RKS 3 yıl öncesine göre daha kaliteli ürünler pazarlamaya başladı pazarlamaktan öte montajlanan motosikletleri kontrol ettiğimde önceki yıllara göre montaj kalitesi arttırılmış böyle devam etmelerini diliyorum kaliteli parça ve yüksek işçilikli montajlama artarak devam ederse ithal edilen kadar kaliteli olacağına inanıyorum o kaliteyi yakalar ise yerli olarak üretildiğinden dolayı uygun fiyatlı ve tek alternatif seviyesine geçecek.
Kullanıcı arkadaşlar motosiklet ile beraber görsel paylaşabilir misiniz?
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
Merhaba arkadaşlar. Motorla ilgili başımdan geçenleri anlatayım ki bundan sonra siz de daha dikkatli olun. Uşak Keskinler'den K light 202 siparişimi verdim. Motorum 06.08.2018 tarihinde arka fren lambası kırık olarak teslim edildi. Resimleri çekilip yetkiliye gönderildi ama hala bir gelişme yok. Bu sadece sorunların başlangıcıydı. Motoru alıp döndükten sonra faturada bu modelde hiç olmayan siyah renk yazılı olduğunu gördüm. Buna bağlı olarak da ruhsatım siyah olarak çıktı. Tekrar Uşak'a gidip faturayı düzelttirdim ve 120 tl ödeyerek tekrar ruhsat çıkarttım. 500 km dolduktan sonra daha önce telefonda da belirttiğim fakat bunlar normal denilen sorunların giderilmesi ve 500 km bakımının yapılması için Uşak'ta Rks yetkili servisi olan Başaran Motosiklet'e gittim. Motorda öksürme olduğunu, direksiyonda sertlik ve hakimiyet sorunu olduğunu söyledim. Bana normal zamanla düzelir gibi garip şeyler söylediler. Tekrar motorla tur atmasını istedim ama sonuç değişmedi. Sonunda Rks yetkili servisinden umudumu kesip daha önceden adını duyduğum Kütahya Çavdarhisar'daki bir ustaya gittim. Usta biner binmez sorunlarımı fark etttiğini söyledi. Hava filtersi olan kısmı açtığımızda rodaj plastiğinin servis tarafından çıkartılmadığını ve üstünde duran plastiğin hava filtresini tamamen tıkadığını gördük. Motor bundan dolayı uzun süre havasız kalmış ve bu karburatör arızasına da neden olabilirmiş. Onu düzelttikten sonra direksiyon kısmına geçtiğimizde direksiyonu tamamen söktük ve alttaki bilyelerin oturmadığını üstte de 4 adet bilyenin eksik olduğunu gördük. Onları da düzeltince 200tl karşılığında motorum sonunda kendine geldi. Bu durumu Kuba-Rks yetkililerine satın aldığım yere defalarca kez bildirdim ama hiç bir sonuç alamadım. Hala kırık gelen fren lambasıyla dolaşıyorum. Ayrıca telefonda başka servise gittiğim için motorumun garantiden çıktığını söylediler. Bir sakız firması bile ürününün arkasında daha çok durur. Bu durumu böyle bir markaya hiç yakıştıramadım. Motoru tercih edecek arkadaşlarım bunları da değerlendirsin. Ben o direksiyonla kza yapmadığıma dua edip yetkilileri de Allah'a havale ediyorum.
Güzelim motor yetkili firma ve servisler yüzünden maalesef böyle kötü durumlara düşüyor.
@nzmylmz Geçmiş olsun,cidden can sıkıcı bir durum..
3 ay evvel,0 km Tvs Apache 180 aldım.
8.000km yi geçti ne civata ne somun nede ariza Maşaallah saat gibi,
Esasinda,uzun suredir araştirarak aldim,ve sorunsuz oldugunu farkli kullanicilardan ögrendim.
Üstelik 8.000 tl ye aldım.
İş yoğunluğu sebebiyle 2 haftadır uzak kaldığım motorumla bugün biraraya geldik. Güzel havanın tadını çıkardık. Özlemişim
1500km yol yaptığım k-light 202 beni ilk günkü gibi mutlu etmeye devam ediyor... (maaşallah)
Öncelikle geçmiş olsun keşke başka bir servise götürmeden önce arasaydın firmayı ben kuba ve rks olarak çok motosiklet değiştirdim başka bir serviste işlem yaptırırsan kesinlikle garanti dışı diyorlar. Kendi servislerindeki usta bilgisiz olursa şikayet et onunla da ilgileniyorlar. 3 gün önce servisteydim fabrikadan eğitim için çağırdılar adamı ben yanlarındaydım adam yoğunum gelemem dedi servisler ile ilgili sıkıntı yaşayan herkes şikayet etmeli yoksa düzelmez servisler.
Geçmiş olsun dostum braveman haklı servisler sıkıntılı bu rks'ye özgü bir durum değil Honda servislerinin çoğu sağlam çalışıyor ama uzun yıllar önce motosiklet kullanıcılarıda o dönemde şikayetçiydi Honda'dan markalar yaygınlaştıkça servisler düzelir şuan servis bolluğu önemlidir böyle servislere veriyorlar sonrada geri alıyorlar.
Motorun fiyatı 16.368tl olmuştur. Bilginize...
merhaba arkadaşlar bu motoru 2 bin km olmadan satmaya çalışıyorlar motorun kronik sıkıntılarımı var bende almayı planlıyorum ama satan kişileri görünce paramı sorunlu bir motora harcamaktan çekiniyorum bir süredir kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
mondial,rks ve küba motorlarını kendisi üretmiyor iyiki de üretmiyor,montajı böyle vasat olan kuruluşlar motosiklet üretse neler yaşardık kim bilir. motosikletimi aldığımda tüm vidaları gevşekti. hele ki çin motorlarının bilincinde biri olarak alır almaz sıktım hepsini. bir kaç vida ben yolda gelirken düşmüştü hatta.siz siz olun türkiyede montajlanan motor alıyorsanız her yerini kendiniz sıkın kontrol edin.antalyadaki bütün rks-küba teknik servisleriyle kavga ettim çoğu bisiklet lastiği yamarken kendisini yetkili servislikte bulmuş.adamlar yağ filitresinin yerini bulamıyorlar daha. sanayi sistemi olarak bombok olduğumuz gibi iki vida sıkmaktanda aciziz.
-tamam sakinim
Bu motor 16 bin liralık motor değil. Hiçbir teknolojisi olmayan bir motor. Enjeksiyonlu ve ABS'li olsa o zaman ederdi.
güncel fiyatı 12.5 k bi buda fazla bence ne alıcağımı sasırdım herkes farklı birsey söylüyor
Karbüratörlü ve güçsüz motorlar. Birde millet zamanında pulsarları 8000₺’ye alınca halen o zamanın şartlarındaki gibi ekonomi ferah sanıyor.
Ha ben senin yerinde olsam gider az daha ekler Yamaha nmax alırım. Hem verdiğim paraya değer hem de satmak istediğinde sararsın. 12-13k paralar bu motorlara bağlamak için çok fazlalaşır şimdilik. Hakikaten o parayı etmiyorlar. Nmax 155 15-16k civarı die hatırlıyorum hemde 2018 enjeksiyonlu, Abs’li.
Scooter kullanmak istemiyorum daha dogrusu arabada otomatik vites sevmiyorum motorda da seviceğimi sanmıyorum aklımda farklı tarzlarda farklı motor markaları var motor alıcam dedıgımden beri herkes onu alma suna bak sunu alma buna bak gibi seyler söyluyor ve iyice kafam karıstı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)