RKS Motor K-LIGHT 202 Chooper
Reklamlar
-
09 Ağustos 2018, 16:18
#81
bhdrakblt adlı üyeden alıntı
gittim servise problem çözüldü galiba bi 8 km bindim sıkıntı yok. sorunun sebebi buji . sıkıntı çıkarsın çıkarmasın 15tl verin çin malı bujiyi atın abiler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
herkese teşekkür ederim
evet bujilerin mutlaka değiştirilmesi lazım. superlight 200 dede aynı durum vardı ngk buji ile değiştirmek gerekiyodu. bence superlight 200 kullanıcı kılavuzunu bu motora sahip herkes okumalı. şuraya bırakayım https://www.dropbox.com/s/l4bd4r6ysv...aster.pdf?dl=0
Reklamlar
-
09 Ağustos 2018, 16:19
#82
bhdrakblt adlı üyeden alıntı
gittim servise problem çözüldü galiba bi 8 km bindim sıkıntı yok. sorunun sebebi buji . sıkıntı çıkarsın çıkarmasın 15tl verin çin malı bujiyi atın abiler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
herkese teşekkür ederim
bu sorunun sebebi buji olamaz. daha 250 kmde buji patlasa bile ateşlemeye devam eder. bence siz motoru şişirmişsiniz.
-
09 Ağustos 2018, 22:12
#83
tekrar aynı sorun oldu. motoru şişirme falan yok. beyin ile ilgili bir problem var motosiklette galiba dedi servis bekleyip göreceğiz
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------
hatta motor stop ettiğinde el ile dokunulabilecek sıcaklıktaydı. ilk defa motosiklete binmiyoruz hocam öyle zorlama durumuda yok , aşırı ısınma da yok. mal ayıplı dikkatli davranmak lazım
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------
her zaman beni hayretler içinde bırakan seydişehir kuba servisi mehmet ali abiyi aradım . dedim abi böyle böyle adam sağolsun çıktı geldi bu saatte baktı motosiklete . kesiciye falan sokarken içim gitti ama dedik abi adam ehli işin bi bildiği vardır. :D velhasıl kelam bana depo kapağını sök dedi , söktüm, şimdi oraya poşet tıka dedi, tıkadım . şimdi bi tur at gel dedi. evet arkadaşlar motor öyle bir çekmeye başladı ki vallahi hayret ettim yem yemiş at gibi atik ve rahat . stop edecek mi diye 10 km gittim bu arada adam beni bekliyor tabi geri döndüm . senin depo kapağı değişecek abim dedi . :D mesele buymuş. servis önemli abi motosikletin dilinden anlayan adam bakmayınca orası burası derken uğraşıp duruyorsunuz. benim bir sorum daha olacak . ben bütün rodajı hava akımı sağlıklı olmayan motosiklet ile yapmış oldum tecrübeli abiler bi söylesin herhangi bir problem yaratacak mı bana. çünkü öyle ise kuba ile baya bi uğraşacağım.
-
11 Ağustos 2018, 08:19
#84
Çok geçmiş olsun. Cidden usta çok önemli.
Bir de hocam genel olarak motor alan arkadaşlara tavsiyem, epey bir kilometre yapmadan video çekip yayınlamayın. Henüz 80 km yapmışken çok memnunum, bir sıkıntı görmedim, güzel motor diyorsunuz, birkaç gün sonra da yolda kaldım yazıyorsunuz. Yanlış anlamayın, nacizane tavsiyemdir bu.
-
11 Ağustos 2018, 10:52
#85
İyi bir ustaya denk gelmek önemli. Ustanın biri beyin demiş sen o adama inanıp bıraksaydın motoru adam kurcalayacaktı ve arızalar baş göstermeye başlayacaktı bu ürünü üreten fabrikalar yüzlerce testten geçiriyor zarar etmemek için tüm markalarda bu işlem böyledir biz ve servislerin elinde oluyor ne oluyorsa
-
11 Ağustos 2018, 11:26
#86
-
13 Ağustos 2018, 01:08
#87
eran_ adlı üyeden alıntı
Çok geçmiş olsun. Cidden usta çok önemli.
Bir de hocam genel olarak motor alan arkadaşlara tavsiyem, epey bir kilometre yapmadan video çekip yayınlamayın. Henüz 80 km yapmışken çok memnunum, bir sıkıntı görmedim, güzel motor diyorsunuz, birkaç gün sonra da yolda kaldım yazıyorsunuz. Yanlış anlamayın, nacizane tavsiyemdir bu.
haklısın hocam şu an 536 km yol yaptım motosikletle yarın ilk bakıma vereceğim. depo kapağı daha gelmedi ama ben serviste hava püskürterek kapağı temizlettim problem çözüldü bi daha stop etme olayı olmadı. motosikletten hala gayet memnunum ve gerçekten zevkle biniyorum. gören geliyor yanıma abi bu ne diye. depo kapağı ile ilgili sorun yaşayan olursa o anahtar takılan yerdeki mıknatıslı kaydırmalı aparatı sökmesini tavsiye ederim.
-
16 Ağustos 2018, 15:04
#88
Yayan adlı üyeden alıntı
Çin malı motorlar da yüzlerce test !!!!!
Eminmisiniz ?????
Arkadaş haklı bence sonuçta bu model sadece Türkiye için üretilmiyor üretimi yapan fabrika hiçbir garanti vermeden satamaz ürünlerin arızalı olarak geri gelmemesi içinde gerekli testleri yaparlar. Çin algısının artık kırılması gerekiyor bugün huawei markası bile iphone samsung ile yarışıyor ve yüzde yüzde çin malı Çinlilerde artık kaliteyi esas alıyor.
-
16 Ağustos 2018, 15:18
#89
bhdrakblt adlı üyeden alıntı
haklısın hocam şu an 536 km yol yaptım motosikletle yarın ilk bakıma vereceğim. depo kapağı daha gelmedi ama ben serviste hava püskürterek kapağı temizlettim problem çözüldü bi daha stop etme olayı olmadı. motosikletten hala gayet memnunum ve gerçekten zevkle biniyorum. gören geliyor yanıma abi bu ne diye. depo kapağı ile ilgili sorun yaşayan olursa o anahtar takılan yerdeki mıknatıslı kaydırmalı aparatı sökmesini tavsiye ederim.
1.000 km'yi bayramda devirirsin umarım Ondan sonraki fotoğraf ve görüşlerini merakla bekliyorum
-
16 Ağustos 2018, 15:48
#90
Bu motoru keeway markası üretiyor ve avrupa birliği ülkeleri de dahil olmak üzere dünyanın her yerinde oldukça çok satılan bir marka ve yüzlerce test yapılmış olmasına çok şaşırmam açıkçası çünkü bir malı avrupada satmak pek kolay iş değildir alan arkadaşlara hayırlı sürüşler diliyorum görsellerle başlığı şenlendirsinler :D özellikle performansını merak ediyorum
-
18 Ağustos 2018, 13:24
#91
buteo adlı üyeden alıntı
Bu motoru keeway markası üretiyor ve avrupa birliği ülkeleri de dahil olmak üzere dünyanın her yerinde oldukça çok satılan bir marka ve yüzlerce test yapılmış olmasına çok şaşırmam açıkçası çünkü bir malı avrupada satmak pek kolay iş değildir alan arkadaşlara hayırlı sürüşler diliyorum görsellerle başlığı şenlendirsinler :D özellikle performansını merak ediyorum
Bir model Avrupa'da satılıyor diye alınmamalı. RKS'nin yedek parçalarını 5 sene önce araki bulasın ama şuan öyle bir sıkıntısı yok. Euro 4 modeli de bulunuyor 2019'da illaki artacaktır. Çin'den geliyor ama Çin kalitesiz üretiyor algısı olmamalı artık adamlar parasına göre üretiyor. RKS ordan getiriyor ve başarılı işler yapıyor.
-
18 Ağustos 2018, 16:21
#92
En yakın emsali olarak süperlight 200 var aralarında 1.000 TL fark ile tasarım ve marka kalitesi değişiyor. Süperlight her gün yollarda görünecek kadar çok var o yüzden bu model zamanla daha fazla tutulacaktır. Önümüzdeki yıllarda aynı tasarımın euro4 ve yüksek hacimli bir emsali üretilirse efsane chopper listesine girecektir.
-
18 Ağustos 2018, 20:58
#93
Bugün k-light 202 motorumun ilk 500 bakımını yaptırdım. Ardından yaklaşık 100 km yol yaptım. Motorum 650 km'de ve her geçen zaman motoruma daha çok alışıyor ve ısınıyorum. Çok şükür bir problem yaşamadım (maşallah) beni rahatsız eden hic bir tarafı yok. Tek problem hicbir aksesuarının henüz olmaması... Bugün düz yolda biraz gazladım. 100-110 çok rahattı. 3/4 gaz ile bu hızlara çıkılıyor. Aydınlatması çok güzel. Arka disk freni çok beğeniyorum. Aynalar çok iyi gösteriyor. Motor çok dengeli ve kullanımı çok rahat... Arka amortisörler sertti, bugün serviste yumuşattım, konforum daha çok arttı. Motordan büyük keyif alıyorum. Herkeze keyifli gezmeler...
-
19 Ağustos 2018, 13:31
#94
EpiC adlı üyeden alıntı
Arkadaş haklı bence sonuçta bu model sadece Türkiye için üretilmiyor üretimi yapan fabrika hiçbir garanti vermeden satamaz ürünlerin arızalı olarak geri gelmemesi içinde gerekli testleri yaparlar. Çin algısının artık kırılması gerekiyor bugün huawei markası bile iphone samsung ile yarışıyor ve yüzde yüzde çin malı Çinlilerde artık kaliteyi esas alıyor.
Servisler tıka basa çin malı motosiklet le dolu olduğuna göre test edilenler ve sinifi geçen seri üretimler Avrupa ve Amerika ya gönderiliyor olmalı .
Digerleride hala gelişmekte olan pek kalite ve standart a dikkat edilmeyen ülkelere iteleniyor olmalı .
Basın dan çin li motor macerası geçmiş bir kardeşiniz olarak belirtiyorum.
-
19 Ağustos 2018, 14:16
#95
Yayan adlı üyeden alıntı
Servisler tıka basa çin malı motosiklet le dolu olduğuna göre test edilenler ve sinifi geçen seri üretimler Avrupa ve Amerika ya gönderiliyor olmalı .
Digerleride hala gelişmekte olan pek kalite ve standart a dikkat edilmeyen ülkelere iteleniyor olmalı .
Basın dan çin li motor macerası geçmiş bir kardeşiniz olarak belirtiyorum.
Kesinlikle öyle dediğin gibi, bu bariz bir şekilde ülkeyi yönetenlerin halkı ne kadar düşündüklerini de gösteriyor yani avrupa ve amerikan hükümetlerinin verdiği kadar değeri Türk insanına çok görüyor
-
19 Ağustos 2018, 16:44
#96
Hükümet yada firmalarla bence hiç bir ilgisi yok insanlarla ilgisi var .. insanlar kalitesiz mal almassa firmalarda satış yapamaz kapatır.. bazı insanlar göz göre bu forumlarda bile onlarca hatta yüzlerce sayfa sorunları yazılmış sorundan geçilmeyen her hafta servisden nerdeyse çıkmayan çin mallarını hala koşa koşa gidip alıyorlar..
Arkadaşım geneç hafta 2015 rx3 aldı motoru aldı 2 gün sonra bir arzıa verdi motor şimdi servisde..
ben 15-20 yaşında japon motoru bile aldım tek tük ufak tefek şeyler dışında rutin bakımları dışında servise gittiğimi hatırlamam.. şu forumları okuyorum özellikle çin menşeili motorların konularını 300-500 km de onlarca defa servise gitmiş yolda kalmış usta gelmiş .. insanlar birde bunları normalleştirmiş.. bırak 300-500 ü 3000-5000 deki motorun bunu yapmaması lazım..
şu anda ikinci motor vespa cosa aldım arkadaşın motoruydu 130000 binde 2007 yılında motoru bir sıfırlanıp elden geçirilmiş şimdi de motor 36000 de motor sıfırlandığından beri bir kere arıza sorun vermemiş bendede vermedi yağını suyunu koyuyorum yola devam.. şu km lere gelebilicek bir çin malı olurmu acaba çok merak ediyorum.. Kalitenin modelle yılla alakası yok kalite çok ayrı bir şey.. 2 -3 yaşında motorda paslanmamı olurmuş forumları açıyorum 2-3 yaşındaki çinmalı motorlarda pas kaplamış orasını burasını..
-
19 Ağustos 2018, 17:13
#97
Çin mallarının hepsi aynı kalitede değil çok uzun zaman dayanan ve sorun çıkarmayanlar da var her hafta arıza çıkarıp sanayiden çıkmayan da var
-
19 Ağustos 2018, 19:30
#98
logaritma adlı üyeden alıntı
Hükümet yada firmalarla bence hiç bir ilgisi yok insanlarla ilgisi var .. insanlar kalitesiz mal almassa firmalarda satış yapamaz kapatır.. bazı insanlar göz göre bu forumlarda bile onlarca hatta yüzlerce sayfa sorunları yazılmış sorundan geçilmeyen her hafta servisden nerdeyse çıkmayan çin mallarını hala koşa koşa gidip alıyorlar..
Arkadaşım geneç hafta 2015 rx3 aldı motoru aldı 2 gün sonra bir arzıa verdi motor şimdi servisde..
ben 15-20 yaşında japon motoru bile aldım tek tük ufak tefek şeyler dışında rutin bakımları dışında servise gittiğimi hatırlamam.. şu forumları okuyorum özellikle çin menşeili motorların konularını 300-500 km de onlarca defa servise gitmiş yolda kalmış usta gelmiş .. insanlar birde bunları normalleştirmiş.. bırak 300-500 ü 3000-5000 deki motorun bunu yapmaması lazım..
şu anda ikinci motor vespa cosa aldım arkadaşın motoruydu 130000 binde 2007 yılında motoru bir sıfırlanıp elden geçirilmiş şimdi de motor 36000 de motor sıfırlandığından beri bir kere arıza sorun vermemiş bendede vermedi yağını suyunu koyuyorum yola devam.. şu km lere gelebilicek bir çin malı olurmu acaba çok merak ediyorum.. Kalitenin modelle yılla alakası yok kalite çok ayrı bir şey.. 2 -3 yaşında motorda paslanmamı olurmuş forumları açıyorum 2-3 yaşındaki çinmalı motorlarda pas kaplamış orasını burasını..
Bende bu sebepten ötürü,uzun arastirmalar sonucu,
Ölmüş ns200 fiyatina 0km Tvs 180 aldim(8.000tl)
Tek sorunu güya titreşim olan(Ki RTR180 de rahatsiz oldugum bir durum yok,80km molasiz 90-120km/h bandinda kullandim,vardigim yerde ne el ne ayak uyuşmasi yaşamadim,ayni rotayi Xmax250 ile yapmiştim tek fark sele konforuydu malum scooter)
Tvs yi tercih ettim ve gayet memnunum..
Kisaca,sözum ona avam ağziyla(180ni kullanmadan boş gevezelik yapan) titreşim haricinde tek bir kronik sorunu yok..
-
19 Ağustos 2018, 20:56
#99
levend84 adlı üyeden alıntı
Bende bu sebepten ötürü,uzun arastirmalar sonucu,
Ölmüş ns200 fiyatina 0km Tvs 180 aldim(8.000tl)
Tek sorunu güya titreşim olan(Ki RTR180 de rahatsiz oldugum bir durum yok,80km molasiz 90-120km/h bandinda kullandim,vardigim yerde ne el ne ayak uyuşmasi yaşamadim,ayni rotayi Xmax250 ile yapmiştim tek fark sele konforuydu malum scooter)
Tvs yi tercih ettim ve gayet memnunum..
Kisaca,sözum ona avam ağziyla(180ni kullanmadan boş gevezelik yapan) titreşim haricinde tek bir kronik sorunu yok..
tvs nin 200 lüğü hiç gelmeyecek sanırım
-
19 Ağustos 2018, 21:15
#100
buteo adlı üyeden alıntı
tvs nin 200 lüğü hiç gelmeyecek sanırım
Ah dostum gelmesi yönunde en ufak bir isik gorseydim beklerdim..(Ilgili firmayi defalarca aramistim ama net bir cevap alamadim)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)