Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2321

    Üyelik
    19 Mayıs 2011
    bugun itibarı ıle motora yag degısımde tavsıye üstune castrol 15 40 yag koydum ve buyuk fark gordum 10 40 dan baska hıc yag koymamıstım. motorun ses yonunden vites gecıslerı ve gıdıs acısından rahat bır tavır sergıledı ve memnun kaldım . tavsıye ederım
    ayrıca bırkac resımde eklıyorum bu arada motorum da satılıktır arkadaslar 2006 model 25000 km







    NRG900 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2322
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı efe574 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugun itibarı ıle motora yag degısımde tavsıye üstune castrol 15 40 yag koydum ve buyuk fark gordum 10 40 dan baska hıc yag koymamıstım. motorun ses yonunden vites gecıslerı ve gıdıs acısından rahat bır tavır sergıledı ve memnun kaldım . tavsıye ederım
    ayrıca bırkac resımde eklıyorum bu arada motorum da satılıktır arkadaslar 2006 model 25000 km
    Efe, motorun güzelmiş. İlk sahibi misin? Bu soruyla bağlantılı olarak; otoyolda son hız olarak kaç yapabiliyorsun?

  3. #2323

    Üyelik
    19 Mayıs 2011
    Alıntı NRG900 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Efe, motorun güzelmiş. İlk sahibi misin? Bu soruyla bağlantılı olarak; otoyolda son hız olarak kaç yapabiliyorsun?
    ikinci sahibiyim arkadas 14000 km aldim. cok memnunum son hiz ibre neyse onu goruyorum 160 gordum .ama ortalaama 140 150 rahat goruyorum iki kisi 140 gordum. satmayi dusunuyorum esasi cok memnunum motordan

  4. #2324
    53_ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    BAŞKENT
    Motosikleti
    R25
    Arkadaşlar cbf 250 lerın lastıklerını nekadar basınçla basıyoruz eskıden ybr 125ım vardı 28 30 du sımdıde aynımı acaba ?

  5. #2325
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı 53_ekrem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar cbf 250 lerın lastıklerını nekadar basınçla basıyoruz eskıden ybr 125ım vardı 28 30 du sımdıde aynımı acaba ?
    selam ekrem.

    yolcusuz: ön 33, arka 33.
    yolculu: 33, 36.

    Manuelden referans da verelim tam olsun:



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

    Alıntı efe574 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikinci sahibiyim arkadas 14000 km aldim. cok memnunum son hiz ibre neyse onu goruyorum 160 gordum .ama ortalaama 140 150 rahat goruyorum iki kisi 140 gordum. satmayi dusunuyorum esasi cok memnunum motordan
    Sevindim, güzel rodaj yapılmış belli ki. Benimkini 15.000'de aldım. Üzerinde 2006 yılı orijinal lastikleri vardı. Sahibi nadiren kullanmış yaşlı bir amcaydı. Paraya kıyamamış değiştirmemiş.
    Motor boştayken biraz zor hareket ediyordu. Lastikler ve frenlerden şüpheleniyordum. Tekerler biraz ağırlaşmış bir his veriyordu. Geçen cuma otobanda ilk kez tüm güce ihtiyacım oldu. Aşırı rüzgarlı düz yolda 120'yi aşamadım. Hemen servise soktum. Michelin Pilot Active lastikler, buji, 10W40 yağ, yağ filtresi, hava filtresi, fren yağı ve fren ayarları yenilendi. Bu sabah teslim aldım. İlk izlenim: Motor boştayken resmen hafiflemiş gibi. Müthiş akıcı olmuş. Gaz tepkileri daha canlı. Kızıltopraktan köprüye bağlanıp çiseleyen yağmur altında işe yetiştiğim için pek gaz açmadım. Lastiklerin de 100km rodajı var. Kuru zeminde otoyol testi için sabırsızlanıyorum. Bakalım 120 eşiğini aşabilecekmiyiz...
    53_ekrem bunu beğendi.

  6. #2326

    Üyelik
    19 Mayıs 2011
    Alıntı NRG900 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam ekrem.

    yolcusuz: ön 33, arka 33.
    yolculu: 33, 36.

    Manuelden referans da verelim tam olsun:

    http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphoto...23002236_n.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------



    Sevindim, güzel rodaj yapılmış belli ki. Benimkini 15.000'de aldım. Üzerinde 2006 yılı orijinal lastikleri vardı. Sahibi nadiren kullanmış yaşlı bir amcaydı. Paraya kıyamamış değiştirmemiş.
    Motor boştayken biraz zor hareket ediyordu. Lastikler ve frenlerden şüpheleniyordum. Tekerler biraz ağırlaşmış bir his veriyordu. Geçen cuma otobanda ilk kez tüm güce ihtiyacım oldu. Aşırı rüzgarlı düz yolda 120'yi aşamadım. Hemen servise soktum. Michelin Pilot Active lastikler, buji, 10W40 yağ, yağ filtresi, hava filtresi, fren yağı ve fren ayarları yenilendi. Bu sabah teslim aldım. İlk izlenim: Motor boştayken resmen hafiflemiş gibi. Müthiş akıcı olmuş. Gaz tepkileri daha canlı. Kızıltopraktan köprüye bağlanıp çiseleyen yağmur altında işe yetiştiğim için pek gaz açmadım. Lastiklerin de 100km rodajı var. Kuru zeminde otoyol testi için sabırsızlanıyorum. Bakalım 120 eşiğini aşabilecekmiyiz...

    baya bir masraf etmissin arkadas daha akici ve rahat bir hal almistir elbet bakim iyidir her zaman.
    bu arada lastikleri kaca aldim bende degistirecegim de. bir de buji olarak hangisini kullandin

  7. #2327
    53_ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    BAŞKENT
    Motosikleti
    R25
    aynen lastıklerın çifti nekadar bende değiştirmeyi düşünüyorum

  8. #2328

    Üyelik
    19 Mayıs 2011
    duro marka almayı dusunuyorum desen olarak ıyı guzel kalıtede tavsıye edıyorlar fıyat ta prellıye ve dıgerlerıne gore yarı fıyatı uygun geldı bana zaten fazla durmayacak elımde

  9. #2329
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı efe574 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    baya bir masraf etmissin arkadas daha akici ve rahat bir hal almistir elbet bakim iyidir her zaman.
    bu arada lastikleri kaca aldim bende degistirecegim de. bir de buji olarak hangisini kullandin
    Teşekkürler Efe. İş yoğunluğumdan geç yazıyorum, kusura bakmayın.

    Lastik konusunda araştırmalarım sonucu şunu gördüm:

    CBF 250 lastikleri karakter olarak 3 aşağı 5 yukarı aynı. Aralarında büyük bir hamur farklı, yol tutuş farkı bulunmuyor. Tümü temelde komüter lastiği. Kimisi daha sportif soslu (Michelin), kimisi daha desenli, biraz daha sert hamurlu (Orijinal Pirelli MT 75). Reklam olmasın fakat başka bir forumda Metzeller da dahil olmak üzere tümünü denemiş biri yol tutuşta farkedilir bir büyük fark olmadığını söylemişti. O an stokta hangisi varsa onu alıyorum demişti. Hakikaten bu motosikletin lastikleri bazen stoklarda olmayabiliyor. Ben Sirkeci Aydın Motor, Beşiktaş Buz Motor ve Kızıltoprak Esengül'e Pirelli ve Michelin sordum. Yalnızca Esengül'de Michelin çıktı. Diğerleri sevkiyat için bir kaç hafta rica etti. Bana acil gerektiği için Esengül'den Michelin Pilot Activ aldım. Gönlümden geçen de buydu çünkü görünümü hafif daha agresif, cadde sosluydu. Fiyatı 490-500 TL ayarında sanırım ama Esengül pahalı satıyor bana 590'e geldi. Fatura almayınca tüm bakım bedeli üzerinden 200 küsür lira indirim aldım. lastik yine 500'e gelmiş olabilir. Dediğim gibi o an stokta olan ve uygun fiyatlı olanı alın derim. Buji markasını bilemiyorum. Servis fişimde bir ürün kodu var ama fikrimce manuel üzerinde görülen teknik tipte almak yeterlidir.

    Bu arada hala benim sorduğum sorulara yanıt gelmedi Tekrar edeyim: motorun yağına soğuk mu bakıyorsunuz? Yoksa manueldeki gibi 3-4 dk çalıştırıp kapatıp mı?

  10. #2330
    53_ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    BAŞKENT
    Motosikleti
    R25
    Alıntı NRG900 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler Efe. İş yoğunluğumdan geç yazıyorum, kusura bakmayın.

    Lastik konusunda araştırmalarım sonucu şunu gördüm:

    CBF 250 lastikleri karakter olarak 3 aşağı 5 yukarı aynı. Aralarında büyük bir hamur farklı, yol tutuş farkı bulunmuyor. Tümü temelde komüter lastiği. Kimisi daha sportif soslu (Michelin), kimisi daha desenli, biraz daha sert hamurlu (Orijinal Pirelli MT 75). Reklam olmasın fakat başka bir forumda Metzeller da dahil olmak üzere tümünü denemiş biri yol tutuşta farkedilir bir büyük fark olmadığını söylemişti. O an stokta hangisi varsa onu alıyorum demişti. Hakikaten bu motosikletin lastikleri bazen stoklarda olmayabiliyor. Ben Sirkeci Aydın Motor, Beşiktaş Buz Motor ve Kızıltoprak Esengül'e Pirelli ve Michelin sordum. Yalnızca Esengül'de Michelin çıktı. Diğerleri sevkiyat için bir kaç hafta rica etti. Bana acil gerektiği için Esengül'den Michelin Pilot Activ aldım. Gönlümden geçen de buydu çünkü görünümü hafif daha agresif, cadde sosluydu. Fiyatı 490-500 TL ayarında sanırım ama Esengül pahalı satıyor bana 590'e geldi. Fatura almayınca tüm bakım bedeli üzerinden 200 küsür lira indirim aldım. lastik yine 500'e gelmiş olabilir. Dediğim gibi o an stokta olan ve uygun fiyatlı olanı alın derim. Buji markasını bilemiyorum. Servis fişimde bir ürün kodu var ama fikrimce manuel üzerinde görülen teknik tipte almak yeterlidir.

    Bu arada hala benim sorduğum sorulara yanıt gelmedi Tekrar edeyim: motorun yağına soğuk mu bakıyorsunuz? Yoksa manueldeki gibi 3-4 dk çalıştırıp kapatıp mı?
    Motorun yağına soğuk bakılır bıldıgım kdarıyla ama bu cbflerde anlamadıgım iş yan ayakçıktamı bakılıo yağa yoksa 2 ayak ustundemı

  11. #2331

    Üyelik
    19 Mayıs 2011
    iki ayak ustunde bak. esasi tekerler yerde duz
    bir zemin ustunde bakmak en mantikli yol.

  12. #2332
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı efe574 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iki ayak ustunde bak. esasi tekerler yerde duz
    bir zemin ustunde bakmak en mantikli yol.
    temel teknik düz zeminde, motor dik konumdayken deniyor. ben orta sehpa ile hiç uğraşmıyorum. motora binip yan ayağı kapatıp (kendi ayaklarım üzerinde) dik konumda sağ elimle çubuğu çıkarıp silip, tekrar batırıp kontrolü tamamlıyorum. 1 dk bile sürmüyor. tavsiye ederim.

  13. #2333
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    Alıntı NRG900 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    temel teknik düz zeminde, motor dik konumdayken deniyor. ben orta sehpa ile hiç uğraşmıyorum. motora binip yan ayağı kapatıp (kendi ayaklarım üzerinde) dik konumda sağ elimle çubuğu çıkarıp silip, tekrar batırıp kontrolü tamamlıyorum. 1 dk bile sürmüyor. tavsiye ederim.
    Yöntem doğru aynısını bende yapıyorum,çünkü bende orta sehpa yok zaten...En doğrusu çalıştırdıktan sonra bakmak,amaç blok duvarlarına ve yağlama kanallarına bulaşan yağdan sonra seviyeyi görmek.Tekeriniz herdaim düz bassın.
    Hep Pür Dikkat...

  14. #2334
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar bu başlığın ilk sayfalarını şöyle bir gezdim. Geçmişte CBF 250 kullanan arkadaşlar sağlam organize olmuş, geziler düzenlemişler, daha sonra motosikletlerini büyütmüşler ve bu başlıktan ayrılmışlar. Fotoğrafları görünce özendim valla. Hala CBF 250'miz varken bir tanışma, kahvaltı, gezi buluşması yapalım mı ne dersiniz? Tanışma için birlikte bir kahvaltı edeceğimiz, çok uzaklamayacağımız bir organizasyon yapalım mesela. Bağdat Caddesi olur, Beşiktaş olur, Bebek olur?

  15. #2335
    mettoxin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Şehir
    zeytinburnu/istanbul
    Motosikleti
    cbf 250 (ona kırmızı çok yakışıyor ) :)
    istanbul içi saglam bı usta önerebilecek varmdır cbf 250 lilerin içini dışını bılen bı usta lazım alt conta kaçırıyor . üzerinde orj. conta taktıkta buyuk ıhtımal saplamaları gervek kaldı.. işciliğine güvendiniz ustanız varmıdır. ??

    çok titiz bi usta arıyorum .

  16. #2336

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    merhaba arkadaşlar,

    motoru servisten çıkardım toplamda 3.050 TL verilerek komple motor atıldı, 1 haftadır biniyorum konşuk motora teşekkürler ellerine sağlık, çok güzel olmuş rodajda henüz.seri kullanımı zevkli tatlı tatlı yokluyorum.son hız 90-100 km bırakıyorum, halada gidesi var...beğendim.

    1000 km bakıma 500 kaldı. hadi bakalım hayırlısı,



    Uploaded with ImageShack.us




    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

  17. #2337
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    [QUOTE=srhtsglm;2818581]merhaba arkadaşlar,

    motoru servisten çıkardım toplamda 3.050 TL verilerek komple motor atıldı, 1 haftadır biniyorum konşuk motora teşekkürler ellerine sağlık, çok güzel olmuş rodajda henüz.seri kullanımı zevkli tatlı tatlı yokluyorum.son hız 90-100 km bırakıyorum, halada gidesi var...beğendim.

    1000 km bakıma 500 kaldı. hadi bakalım hayırlısı,




    Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim...
    Hep Pür Dikkat...

  18. #2338
    53_ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    BAŞKENT
    Motosikleti
    R25
    srhtsglm hayırlı olsun motorun gule gule kullan

  19. #2339
    53_ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    BAŞKENT
    Motosikleti
    R25
    Arkadaşlar herkese merhaba ınternettte şoyle bır fotograf buldum ve çok fazla hoşuma gitti bu yan grenajlardan nerden bulabılırız bır fıktı olan varmı ? veya yaptırırsak nerden nekadara yaptırabılırız

  20. #2340
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    @srhtsglm, hayırlı olsun gümüş mermin. metalik gri ve kırmızı çok yakışıyor bu makinaya.

    ps: koçtaştan boya canlandırıcı, şampuan, pasta cila aldım. zengin ettim adamları. haftasonu uygulayıp fotoğraflarla burada nispet yapmayı planlıyorum!


    Alıntı 53_ekrem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herkese merhaba ınternettte şoyle bır fotograf buldum ve çok fazla hoşuma gitti bu yan grenajlardan nerden bulabılırız bır fıktı olan varmı ? veya yaptırırsak nerden nekadara yaptırabılırız
    Bunu görmüştüm ekrem, iyice racing gibi kapatıyor motoru. bence biraz kaba duruyor. cbf 250 çıplakken güzel, fikrimce hep çıplak kalmalı. benim de racing'e ilgim var ve eğer büyütmeyi düşünmezsem cbr 250 r alacağım. eğer ilgin varsa bir test sürüşü yap derim. honda güvenli sürüş 1 sonunda test sürüşü yapıyorsun. ilk geçen yıl fuarda oturmuştum tepesine ve biraz çekinmiştim. güvenli sürüşten sonra oyuncak gibi geldi. delice eğlenceli. kendimi buldum resmen. oturuş pozisyonu uzun sürüşlerde cbf'çiye tatsız gelebilir tabii. neyse başlığı cbr 250 r'a çevirdim gibi oldu. demek istediğim şu; bazen ben de iyice modifiye edeyim diyorum benimkini ama cbf için bu doğru değil sanki. yapılan yatırıma değmeyebilir.

    Bu arada hiç İstanbul'da olupta görüşelim diyen yok mu yahu? Tek buluşma canlısı ben çıktım galiba
    There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
    Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler