Teşekkür ederim. Bilseydim mutlaka cevap verirdim.
yok yok, kimseyi kastedmedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------
ayna vs gibi parçalar için diyorum. hatta cafe racer'ın özünde olan özelleştirme olayı için, daha büyük market daha fazla seçenek demek olduğundan, neyi nasıl aratabileceğimizi bilmek iyi olur.
Bu arada boyum 173. Yüksek hızlarla ile bilgim yok ama ayna da arkayı rahatlıkla görebiliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------
Motoru bayiye teslim ettim. Rodaj da tam olarak nasıl kullanmalıyım? Devir saati olmadığı için sesine göre vites ayarlıyorum lakin sanki bazı yerlerde yanlış yaptığımı düşünüyorum. Mesela 20 kmh ye çıkınca 2. Vitese takıyorum ama o an motor çekişten düşmüş gibi tepki veriyor.
Servis sonrası,
Jantlar için iki motoru da aldığımız yere bırakmıştık, uzatmalı bir değişim sürecinin ardından geçen gün motorları teslim aldık.
Benim motorum düzeldi ancak abiminki düzelmedi, tekrar ilgilenilmesi için bıraktık.
Sonuç olarak,
Motoru satın aldığım ve ilk bakımını yaptırdığım yetkili servis yeteri kadar ilgili ve ilk bakımı yapılırken başlarında durdum, motorda el değmedik yer bırakmıyorlar kesinlikle servis sorunu yok.
Ne var ki tedarikçi firma için durum biraz farklı, yarım yamalak iş yapmışlar, umarım sadece bize özel bir durumdur.
Benim motosiklette , motor ısındıktan sonra dur kalk gibi durumlarda motor dururken sanki gaz acıyor musum gibi devirleniyor. Siz böyle birşey yaşadınız mı?
gaz telinin gidona ya da başka bir yere takılıp takılmadığını kontrol edersiniz, değilse de servise gidip ayarlarına baktırın farklı bir durum da olabilir.
abimin ilk vitesli motoru, o da vitesleri düzgün atamıyor, ben onun motorunu kullandığımda viteslerde hiç bir sorun fark edemiyorum, şimdilik motorunuza alışmaya bakın,
Güncelleme işine gelirsek de;
Bence motorda aynalar ilk olarak hemen değişmeli, motorun genel görünümünü çok fazla etkiliyor, gidon aynası 120-150 TL
Motorun dış görünümünde çamurluk depo vs. güncellenecek bir yeri olmadığı için sadece stickerleri söktüm, bu haliyle motor el yapımı gibi duruyor, daha sade bir sticker uygulayacağım.
Bana göre 2 kişilik hali daha iyi görünüyor hem de sürekli 2 kişi kullandığım için arka kapağı söktüm.
Banelli motobi de klasik bir lastik modeli kullanmışlar, lastikleri değiştireceğim zaman motorun izin verdiği ölçülerde az daha geniş lastik tercih edeceğim.
Bilgilendirmelerini takipteyim.
Bu sabah 55 km lik sürüş gerçekleştirdim. 5 vites yeterli 90 95 e kadar temiz çıkıyor daha üstüne denemedim yeterli geldiği için. Motor yüksek süratlerde oturaklı gidiyor (yenikapı sahil de rüzgar varken denedim) bugun tek bi keyfimi kaçıracak birşey oldu ; 15. Km lerde bir araba yanıma yanaşıp plaka min düşmek üzere olduğunu söyledi. Plakayı vida ve somun la takmıştım. Titreşimin plaka tarafına vurmasından ötürü somunun teki düşmüştü diğeri de düşmek üzereydi O yüzden sökmek zorunda kaldım. 85 90 gibi hızlarda ön fren manetinde ve arka fren ayaklıgında hafif bir titreşim vardı. Aynalar için 80 90 gibi hızlarda ayna titreşimden bunalıklaşıyor ama bana cok bir sorun teşkil etmedi. Vites aralıklarını genellikle 0-20-35-50-70-95kmh şeklinde kullandım. Hissettiğime göre motor bu şekilde çok fazla devirlendirmemiş oluyordum.
Herkese hayırlı sürüşler dilerim. Bu motoru ilk gordugumde dikkatimi cekmisti ama sonra vezgecmistim kullanıcısı olmayan motoru almak istememiştim açıkçası. Metropolitan in videolarını izleyip gaza gelip gidip siyahını aldım. Fiyatı da çok cazipti.5869 lira. Hediye falan yok. Alet adavatı yan depo kapağından çıkar dedi satıcı ama çıkmadı. Siz motorun kapağının içinde mi buldunuz alet adavatinı?
Daha önceki motorum superlight 200 du. Onu da oldukça uzun bir süre sürdüm. Motorun artışı eksisi ne meselesine gelirsek.
1- titreşim yok desek abartı olmaz.
2- rodajda oldugum icin maksimum 100 yaptım çok seri motor. Güç iyi.
3- superlight göre vites geçişleri daha sorunsuz. Boşa almada da bir sıkıntısı yok. Takılmıyor.
4- henüz servis 500 bakımı yapılmadı. Haftaya kaç çıkacak görücez servis fiyatı. Castrol 10w 50 koydurucam.
Yaşadığım sorunlar:
Jantlar sıkıntı . Arka kesin sıkıntı ama önü çözemedim. Önde ya gidondan ya da janttan kaynaklanan bir denge problemi.var. kendi kafasına göre gidiyor gibi hissediyorum. Arka jant da bazen yolda kafasına göre bir s yapıyor. Umarım haftaya serviste hallolur bu sorunlar. Ön arka jant değiştirirler mi bilmiyorum.
2- on frenleri sıkarken ciyunk ciyunk diye sesler duyuyorum .
3- arka frenleri hissetmiyorum. Süs diye koymuşlar sanırım.
4- aynaları ne taksam bilemedim. Servis değiştiririm aynalar da 80 90 okuma giricek diyor. Düzgün titremicek bir ayna yok mudur?
Bugün superlight mi cafe 152 mi diye düşünsem tereddütsüz 152 derim. Yari fiyatına tarz bir motor. Aradaki 50 cc yi zaten hiç hissetmiyorsun. Cafe 152 de çok seri. Ve vites geçişleri vesaire daha iyi olmuş.
Denge sorunu bendede var. Gidonun süspansiyon borularına bağlı vidaları gevşetti biraz hafif bir düzelme oldu ama hala tam dengeli gidemiyorum. özellikle ön freni sıkınca gidon sağ sol yapıyor düz duramıyor.
Galiba bu direksiyonun ön frende yalpalaması ve motorun dengede gitmemesi RKS markasının genel bir sorunu. Bende RKS Cityblade var. Şuanda tam bu sorundan dolayı iki gündür serviste.
bende jant sorunu cozuldu, ancak tekrar ederse servise goturmeyecegim, direkt jant tellerini söküp daha guclu olanlar ile degistirip sorunu kokten halletmeyi dusunuyorum
MERHABA ARKADAŞLAR.
BENİM SORUM BENZİNLE ALAKALI.BENZİN IŞIĞI YANDIKTAN SONRA
KAÇ KM DAHA GİDER ACABA BİLEN VAR MI?
1 litre benzinle en aşağı 35 km gidiyor bildirim kadarıyla. Benzin ışığını daha söndüremedim büyük ihtimalle 4 5 litre kalınca benzin ışığı yanıyordur.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)