Bruce 65
Hayırlı olsun kardeşim yeni motorun,kazasız ve belasız kullanman dileğiyle.
Ayrıca motorunda temiz görünüyor ama koruma demirini muhakkak taktır.
Bruce 65
Hayırlı olsun kardeşim yeni motorun,kazasız ve belasız kullanman dileğiyle.
Ayrıca motorunda temiz görünüyor ama koruma demirini muhakkak taktır.
bruce 65
hayırlısı olsun, torku ve dengesi mükemmeldir,arka lastiğin michelin belli,cbf 150 den sonra çok atik gelir ama benzin sorun olabilir malum...1 ay sonra 02 plaka bir gümüş gri görürsen izmirde bilki benimmm...
Selamlar,bir şey sorucam:İniş aşağı giderken vites büyütmek bayağı bi zorlaşıyor...Kemik gbi sertleşiyor vitesler...Acaba sizdede böylemidir ? aragazı verince ancak rahat geçiyor...acaba depriyaj kavramasıyla alakalı olabilirmi.?bilgi verirseniz sevinirim...
Herkese kazasız belasız neşeli sürüşler...
Hep Pür Dikkat...
Merhaba,
Siteye yeni kaydoldum. Hepinize merhaba. Subat ayinda ilk motorumu aldim. 2006 model CBF250, 25000 km'de. Motorla trafige cikmaya yaklasik 1,5 ay kadar once basladim. Henuz sadece 250 km yaptim. Bir iki sorum olacak.
1) Motor jigleyi cekmezsem kolay kolay devirde kalmiyor, stop ediyor. Yola cikmadan birkac dakika isitsam bile bu boyle. Trafikte 15-20 dakika yol aldiktan sonra jigleyi kapasam bile (ki jigle acik gitmek de hosuma gitmiyor) isiklarda durunca stop ediyor. Stop edince de kisa bir sure calistiramiyorum. Mars basinca hicbir hareket olmuyor. Bunun sebebi ne olabilir?
2) Yaz icin Castrol 10 50 yagi mi onerirsiniz?
Tesekkurler...
ben cbf 150 mi satıyorum,2 haftalık 500 km de 1500 lira ekstrası var angel xenon vs givi çantalar en fulu yani,ihtiyacı olan falan varsa bana ulaşsın,durumları düzeltince 250 sine de bakçam eğer 150 temiz bulamassam bundan sonra o var
ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........
Arabayla takas konusunu düşündünmü telefonda konuşmuştuk
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Yokuş aşağı, hızını artırırkenmi vitesler geçmiyor?? Olmaması gerekir,yada gazı kesip motor kompresöre bindiğinde devir düşer haliyle yüksek viteslere geçişte zorlaşır.
Merhaba,motorun hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin.
İlk soruna gelince; bence motorunun rölanti ayarı düşük,1000 devirde çalışması gerekir ayarlamakta basittir,gazı açtığında karbüratöre bağlı bir mekanizmada ileri ve geri sarar.Onada bağlı vida gibi bir şey vardır,vidayı döndürerek ayarlayabilirsin.Marşın bir ara basmamazlık yapması ise temaszılıktır veya ruble de olabilir,gerçi görmedende kesin bişey diyemem.
İkinci soruna ise;genelde öyle derler hatta servis bile 10 50 yağ kullanıyor,bana sorarsan motorunda bir problem yoksa 10 40'a devam.
slm arkadaşlar bugün bu sitede ilk mesajım öncelikle herkeze güzel ve anlammı mesajları için çokkk teşekkür ediyorum...
bir sorum olucak sizlere ben cbf 150 kullandım 1 yıl ve sattım
şimdi cbf 250 almayı düşünüyorum,sizlerinde yorumları ile değerledirme yapıcam lütfen yazarsanız sevinirim..nasıl moturdur cbf 150 den farkı nedir hani zevk verirmi keyfe keder binicem,ama yola çıktığımda da cbf 150 gibi kasarmı acaba çünkü ondan o kadar memnun değildim,sağlam motor ama 110-120 gidiyor oda çok basmanız gerekli.
[QUOTE=ugur volkan;2352840]Yokuş aşağı, hızını artırırkenmi vitesler geçmiyor?? Olmaması gerekir,yada gazı kesip motor kompresöre bindiğinde devir düşer haliyle yüksek viteslere geçişte zorlaşır.
Evet doğal olarak hız artınca 2den 3e atmam gerekiyor,ve kompresöre binince çok sertleşiyor.
Ancak acele etmeden biraz aragazı verince sorun kalmıyor...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:24 ----------
[QUOTE=aderniza;2352047]Merhaba,
Siteye yeni kaydoldum. Hepinize merhaba. Subat ayinda ilk motorumu aldim. 2006 model CBF250, 25000 km'de. Motorla trafige cikmaya yaklasik 1,5 ay kadar once basladim. Henuz sadece 250 km yaptim. Bir iki sorum olacak.
1) Motor jigleyi cekmezsem kolay kolay devirde kalmiyor, stop ediyor. Yola cikmadan birkac dakika isitsam bile bu boyle. Trafikte 15-20 dakika yol aldiktan sonra jigleyi kapasam bile (ki jigle acik gitmek de hosuma gitmiyor) isiklarda durunca stop ediyor. Stop edince de kisa bir sure calistiramiyorum. Mars basinca hicbir hareket olmuyor. Bunun sebebi ne olabilir?
2) Yaz icin Castrol 10 50 yagi mi onerirsiniz?
Tesekkurler...
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle...bana kalırsa jikle çekik iken asla yürümemek lazım,jiklede 30 saniye veya 45 saniye kadar hava koşullarına göre değişir,ısıttıktan sonra jikleyi kapatıp birkaç saniyede normal rölantide çalıştırıp öyle yola çıkmak lazım...eğer bu durumda stop ediyorsa bir tamirciye göstermende fayda var...Hava ayarına bakılmalı vs. Rölanti ayarını biraz yükselt bakalım ne olacak...Kolay gelsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 ----------
Yani hız olayını merak ediyorsan söyleyeyim:CBF 250 120 KMH çok rahat yapıyor,dipgazda 130 ve üstüde görülebilir...yol tutuşu mükemmel,bende CBF 150 yi 15 gün önce sattım,bir hafta sonra 250 liği aldım ben çok memnunum...Fren 150 ninkinden kat kat daha iyi öyle hemen kilitlenip kaymıyor...dengesi mükemmel...ben bu yönleriyle tavsiye ederim,CBF 250 gerçek Motorsiklet klasmanında bir motor.Ama parçası dersen CBF 150 den çok çok pahalı ona göre karar ver...
Hep Pür Dikkat...
arkadaşlar bu gün serviste yeni bi 250 lik honda gördüm kaza yapmış. servisteki arkadasım dedi ki motorunun kıymetini bil. seninkilerin şasesi cok sağlam. yağmurda bile biniyorum valla ) değiştirecektim ama araba almaya karar verdim şimdilik binmeye devam.
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin de Plakayı neden sakladınki
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
[QUOTE=Bruce 65;2354439]Alın size birkaç resim, biraz hareket olsun...[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/851/
[/QUOTE]
ooo nettin usta yav...çaktırmadan operasyonu yapmışın...vay be üzerimize gül koklarsın demek... hayırlı olsun...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:26 ----------
ben söyleyeyim...maximum rampa aşağı dip gaz asıldım 145...
[/
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Plakayı sakladım çünkü bir duyum aldımki,burdaki fotoları alıp çalıntı motorları bu fotoğraflarla sahibindende ilana koyup milleti aldatıyorlarmış... bu plaka sorgulandığı zaman gerçek çıktığı için millet kapora filan yolluyor... böylelikle insanları dolandırıyorlar...yurdum insanı kafasını faideli işlere yorsa eminim uzaya çoktan çıkmıştık ama nerde...? hep üçkağıt...selametle kal...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------
İyi dileklerin için teşekkür ederim.
Dediğin doğrudur,ben düz yolda denedim çeşme otobanda düzyolda son 135-137gördüm,Sadece denemek için yoksa hız makinası değil malum...yalnız 100-110-120 Onun için çok kolay...
Hep Pür Dikkat...
abooovvv ne cinlikler çıkmış meğer teşekkür ederim bilgilendirdiğin için ben hiç dikkat etmiyodum buna sağolasın
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)