Tekeriniz düz bassın
Ben de iki gün önce beyazını aldım.
Kullanım klavuzu gelmemiş daha, elinde olan varsa lütfen paylaşsın.
Tekeriniz düz bassın
Ben de iki gün önce beyazını aldım.
Kullanım klavuzu gelmemiş daha, elinde olan varsa lütfen paylaşsın.
TNT25'ten farklı olduğunu sanmıyorum.
https://drive.google.com/drive/folde...jlHMWl0c25wRlU
Buda BN251 ama ingilizce
https://49f44b141764baa2639d-7ed4c22...N_FR_DE_ES.pdf
Merhabalar,
Önümüzdeki hafta içerisinde kısmetse aranıza katılıyorum. İlk motorum olacak. Motor konusunda bi insan ne kadar acemi olabilirse o kadar acemiyim. Bir süre trafiğe çıkmadan alıştırma yapmayı düşünüyorum. Mümkün olan en kısa sürede Yamaha veya Honda kurslarına da katılacağım. Yakın zamanda sorularımla buradan kafanızı ağrıtırım Bu motor için veya Benelli için Facebook, Whatsapp grubu var mı?
Arkadaşlar ns 200 ü vurup öldürmek istemiyorum ama ikisi arasında kalan arkadaşlara hayret ediyorum,zevkler ve renkler farklıdır fakat fiyat performans öyle değil, birde şöyle bi durum var 25 beygiri 200 cc den almak var 250 cc den almak var, 2-2,5 nm tork fazlası var ayrıca görüntü olarak bir adım yine önde, herşeyi geçtim fiyat çok iyi, alamayacağıma üzülüyorum, aklımda tek soru işareti var "SERVİS" Servis işinden şüpheliyim burda bahsedilen bi mehmet usta var Allah korusun adama bişey olsa benelli sahipleri ne yapacak belli değil kuralkan gibi servis ağı olsa benelli bu motorla alır yürür de o biraz imkansız gibi duruyo
Bilmediğimden soruyorum acaba amortisör bu şekilde olunca daha mı iyidir yoksa daha mı kötü?
bayanlar baylar, 2 gün önce bu arkadaşı alarak aranıza katıldım.( Önceki mesajlarda bu motor için yaptığım eleştirinin hala arkasındayım ) o kadar süre bu modeli beklemem ve f/p ürünü olması bulduğum kusurlarına rağmen almama engel olmadı.
sanırım gerçek aşkı buldum
fakat şöyle bir sıkıntı var;
Uzun yolda bir problem yok fakat şehir içinde hararet 3. seviyeye çıkıp motor fan açıyor. Bugün arkadaşla fark ettik, gezdikten sonra durduğumuz yerde motor sağ tarafından sıvı damlatıyor. Hafif kaygan bir sıvı ama motor yağı gibi değildi, benzinde değil. Garenajdan tam göremedik, lifte kaldırıp alttan bakmak gerek, radyatör borusu o tarafta. Atık su borusu diğer tarafta kalıyor oradan gelmediği belli. radyatör su deposuna baktığımızda minimum çizgisinin altındaydı su seviyesi.
Yarın ve hafta sonu kullanamayacağım, pazartesi kullanımımla 400km yi geçecek. O zaman servise bırakayım diyorum. Hem kontrol hemde 500 km yağ değişimi için.
Isınınca bir yerlerden su kaçırıyor olabilir mi sorun ne olabilir cevaplarsanız sevinirim
Ewt fan çabuk açıyor ama inceleyen arkadaşlar bunun iyi olduğunu söyledi,ayrıca sanki daha az açmaya başladı fani
Hayırlı olsun alan arkadaşlara sesi nasıl motorun ?
Sesi güzel , gerçi rodaj sebebiyle çok gaz açamadım . Ayrıca Gazı kestiğin zaman tatlı bi hırıltı geliyor derinden
Tnt lerin sesi güzeldi bi fark var mı bilmiyorum ama bazı arkadaşlar üzerinde metzeller lastik var demiş , bayiden bayiye değişiyor herhalde yalovada ki bayide cordial marka naylon lastik var sizinkiler de hangi marka lastik vardı ?
PULSAR 200NS ile kıyaslıyan oldumu?
Selamlar arkadaşlar. 1 senelik scooter kullanımından sonra Bn251 alarak motosiklete geçiş yaptım. Motor henüz yeni ve ben de tecrübesiz olduğum için zaman içerisinde görüşlerimi paylaşırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------
ben de ikisi arasında kararsız kalmıştım, kağıt üzerinde teknik özelliklerini inceleyerek Bn251 almaya karar verdim. Malesef motorları test ederek kıyaslama fırsatım olmadı.
Bana göre Bn251'in artıları;
- Ön - arka ABS (Pulsarda arkada ABS bulunmuyor)
- Ön amortisör (Upside-down forks -> daha iyi sönümleme)
- Metzeler marka lastik (Pulsarın stok lastiklerinin değiştirilmesi gerektiğini birçok yerde okudum)
- Vites göstergesi (acemi olduğum için )
- Daha büyük yakıt tankı (17 lt.)
Pulsar NS200'ün artıları;
- 2. el piyasası (Bn251 yeni bir model ama TNT25 ile kıyaslayınca)
- Yakıt tüketimi bir miktar daha az olabilir (200cc, 3 buji)
Servis ve yedek parça durumları da önemli konular ama henüz araştıramadım.
denildiği gibi metzeller var.
Şehir içine girdiğimin 2.dakikasında hararet 3. seviyeye çıkıp fan açıyordu.Geçtiğimiz perşembe akşamı arkadaşla farkettik, motorun altından antifriz damlıyordu. hafta sonu kullanmadım, dün gece baktığım da sızıntı devam ediyordu. Bugün servise götürdüm, usta baktı ve radyotör motorunun içindeki keçeden kaynaklandığını söyledi. Dediğine göre fabrikada montajlanırken yerine tam oturmamış olabilir dedi. Antifriz alıp ekledim akşam gelirken, ,normalde deponun üstü bile sıcak olurdu, akşam kontrol ettim durunca sıcak değildi.
Alan arkadaşlar kontrol etsinler. Keçe gelene kadar gözlemlemeye devam edip detayları burada yazarım.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)