Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Eylül 2012, 09:40
#2321
Reklamlar
-
17 Eylül 2012, 12:23
#2322
efe574 adlı üyeden alıntı
bugun itibarı ıle motora yag degısımde tavsıye üstune castrol 15 40 yag koydum ve buyuk fark gordum 10 40 dan baska hıc yag koymamıstım. motorun ses yonunden vites gecıslerı ve gıdıs acısından rahat bır tavır sergıledı ve memnun kaldım . tavsıye ederım
ayrıca bırkac resımde eklıyorum bu arada motorum da satılıktır arkadaslar 2006 model 25000 km
Efe, motorun güzelmiş. İlk sahibi misin? Bu soruyla bağlantılı olarak; otoyolda son hız olarak kaç yapabiliyorsun?
-
17 Eylül 2012, 21:18
#2323
NRG900 adlı üyeden alıntı
Efe, motorun güzelmiş. İlk sahibi misin? Bu soruyla bağlantılı olarak; otoyolda son hız olarak kaç yapabiliyorsun?
ikinci sahibiyim arkadas 14000 km aldim. cok memnunum son hiz ibre neyse onu goruyorum 160 gordum .ama ortalaama 140 150 rahat goruyorum iki kisi 140 gordum. satmayi dusunuyorum esasi cok memnunum motordan
-
17 Eylül 2012, 22:44
#2324
Arkadaşlar cbf 250 lerın lastıklerını nekadar basınçla basıyoruz eskıden ybr 125ım vardı 28 30 du sımdıde aynımı acaba ?
-
18 Eylül 2012, 11:52
#2325
53_ekrem adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cbf 250 lerın lastıklerını nekadar basınçla basıyoruz eskıden ybr 125ım vardı 28 30 du sımdıde aynımı acaba ?
selam ekrem.
yolcusuz: ön 33, arka 33.
yolculu: 33, 36.
Manuelden referans da verelim tam olsun:
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------
efe574 adlı üyeden alıntı
ikinci sahibiyim arkadas 14000 km aldim. cok memnunum son hiz ibre neyse onu goruyorum 160 gordum .ama ortalaama 140 150 rahat goruyorum iki kisi 140 gordum. satmayi dusunuyorum esasi cok memnunum motordan
Sevindim, güzel rodaj yapılmış belli ki. Benimkini 15.000'de aldım. Üzerinde 2006 yılı orijinal lastikleri vardı. Sahibi nadiren kullanmış yaşlı bir amcaydı. Paraya kıyamamış değiştirmemiş.
Motor boştayken biraz zor hareket ediyordu. Lastikler ve frenlerden şüpheleniyordum. Tekerler biraz ağırlaşmış bir his veriyordu. Geçen cuma otobanda ilk kez tüm güce ihtiyacım oldu. Aşırı rüzgarlı düz yolda 120'yi aşamadım. Hemen servise soktum. Michelin Pilot Active lastikler, buji, 10W40 yağ, yağ filtresi, hava filtresi, fren yağı ve fren ayarları yenilendi. Bu sabah teslim aldım. İlk izlenim: Motor boştayken resmen hafiflemiş gibi. Müthiş akıcı olmuş. Gaz tepkileri daha canlı. Kızıltopraktan köprüye bağlanıp çiseleyen yağmur altında işe yetiştiğim için pek gaz açmadım. Lastiklerin de 100km rodajı var. Kuru zeminde otoyol testi için sabırsızlanıyorum. Bakalım 120 eşiğini aşabilecekmiyiz...
-
20 Eylül 2012, 18:48
#2326
NRG900 adlı üyeden alıntı
selam ekrem.
yolcusuz: ön 33, arka 33.
yolculu: 33, 36.
Manuelden referans da verelim tam olsun:
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphoto...23002236_n.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------
Sevindim, güzel rodaj yapılmış belli ki. Benimkini 15.000'de aldım. Üzerinde 2006 yılı orijinal lastikleri vardı. Sahibi nadiren kullanmış yaşlı bir amcaydı. Paraya kıyamamış değiştirmemiş.
Motor boştayken biraz zor hareket ediyordu. Lastikler ve frenlerden şüpheleniyordum. Tekerler biraz ağırlaşmış bir his veriyordu. Geçen cuma otobanda ilk kez tüm güce ihtiyacım oldu. Aşırı rüzgarlı düz yolda 120'yi aşamadım. Hemen servise soktum. Michelin Pilot Active lastikler, buji, 10W40 yağ, yağ filtresi, hava filtresi, fren yağı ve fren ayarları yenilendi. Bu sabah teslim aldım. İlk izlenim: Motor boştayken resmen hafiflemiş gibi. Müthiş akıcı olmuş. Gaz tepkileri daha canlı. Kızıltopraktan köprüye bağlanıp çiseleyen yağmur altında işe yetiştiğim için pek gaz açmadım. Lastiklerin de 100km rodajı var. Kuru zeminde otoyol testi için sabırsızlanıyorum. Bakalım 120 eşiğini aşabilecekmiyiz...
baya bir masraf etmissin arkadas daha akici ve rahat bir hal almistir elbet bakim iyidir her zaman.
bu arada lastikleri kaca aldim bende degistirecegim de. bir de buji olarak hangisini kullandin
-
20 Eylül 2012, 21:11
#2327
aynen lastıklerın çifti nekadar bende değiştirmeyi düşünüyorum
-
22 Eylül 2012, 02:09
#2328
duro marka almayı dusunuyorum desen olarak ıyı guzel kalıtede tavsıye edıyorlar fıyat ta prellıye ve dıgerlerıne gore yarı fıyatı uygun geldı bana zaten fazla durmayacak elımde
-
22 Eylül 2012, 13:56
#2329
efe574 adlı üyeden alıntı
baya bir masraf etmissin arkadas daha akici ve rahat bir hal almistir elbet bakim iyidir her zaman.
bu arada lastikleri kaca aldim bende degistirecegim de. bir de buji olarak hangisini kullandin
Teşekkürler Efe. İş yoğunluğumdan geç yazıyorum, kusura bakmayın.
Lastik konusunda araştırmalarım sonucu şunu gördüm:
CBF 250 lastikleri karakter olarak 3 aşağı 5 yukarı aynı. Aralarında büyük bir hamur farklı, yol tutuş farkı bulunmuyor. Tümü temelde komüter lastiği. Kimisi daha sportif soslu (Michelin), kimisi daha desenli, biraz daha sert hamurlu (Orijinal Pirelli MT 75). Reklam olmasın fakat başka bir forumda Metzeller da dahil olmak üzere tümünü denemiş biri yol tutuşta farkedilir bir büyük fark olmadığını söylemişti. O an stokta hangisi varsa onu alıyorum demişti. Hakikaten bu motosikletin lastikleri bazen stoklarda olmayabiliyor. Ben Sirkeci Aydın Motor, Beşiktaş Buz Motor ve Kızıltoprak Esengül'e Pirelli ve Michelin sordum. Yalnızca Esengül'de Michelin çıktı. Diğerleri sevkiyat için bir kaç hafta rica etti. Bana acil gerektiği için Esengül'den Michelin Pilot Activ aldım. Gönlümden geçen de buydu çünkü görünümü hafif daha agresif, cadde sosluydu. Fiyatı 490-500 TL ayarında sanırım ama Esengül pahalı satıyor bana 590'e geldi. Fatura almayınca tüm bakım bedeli üzerinden 200 küsür lira indirim aldım. lastik yine 500'e gelmiş olabilir. Dediğim gibi o an stokta olan ve uygun fiyatlı olanı alın derim. Buji markasını bilemiyorum. Servis fişimde bir ürün kodu var ama fikrimce manuel üzerinde görülen teknik tipte almak yeterlidir.
Bu arada hala benim sorduğum sorulara yanıt gelmedi Tekrar edeyim: motorun yağına soğuk mu bakıyorsunuz? Yoksa manueldeki gibi 3-4 dk çalıştırıp kapatıp mı?
-
22 Eylül 2012, 14:53
#2330
NRG900 adlı üyeden alıntı
Teşekkürler Efe. İş yoğunluğumdan geç yazıyorum, kusura bakmayın.
Lastik konusunda araştırmalarım sonucu şunu gördüm:
CBF 250 lastikleri karakter olarak 3 aşağı 5 yukarı aynı. Aralarında büyük bir hamur farklı, yol tutuş farkı bulunmuyor. Tümü temelde komüter lastiği. Kimisi daha sportif soslu (Michelin), kimisi daha desenli, biraz daha sert hamurlu (Orijinal Pirelli MT 75). Reklam olmasın fakat başka bir forumda Metzeller da dahil olmak üzere tümünü denemiş biri yol tutuşta farkedilir bir büyük fark olmadığını söylemişti. O an stokta hangisi varsa onu alıyorum demişti. Hakikaten bu motosikletin lastikleri bazen stoklarda olmayabiliyor. Ben Sirkeci Aydın Motor, Beşiktaş Buz Motor ve Kızıltoprak Esengül'e Pirelli ve Michelin sordum. Yalnızca Esengül'de Michelin çıktı. Diğerleri sevkiyat için bir kaç hafta rica etti. Bana acil gerektiği için Esengül'den Michelin Pilot Activ aldım. Gönlümden geçen de buydu çünkü görünümü hafif daha agresif, cadde sosluydu. Fiyatı 490-500 TL ayarında sanırım ama Esengül pahalı satıyor bana 590'e geldi. Fatura almayınca tüm bakım bedeli üzerinden 200 küsür lira indirim aldım. lastik yine 500'e gelmiş olabilir. Dediğim gibi o an stokta olan ve uygun fiyatlı olanı alın derim. Buji markasını bilemiyorum. Servis fişimde bir ürün kodu var ama fikrimce manuel üzerinde görülen teknik tipte almak yeterlidir.
Bu arada hala benim sorduğum sorulara yanıt gelmedi
Tekrar edeyim: motorun yağına soğuk mu bakıyorsunuz? Yoksa manueldeki gibi 3-4 dk çalıştırıp kapatıp mı?
Motorun yağına soğuk bakılır bıldıgım kdarıyla ama bu cbflerde anlamadıgım iş yan ayakçıktamı bakılıo yağa yoksa 2 ayak ustundemı
-
22 Eylül 2012, 18:13
#2331
iki ayak ustunde bak. esasi tekerler yerde duz
bir zemin ustunde bakmak en mantikli yol.
-
23 Eylül 2012, 13:31
#2332
efe574 adlı üyeden alıntı
iki ayak ustunde bak. esasi tekerler yerde duz
bir zemin ustunde bakmak en mantikli yol.
temel teknik düz zeminde, motor dik konumdayken deniyor. ben orta sehpa ile hiç uğraşmıyorum. motora binip yan ayağı kapatıp (kendi ayaklarım üzerinde) dik konumda sağ elimle çubuğu çıkarıp silip, tekrar batırıp kontrolü tamamlıyorum. 1 dk bile sürmüyor. tavsiye ederim.
-
24 Eylül 2012, 00:20
#2333
NRG900 adlı üyeden alıntı
temel teknik düz zeminde, motor dik konumdayken deniyor. ben orta sehpa ile hiç uğraşmıyorum. motora binip yan ayağı kapatıp (kendi ayaklarım üzerinde) dik konumda sağ elimle çubuğu çıkarıp silip, tekrar batırıp kontrolü tamamlıyorum. 1 dk bile sürmüyor. tavsiye ederim.
Yöntem doğru aynısını bende yapıyorum,çünkü bende orta sehpa yok zaten...En doğrusu çalıştırdıktan sonra bakmak,amaç blok duvarlarına ve yağlama kanallarına bulaşan yağdan sonra seviyeyi görmek.Tekeriniz herdaim düz bassın.
Hep Pür Dikkat...
-
24 Eylül 2012, 16:31
#2334
Arkadaşlar bu başlığın ilk sayfalarını şöyle bir gezdim. Geçmişte CBF 250 kullanan arkadaşlar sağlam organize olmuş, geziler düzenlemişler, daha sonra motosikletlerini büyütmüşler ve bu başlıktan ayrılmışlar. Fotoğrafları görünce özendim valla. Hala CBF 250'miz varken bir tanışma, kahvaltı, gezi buluşması yapalım mı ne dersiniz? Tanışma için birlikte bir kahvaltı edeceğimiz, çok uzaklamayacağımız bir organizasyon yapalım mesela. Bağdat Caddesi olur, Beşiktaş olur, Bebek olur?
-
26 Eylül 2012, 02:40
#2335
istanbul içi saglam bı usta önerebilecek varmdır cbf 250 lilerin içini dışını bılen bı usta lazım alt conta kaçırıyor . üzerinde orj. conta taktıkta buyuk ıhtımal saplamaları gervek kaldı.. işciliğine güvendiniz ustanız varmıdır. ??
çok titiz bi usta arıyorum .
-
27 Eylül 2012, 20:24
#2336
-
28 Eylül 2012, 00:04
#2337
[QUOTE=srhtsglm;2818581]merhaba arkadaşlar,
motoru servisten çıkardım toplamda 3.050 TL verilerek komple motor atıldı, 1 haftadır biniyorum konşuk motora teşekkürler ellerine sağlık, çok güzel olmuş rodajda henüz.seri kullanımı zevkli tatlı tatlı yokluyorum.son hız 90-100 km bırakıyorum, halada gidesi var...beğendim.
1000 km bakıma 500 kaldı. hadi bakalım hayırlısı,
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim...
Hep Pür Dikkat...
-
28 Eylül 2012, 03:44
#2338
srhtsglm hayırlı olsun motorun gule gule kullan
-
28 Eylül 2012, 16:19
#2339
Arkadaşlar herkese merhaba ınternettte şoyle bır fotograf buldum ve çok fazla hoşuma gitti bu yan grenajlardan nerden bulabılırız bır fıktı olan varmı ? veya yaptırırsak nerden nekadara yaptırabılırız
-
28 Eylül 2012, 16:36
#2340
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler