Ben 0-20-30-40-50,55-70-85 şeklinde kullanıyorum. 75 i mecbur kalmadıkça geçmiyorum
Ben 0-20-30-40-50,55-70-85 şeklinde kullanıyorum. 75 i mecbur kalmadıkça geçmiyorum
Onları ayarlamaya çalışcam
Bide motorun çok büyük ihtimalle bujisinden ses geliyo hemen servise götüriyimmi yoksa ilk bakımımı bekliyim
Ya arkadaşlar bu motora devir saati takan yada herhangi bi modifiye vesaire yapan varmı devir saati alışana kadar takmak istiyorum ama hiçbi bilgim yok yardım ederseniz çok sevinirim lütfen
Devir saati işini ancak motosiklet ustasına sormak gerek
Bugün 1000 km yi devirdim. 1000 km yolda 180 lira benzin harcamışım. Bugün gücünü görmek için devirli kullandım. 5.viteste 110 kmh gördüm lakin ne kullanıcı için ne de motor için sağlıklı değil o hızlar. Sabit 90 95 bandı daha ideal. Genel olarak bakılırsa motor fiyatına göre baya iş görüyor. Tahmini 2000 kilometreye yakın motoru ilana koyucam. Sebebi hem artçılı kullandigim için hemde hafta sonları kocaeli istanbul yapıyorum. O yüzden 120 130 gidebilecek motor almak için sarıçam.
motorun orijinal bujisinin 1.000km den sonra verimi düşüyor, mutlaka değiştirilmeli, mümkünse de markalı bir bujiyle, champion marka taktım motorun çalışması değişti, tam parça numarasını da yazacağım.
Swallow un 110/90/17 120/90/17 dişli lastiği mevcut ön arkaya takabilirsin Birde Scrambler gidon alırsın büyük ihtimal çamurluğu küçültürsen kullanabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:52 ----------
Dün iridyum Buji taktım, abartılacak bi değişiklik yok orjinal bujisi görevini güzel yapıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:56 ----------
Motoru sağır bırakmışsın Benim motor 3900KM de 4. Vites 115, 5. Vites 130-140 Arası sabit gidiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:58 ----------
Böyle birşey yaptım boş vakit buldukça özelleştirmeye devam
Selamlar,
ben de bu motorun beyazına sahibim. Yaklaşık 400 km'dir birlikteyiz. Fiyatına göre süper bi makina bence. Seri, titreşimsiz, basit ve tasarım zaten süper. Ufak Ufak dokunuşlarla ben de Scrambler tarzına çevirmeyi düşünüyorum. Çok dişli olmayan A/T tarzı lastikler bulursam onlardan alıp bir de Scrambler tarzı bir gidonla destekleyeceğim.
Güncel hali böyle,
Arka çamurluktaki çirkin uzantıyı söküp küçük plakaya geçtim ve ön fara da ızgara taktım. Stickerlar da hoşuma gitmiyordu, sökünce daha retro göründü sanki.
sayın 34vmf45 swallowun o ölçüde lastiklerini nereden temin edebilirim link verir misiniz yada bilgi verir misiniz. ben o ölçüde ne lastik deposunda ne motolastikte ne ankara çinici kardeşlerde hiçbir yerde bulamadım.
Swallowun bayisi olan bir lastikçiden lastiği sipariş verebilirsin, n11 de vardı stok bitmiş heralde, bu motora göre lastik ölçüsü bulunmuyor kötü yanı bu.
MERHABA.AYNALAR ÇOK GÜZEL OLMUŞ.NERDEN ALDIĞINIZI SORABİLİR MİYİM?BENDE AYNALARI DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM.BENDE DE KIRMIZISI MEVCUT.
Egzoz ve sele fiyatı hakkında bilgi verebilirmisiniz birde özelden yazsam yardımcı olma ihtimaliniz varmı
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------
Aynalar ve ön far ızgarası hakkında bilgi verebilirmisiniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------
Top speed 130 gördüm ve 60 tl benzinle 400 km yol gidiyor nasıl sizce ??
Bu arada lastikleri değiştirmek isteyen varsa Anlas MB34 lastikleri birebir uyum sağlıyor ön arka mevcut. bakabilirsiniz.
Universal tüm elcikler olur senin telle işin yok üstündeki elciği çıkarıp başka elcik takacaksın gaz kolu kalacak. Ben kullandığım her motorda 7100 kullanırım full sentetik olmak zorunda motorun içini cam gibi yapıyor.
Benim motor ruhsatta kuba süperligt 150 diye geçiyor fabrikayı aradım evet o şekilde doğrudur dediler sizin ruhsatlarda durum ne çevirmelerde sıkıntı olmazmı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)