Yorumlarınızı hergun merakla takip ediyorum. Zira almamak için kendimi zor tutuyorum Gidip yerinde de inceledim.
Tek korkum Japon sonrası beni uğraştırması ve açıkcası ikinci el piyasası. Çevrede aynı motordan bir tane bile görmek nasip olmadı.
Yorumlarınızı hergun merakla takip ediyorum. Zira almamak için kendimi zor tutuyorum Gidip yerinde de inceledim.
Tek korkum Japon sonrası beni uğraştırması ve açıkcası ikinci el piyasası. Çevrede aynı motordan bir tane bile görmek nasip olmadı.
Sıfırı 6000tl olan bir motordan bahsediyorsun. Komple revizyona alsana 500-600tl olsun. Bilemiyorum satıp üstüne birşeyler koyacağım diyorsan sonrası için bence bulaşma. Ben kendi şahsıma alıp, hiç satmamacasına kullanıp, tadını çıkartmaktan yanayım. Şu devirde altında MT-07'de olsa RKS 152'de olsa birşey farketmiyor.
Sağdan solda çok meraklı gözde motorun üstüne üşüşmez. Tadını çıkarta çıkarta binersin.
Sadece benim aldığım seride jant çemberlerinde problem olduğunu ve bayramdan sonra benimki de dahil o seriye ait 6 adet motorun jant çemberlerinin değişeceğini söyledi satıcı,
Beni pek engellemiyor bu durum, bu gün artçı ile beraber yaklaşık 100km yol yaptık, ne var ki;
çok dik yokuşları artçıyla 1. viteste uzun uzun çıktım, beşiktaş ortaköy arası yol dar olduğundan yanlara girilmiyor ve 1 saat boyunca öğlen sıcağında trafikte dur kalk yaptım, motor hava soğutmalı olduğu için sıkıntı yaratır diye düşündüm ancak hiç bir sorun yaşamadım.
hava soğutmalı motorun ısındığını daha doğrusu gereğinden fazla ısındığını nasıl anlıyoruz? nasıl bir belirti olduğu vakit artık motoru kapatmamız gerekiyor?
Bu motorla artçıda maks kaç kg ya kadar sıkıntı çıkarmıyor? Bu motoru önümüzdeki günlerde almayı düşünüyorum sizce rodaj yağını değiştirmelimiyim? Taktığınız gidon aynası ve elciklerden memnun musunuz? Fabrika lastiklerini değiştirmelimiyim ? Ne marka önerirsiniz?
Arka fren yok gibi bişey diyorlar bu motor için. Aynalar da sallanıyormuş.
artçıyla 90 sabit hız gidebiliyor, arka yaylar 2 kişilik ayarında olacak ki artçı ile motor daha konforlu oluyor, 1000km yi geçmediğim için ibreyi hiç sona dayamadım.
Motor için fiyat alın zira biz bakmaya gittiğimizde tedarikçinin fiyatları arttırdığını duyduğumuz için apar topar eski fiyattan aldık.
Rodaj yağını ben hemen değiştirdim ancak bu kişisel bir tercih, abim de 500km ye gelmeden değiştirdi,
Motorun orijinal aynaları görünüşünü bozuyor, gidon aynasından çok memnunum görüş açısı iyi, sadece gidon açıklığını biraz arttırdı,
Orijinal elcikleri abim kullanıyor ancak ben rahat edemediğim için değiştirdim. Ben önceki projeden kalma aliexpres den gelme elcik vardı onu taktım. çok daha rahat oldu uzun yol yapılacaksa değişmesi gerekiyor.
Teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için. İçimde şüphe vardı , sayenizde kesin almaya karar verdim. Yarın arayıp fiyat alıcam .
Arka fren olması gerektiği gibi tutuyor hatta 2 kişi iken daha ergonomik olduğu için sürekli arka freni kullanıyorum.
Kaldı ki benim diğer makine racing ve onlarda hiç arka fren olmuyor, ondan sonra cafe 152 nin arka freni çok iyi geldi.
Aynalar gereksiz, ilk olarak aynalar değişmeli bence,
Arkadaşlar motor euro 4 normlarına uygun değil, zaten 2018 olarak satılabiliyor, 150cc karburatörlü olarak satılan TR de belkide son sıfır motorlar
Zaten bu sebepten dolayı bu fiyatlara alabiliyoruz, zira Endonezyada bile banelli motobi 152 olarak 1617 dolara satılıyor (haziran 2019 9.348 TL)
Bu sınıftaki motorlarda enjeksiyon sistemi, sensör problemlerini de beraberinde getiriyor, yakıtta ise hiç fark ettiğini düşünmüyorum, ne kadar az elektronik o kadar az sorun
Fabrika lastikleri ile ilgili düşünceniz neler ? Alır almaz değiştirmemi tavsiye eder misiniz?
Aldığımda orijinal lastikleri hemen değiştirecektim ancak kuru yolda tutunmasında sorun olmadığını fark ettiğim için erteledim.
Yaklaşık 700km deyim 3 kere çok ani fren yaptım tutunma konusunda sıkıntı olmadı. Ben de lastiğe yaz sonuna kadar süre verdim, tutunması aynı kalırsa değiştirmeye gerek kalmayacak..
Ancak yağmurlu havada motor kullanmıyorum, orijinal lastiklerin ıslak zemin tutunmasının iyi olmadığını duydum. Kurudan ani ıslağa geçişlerde sorun yaratabilir.
Anladım. Son olarak motoru aldığım mağazanın servisi dışında farklı mağazanın servisinde periyodik bakım yaptırırsam garanti konusunda bir sorun çıkar mı , bilginiz var mı ?
İlk motor olarak Honda cb250r alma planımı gelecek seneye ertelediğim için ben de bu motorla ilgilenmeye başladım. Başlangıç için daha iyi olacak gibi. Şu dediğiniz jant sıkıntısı çözülmüş olur mu acaba ay sonuna kadar? Tek endişem o.
Ben aldığım yerde yaptırdım 120 TL civarı bir ücreti var ilk bakımının, bahsi geçen durumu ilgili servis ile görüşmek gerekiyor,
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------
Benim motor şu an serviste, garantiden jantları değişiyor, bu konuda gelişmeleri yazacağım,
İstanbul da hangi mağazadan satın aldınız motoru?
500 km bakımında ne kadar ödeme yaptınız? Neler değişti?
Web sitesinden kaldırılmış. Bugüne kadar vardı yanlış hatırlamıyorsam.
120 TL yağ değişiyor ve motorun her bir civatası kontrol ediliyor, fren ayağı vs gibi bir kaç vidası sökülüp ilaç sürülüp öyle takılıyor vida gevşemesi tamamen halk efsanesi
Bu arada motorun satışı herhalde bitti, Sadece rks global site sekmesinde görülüyor, sahibindendeki ilanlar da eski, hala benim sıfır motorumun ilanı var, bu fiyatlara bu motorun 0 olarak satılabilmesi beni şaşırtıyordu zaten
euro 4 meselesi yüzünden satış bitti sanırım, en azından internet sitelerinde
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)