Bahsettiğin tarzda aynı renk ve model bir twister da bende var. Gören kaça aldın Plaka dahil mi falan diyordu Sıfır zannedende oluyor tabiki anlamayan kimseler... Bir araba bir motor eğer temiz ve özenilerek kullanılmışsa, bunu herşeyiyle belli eder. Ve o motorsikletin 5 veya 10 yaşında olması hiç bir anlam ifade etmez benim için. bi çok insanda model sıkıntısı yada "takıntısı" var. 98 model hor kullanılmış bir araba alacağıma aynı arabanın 94-96 sının Temizini seçmeyi yeğelerim...
* Makine içinize siniyorsa sizin içinizde birşeyler kıpraştırdıysa fazla üstelemeden ve üzerine düşmeden satın almanızı tavsiye ederim.
arkadaşlar fıyatı son kez düşürdüm.
bu hafta için geçerli
alan pişman olmas daha detaylı bılgı için arayın
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5869835/detay/
cbf ve cbx kuyruk grenajlarında ne gibi bir farklılık var. ben pek fark göremedim de? Birde bu arkadaki orjinal tutacak demiri elinde olan varmı veya nereden ne kadara bulabiliriz?
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Cbx daha güzel yani iyi iyi
Uzun vadeli bir kullanım için CBF bana daha doğru geliyor. Ahmet daha iyi bilir eminim ama benim okuduklarıma göre;
CBF, CBX'in motor yönünden evcilleştirilmiş ve teknik problem risklerinin azaltılmış hali. CBX'in ürettiği artı gücün uzun vadede egzantrik zinciri vb problemlerle daha çok yıpranma yaptığı söyleniyor. Özellikle redline seven Türk toplumu içinde 2. el düşünülüyorsa CBX bana riskli geliyor. Daha fazla hıza çıkabiliyor olması uzun vadede bana büyük bir artı gibi görünmedi. Ben bu modeli Twister ile sevdim ama Honda biraz evcilleştirilmesi gerektiğini düşündü ise vardır bir bildiği diyorum. Bu arada yılını hatırlamıyorum ama yeni yönetmeliklere göre motosikletlerin artık çalıştığında farlarının sürekli yanması bir zorunluluk. Yeni bir motosiklet de alsanız artık far kapatmayı unutun. Bence unutmalısınız zaten, kapatıp unutma ihtimali daha tehlikeli. CBF daha modern yani
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Egzos emisyon kurallarına gore katalizör denen illetin egzos çıkışını kasmasi sonucu, aslında kağıt üzerinde küçük ancak yuzdeye vurulduğu zaman büyük bir değer 2 bg. Tezinin doğruluk payının olduğunu düşünüyorum.
bencede cbf 250 uzun vadede daha ıyı
Performans açısından cbx ler daha iyi tabıkıde ama çok bı fark yok ama cbf ler cbxlerın kuçuk hataları giderılmıs halı
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Metın bey motor resımlerden gorundugu kadarıyla temız ve guzel gorunuyor hayırlı ugurlu olsun gule gule kullanın
sakıncası yoksa nekadara aldınız acaba ?
Teşekkür ederim kardeşim. Fiyat konusunda pm attım.. Motorun eski sahibi çok iyi bakmış makineye kondisyonu ilk günki gibi denebilir hem body olarak hem motor olarak.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Hayırlı olsun Metin, pek yakışıklı duruyor, tekerin düz bassın. Heyecanla aldın ama kar da bastırdı bugünlerde aman diyim Tecrübe durumunu bilemiyorum ama koruma demiri düşünmüyorsun sanırım? Şehiriçinde sen hatalı olmasan da alışma sürecinde ufak tefek aksiyonlar olabilir, minik çiziklerle sonuçlanabilir.
Bu arada son hıza çıkma durumun olursa buradan yazarsan sevinirim, çok temiz durduğu için merak ettim.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Teşekkür ederim Gökhan. Şimdiye kadar ki motorlarım hep siyah renkti.. siyah renk motoru olduğundan daha heybetli gösterdiği kesin. Evet heyecanla aldım ve kış olduğununda farkındayım. Bilmem daha önce duydunmu ama, motor kışın alınır yazın binilir der eskiler daha önceki sahip olduğum motor ccleri 150 yi geçmedi evet bu makina gücünü hissettirdi bana son hız olarak birşey diyemeyeceğim ama dün satışını aldıktan sonra çapraz rüzgarlı havada 130-135 gibi hızlar gördüm.. denemek için değildi ben fark etmedim bile ama o hızı görünce gaz kestim, malum alışma süreci muhtemelen 150leri rahat görür ve geçer uygun ortamda.. Koruma demiri için şu an birşey diyemeyeceğim.. ama takarsam kibar ve ufak tefek birşeyler olur kanısındayım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------
Şimdi ise kış uykusunda dükkanın içinde Buda akşam çektiğim birkaç foto..kalite düşük ama..
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Benzin aldım.. fule yakın oldu ama tam dolduramadım dün son bir kez daha çalıştırdım motoru ısıttım karbüratörü boşalttım ve aküyü söküp oda sıcaklığına aldım zaten aküde yeni O sarı ışık yan ayaklık açıldığında yanıyor Gökhan 1. vitese takarsan motoru stop ediyor yan ayaklık açıkken, buda bir konfor özelliği ve yan ayaklık açıkken çoğu kez kaza yapan ve atlatanlar ne demek istediğimi çok iyi anlayacaktır.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Cbf lerde de yan ayaklık açıkken çalışmıyor yada çalısır durumda açarsan ayaklıgı stop edıyo bu motorların bu huyunu çok sevıyorum
ben dalgın bı ınsanım oncekı motorumda çok acık unuttum kaza tehlıkesı atlattım
şu an benım cbf 250 ne olduysa sadece bostyken çalısıo onu çözemedım ama :D debrıyaja basılı calısmıyo acep nedenkı
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)