Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Mayıs 2012, 19:22
#2221
gerçekten km orjinalse alınır. almadan önce sağlam bi yere baktır motoru. Eksantrik zincirinin sesine dikkat et sibop sesine filan o km de bi motor gürültüsüz çalışır. motoru açılmışmı bak. debriyaj açılmışmı dikkat et orjinalinde yeşil conta olur. ön kafayı çatalları incele bi darbe yamukluk varmı diye. Ön amortisörlere bak aşınmışmı hatta ön diske bak aşınmışmı. Ama en güzeli sağlam bi tamirciye yada servise motoru baktır bence
ön teker minimum 85tl IRC marka
koruma demiri minimum 45tl idi en son
Bu arada arkadaşlar ben ön tekeri değiştirdim fakat bizim burlarda balans ayarı yapacak kimse yok malesef İZMİR'de yada MANİSA'da nerde yaptırabilirim bu işi???
Alayına İsyan...
Reklamlar
-
23 Mayıs 2012, 19:47
#2222
pam adlı üyeden alıntı
arkadaşlar...
aşağıda ilanını verdiğim cbf 250 2006 model ve 15.000 de. km. orjinal diyor satan arkadaş....
baktım bayan temiz duruyor. arka lastik yeni ön eskiymiş.
arka çantası yok onu almak gerek....
ne dersiniz son 5.500 tl bırakıyor alınır mı?
tek bir ön lastik kaç paradır?
koruma demiri taktırmak gerekir mi, kaç paradır?
alırken nelerine dikkat etmeliyim? püf noktalar var mıdır?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...87173952/detay
hepinize şimdiden teşekkür ederim....
Merhabalar
ben sizide satanıda tanımam lakin ;
benim 20 000 i deviren cbf250 im daha yeni duruyor dikkatli olmanızı tavsiye ederim.
Imza mi?? Nereye Atayım
-
24 Mayıs 2012, 05:35
#2223
pam adlı üyeden alıntı
arkadaşlar...
aşağıda ilanını verdiğim cbf 250 2006 model ve 15.000 de. km. orjinal diyor satan arkadaş....
baktım bayan temiz duruyor. arka lastik yeni ön eskiymiş.
arka çantası yok onu almak gerek....
ne dersiniz son 5.500 tl bırakıyor alınır mı?
tek bir ön lastik kaç paradır?
koruma demiri taktırmak gerekir mi, kaç paradır?
alırken nelerine dikkat etmeliyim? püf noktalar var mıdır?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...87173952/detay
hepinize şimdiden teşekkür ederim....
Zincir muhafazası yok söyle bence artı egzost bir garip aynalar orjinal değil belki fiyatta ikramı olur 270 lira vermiştim orjinal aynalarına motoru temiz görünüyor Ön lastik sport demon pirelli 150 tl di galiba ama güzel lastik daha ucuz farklı markalar vardır üzerindeki standart ucuz biraz koruma demiri 60 tl görmüştüm sirkecide bakılacaklar gelirsek zincir boşuguna bak gerilme payı varmı vitesler calısırken kolay geciyormu ona bak yada ustanla git deposunun üzerinde fabrika sticker ları olacak neden yok sor boyamı var falan filan çok begendiysen 5000 tl den fazla verme bence eksikler var ama piyasayı epey sarsan arkadaslar var belkide normaldir bu fiyat 7000 8000 tl yazılmıs ilanlar var kimsenin malını kötülemiyorum
Honda CBF 250, Keeway Superlight 150, Stadion M48 1975
-
25 Mayıs 2012, 19:27
#2224
pam adlı üyeden alıntı
arkadaşlar...
aşağıda ilanını verdiğim cbf 250 2006 model ve 15.000 de. km. orjinal diyor satan arkadaş....
baktım bayan temiz duruyor. arka lastik yeni ön eskiymiş.
arka çantası yok onu almak gerek....
ne dersiniz son 5.500 tl bırakıyor alınır mı?
tek bir ön lastik kaç paradır?
koruma demiri taktırmak gerekir mi, kaç paradır?
alırken nelerine dikkat etmeliyim? püf noktalar var mıdır?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...87173952/detay
hepinize şimdiden teşekkür ederim....
Hakkında hayırlısı diyelim...Dikkatli ol iyi incele ve ona göre sende bir fiyat ver...Motorun ekzost'tu,aynaları,lastikleri,zincir muhafazası,sele'deki yırtık, eksi puan...Bu kadar eksipuanla bana KM de biraz şüpheli geldi,benim motorum 50 000 KM de ve bunların hepsi (Lastik hariç) orjinal duruyor...Gerisi sana kalmış kolay gelsin...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------
Uploaded with ImageShack.us
Bu motor 50 000 KM de
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/7/dscn0399q.jpg/][/URL
Hep Pür Dikkat...
-
25 Mayıs 2012, 19:34
#2225
Cbx ile cbf arasında fark var mı? Yakıtı sakin , karma , agresif ne kadar?
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
27 Mayıs 2012, 05:59
#2226
.Mhmt. adlı üyeden alıntı
Cbx ile cbf arasında fark var mı? Yakıtı sakin , karma , agresif ne kadar?
Cbx bu kasanın ilk modeli cbf cbx in sorunları giderilmiş hali aslında sorun falan yok fakat bilinçsiz çömez kullanıcılar yüzünden honda bu kasanın gücünü biraz kısarak ve koruma ekleyerek aynı zamanda cbf serilerini 250 600 1000 adı altında bir araya toplamak için böyle yaptı cbf ile cbx arasında ki fark cbf 22 hp cbx 24 hp cbf de daha güçlü krank arkada plaka lambası ve 10000rpm de devir kesici var aynı zamanda çift katalatik konvektorlu cevreyi daha az kirletiyor 2004 den sonra avrupa cevreyi koruma muhabbeti üzerine 2004 sonrası tüm motosikletler böyle üretiliyor son sürat cbf 250 max 150 yapar 10000 devir cbx 250 devir kesici yok 160 165 yapar 12000 13000 çevirir heralde ivmelenmesi bu süratlere cıkarken cbf 250 den daha iyidir kitapcıkta kırmızı alana getirmeyin diye bir not var bizde kırmızı alan sevdası var muhtemelen bu yüzden bu motorlar harab oldu
Cbx i bilmiyorum ama şehir içi 100 km de cbf 3.5 en fazla 4 litre yakar
Honda CBF 250, Keeway Superlight 150, Stadion M48 1975
-
27 Mayıs 2012, 21:40
#2227
Arkadaş herşeyi çok güzel açıklamış...
madcenter adlı üyeden alıntı
Cbx bu kasanın ilk modeli cbf cbx in sorunları giderilmiş hali aslında sorun falan yok fakat bilinçsiz çömez kullanıcılar yüzünden honda bu kasanın gücünü biraz kısarak ve koruma ekleyerek aynı zamanda cbf serilerini 250 600 1000 adı altında bir araya toplamak için böyle yaptı cbf ile cbx arasında ki fark cbf 22 hp cbx 24 hp cbf de daha güçlü krank arkada plaka lambası ve 10000rpm de devir kesici var aynı zamanda çift katalatik konvektorlu cevreyi daha az kirletiyor 2004 den sonra avrupa cevreyi koruma muhabbeti üzerine 2004 sonrası tüm motosikletler böyle üretiliyor son sürat cbf 250 max 150 yapar 10000 devir cbx 250 devir kesici yok 160 165 yapar 12000 13000 çevirir heralde ivmelenmesi bu süratlere cıkarken cbf 250 den daha iyidir kitapcıkta kırmızı alana getirmeyin diye bir not var bizde kırmızı alan sevdası var muhtemelen bu yüzden bu motorlar harab oldu
Cbx i bilmiyorum ama şehir içi 100 km de cbf 3.5 en fazla 4 litre yakar
Alayına İsyan...
-
28 Mayıs 2012, 15:34
#2228
bu motorun öncelikle egsozu orjinal değil. ama egsoz borularından anladığım kadarıyla km orjinal gibi duruyor. motor alırken ön fren diskini parmaklarınla kontrol et. 15bin kmde çok fazla aşınmamış olması gerekli. ayrıca ön balatalar değişmiş mi sor. ön balata değiştiyse kmnin daha yüksek olduğuna delalettir. o kmlerde balata kolay kolay bitmez. ayrıca arka teker zincir gerdirme civatasına bak. zincirin çok uzamamış olması gerek. birde sor egsoz neden farklı diye.
Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000
-
28 Mayıs 2012, 21:03
#2229
Selamın Aleyküm arkadaşlar. Ben bazı motorlar arasında kararsız, fikirsiz kaldım ama acaba nedir ne değildir fikirlerinizi eğer görmeye gidersem ne yapmam gerekeceğini anlatabilirmisiniz size zahmet.
Motorlar bunlar;
1) http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7803753/detay/
2) http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6384863/detay/
3) http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...85259229/detay
4) http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...78345792/detay
Bu motorlar hakkındaki yorumlarınızı madde madde yapabilirmisiniz? İlk motorum olucak. Yada sen bunlara hiç bulaşma başka motor almı dersiniz?
-
29 Mayıs 2012, 15:17
#2230
arkadaşlar merhaba,
bursa da bir arkadaş bu motoru satıyor.
2005 model daha 17.500 km de. baya bir bakım yaptırdım diyor.
sanırım pazarlıkla 4.750-5.000 tl arasına alırım.
ne dersiniz iş görür mü?
bu saydığı masraflar harici ilk etapta benim yamam gereken büyük bir masraf çıkarır mı?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...87960447/detay
-
29 Mayıs 2012, 19:28
#2231
14500 km de zincir seti,lastikler ve hava filitresi bakım amaçlı değiştirildi.
Bu km'de zincir neden değişirki hemde orjinal zinciri bana garip geldi . Sağlam bi yere göster motoru almadan önce...
Alayına İsyan...
-
02 Haziran 2012, 21:25
#2232
Bruce 65 abi motora takılı olan topcase kaç lt'lik ??? Bende takmayı düşünüyorumda seninki baya uygun gözüktü gözüme büyüklüğü...
Alayına İsyan...
-
03 Haziran 2012, 00:26
#2233
lonelyboy adlı üyeden alıntı
Bruce 65 abi motora takılı olan topcase kaç lt'lik ??? Bende takmayı düşünüyorumda seninki baya uygun gözüktü gözüme büyüklüğü...
Çanta 35 LT lik Kappa...
Hep Pür Dikkat...
-
03 Haziran 2012, 02:12
#2234
kardes merhaba,
3. motosiklet benim motosikletimdir. kimse malini kotulemez ama bir bakmani tavsiye ederim. iyi gunler
-
03 Haziran 2012, 11:29
#2235
arkadaslar cbf250mi hacim buyutmek amaciyla satiyorum, motosikletimi begenilerinize sunuyorum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...85259229/detay
-
04 Haziran 2012, 11:56
#2236
Aekadaşlar bu motorun 100 km yakıt tüketimini öğrenebilirmiyim?
-
06 Haziran 2012, 05:46
#2237
Merhaba arkadaşlar,
Ben CBF 150 kullanıcısıyım ve ufaktan şeytan dürtmeye başladı artık hacim büyütme konusunda.
Bütçeme ve 250 cc sınıfındaki alternatiflerin az olmasına bakarak CBF 250 üstünde durmaya başladım.
Sizlere bu konuda bir kaç sorum olacak;
1- CBF 150'den CBF 250'ye geçmek mantıklı olur mu? Ben biraz daha atik olsun, biraz daha gitsin istiyorum. 120-130 km sabit hızla gidebilmek istiyorum, mümkün mü?
2- 2005 model bir CBF 250 maksimum kaç km.de alınır? Motoru kaç km.den sonra ölür? Daha spesifik olursam 50.000 km.de bir motor alınır mı?
3- Her yerde parçası pahalı diye okuyorum ancak bir fiyat vereni görmedim. Parçası ve bakımları gerçekten pahalı mı? Pahalıysa ne kadar?
4- Birde yakıt konusu var tabi... İstanbulda şehir içinde devirli bir kullanım sonucu 100 km.de kaç litre yakıyor motorlarınız?
Tecrübelerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Saygılar.
-
06 Haziran 2012, 22:38
#2238
ben cbx 250 twister kullanıyorum ve yakıtım 3.2 lt ile 4 lt arasında değişiyor kullanıma göre.
120-130 km hızla gidebilecek bir motor. 120km sabit hızla izmir çeşme arası otobanda hiç gaz kesmeden 120 ile 140 arası gittim ve hiç gitmem demedi motorum.
km önemli değil bence 50000km bile olsa eğer sahibi bakımlarını zamanında yaptıysa ve düzgün kullandıysa alınabilecek bir motor bence
Her japon motorun parçası pahalıdır kim demiş ucuz diye japon olan ve ucuz olan bi karşılaştırma yapsınlar ben öle bişey görmedim ama şu var her parçanın bi alternatifi vardır illa orjinal alacaksın diye bişey yok bence
şehir içi o kadar zorlamama rağmen ben max 4 lt gördüm bu motorda şehirler arası yoldada 100-110 arası giderken ortalama 3.4lt yaktı motor
Benim gördüklerim bunlar diğer arkadaşlarında fikirlerini almak isterim. Şimdiden hayırlı olsun.
Bu arada bu motorlara sibop ayarı nasıl yapılıyor???? Ben daha önce titanda çok yaptım ama bu motor farklı...
Alayına İsyan...
-
10 Haziran 2012, 22:23
#2239
-
11 Haziran 2012, 20:25
#2240
Bu arada bu motorlara sibop ayarı nasıl yapılıyor???? Ben daha önce titanda çok yaptım ama bu motor farklı...
@lonelyboy
Selamlar,benim motor 2006 model Aralık 2011 de bakım yaparken bende sipop ayarını sordum Urlada sabri ustanın oğullarına,bakalım abi dediler,üst kapağı söktük baktılar bunlar dedi elle ayar olmuyor kapakçıya gitmesi lazım,hava kararmıştı O sırada bende erteledim.Sanırım metal pull ile sipop ayarlanıyor anladığım kadarıyla...Bende bir sonraki bakımda mutlaka yaptıracağım...Hava filtresinin ordan bendede hafif benzin kokusu alıyorum nemlilik görmedim bilemiyorum...
Hep Pür Dikkat...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler