DRZ400'ü her iki teker sevdalısının bir kere bile olsa denemesi gerek yada 690SM denemeli. Gaz koluna tepkiler sert. Arkadan tokmak ile vuruyorlar gibi bir ivmelenme var. Tabi viraj içinde gaz kapatınca yük ön tekere diğer motorlara göre daha fazla gidiyor. O yüzden bileği bükerken iki kere düşünmek gerekiyor. Aşırı zevkli deli aletler.
2018 mt-07’ler pahalı idi. Mt-25’te kampanya ile ucuza veriliyordu. Ev-iş arası mt-07’ye yazık olur die almadım. Sonrada servis olayı çıktı Fena değil güzel alet bu da. Kesmiyor falan ama bende artık daha yavaş gidiyorum. Havada kuş misali uçmak güzel de yere iniş sıkıntı
5 bin bakımını Antalya'da yaptırdıktan sonra Isparta'ya 3. bir dağ yolundan döndüğümden bahsetmiştim ve ayrıntılı yazarım sonra demiştim.
Güzergah şu şekilde:
Antalya yönünden Kesme Köyü girişi de şöyle:
15.30'da Antalya merkezden çıktığım yol 6 saat sürdü
Ayrıntılı olarak Isparta MT sayfasında yazdım. Oradan, sayfa 14, okuyabilirsiniz.
Burada da bahsetmemin sebebi: Motosikletime güvenmesem bu yola çıkmazdım!
Bakımlarını tam yaptırın. Yolu doğru okuyun. Sürüş becerinizi "bilin". Gereksiz risk almayın. Gerisi size kalmış. Siz gidiyorsanız, bu motosiklet de sizinle birlikte dere, tepe, dağ, bayır gidiyor.
Muazzam bir sürüştü...
Gece uykuya dalarken bile hala karanlıkta motosiklet sürüyordum...
Bu turla artık sezonu kapattım diyebilirim... Bu bana baya bir yeter
Bugün hava biraz güneşli... Şehir içi biraz kullandım.
2. viteste 63-65 Km/h hızı görüyor! Öyle iyi hızlanıyor ki, 2. viteste olduğunuzu unutuyorsunuz... Sanırsın 500 cc'lik falan, hani şu 2. viteste 100'e çıkan ...
Tek sorun şu: 63-65'te kesiciye giriyor. Şehir içinde, şunu bir geçivereyim dediğinizde, 2. vitesten 3.'e geçmeyi unutmayın. Yoksa, tam solluyorsunuz, gazı köklediniz, kesiciye giriyor... bi baktım 63 km/h yazıyor göstergede... kalakaldım benzin bitmiş gibi .. 3'e attım, geçtim...
Hangi viteste kaçta kesiciye giriyor bilmekte fayda var...
Arkadaşlar motoru alan, kullananan, yorum yapabilecek olan var mı?
Rodajı yeni bitti zaten iyiydi şahane oldu
Artılar
+Ses rodajdan sonra tek silidir 250cc için güzel oldu
+Muadillerinden daha kaliteli
+Tasarım genel olarak beğeniliyor
+Lastikler çok iyi ve motor güzel yatıyor
+ABS çok dengeli çalışıyor
+Güzel aydınlatıyor
+1000 km bakımı 170 tl bir sonraki bakıma 5.000 de gel dedi,benim için olumlu
+Titreşim sanırım muadillerinden iyi(net bilmiyorum)
Eksiler
+2.eli kötü(bir ara satışa çıkardım pek ilgilenen yok)
Bu motor 14500 e satılıyordu bir ay kadar önce . Şimdi 23000 yapmışlar. Acayip değişken bir fiyat politikası var.
Havalar güzel olduğunda arada çıkarıp turluyorum...
150 cc'den 250 cc'ye geçen biri için; zevki bambaşka
Ha, bu fiyata, bu özelliklerde, bu yenilikte daha iyisini bulabiliyorsanız tabii gidip onu alın (Rahmetli Levent Kırca'nın bir yoğurt reklamındaki repliğindeki gibi ... daha iyisini bulursanız onu alın )
Benelli resmi sayfasına çok sayıda yeni model eklemişler,bi bakın bence
Şu TRK 251'de gözüm var. İnşallah fiyatı alınabilir olur. Şimdiden BN 251'i satmayı düşünüyorum.
BN 251 tek silindirde iyi gene bence... şekil olarak, kaporta olarak ...
Kolay kolay bunu satıp üste 5-10 verip aynı CC'de trk veya leoncino almayı düşünmem...sanırım...
Ama tabii herkesin zevki kendine göre...
Velhasıl, bn 251, iyi bu iyi ...
Herkese merhaba;Bende Crf 250 l varken birde naked sıfır bn 251 aldım.Motor gayet oturaklı ve sağlam.Hız takıntım olmadığından sırf keyfini çıkartmak için bineceğim.Herkese kazasız sürüşler.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)