Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Kasım 2012, 15:11
#2421
srhtsglm adlı üyeden alıntı
normalde o yolda boşta kayınca 100 km/h ve üzeri hızlara ulaşmak mümkün...fakat zamanla km.si arttıkça açılma olasılığı var tabi.ben 1.000 km bakımı yaptırdıktan sonra maltepe dönüşü e-5 te biraz yüklendim 130km/h rahat gördüm, 2 dk için üst limitlerinde kullandım motoru şimdide tatlı tatlı yokluyorum hedefim 3.000 km i geçtikten sonra 150km/h görebilmek
çılgınca! Bu arada bugün çok özel yüksek viskoziteli bir motor yağı koydurdum, şimdilik sır olsun. Eğer ciddi fark yaratıyorsa buradan duyuracağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
53_ekrem adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yarın cbf 250 me aku alacagım bır onerısı olan varmı ?
119. sayfada önerdiğim Orijinal YUASA ile ilerle derim. Bir kaç sene boyunca problemsiz ve uygun fiyatlı bir ürün. 2 katı pahalı akülerin 2 katı yıl dayanacağını sanmıyorum. Dayanacak bile olsa o kadar yıllar boyunca satmadan tutacak mısın?
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Reklamlar
-
10 Kasım 2012, 15:49
#2422
merhaba arkadaşlar size iki soru sormak istiyorum. cbf 250de devir kesici varmı? bir de son hızını merak ediyorum
-
10 Kasım 2012, 16:46
#2423
NRG900 adlı üyeden alıntı
çılgınca!
Bu arada bugün çok özel yüksek viskoziteli bir motor yağı koydurdum, şimdilik sır olsun. Eğer ciddi fark yaratıyorsa buradan duyuracağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
119. sayfada önerdiğim Orijinal YUASA ile ilerle derim. Bir kaç sene boyunca problemsiz ve uygun fiyatlı bir ürün. 2 katı pahalı akülerin 2 katı yıl dayanacağını sanmıyorum. Dayanacak bile olsa o kadar yıllar boyunca satmadan tutacak mısın?
yuasa var benım aklmdada sımdılık bırazdan gıdıp alacağım inşallah zaten pahalı bır aku almayı dusunmuyorum en aşşa 1 yıl garantılı sorun yaratmıyacak bır aku arıyorum dedıgın gıbı 1 sene en fazla 2 sene ıcerısınde satarım dıe dusunuyorum zaten motoru
-
13 Kasım 2012, 20:52
#2424
Gençler nihayet test edebildim. Petrol Ofisi MaxiMoto 15w50 Standart Kırmızı şişeli yağını geçtiğimiz hafta kullandım ve çok memnunum. Motorun sesi ilk çalıştırmada düzene girdi, daha sessizleşti, vites geçişleri yumuşadı, son hızı konusunda henüz test edemedim, trafikten dolayı 120-130 yapabildim. Şu anda tavsiye edebilirim. Daha detaylı bilgiyi şu başlıkta yazdım. Biraz acelem var, isterseniz oradan devam edebilirsiniz:
http://www.motosiklet.net/forum/gunc...ml#post2859753
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
-
13 Kasım 2012, 23:19
#2425
beyler cbf 150 nin orta sehpası bizimkilere uyarmı bilgisi olan?
-
16 Kasım 2012, 02:07
#2426
Arkadaşlar yarın akü alıyorum motora baktım ustundekı aku 12v 6ah ama kararsız kaldım ben 12v 6ah mı aku alayım yoksa 12v 9 ah mı ? hangısı daha ıyı olur bıde fabrıka çıkışlı acaba hangısı gelıo motorda ?
-
16 Kasım 2012, 02:16
#2427
9 a-h al bence kışın soğukta çalışmasına faydalı olur
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
16 Kasım 2012, 17:42
#2428
egelim 43 adlı üyeden alıntı
9 a-h al bence kışın soğukta çalışmasına faydalı olur
Daha yüksek amper elektrik sistemi, donanım için zararlı olmaz mı?
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
-
16 Kasım 2012, 17:51
#2429
Niyetlendım almaya gittim yine pazarlıgımıza yaptım adam bı bakayım senın akuye dedı kontrol ettı bu aku saglam dedı yine alamadım arkadaş :D
Şarja bıraktım akuyu şarj olsun sonra motora takacam tekrardan bakalım normale donecekmı
Bu arada motor vurdurunca çalışıyordu motorun akuyu çalışırken şarj etmesı gerekmıyormu
-
16 Kasım 2012, 21:31
#2430
akü sarj oldu taktım bugun hersey normale dondu sımdılık
bu arada motor boştayken 2 ayak ustundeydı motor baktımda motor boşta olmasına rağmen arka teker donuyo bu normalmı
-
17 Kasım 2012, 13:23
#2431
53_ekrem adlı üyeden alıntı
akü sarj oldu taktım bugun hersey normale dondu sımdılık
bu arada motor boştayken 2 ayak ustundeydı motor baktımda motor boşta olmasına rağmen arka teker donuyo bu normalmı
Tabii ki değil! Kavrama kaçırıyor olabilir bir baktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
Gençler cbf 250'de devir kesici devreye girdiğinde nasıl anlıyorsunuz? Benim motorda sanırım ilk sahibi iptal etmiş ama emin değilim. ilk motorum olduğu için devir kesici deneyimim de olmadı. Bu zamazingo her viteste belirlenmiş bir devrin üstünde açılıp ibrenin daha yukarı gitmesine engel mi oluyor? Yoksa sadece son viteste sözgelimi 9-10 binde devreye girip devir ibresini orada sabit mi tutuyor?
.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
-
17 Kasım 2012, 15:13
#2432
NRG900 adlı üyeden alıntı
Tabii ki değil!
Kavrama kaçırıyor olabilir bir baktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
Gençler cbf 250'de devir kesici devreye girdiğinde nasıl anlıyorsunuz? Benim motorda sanırım ilk sahibi iptal etmiş ama emin değilim. ilk motorum olduğu için devir kesici deneyimim de olmadı. Bu zamazingo her viteste belirlenmiş bir devrin üstünde açılıp ibrenin daha yukarı gitmesine engel mi oluyor? Yoksa sadece son viteste sözgelimi 9-10 binde devreye girip devir ibresini orada sabit mi tutuyor?
.
cbf 250 lerde devır kesıcı yok herhalde bıldıgım kadarıyla
devır kesıcı bellı bır devre geldıgınde o devırden yukarı gıtmesını engeller ıbre orda sabıt kalır vites kaçta olursa olsun
-
18 Kasım 2012, 17:22
#2433
NRG900 adlı üyeden alıntı
Daha yüksek amper elektrik sistemi, donanım için zararlı olmaz mı?
Tahammül sınırları içerisinde olmaz daha yüksek volt elektrik sistem için zararlı olur mesela takviye ederken ikinciyi aküyü paralel bağlarsan voltaj aynı kalır fakat akım artar ama seri bağlarsan voltaj yükselir akım aynı kalır işte o zaman zarar vermiş olursun elektirik sitemine
53_ekrem adlı üyeden alıntı
Niyetlendım almaya gittim yine pazarlıgımıza yaptım adam bı bakayım senın akuye dedı kontrol ettı bu aku saglam dedı yine alamadım arkadaş :D
Şarja bıraktım akuyu şarj olsun sonra motora takacam tekrardan bakalım normale donecekmı
Bu arada motor vurdurunca çalışıyordu motorun akuyu çalışırken şarj etmesı gerekmıyormu
Motora uzun süre binmediysen akünün boşalması normal sayılabilir fakat devamlı kullandığın halde akün boşalıyorsa şarj sisteminde sorun olabilir şarjını ölçtürdünmü? 13.8 ile 14 v arası göstermesi gerekir
53_ekrem adlı üyeden alıntı
akü sarj oldu taktım bugun hersey normale dondu sımdılık
bu arada motor boştayken 2 ayak ustundeydı motor baktımda motor boşta olmasına rağmen arka teker donuyo bu normalmı
Çok aşırı (vitese takmış gibi) dönmüyorsa aheste aheste (dakikada 1-2 tur) dönüyorsa normaldir
NRG900 adlı üyeden alıntı
Tabii ki değil!
Kavrama kaçırıyor olabilir bir baktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
Gençler cbf 250'de devir kesici devreye girdiğinde nasıl anlıyorsunuz? Benim motorda sanırım ilk sahibi iptal etmiş ama emin değilim. ilk motorum olduğu için devir kesici deneyimim de olmadı. Bu zamazingo her viteste belirlenmiş bir devrin üstünde açılıp ibrenin daha yukarı gitmesine engel mi oluyor? Yoksa sadece son viteste sözgelimi 9-10 binde devreye girip devir ibresini orada sabit mi tutuyor?
.
Devir kesicinin vitesle alakası yoktur motor boşta dahi olsa (aşırı devir saatinin sonlarına kadar devirlenecek şekilde gaz verildiğinde) varsa devreye girer ve daha fazla devirlenmeyi önler (genelde pata pata pata diye ses yapar) hatta gençler arasında vuuuuuu tu tu tu esprisinin doğmasına yol açmıştır kendileri
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
19 Kasım 2012, 02:22
#2434
boştayken bugunde denedım baktm teker donuyormu dıye bugunde donmuyor :D
Motor arada şaka yapıyor galıba
-
19 Kasım 2012, 02:50
#2435
Hondadır yapar böyle şakalar bi terslik olursa ustalar yakalar
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
19 Kasım 2012, 23:22
#2436
53_ekrem adlı üyeden alıntı
boştayken bugunde denedım baktm teker donuyormu dıye bugunde donmuyor :D
Motor arada şaka yapıyor galıba
Bu kadar incelemeyin şu motorları psikolojisi bozuluyor sonra saçma sapan arızalar çıkarıyor
dolar 10 lirayı geçecekmiş.
-
26 Kasım 2012, 22:03
#2437
bugün farkettim depo boşken motorun sesi bi değişik geliyor kulağıma yankı yapıyor sanki homurdanma var gibi? bu arada 20-30km/h larda seyrederken arkadan cıkcıkcık ses geliyor aynı ses yan sehpadan alıp motora binerkende geliyor gıcık oldum,nedir bu sesin sebebi dersiniz?
-
26 Kasım 2012, 22:17
#2438
srhtsglm adlı üyeden alıntı
bugün farkettim depo boşken motorun sesi bi değişik geliyor kulağıma yankı yapıyor sanki homurdanma var gibi?
bu arada 20-30km/h larda seyrederken arkadan cıkcıkcık ses geliyor aynı ses yan sehpadan alıp motora binerkende geliyor gıcık oldum,nedir bu sesin sebebi dersiniz?
Ses çok değilse fazla dinlememek lazım. Şaka bi tarafa;
Bende önden geliyordu aynı şekilde bir ses. usta balata demişti ama Km telinin girdiği redüktörden geliyordu bence. Bir süre sonra geçti
Arkadan geldiğine eminsen
- Zincir muhafaza siyah plastik olan zımbırtı tekere sürtüyor olabilir.
- Kampanadan geliyor olabilir.
dolar 10 lirayı geçecekmiş.
-
26 Kasım 2012, 22:31
#2439
Valla bu cbf 250 lerde boyle garıp bı ses var herhalde benım motordanda ses gelıyor bazende ne oldugunu anlayamadım bı turlu ama bı performans eksıklıgı yada arızası yok o yuzden pek takmıyorum
-
27 Kasım 2012, 12:34
#2440
Yokuş yukarı kalkışlarda 1. viteste devirlendiğimde ön taraftan (gidonun altından veya ön tekerden sanki) DIVVVVZZ gibi bir vınlama sesi geliyordu. Dikkatim dağılmasın diye kontak anahtarına bakmadım ama bir kaç anahtar takılıydı, belki de onlar titreşti dedim. Şimdi bütün anahtarları çıkardım silikon bir anahtarlık taktım. Bu akşam yine çıkıp bakayım hakikaten anahtardan mı yoksa farklı bişey mi...
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler