Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Eylül 2011, 20:33
#2121
arkadaşlar motorumun stop etme olayını çözdüm hiç bir tamirci de çözemedii kullanma kılavuzuna baktım motor rolanti devri 1400 de çalşcak diyoo bizim ustalar 1000de ayrlıyor motorlarımızı artık motrum soğukken bile stop etmiyor moralim düzeldii 1 aydır kafama takıldı az kalsın debriyaj setini deşiğtryordumm 300 tlden yırttıkk yanii bu arada 1 ayda 2 kere yağ değiştirdim tabiii sizinde aklınzda bulunsun bilmiyrumm adamlar kullanma klavuzuna bile yazmışlar vardır bi bildiklerii bi zararı olmaz heralde motora motorun vites geçişleri bile rahatladııı tokatdan sevgiler cbf 250 yi çok sevyrumm
sevgi eylem gerektirir.. ee ne duruyorsunn bass gazaa...
Reklamlar
-
11 Eylül 2011, 00:07
#2122
Buda benden
-
15 Eylül 2011, 01:01
#2123
Bruce 65 adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaşlar,merak ettiğim bir konu var,Twistir 24 PS- CBF 22 PS...Acaba ne- nasıl bir işlem yapılmışta CBF 22 PS'e düşürülmüş ? bildiğim kadarıyla motorları aynı...Ve bu 2 PS'i geri kazanabilirmiyiz ??? Bir fikri olan varmı ?
Birde resim koyalım yopiç yürüsün biraz...
Uploaded with
ImageShack.us
Egzos emisyon olayını avrupa standartlarına uydurmak için değişiklik yapmışlar diye biliyorum. Buda 2-3 hp güç kaybına yol açmış.
Arkadaşlar 1-2 haftadır gösterge panelinin ışığı sönüyor bikaç dakka sonra yanıyor kafasına göre gidip geliyordu ve sonunda bir gitti bidaha gelmedi Acaba problem nerede olabilir? Gösterge kısmının pahalı olduğunu biliyorum buda beni korkutuyor..
dolar 10 lirayı geçecekmiş.
-
16 Eylül 2011, 20:25
#2124
buberk adlı üyeden alıntı
Egzos emisyon olayını avrupa standartlarına uydurmak için değişiklik yapmışlar diye biliyorum. Buda 2-3 hp güç kaybına yol açmış.
Arkadaşlar 1-2 haftadır gösterge panelinin ışığı sönüyor bikaç dakka sonra yanıyor kafasına göre gidip geliyordu ve sonunda bir gitti bidaha gelmedi
Acaba problem nerede olabilir? Gösterge kısmının pahalı olduğunu biliyorum buda beni korkutuyor..
Selamlar herkese,gösterge normal çalışıyor ise korkulacak birşey yok bence,onun içindeki ışıklandırma ampülleri yanmıştır...Motor çalışınca sarsıntıdan bazen ampulün içindeki ince tel birbirine kavuşur ve birsüreliğine ışık verir sonra yine ayrılır ve söner muhtemelen böyle olmuştur...CBF 150 imde de böyle olmuştu...Onun içindeki ampulleri iyi bir motorsiklet elektrikçisine değiştittir sorun biter...Ama önce sigortaları kontrol et belki sigorta atmıştır...
Hep Pür Dikkat...
-
17 Eylül 2011, 19:15
#2125
cbf 250 orta ayaklık lazım fazla olan yada satmak isteyen olrsa bana yazarmı ha bide koruma demiri meselesi varr bi ayrdımcı olun onuda bulayıımm
sevgi eylem gerektirir.. ee ne duruyorsunn bass gazaa...
-
22 Eylül 2011, 23:33
#2126
Herkese selam,bugün (eyong) kardeşimizin tarifi üzere motruma dörtlü flaşör yaptım ve süper oldu...3 TL ye bir düğme ve bir metre kablo hepsi 4 TL ye mal oldu...Linki veriyorum ilgilenirseniz buyrun eyleme gerçekten çok kolay...Hadi kolay gelsin.http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...ygulamali.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
Orta sehpa banada lazım,koruma demirine gelince ben YBR nin yeni tip koruma demirini biraz değişiklikle uyarladık birkaç sayfa arkada resimleri mevcut...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
103. sayfada
Hep Pür Dikkat...
-
01 Ekim 2011, 19:05
#2127
Ne kadar ıssız kalmış burası...
Hep Pür Dikkat...
-
08 Ekim 2011, 13:24
#2128
-
09 Kasım 2011, 13:35
#2129
CBF 250 sini satmayı düşünen arkadaşlar bana ulaşabilirmiiii???
-
09 Kasım 2011, 18:44
#2130
buberk adlı üyeden alıntı
Fotoğraf koyalımda topic canlansın arkadaşlar
Ankara eskişehir seyahatinde yaptığım ekonomik sürüş ölçümü sonunda motorum kuruş hesabıyla km de 12,2 ykr yaktı. İnanamayıp tekrar tekrar hesapladık (70-90 km hız)
Motorumu seviyorum varsın parçası pahalı olsun genede yakıt performans oranı mükemmel
http://ressim.net/61/upload/659754ba.jpg
yuh yakmamışki o motor koklamış
benim cbf 150 2 kişi full yüklü dip gaz 143krş yaktı istanbul -erdek arası
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
09 Kasım 2011, 19:55
#2131
sevgi eylem gerektirir.. ee ne duruyorsunn bass gazaa...
-
16 Kasım 2011, 15:12
#2132
dolar 10 lirayı geçecekmiş.
-
16 Kasım 2011, 19:35
#2133
Arkadaşlar dün cbx 250 aldım ve yağını değiştirecektim shell 20/50 yağ bulabildim ve yağı değiştirdim ama sanki yağ biraz kayu gibime geldi. Ne dersiniz sizce bunu kullanmalımıyım yoksa 10/40 mı almalıyım
-
17 Kasım 2011, 22:59
#2134
Arkadaşlar elcik koruması isteyen varsa buraya yazabilir yada cepten ulaşabilirler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...357226/detay/?
-
09 Aralık 2011, 09:33
#2135
MERHABA ARKADAŞLAR,BENİM KM GÖSTERGESİ TİTREŞİMLİ CALIŞIYOR VE EKSİK GÖSTERİYOR,BU KONUDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ ALABİLİRMİYİM?
-
22 Aralık 2011, 23:10
#2136
-
02 Ocak 2012, 20:50
#2137
Merhabalar arkadaşlar,cbf 250 imde bir sorun var:bazen yokuş aşağı kompresöre bindiği zaman motora gaz açtığımda pat küt poof diye stop ediyor motor,yokuş yukarı çıktığımdada bazen birdenbire motor çekişten düşüyor,daha fazla gaz açmam gerekiyor buseferde yokuşun sonunda durmam gerektiğinde rölantinin 3000 devirde durduğunu gördüm.Bu durumu birçok defa yaşadım,geçen cumartesi bakıma götürdüğmde ustaya bundan bahsettim, karburetörü söktü temizledi taktı ayarlamaya çalıştı fakat ayar birtürlü tutmuyordu.Sonra büyük usta dediki süpopta bir anormallik var,biraz yağ emdirdi motora benzin girişinden yağı emince düzeliyordu.Dedi ki üst kapağın sökülüp kapakçıya gitmesi lazım,sökmüşken ekzantrik zinciri ve gergisini de değiştirelim diyor...Sizin fikrinize ihtiyacım var böyle bir olay yaşayan varmı ? hepinize keyifli sürüşler ...
Hep Pür Dikkat...
-
11 Ocak 2012, 15:27
#2138
Slm Sevgili CBF 250 kullanıcıları!Sayfanızın bir cok kısmını dikkatle ve zevkle okudum ve aklımda kalan bazı sorular kaldı, Bilgilerinizle bana yardımcı olursanız sevinirim!Arkadaşlar almak istediğim motorlardan bir tanesi CBF 250 gerek tarzı, gerek performansı gerek yakıtta ideal olduğunu düşündüğüm için almak istiyorum allah nasip ederse!Bildiğiniz üzere 2. el motorlarda işimiz şansa kalmış(pistonun , krankın ses yapmadığı sürece ömrünü bilmek biraz zor!!Sorularımı cevaplarsanız sevinirim!
1) CBF 250 ortalama kalitesiyle rektefeye kaç km de girmek zorunda ve maliyeti ne olur?
2) Hangi km' lerde yapılması gereken bakımlar var ve maliyetleri neler?örneğin debriyaj balatası,zincir takımları,krank mili vb.
3) Ülkemizde parçalarını pahalıya kaçmadan kolay bulmak mumkunmu?parçalarını araştırabileceğimiz türk sitesi varmı?
4) Parçaları gerçekten pahalımı?Örneğin gösterge panelinin dijital olduğundan 1,000tl civarı ve debriyaj balata değişiminin 300TL civarı olduğunu duydum doğrumu?değilse fiyatı nekadar?
İlginiz için şimdiden teşekkürler umarın uygun bir zamanda CBF 250 ile aranızda bilgi paylaşımı yaparım!
-
11 Ocak 2012, 15:45
#2139
cbf 250 alacaksan hatta ikinci el işin çokkkkkkkkk zor.
parçaları pahalıdır. ucuz parçalar iş yapmaz yan sanayidir. ben zamanı evvelde sıfır aldığım cbf den memnun kalmazve beni motorculuktan soğutacakkken . bir daha düşün derim.
-
11 Ocak 2012, 16:22
#2140
İkinci elde işimin zor olduğunu iyi biliyorum evet!ama seni soğutan şeyin tam olarak ne olduğunu daha ayrıntılı yazarsan sevinirim?CBF 150 alacam bana tam yetmeyecek(işten eve gidecem 60km git gel 80-90 bir yere kadar fazlası bu motor için ideal değil!ayrıca tabi fazla hız sevmem aslında ama araç sollarken 120-130 lazım oluyor ve ben 1,79 boyunda 85 kiloyum artcımda olunca uzun yolda buyuk cc tercih ederim)CBF 150 fiyatıda 4250 tlye mal oluyo CBF250 de 5000 tl civarında bu motora biner hem daha iyi yol tutar ve uzun yolda istediğim gibi giderim diye düşüncem var!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler