Onlarınkiyle bize gelen arasında teknik farklar var
Onlarınkiyle bize gelen arasında teknik farklar var
Enjeksiyon dışında dikkate değer fark yok. Ben titreşim yorumu bekledim ama bir kişi hariç hiçbirisi yapmamış, onunkini de anlamadım. Muhteşem Hint ingilizcesi...
Yinede görmeden inanma zaten bu adamlar titreşimi hiç dert etmiyor, sırf avrupa için balansör koydular buna
Adamlar bir türlü anlamadılar. Titreşimi çözmeden dünyada söz sahibi olabilmeleri mümkün değil. Milyonlarca motor satsan da ancak Hindistan'da satarsın. Böyle giderlerse beş yıla kalmaz CFMoto gibi firmalar bunları siler geçer. Hayır, yapabilecek mühendislik altyapıları da var ama sırf Hindistan'da bu yönde bir beklenti olmadığı için yapmıyorlar, küçük düşünüyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:21 ----------
Test yazılarında araştırdığım kadarıyla motorda titreşim çok azmış. 7 bin devirde bile hiç titreşim olmadığını söylüyorlar. Youtube'daki videoların altında ise Hint'liler motoru yerden yere vuruyorlar. Kendileri titreşim müptelası olduklarından güç düşükse motor kötü diyorlar. KTM oralarda çok ekmek yer. Kaldır balansörü, güç yüksek olsun istediğin kadar motor sat.
Neyse, biraz umutlandım şimdi. Dedikleri gibiyse bir test organizasyonu ile güzel satış yaparlar.
Titriyor dedim zaten. KTM'ler titredikleri için o kadar güçlüler veya güçlü olduklarından o kadar titriyorlar. Kendileri de bıktılar ki çift silindire geçtiler. Hintliler için güçlü olsun yeter. 40 km hızda 5. viteste gezen millet neden güçlü motor ister anlamam ?
Kasım 2018 de gelecekti
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
bi bunu bi de tvs nin 200 lüğünü göremicez :D
Bu sene fuarda satışa çıkar mı acaba, beklemedeyiz.
dostum sen kasımda gelmesini eleştirmiyor muydun zaten
kasımda motor getirmek aklı başında kimsenin yapacağı iş değil. tabi ki sezonda getirirler.
Adamların 50 kere düşünmesini de anlıyorum bu ülkede motosiklet pazar %30 daraldı bu sene
ben olsam hiç getirmemeyi bile değerlendiririm
Tvs Rtr200 için 2018(nisan,mayis,haziran)bu donemlerde defalarca distribütoru aramiştim,net bir cvp alamadigim icin.
2016 son ithal edilen 180lik aldim ve kullaniyorum 14bin km oldu,bir sorun yaşamadim.
Hee gelseydi 200luk alirdim amma,ben karaduzen sistemi adamiyim yinede biraz dusunurdum(enjeksiyon ve ecu olayini)zira 200luk apache zaten yag sogutmali o yönden ilgimi çekmişti,esasinda uzerindeki enjeksiyonda bosch,diger rakibi 200luk pulsardan daha stabil ve sorunsuz calişabilir..
İndia forumda kullanan kişilerle muhabbetim oldu,rtr200ile stop etme,devir dalgalanmasi kesinlikle yaşamadiklarini belirttiler.
+Kaydirmali debriyajida unutmamak lazim
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
Edit:
Yine india forumda samimi oldugum uyeler var,
Önerdikleri,180lik ile 60bin km yap,ve rtr200 silindir setiyle değişim yap,zaten strok oranlari ayni sadece çap ve supaplarda bir degisim olacak.
Esas mesele 200luk silindir piston set ve supap olayini nasil temin edecegim??
Neyse daha vakit var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Edit:
Ekli resimde ulkemizde satisi bulunan lifan kpr200 modelin teknik ozellikleri mevcut.
Tvs 180 ve lifan 200 max torkunu ve hp sini verdigi devir bantlari ayni,bu guzel bir durum.
Sadece strok farkliligi var,sadece piston kafasi ve supap degisimi yeterli olabilir,180lik makinamin biyel kolunu kullanirim.silindir kapagini honlamak yeterli.
Pim çapi uysun bu işte basit.
Bu işlem icin max 500-600tl lik bir bütçe yeterli.
Bu upgradenin bana getirisi min 3-4hp
Neyse fazla kafa ütüledim arkadaşlar..
Selamlar..
Ne zaman satışa başlayacak bilgisi olan var mı arkadaşlar? Firmanın yine kendinden haberi yok.
Levend abi bu kpr200'e dair verdiğin bilgilerde SOHC motor bloğu olduğu yazılmış ama bence sen onu bir onaylat "LİFAN MOTORCYCLES"'a. Lifan kp'lerin 200'lüklerinde aynı motor bloğunu kullanıyor(demek ki sorunsuz ve iyi). Ama kullanılan motora lifan "NBF ENGİNE" diyor. Benim kp150 de NBF kullanıyor(ve sanırım emisol de). Bu NBF engine lar OHC diye biliyorum. Benimkisi öyle. O yüzden hani onun parçalarını kullanmayı falan düşünüyorsan bilgin olsun.
Ayrıca şunun hakkında bilgi vereyim. Lifan KP serisini 250cc lere ulaştırdı KP250 ile. KP250'nin motor bloğuna ile "NRF Engine" diyor Lifan. Az daha yüksek devirde tork ve güç söz konusu. Sadece 50cc artış ile 1,5 kat güç elde edilmiş.(bakınız 200'lük NBF 17 beygir güç verirken, 250'lik NRF 25.5 beygir güç veriyor)
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------
Ayrıca KP250'deki NRF engine DOCH(silindir başına 4 sübab) teknolojisi kullanıyor.
Hocam Kasım'da getirmeleri ile tabi ki ben dalga geçiyordum. Zaten getirmediler. 2018 fuarında lansmanını yaptığın motoru Kasım'da getiremezsin. O zaman lansman tarihin yanlış.
BEni ve pek çok kişiyi bu firmanın kaybetmesinin nedeni doğru düzgün bir satış politikasının olmaması. Ignitorlarda geçen Temmuz'da gelecekti şimdi geliyor.
En çok kızılması gereken nokta, sağlam, dayanıklı "vur kırbacı" bir motorun yanlış hamlelerle piyasada unutturulması. Bu saatten sonra Hero satmak çok zor. Diğer Hintli marka ne yaptı, sürekli kendini hafızalarda tuttu. Yok euro 4, yok abs li, kombine frenli motorlar getirdi durdu. Hero'da aynısını yapmalıydı. 10.500 TL ye Japon 125 lik satıyor adamlar Ignitoru kim alacak?
Şahsi görüşüm Hero bitti. Kawasaki gibi bu da yakında ülkemizden çekilir.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
Bu model satışa sunuldu mu,bilgisi olan,fuarda gören vs var mı?
Hani gelecektin Hero Hunk 200R. Nolur gel Tülay dayanamıyom :}
https://youtu.be/wXonRwFOGIs
Dün cep telefonuma mesaj geldi: Motor bayilerde yerini almış, test sürüşüne bekliyorlarmış.
2 yıl kadar geç kaldınız dedim içimden
16.350 tl den gelmiş, tuzlu geldi bana bilmiyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)