Pirelli biraz daha sert hamurlu, ben de Michellin tercih etmiştim. Biraz daha pahalı. Bir kaç yerden fiyat al; 1) Beşiktaş Buz Motor 2) Sirkeci (Aydın motor vardı sanırım) 3) Esengül - Kızıltoprak. Esengül pahalıdır ama orjinaldir. Usta da çok iyi, Ali Usta.
.
Jantta kesinlikle sıkıntı yok. Bugün baktım havası yerli yerinde ama çıktım biraz gezdim, dediğin gibi çok hava olduğu için geziyor ön teker, Buda hiç iyi bir şey değil. Üzerindeki lastik prelli mt-75 100-80-17.. Bu ebatta pek bulunmuyor. Acaba başka ebat ne olabilir? 110-80-17 veya 120-70-17?
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
21 Ocak 2013, 00:37
#2538
Hasan, özellikle ön lastiğe 40 hava basmanı tavsiye etmiyorum. Ben tam olarak yukarıda Gökhanın yazdığı değerlere göre hava basıyorum. Arka lastiğe önce 34 psi hava basarak panik fren denemesi yap daha sonra 40 psi hava basarak panik fren denemesi yap ve farkı hisset. Belki yakıt tüketimine olumlu etkisi olur ama kesinlikle yol tutuşunu olumsuz etkiliyor. Özellikle ön teker çok önemli
Bu arada motorun temizmiş maşallah diyelim
dolar 10 lirayı geçecekmiş.
-
21 Ocak 2013, 11:47
#2539
buberk adlı üyeden alıntı
Hasan, özellikle ön lastiğe 40 hava basmanı tavsiye etmiyorum. Ben tam olarak yukarıda Gökhanın yazdığı değerlere göre hava basıyorum. Arka lastiğe önce 34 psi hava basarak panik fren denemesi yap daha sonra 40 psi hava basarak panik fren denemesi yap ve farkı hisset. Belki yakıt tüketimine olumlu etkisi olur ama kesinlikle yol tutuşunu olumsuz etkiliyor. Özellikle ön teker çok önemli
Bu arada motorun temizmiş maşallah diyelim
Sağol teşekkür ederim.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
21 Ocak 2013, 12:09
#2540
Hasan, evet, Michelin'de orjinal ebat olmadığı için ön bir tık büyük oluyor; ön 110.80.17, arka 130.70.17 Pilot Ativ taktırdım. Gayet memnunum. Pirelli MT75 orijinal ebatlı kendi lastiği. Dönem dönem piyasada kalmıyor, bekletiyorlar. Garip bi durum.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler