Valla bence çok yakışmış race olmasada daha sportıf göz alıcı olmus motor degıstırmeyı cbr 250 yı bende almak ısterım ama para yok hemde cbr 250 ler çok pahalı cbf e gore yoksa bendede race tutkusu var ama şımdı cbf ımdende memnunum :D
Bu arada ben Ankarada oturuyorum Ankarada olsaydın buluşurduk bu haftasonu tanışırdık ama kısmet degılmıs
Nerden bulabılırm boyle bır grenaj yada yaptırılabılırse nekadar tutar bır fıkrı olan varsa yardımcı olsun lutfen
[QUOTE=Bruce 65;2818790]eyvallah beyler sağolun,
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------
[QUOTE=NRG900;2819366]@srhtsglm, hayırlı olsun gümüş mermin. metalik gri ve kırmızı çok yakışıyor bu makinaya.
Tşk ederim NRG900, aynı kanaatteyim gir ve kırmızı konusunda
Kardeşlerim ben Enjeksiyon lu mu diye sorcaktım ama ?
Arkadaşlar koltuk üzerinde ayağımla bir çizik oluşturdum, pek derin değil ama silince de çıkmadı. İzin iyice kaybolması için ne yapabilirim?
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Arkadaşlar son 2 gundur motorumda marş a basınca elektronık ekran kendını kapatıp açıyodu ve sıfırlıodu kendını ama motor marş alıodu Bugunde ne olduysa marş a basıyorum marş alır gıbı oluyo marş basmıo basıo gobo oluyo her marş a bastıgımdada ekran kendını sıfırlıo sorun neyden kaynaklanıo bır turlu çözemedım
motor cbf 250 bır deneme vıdeosu çektım sorunu daha ıyı anlarsınız dıe yardımcı olursanız çok sevınırım bu aralar pek paramda yok ustaya goturmek ıstemıyorum (zaten anakrada bı turlu guvenılır ustada bulamadım) sorunu soyleyebılecek varsa ben yaparım yardımlarınızı beklıyorum
video link i :
http://www.youtube.com/watch?v=D13zasP4grM
akü ne durumda. bana akü bitmiş gibi geldi
Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir.
Herhalde akude sıkıntı var banada akuden gıbı gelıyor olmadı hafta ıcı gıdıp bı akuyu şarj ettırmeye çalısacagım
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Geçmiş olsun Ekrem. Benim aküm de zayıf ama problemli düzeye ulaşmadı. Kışa girerken nazlanmaya başlar kesin. Detaylı bir akü araştırması yapmıştım;
CBF 250 / Twister fabrika çıkışı aküsü YUASA YTX7L-BS. 12 Volt 6 Amper. Tam bakımsız kapalı tip akü. Forumlarda BOSCH vb farklı marka öneren, amper öneren tipler var. Fikrimce bütçeyi zorlamaya ve deneysel işlere gerek yok. Sonuçta Honda bu ampere uygun bir elektrik vb. sistemi üretmiş. Benim motorumda fabrika çıkışı Yuasa 4-5 senedir sorunsuz çalıştı. Yine bu aküyü alacağım.
Ben en uygun fiyata aşağıdaki sitede buldum. 57.24 TL görünüyor. Merkez Yedek Parça diye bir yer. Yerleri Kuştepe, Şişli'de. Telefonda görüştük. Akünün kutusundan çıkan sıvının içine dökülüp bir daha açılmamak üzere kapatılıp akü şarj cihazı ile bir kaç saat şarj edilmesi gerekiyor. Bu şarjı motor üzerinde yapamıyorsunuz. Mutlaka servisteki şarj cihazı gerek. Şarjın ardından motora takılıyor ve devam ediyorsunuz. Eleman işlemleri ücretsiz yapıyoruz sitemizdeki fiyata dahildir dedi. Paylaşmak istedim. Aynı aküyü Esengül'e sordum, beni araştırmasız bir saf zannettiler sanırım, kapıyı 150'den açtılar
http://merkezyedekparca.com/detay.as...Cbf250%20Ak%FC
Tekeriniz düz bassın
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
rodajda 800 km.i bitirdim, de yalnız beyler bu motor beni hiç sarmadı sarmayacağada benziyor sevmedim karakterini.1.000 km bakımdan çıktıktan sonra satılığa çıkaracağım. hatta ilk ilan burdan 3.000 TL verilerek 0 motor attırılmış 2006 gümüş gri cbf 250 satılıktır,temizzz...5.000 TL
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)