Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
9. sayfa BirinciBirinci ... 789101119 ... SonuncuSonuncu

Benelli BN 251 (yeni)

    REKLAM ALANI
  1. #161

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Alıntı NeDemekŞakir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    denildiği gibi metzeller var.

    Şehir içine girdiğimin 2.dakikasında hararet 3. seviyeye çıkıp fan açıyordu.Geçtiğimiz perşembe akşamı arkadaşla farkettik, motorun altından antifriz damlıyordu. hafta sonu kullanmadım, dün gece baktığım da sızıntı devam ediyordu. Bugün servise götürdüm, usta baktı ve radyotör motorunun içindeki keçeden kaynaklandığını söyledi. Dediğine göre fabrikada montajlanırken yerine tam oturmamış olabilir dedi. Antifriz alıp ekledim akşam gelirken, ,normalde deponun üstü bile sıcak olurdu, akşam kontrol ettim durunca sıcak değildi.

    Alan arkadaşlar kontrol etsinler. Keçe gelene kadar gözlemlemeye devam edip detayları burada yazarım.
    Aman takmadan önce 2-3 kere kontrol etsinler.
    Tnt25'te ben dahil birkaç kişinin başına gelmişti. 2 farklı keçe ve kapak vardı. Uyumsuzdu ve zorlayınca kırılıyordu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aman takmadan önce 2-3 kere kontrol etsinler.
    Tnt25'te ben dahil birkaç kişinin başına gelmişti. 2 farklı keçe ve kapak vardı. Uyumsuzdu ve zorlayınca kırılıyordu.
    Arkadaş kapak contasından mı bahsediyor, yoksa devir daimin keçesinden mi?

    Kapak contası olabilir, dışarı aktığına göre..

  3. #163

    Üyelik
    22 Mayıs 2018
    2 hafta önce bn 251 modelini aldım.Tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.Motoru almayı düşünenlere bir nebze yardımcı olabilirsem sevinirim.Her ne kadar 250 cc lik bir motor olsada görünüm olarak daha büyük bir motorsikleti andırıyor.Kaslı bir yapısı var.Parça kalitesi orta seviyede.Kullanımı son derece kolay ve rahat.şehir içinde şehir dışındada çok rahat kullanıyorsunuz.Motorda titreşim minimal.ellerinizi veya ayaklarınızı çok rahatsız etmiyor.Oturma pozisyonu ve koltuk rahat.Aynaları iyi ayarlarsanız arkanızı görmekte çok sorun yaşamazsınız.Ne çok iyi nede kötü.Ön farların aydıtlatması beni çok tatmin etmedi.Gece sürüşlerine dikkat edin.Lastikler mükemmel.Süspansiyon orta sertlikte.Kötü yollarda sizi çok rahatsız etmiyor fakat çok yumuşakta değil.Ama bunun faydasını virajlarda görüyorsunuz.Motor çok güzel viraz alıyor.sallanma savurma kayma olmadı hiç.Viraja nasıl giriyorsam öylede çıkıyorum yol tutuşu harika.Motor rodajda olmasına rağmen 130 a kadar zorladım rahatlıkla çıkıyor.Atik ve hızlanması çok iyi.fakat devamlı gaz istiyor.düşük devirlerde rahat çalışmıyor.30-40 la şehir içinde giderken yüksek viteste kullanamıyorsunuz tekliyor vites küçültmeniz gerekiyor.Egzoz sesi güzel fakat motoru biraz gürültülü çalışıyor.Öyle japonlardaki gibi sessiz sakin çalışan motor değil.Hatta bazen ısınınca acaba motorun içinde yağmı yok diye düşündüğüm bile oldu.Frenleri iyi fakat Ben 2 haftada 2 defa sorun yaşadım.Bunlardan birincisi arka frenim kilitlendi.Biraz fren denemesi yapmıştım.Havada çok sıcaktı.Fren kilitlendi ve bırakmadı.Servise götürdüm hemen diskine kadar değiştirdiler.2. sorunum ise anahtar yuvasının altındaki ve ön süspansiyon arası çatallardaki bi kaç vida düştü.Montaj hatası diye düşünüyorum ama vidalara dikkat edin.

  4. #164

    Üyelik
    29 Nisan 2018
    Bende 350 km deyim ilk bakıma az kaldı, benim 2 tane sorum yada sorunum var şimdilik.
    1. Depo kapaģinizin yanindaki boşluğu farkettiniz mi ? Etmediyseniz bi bakın. Ordan ufak bir taş çalı çırpı herhangi sert bi sey girse bir problem olmazmı? Kafama takıldı
    gidince sorucam bayiye tabi.
    2. 1 ve 2.viteste genelde 4 bin devire gelince bi zırıltı duyuluyor sizde de öyle mi . Aman aman bi zırıltı değil ama insan dikkat ettimi sürekli duyuyor. Servis ilk bakıma gelince onuda hallederiz dedi bakalım. Son olarakta aklıma geldi arka disk çok ısınmıyor mu ?

  5. #165

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Mythogen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 hafta önce bn 251 modelini aldım.Tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.Motoru almayı düşünenlere bir nebze yardımcı olabilirsem sevinirim.Her ne kadar 250 cc lik bir motor olsada görünüm olarak daha büyük bir motorsikleti andırıyor.Kaslı bir yapısı var.Parça kalitesi orta seviyede.Kullanımı son derece kolay ve rahat.şehir içinde şehir dışındada çok rahat kullanıyorsunuz.Motorda titreşim minimal.ellerinizi veya ayaklarınızı çok rahatsız etmiyor.Oturma pozisyonu ve koltuk rahat.Aynaları iyi ayarlarsanız arkanızı görmekte çok sorun yaşamazsınız.Ne çok iyi nede kötü.Ön farların aydıtlatması beni çok tatmin etmedi.Gece sürüşlerine dikkat edin.Lastikler mükemmel.Süspansiyon orta sertlikte.Kötü yollarda sizi çok rahatsız etmiyor fakat çok yumuşakta değil.Ama bunun faydasını virajlarda görüyorsunuz.Motor çok güzel viraz alıyor.sallanma savurma kayma olmadı hiç.Viraja nasıl giriyorsam öylede çıkıyorum yol tutuşu harika.Motor rodajda olmasına rağmen 130 a kadar zorladım rahatlıkla çıkıyor.Atik ve hızlanması çok iyi.fakat devamlı gaz istiyor.düşük devirlerde rahat çalışmıyor.30-40 la şehir içinde giderken yüksek viteste kullanamıyorsunuz tekliyor vites küçültmeniz gerekiyor.Egzoz sesi güzel fakat motoru biraz gürültülü çalışıyor.Öyle japonlardaki gibi sessiz sakin çalışan motor değil.Hatta bazen ısınınca acaba motorun içinde yağmı yok diye düşündüğüm bile oldu.Frenleri iyi fakat Ben 2 haftada 2 defa sorun yaşadım.Bunlardan birincisi arka frenim kilitlendi.Biraz fren denemesi yapmıştım.Havada çok sıcaktı.Fren kilitlendi ve bırakmadı.Servise götürdüm hemen diskine kadar değiştirdiler.2. sorunum ise anahtar yuvasının altındaki ve ön süspansiyon arası çatallardaki bi kaç vida düştü.Montaj hatası diye düşünüyorum ama vidalara dikkat edin.
    Abs li değil mi bu? Nasıl arka teker kilitliyor, Çin abs si sıcak havada kafası karışıyor herhall!!!...
    The Power of The Dreams.

  6. #166
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abs li değil mi bu? Nasıl arka teker kilitliyor, Çin abs si sıcak havada kafası karışıyor herhall!!!...
    Bosch merkezi ama arka freni komple değiştirdiklerine göre sanırım montaj hatası var. Benelli'nin Türkiye'de üretilmesi sanırım pek yaramadı bazı konularda.

  7. #167
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abs li değil mi bu? Nasıl arka teker kilitliyor, Çin abs si sıcak havada kafası karışıyor herhall!!!...
    pulsar 200ns de abs li ama arkada okuyucu var belki buda onun gibi ise normal bir durum. ön arka abs diyor ise verisinde o zaman teknik bir sıkıntı vardır servise gidip baktırın.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  8. #168

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Merhabalar,
    196 boyum ile bu motosiklete binebilir miyim?
    Dizlerim karenajlardan dışarı çıkar mı tahminen?

  9. #169
    NeDemekŞakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2018
    Motosikleti
    Honda NSS330 Forza
    Bana göre de motorda titreşim var. Ayak, sele, depo biraz da elciklerde. 5000-6000 devir aralığında elimi artçı selesine koydum, alttan alttan güçlü bir titreşim geliyordu. Aydınlatması da iyi gibi geldi bana.

    O zırıltı bende de var. Sanırım plakalıktan geliyor. Arkadaşla arasına plastik conta atmıştık azalmıştı ama gelmeye devam ediyor.

    190 boyundayım, bacak boyum gövdeye oranla uzun. depoyu sararken sıkıntı yok fakat gidon yükseltme şart.

    Gelelim sorunuma; ustanın dediğine göre yağ ile antifrizin karışmasını engelleyen keçeden. Bugün 60km gidiş 60 geliş kullandım 3.seviyeye çıkmadı hararet.

    2 sorum var,

    1. Usta kontağı çevirince çalıştırmadan önce 3-5 sn ABS düğmesine bas o zaman devreye giriyor dedi doğru mu ?

    2. ilk bakım 500 de mi 1000 de mi ? Aldığım yerde biri 1000 dedi diğeri 500 hangisi doğru ?

  10. #170

    Üyelik
    06 Şubat 2018
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Benelli BN251 2018
    Ben müşteri hizmetlerine ve servise teyid ettirdim bakım 1000 km de

  11. #171
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı NeDemekŞakir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .............

    Gelelim sorunuma; ustanın dediğine göre yağ ile antifrizin karışmasını engelleyen keçeden. Bugün 60km gidiş 60 geliş kullandım 3.seviyeye çıkmadı hararet.

    ...........
    Devir daim pompasının keçesinde sorun var, yani antifriz ile yağ birbirine karışıyor ve siz motoru kullanmaya devam mı ediyorsunuz?

    Yakında motoru yatak, yorgana sarmanız mümkün.

    Ya da ustanın söylediğini yanlış anladınız.

  12. #172

    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Benelli Bn251
    benim motorumda arka frenin tutması için çok basmak gerekiyordu, alırken sorduğumda satıcı alışma süreci deyip geçiştirmişti. geçen gün bir arkadaşıma gösterdiğimde normal olmadığını servise götürmemi söyledi. Dün servise götürdüm ve arka frenin ayarsız olduğunu söyledi. Şimdi frenleme çok daha iyi oldu, daha önce neredeyse hiç tutmuyormuş diyebilirim.
    Bunun dışında motoru çalıştırmadan ileri geri yapınca sürtme sesi geliyordu. Zincirim de çok gerginmiş, o da ayarlanınca ses kesildi. Sanırım montaj ve ayar işleriyle çok uğraşmamız gerekecek.


    Alıntı NeDemekŞakir adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    1. Usta kontağı çevirince çalıştırmadan önce 3-5 sn ABS düğmesine bas o zaman devreye giriyor dedi doğru mu ?

    2. ilk bakım 500 de mi 1000 de mi ? Aldığım yerde biri 1000 dedi diğeri 500 hangisi doğru ?

    Kullanım kitapçığında ABS'yi devreden çıkarmak için düğmeye basılması gerektiği yazıyor. Kontak kapatılıp açılınca ABS otomatik devrede.
    İlk bakım zamanı için satıcı 900-1000km, servis ise 500-800 km arası dedi. Satıcı ve servislerde bilgi eksikliği var.

  13. #173
    NeDemekŞakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2018
    Motosikleti
    Honda NSS330 Forza
    Ustanın dediğine göre yağ ile antifriz karışmaması için antifrizi dışarı atıyormuş. Antifriz ekleyerek kullan dedi. Yağ seviyesi normaldi. Sızan ve azalan tek şey antifriz.

  14. #174

    Üyelik
    17 Ocak 2017
    Şehir
    Söke
    Motosikleti
    Benelli BN251
    Merhabalar, ben de Nisan sonuna doğru BN 251 aldım; benim motorda da arka fren önceleri yumuşakken iki kez aşırı sertleşme, ABS nin devreye girmesi pedalda hissi ve fren sıkma olayı yaptı. İzmir'de Aslan Motora ilk bakıma giderken hatta, arka fren kendiliğinden sıkışınca fren hidrolik rekorunu gevşetip, arka freni boşaltmak zorunda kaldım. Aslan Usta arka fren merkezinde arıza buldu ve garantiden 2 hafta fren merkezi bekledikten sonra değişim yapıldı. Şu an için sıkıntı yok. Ama arka fren pedalına basınca sistemde hala sanki hava varmış gibi yumuşak ve ancak sert basınca ABS devreye giriyor.

  15. #175

    Üyelik
    17 Kasım 2014
    İlk sayfadan başlayarak tüm yorumları okudum ve galiba Japon algısı yavaş yavaş kırılıyor. Son sayfalarda belirtilen arka fren dışında bir arıza görülmemiş sanırım (TNT 25'te olan sargı sensör hataları yok.) Kullanıcı bir arkadaş detaylı bir video çekerse güzel olacaktır.

  16. #176
    NeDemekŞakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2018
    Motosikleti
    Honda NSS330 Forza
    Geçen cumartesi 1000 bakımına gittim. Bahsettiğim sorun sebebiyle devir daim pompası garantiden değişti. Şuan sıkıntı yok fakat pimpiriklendiğim için her sabah ve akşam kontrol ediyorum

    Rampada 6.viteste güçten düşme var, 5000-5500 devire kadar iniyor.

    6.viteste 8000 devirden sonra güç gidiyor sanki, halbuki maksimum torkunu 8000 gücünü de 9250 rpm de veriyor. Bunu biraz garipsedim.

    Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama sanki motoru tutan bir şey var gibi hissediyorum. Kulllandığım yol aşırı rüzgarlı belki o yüzdendir

    4000 bakımında bujileri değiştirmeyi düşünüyorum, önerilere açığım

    Farları çok iyi. Gece uzunu açmanıza hiç gerek yok, kısa farın aydınlatması çok yeterli. uzunlar sadece sellektör yapmak ve uzaktaki tabelaları görmek için

    Titreşim azaldı, benden daha tecrübeli arkadaşım da durumu fark etti,artçı olarak bindim artçı selesinde ki titreşim de rahatsız etmiyor artık.

    Tecrübe kazandıkça öğrendikçe bilgilendiririm
    emremm ve Guy Fawkes bunu beğendiler.

  17. #177

    Üyelik
    29 Nisan 2018
    Tek sorunum depo altından gelen zırıltı, onuda ilk bakımda söyledim depo altına özel bir malzeme koyup cozuyoruz dedi Mehmet Usta bir kac gune malzeme gelir dedi. Şimdilik bekliyorum o sorun cozulurse kendi adıma sorunsuz motorum var diyebilirim. Başka zırıltı sorunu olan var mı benim gibi özellikle 3.5 4.5 devir arası
    Bu arada farlar hakkında fikrimi söylemek isterim kısa farlar harika ama uzunlar leş hiç bir işe yaramaz ama dediğim gibi kısalar iyi.

  18. #178
    NeDemekŞakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2018
    Motosikleti
    Honda NSS330 Forza
    Şimdi sen yazınca hatırladım Aynısı bende de var. Ben ön dişliden geliyor sanıyordum. Bir ara uğrayıp göstereyim bende

  19. #179

    Üyelik
    06 Şubat 2018
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Benelli BN251 2018
    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

    O zırıltı bende de var ben zincirden geliyor sanıyordum gevşek olduğu için

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

    Bu arada ilk bakımı yaptıran arkadaşlar ne ödediler

  20. #180
    NeDemekŞakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2018
    Motosikleti
    Honda NSS330 Forza
    115 verdim


9. sayfa BirinciBirinci ... 789101119 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)