Şuraya bakarsan görürsün yağ seviyesini.
Hocam buna baktım ama motosiklet üzerinde dün akşam üzeri bulamadım,kapağın altında da çubuk çıkmayınca sormak istedim
Belki kolay bir yerde yada bilinen bişeydir ama acemilikten sanırım akşam bi kez daha bakacaz artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------
Ben genelde tam tersi önce okurum,tnt 25 için pdf klavuzu okudum ama BN251 için kitapçık vermediler üstüne tnt 25 klavuzu ile motosikleti teslim eden ustanın verdiği bazı bilgiler çelişince acaba bazı noktalarda değişiklik mi yapıldı diye düşündüm
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------
Teşekkür ederim bu çok iyi oldu
Bi şey sorayım, bilen yazarsa sevinirim.
TNT veya BN251 de krank yataklı mı, rulman mı var?
Netden araştırdım, rastlayamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------
Genellikle tek silindirlerde rulman olur ama bi cinslik yapmışlar mıdır?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------
Krankın foto.nı bile bulamadım.
Yazı doğruysa rulmanmış. "pressed together crankshaft turning on ball and roller bearings"
http://www.automototech.com/node/30
euro4 modellerin sanki canını biraz daha sıkmışlar gibi geldi bana.
pulsar 200 ns ile bu motor arasında kalan oldu mu? malzeme kalitesi olarak aralarında fark var mı? ilk motor için hangisini önerirsiniz
Hergün bahçelievler levent arasında git gel toplam 50 km sürücem e5 te 125cc lik motorla eziyet çekmeye niyetim yok anadoluda kucuk bir yerde olsam 125 düşünürdüm ama 125cc ile trafiğe çıkmak bence mantıklı değil. Bn251 tnt kadar agir değil bildigim kadarıyla. Pulsar 200ns alip bide yeni lastik alinca bn251 e yaklasacak fiyati arti olarak 50cc fark var motor gücünde.
Motor üzerindeki işçilik çok iyi gelmedi bana. Ön amortisörleri bağlayan orta bağlantı braketinin alyan aralarına sanki tornavida sokup açtırmaya çalışmışlar, malzeme deforme olmuş. Kırmızı olanının ön çamurluğuna bir şey gelmiş 50 kuruş ebatlarında boya plastiğe kadar kazınmış. Beyaz olanının üzerinde kırmızı boya damlaları vardı. Siyah olanının garenajlarında çizikler vardı. Tüm bunlar birleşince ısınamadım modele
Pulsar'ın elektrik problemleri bitmedi, CF'nin ne yaptığı belli değil, 20 bin TL altına zaten Japon yok. SYM hala motor getiriyor mu bilmiyorum bile. Sözde Türk üretimi Çinli motorlara hiç girmiyorum.
Benelli Türkiye'yi her ne kadar hiç sevmesem de, sınıfındaki en fiyat/performans ve kalitesi makul motordur. Ama distribütör 2 kuruş ucuz olsun diye, demonte halde yolluyor motorları. Birleştiren servis de ne yapıyor belli değil. Dolayısıyla o gördüğünüz kusurlar oluşuyor. Motor Japon bile olsa, somunu kargaburunla sıkan servisler oldukça kazınma, deformasyon gibi şeyler olabiliyor.
Zaten 600CC'nin aşağısına süper işçilik beklemeyin hiçbir markada.
Mesela bende CB500F var. Ya bir araba dokundurdu ya da yıkarken oldu, sinyallerimden biri çatlak. Motoru yavaşça devirdim bir kere, fren maneti çıt diye gitti. Yıkarken ön çamurluk çizildi.
Herkese merhaba, ben bugün bn 251'i yakından görmek için bayiye gittim ve yakından gerçekten çok güzel gözüküyor. 1.5 sene boyunca bajaj ns 150 kullandım ve hiç bir anlamda pişman olmadım. Maddi anlamda ihtiyaçtan dolayı ve artık misyonunu tamamladığı için onu sattım şimdi 9 aydır motor kullanmıyorum.Marmara üniversitesinde öğrenciyim ek işlerde çalışarak para biriktiriyorum zamlarla birlikte sürekli değişen isteklerim bu motorla son buldu. Nedense bu motor çok fazla hoşuma gidiyor. Burada benden çok daha fazla tecrübeli ve motoru alan arkadaşlara sormak istediğim iki soru var.
1) Motorun kablo aksamları nasıl ? bağlantı yerleri biraz bana kötü gibi geldi, yanılıyor da olabilirim bir hevesle inceledim çünkü motoru alan arkadaşlar daha net bir yorum yapabilirse güzel olurdu.
2) Motorun 2. el piyasası nasıl olur sizce ilerde ( hedefim en az 2 sene okula gidip gelmek için kullanmak )
Bu arada Benellide yanlış hesaplama yapmışlar sanırım fiyata yakın zamanda GÜNCELLEME geleceğini söyledi bayi yetkilisi. bir durumu hesaba katmadan liste fiyatı çıkardıklarını söyledi ne derece doğru bilmiyorum. Aynı şekilde bajaj bayiside % 5 gibi bir GÜNCELLEME olacağını söyledi. Alacaklar , bende dahil, acele edin.
Şu 1 hafta 10 gün içinde 2 modelden birini alacam bakalım ama hangisini bende tam emin değilim
Yarın almayı düşünüyorum son fikirleniriniz nelerdir alan arkdaşların karsilastigi bi sknti var mıdir
Selamunaleykum arkadaşlar ,bn251 bayide inceledim fakat test edemedim.Görüntü olarak pulsar 200ns den çok daha diri ve kalıplı ,selesi gayet rahat duruyor.Pulsar(15,700 tl) ve bn 251(15,900tl) arasında kaldım.200 ns bir arkadaşımda vardı,bana hiç güven vermedi özellikle frenleri çok kötü ama 2.elde satışı iyi bir motor,bn251 kullanan varsa özellikle yalova ve yakınlarında motoru deneme şansı verirse karar vermekte daha isabetli olurum.Herkese hayırlı günler bol gezmeler,tekeriniz düz bassın.
Yarın benim ki de geliyor inşallah Kuzenimle birlikte iki adet aldık ilerleyen zamanlarda tecrübe edindiklerimizi paylaşırız
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)