Seko adlı üyeden alıntı
Bugün motoru görmek için bayiye gittim. Selesi geniş, güzel ama sert, amortisörler ise yumuşak. Arkadaki kocaman kampana hemen göze çarpıyor. Malzeme kalitesi diğer rakipleri kadar, hiçbir farkı yok. Gidonda jikleyi göremeyince "Acaba enjeksiyolu mu ? Yanlış yazmış olmasınlar ?" diye umutlandım, sonra bir baktım ki jikle aşağıda karbüratörün 1 cm yanında duruyor. Yerini ezbere bilmiyorsanız açması kapaması dert olur, elinizi yakarsınız. Motor yüksek olduğundan yana eğilip ulaşmak da sıkıntılı olacaktır. Yalnız jikle diğer Çin mallarındaki gibi etkisiz eleman imajı vermedi. Açıp kapatınca kararlı bir mekanizması var. Son konumda çıt diye ses yaparak kapanıyor (veya açılıyor). Baktığım motorun çantaları sökülmüştü, o yüzden çantalara bakamadım. Motor bloğunda balansör çıkıntısı yok, içten balansörlü modern bir motoru var sanırım. Herhalde titreşimi de azdır.
Sonuç olarak konunun en başında yaptığım yorumda yazdığım gibi 9784 TL'lik motor kesinlikle değil. Enjeksiyonlu olsa belki ederdi. Bunun yerine 250 cc enjeksiyonlu modeli getirip bu fiyata hatta 10 bin TL üzerine rahat verebilirlerdi. Bunun 6400 TL'ye satılan Lifan X-Plore'dan tek artısı (onda arka disk ve dijital gösterge var) daha geniş ve rahat olan selesi. Alan pişman olmaz ama fiyatı olmamış. 6 vitesli Titanium'u 7600 TL'ye veren firma bunu da rahatlıkla 8000 - 8500 TL'ye satabilirdi.