Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
13. sayfa BirinciBirinci ... 31112131415 ... SonuncuSonuncu

Benelli BN 125 (yeni)

    REKLAM ALANI
  1. #241
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hız arttırmaya çalışmıyorum.
    Zaten 105-110 çıkabiliyorum düz yolda.
    Sık kullandığım 90-100 arasındaki hızlarda daha düşük devirde yol alabilmek istiyorum.
    Bizim motorları torkun en yüksek olduğu 7000-7500 devir aralığında kullanmak çok keyiflidir.

    Üstelik torkun en yüksek olduğu yerde kullanmak aşınmayı azaltacaktır.
    Yap bakalım abi yakıta ne kadar fark ettirecek merakla bekliyorum :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #242
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Müşteri hizmetleri iyi çalışan firmaları seviyorum.

    Dün akşam Esjot fabrika mail göndermiş.
    İçerik şu;
    "Türkiye Distribütörümüz tarafından siparişiniz tarafımıza geçilmiştir. İlk yüklemeleriyle birlikte yola çıkacaktır".

  3. #243
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Eski motorculardan bir abimiz dün benim kertenkeleyi kullandı.

    15 dakika sonraki tepkisi;

    "125 lik bir makinanın alt devirlerde bu kadar keyif vereceğini hiç tahmin etmezdim"

    Motosikletlerinizin keyfini çıkarın...

  4. #244

    Üyelik
    30 Ekim 2019
    Herkese selamlar bende dün Benelli Bn 125 aldım arkadaşlar. Anadolu yakasında önerebileceğiniz bir servis var mıdır acaba?

  5. #245

    Üyelik
    29 Eylül 2018
    Alıntı ahmettemel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar bende dün Benelli Bn 125 aldım arkadaşlar. Anadolu yakasında önerebileceğiniz bir servis var mıdır acaba?
    Üstünden bayağı zaman geçmiş yorumun ama yinede yazayim. Anadolu yakasında işinin ehli bir servis yok bana göre. Tuzlada üçlere gitmiştim önermem. Kucukyalida Bi servis daha var ismi aklıma gelmiyor. Bir parça için uğramıştım. Dürüst insanlara benziyorlar ama işçilikleri vs nasıl bilmiyorum. Bajaj a gecis yaptım ben kartalda Yeşilyurt motora uğruyorum (benelli li servisi oldu 2 3 aydır) ufak tefek işler için orada fena değil klasik servis. Kafam rahat olsun 4 4 lük hizmet bekliyorsan Oktay moto ya git derim. Son bakımına götürmüştüm a dan z ye her yerine bakıyor ilgili usta hakkını yemim.

  6. #246

    Üyelik
    06 Ağustos 2019
    Şehir
    Nazilli/Aydın
    Motosikleti
    2005 model Kawasaki Vulcan EN 500-C10 LTD
    Sevgili dostlar, herkese saygılar ve iyi akşamlar dilerim. Ben 53 yaşında bir motosiklet tutkunuyum. Çeşitli nedenlerle ruhumda olmasına karşın ara verdiğim sevdama yaklaşık 3 yıl önce geri döndüm. Şu anda benim de 2018 model ve 7000 km.de bir BN 125'im var. 125 cc olması benim uzun yol yapmama engel olmuyor ve en az ayda bir kez 350-400 km uzun yol yapıyorum. Motosikletimle uzun yolda yapabildiğim max. sürat 140km ve bu cc için oldukça iyi olduğunu düşünüyorum. Üzerinde Pirelli Rosso II marka ve model, ön 110x70, arka 140x70 lastikler var ve ayrıca arka dişli 43t den 38t ye düşürülmüş durumda. Sanırım bunların da son sürate etkisi çok fazladır. Bu arada tork durumu nedir diye soracak olursanız; yaşadığım yer ve gittiğim uzun yol, yoğun rampaların olduğu bir coğrafya olmadığı için doğru düzgün hissetmedim diyebilirim. Ama esaslı bir rampada sanıyorum eski dişliyi fazlaca ararım.
    Sağlıcakla kalın ve tekeriniz hep düz bassın.

  7. #247
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı Cagadem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili dostlar, herkese saygılar ve iyi akşamlar dilerim. Ben 53 yaşında bir motosiklet tutkunuyum. Çeşitli nedenlerle ruhumda olmasına karşın ara verdiğim sevdama yaklaşık 3 yıl önce geri döndüm. Şu anda benim de 2018 model ve 7000 km.de bir BN 125'im var. 125 cc olması benim uzun yol yapmama engel olmuyor ve en az ayda bir kez 350-400 km uzun yol yapıyorum. Motosikletimle uzun yolda yapabildiğim max. sürat 140km ve bu cc için oldukça iyi olduğunu düşünüyorum. Üzerinde Pirelli Rosso II marka ve model, ön 110x70, arka 140x70 lastikler var ve ayrıca arka dişli 43t den 38t ye düşürülmüş durumda. Sanırım bunların da son sürate etkisi çok fazladır. Bu arada tork durumu nedir diye soracak olursanız; yaşadığım yer ve gittiğim uzun yol, yoğun rampaların olduğu bir coğrafya olmadığı için doğru düzgün hissetmedim diyebilirim. Ama esaslı bir rampada sanıyorum eski dişliyi fazlaca ararım.
    Sağlıcakla kalın ve tekeriniz hep düz bassın.
    Kazasız belasız kullanmanızı dilerim.

    Bende 30 sene aradan sonra tekrar motosiklete dönenlerdenim.
    Yine bu motoru benim gibi 50 yaş üstlerin kullanması son derece mantıklı.
    Süspansiyonu çok iyi. Bu açıdan konforlu motor

    Kasım sonu ESJOT'tan 37T arka dişli sipariş ettim. Şu anda yolda. Sanırım önümüzdeki hafta sonu takmış olacağım.
    Siz 38T dişliyi nereden buldunuz acaba?

    Bu arada lastik ölçüleriniz önerilenden farklı.
    Bir sıkıntı yaşadınız mı?

  8. #248
    k_ayhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    pulsar 200 abs
    Arkadaşlar ben bn 251 almayı düşünüyorum fakat makineden herkes şikayetçi bn 125'de kronik sorun varmı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------

    ABS varmı kiminde var kiminde yok gibi

  9. #249
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı k_ayhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben bn 251 almayı düşünüyorum fakat makineden herkes şikayetçi bn 125'de kronik sorun varmı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------

    ABS varmı kiminde var kiminde yok gibi
    BN125'te kronik sorun yok. Esasen ilginç bir şekilde sorunda yok.

    BN125'te ABS yok. Hiç olmadı. CBS sistem var. Arka freni sıkarken belli bir yerden sonra ön frenide sıkıyor.
    %70 arka %30 ön gibi bir değerde.

    Başkaları farklı düşünebilir ama ben bu özelliği seviyorum.
    Arkaya bastığımda öne de bir miktar fren verdiği için, ben ön freni sıkmadan evvel amortisörlerin kapanmasını sağlamış oluyor.

  10. #250
    k_ayhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    pulsar 200 abs
    Aslında bn251 almak istiyorum ama herkes veryansın ediyor.alıpda sürekli sorun yaşamak istemiyorum.bilgileriniz için teşekkür ederim

  11. #251

    Üyelik
    06 Ağustos 2019
    Şehir
    Nazilli/Aydın
    Motosikleti
    2005 model Kawasaki Vulcan EN 500-C10 LTD
    Teşekkür ederim arkadaşım, ben orijinal dişlinin bağlantı yatağını tornada kestirip, 38t bir dişlinin göbeğine kaynaştırarak bu sorunu çözdüm. Lastiklere gelince, arka lastikte sadece genişlik 140 olarak değişti ve bu değişimi yapan firma motorun 160 genişliğe kadar performans sıkıntısı yaşamayacağını bilgisayar programında gosterdi ancak bunu yaparken on lastikte de değişiklik olması gerektiğini, söyleyerek 100x80 yerine 110x70 yaptı ve ben de çok memnun kaldım. Ancak belirtmeliyim Pirelli Rosso 2 hem Almanya-da hem de Brezilyada üretiliyor. Alman olan daha yanaklı, Brezilya olan yanaksiz ve daha geniş gibi duruyor. Ben Alman olanı taktım viraj güvenliği için ve yaklaşık takım lastikte 500 lira daha pahallı.

  12. #252
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Geçen hafta TMS motorlu araçlardan arayıp, sipariş ettiğim dişlinin geldiğini söylemişlerdi.

    Yeni yıl kargolarıyla karışmaması için 2.Ocakta kargoya vermelerini istemiştim.

    Bu akşam müşteriden iş yerine döndüğümde dişli masamda duruyordu. Kargo dahil 130 TL ödeme yaptım.

    Yarın dolu bir gün. Ama olurda bir fırsat bulursam dişliyi takmayı düşünüyorum.

    43T orjinal dişliyle 5.vitesteki hızlarım aşağıdaki gibi.
    6500 devir : 80 km/s
    7200-7500 devir : 90 km/s
    Top speed : 122 km/s (9000-9400 devir arası)

    Bakalım 37T dişli nasıl bir fark getirecek.

    Beklentim:
    6500 devirde 90-95 km/s
    7000 devirde 100 km/s

    Test ettikten sonra yorumlarımı yazacağım.

    Dişli şöyle bir şey...


  13. #253

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Abi istediğin gibi güzel ve akıcı bir sürüş deneyimi yaşatması dileğiyle!..

  14. #254
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi istediğin gibi güzel ve akıcı bir sürüş deneyimi yaşatması dileğiyle!..
    Umuyorum beklediğim gibi olur.
    Düz yolu biraz tahmin edebiliyorum ama, Pier Loti yokuşunda beni ne bekler hiç bir fikrim yok...

  15. #255

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Umuyorum beklediğim gibi olur.
    Düz yolu biraz tahmin edebiliyorum ama, Pier Loti yokuşunda beni ne bekler hiç bir fikrim yok...
    1küçük vites bekler abi
    ufoz bunu beğendi.

  16. #256
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Bugün yeni arka dişliyi test ettim.
    37T dişli, ilk izlenimler.

    Kennedy caddesi (Sahil yolu) :
    43t dişliyle : 5.vites, 80km/s hız, 6.500 devir.
    37t dişliyle : 5.vites, 80km/s hız, 5.500 devir.

    Pier Lotti yokuşu ve tıkalı trafik sahil yolu :
    43t dişliyle motor birinci viteste bağırır, 2 ye atardım. Bu sefer 2.viteste devir düşük gelir tekrar birinci vitese düşmek zorunda kalırdım.
    37t dişliyle özellikle birinci vites marjım büyümüş gibi geldi. İkiye atmaya gerek duymadım.

    Pier Loti yokuşunda durdum, kalktım. Çekişte bir düşme, motorda öksürme olmadı ve hissetmedim.

    Sahil yolu veya E5 e çıkan viyadük dönüşleri :

    43t dişlide 3.viteste devir düşük 2.viteste devir yüksek gelirdi.
    37t dişliyle 2.viteste devir yeterli geldi.

    Şimdilik yağmurlu havada 50km kullanımda gözlemim bu mertebede...

    Genel izlenimim, sanki bu motosikletin orjinal dişlisi 37t olmalıymış gibi.

    Kuru havada asıl durumu görünce tekrar yazacağım.

  17. #257

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Abi desene o zaman yollar daha keyifli olmaya başladı die Meğerse sana başka motor değil de bir dişli lazımmış.

  18. #258
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi desene o zaman yollar daha keyifli olmaya başladı die Meğerse sana başka motor değil de bir dişli lazımmış.
    Cuma yağmursuz, neredeyse 0 rüzgar, açık bir hava tahmini var.

    Sanırım asıl durumu cuma göreceğim.

    Bu başlığa geçen yıl ilk yazdığımda belirtmiştim. Birinci vites kısa ama ikiye atıncada öksürüyor gibi diye.

    Bugün 37t dişli keyif verdi gibi

    Hıza değilde devire göre vites attığımdan, herhalde bu dişliye çabuk alışacağım.

  19. #259
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cuma yağmursuz, neredeyse 0 rüzgar, açık bir hava tahmini var.

    Sanırım asıl durumu cuma göreceğim.

    Bu başlığa geçen yıl ilk yazdığımda belirtmiştim. Birinci vites kısa ama ikiye atıncada öksürüyor gibi diye.

    Bugün 37t dişli keyif verdi gibi

    Hıza değilde devire göre vites attığımdan, herhalde bu dişliye çabuk alışacağım.
    Abi yakıt olayı nasıl değişti ?

  20. #260
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı oldcockroach adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi yakıt olayı nasıl değişti ?
    Henüz sadece 50km kullandım.
    Vites aralıklarına biraz daha alıştıktan sonra yakıt kontrolü yapacağım.
    Bilgisini veririm.


13. sayfa BirinciBirinci ... 31112131415 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)