K light artik gelemeyecek diye umudu kesip cafe racer ı aldim 3 gün sonra k light geldi sans iste ama k light bence o parayı etmez..
ee yok mu başka kullanan ? veya kullanıcılar fotoğraf paylaşsa ? :D
http://i.hizliresim.com/pnG2Dr.jpg
]Arkadaslar 225 km oldu bugun. Fakat ailevi durumlardan saticam. O yuzden ilana attim bende .Sanirim artik motor hayatim tamamen bitti. Hevesimi cafe racer 152 den alamadan :( umarim ilerleyen zamanlarda tekrar aranizda olurum. Şu zamanlari atlatmam lazim. Ama dusunmeden alin tarz bir motor ve kesinlikle kirmizi veya beyaz alin. Ikisi cok iyi duruyor. Bu arada 4 gundur kullaniyorum saticam diye tadini cikartiyorum. Bayir yukari dahil olmak uzere cekisi ve torku cok iyi, daha oncede dedigim gibi malzeme kalitesi gercekten guzel, lastikler degismeye gerek yok gayet iyi. Ama yan cantalar takilsa deri cok daha iyi olur. Siyah deri yan canta.
Bu arada benim gibi hevesini alamadan kimse satmak durumunda kalmaz umarim arkadaslar. Ve diger merak edilenleride anlatim. En azindan sizlere yardimim dokunsun. Ben her turlu motor kullandim japon,çin malı, hindistan vs. Vites gecisleri mondialden falan kat kat iyi, japon motorlar gibi hemen hemen iyi. Frenler iyi tutuyor yeterli. On frene az dokunum milim gaz verince japon motorlar gibi motor freni yapiyor yani arka balataya dokunmadan bayirda frenleme mumkun. Aydinlantma yeterli. Arka stop cok tarz duruyor. Sinyallerde oyle. Gosterge panelinde mondialler gibi mondial yazmiyor. Buda guzel bisey. Sagina soluna honda yamaha falan yazmaniza gerek yok zaten disardan bakinca tarz bir motor ve japon gibi kaliteli duruyor ben burdayim diyor. Plaka ruhsat dahil 7700-7800 arasina mal oluyor. Sigorta haric tabi. Yarım siyah kask ile kirmizi motor cok iyi duruyor. Beyaz alirsanizda kirmizi yarim kaskla on numara durur debriyaji sert degil ideal olmasi gerektigi gibi. Sabah ilk calistirmalarda çin mallari gibi calismamazlik yapmaz. Tek mars alir. Arka artçı koltuk kapagi 2 vidali cikarilip takiliyor. Arkaya artcı çok rahat oturuyor. Isterse 100 kilo olsun onemli degil. Gayet ciddiyim. Manevralar gayet iyi. Sesi cok tatmin edici. Bence motorla pek oynamayin zaten gayet guzel duruyor. Akuye ulasmak anahtarla o yuzden cok rahat. Anahtari sok kapagi ac aku onunde hemen acil durumlarda.baska merak ettiginiz varsa yardimci olurum. Ben tadini alamadim sizler kazasiz belasiz hayirlisi ile binin insallah. Hayirli aksamlar
Çok güzel bir anlatım ile motosikletin tüm artılarını saymışsın bir eksisine denk gelmedin mi? Lastik konusunda Hondanın bile motosikletine güvenmiyorum (özel olarka marka lastik kullanılmadığı sürece ama sen lastiğe bile iyi demişsin yanlış anlama kötüdür demiyorum ama hiç mi eksi yanı yok Tekerin düz bassın.
http://www.atala.it
Founded1921 !
Umarım bu model yaygınlaşır
Arkadaslar az önce şok oldum ben. Alır almaz depoyu fullemistim 249km yol gittim. Az önce tekrar fulledim. 37.20kurus yakit aldı. Yani bu demek oluyor 0.14 kuruş yakmış. Çok az degilmi bu ya anlamadım bu işten bisey ayrica rodajda daha. Çok yakması lazım 🤤
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------
Eksi yanı yok gibi bisey. Tek eksi yanı bana göre biraz egilerek kullanıyosun oda normaldir sonucta cafe racer motor. Super sportlar gibi egilerek gidiyosun direksiyon asagida ya ondan dolayı. Lastikler bu arada cidden cok iyi ya. Öyle naylon falan degil emin olabilirsiniz. Kışın tabiki iş görmez kışlık lazim ama yazın ıslak zemindr virajda yatmadigin sürece bence degismeye gerek yok. Ki zaten cafe racerla islak zeminde yaticak
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
Bu arada p.tesi sabahtan krediye basvurcam eger alabilirsem motoru satmaktan vazgectim
Bence, sen bir psikoloğa görün. Böyle olmaz, yazık sana..
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post4367806
K-Light gelince unutulan model cafe 152 memnun olan arkadaşlar neredesiniz fotoğraf yorum yok mu bir şeyler
evet fotoğraf bekliyoruz :D motor nasıl anlatın biraz da çünkü baya güzel bir motor
Markanın fenomeni olduğu kadar karalayanı da çok çok takmamak lazım.
300 km de aldığım motoru şuandan itibaren 800 km yaptım. Sürdüğüm zaman içerisinde uzun yolda (60 km) boyun ağrısı çekiyorum lastikler ıslak zeminde korkutucu baya yavaşlıyorum aralara rahat giriyorum dengeli motor hızlanma dişli oranı çok iyi hızlı kalkıyor 80-90 ideal hızı ben 110 gördüm son olarak tripmetre biraz garip sıfırlanıyor anahtarı basıp Kontağı çevirmeniz gerekiyor starta doğru
Bu motor kime gider :
1)En kötü 4 bin km yapmış kişiye (aşşağısı sakat)
2)Aralardan fıtı fıtı geçmek isteyene (Yenibosna trafiğini uçarak geçmekte başka bir alternatif)
3)Benzini doldurup birdahaki seferi unutmak isteyene
4)Bel,Boyun fıtığı olmayana
5)Motorun sağıyla soluyla oynamak istemeyene
6)Cüssesi büyük olmayan insana (benim için küçük baya kalıyor 180-95))
7)Bayırlarda üzülenlere
8)Artçıya gerek duymayana ( Arka kısım kalkıyor 2kişiklik oluyor )
9)Nostaji arayana
10)Komple mekanik isteyen elektronikle uğraşmak istemeyene
11)Parça kalitesine özen gösterene
Diye uzata uzata giderim Merak eden abilerim arkadaşlarım sizlere eksisi diyebileceğim şeyler lastik fiyat( 150 cc için ucuk ancak kaç km de belli olmayan cbr lara bajajlara superlight lara 7 bin tl istenirken bu motor kesinlikle tercih edilebilir)
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)