Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

RKS Winner 200 (yeni)

    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003


    Winner 200 ile performans ve tasarım açısından doyum noktasına ulaşırsınız. Benzersiz tasarımı ve güçlü far aydınlatmasıyla dikkatleri üzerine çekmeyi başaran Winner 200 ile hep bir adım önde olursunuz.







    Model hakkında ayrıntılı bilgi ve teknik özellikleri için web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

    https://www.rksmotor.com.tr


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Lazasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Motosikleti
    CRF 250 Rally
    Gayet şık duruyor. Fiyat da piyasaya göre çok makul. CRF alacak bütçem olmasa tercih edebilirdim.

  3. #3

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bence hiç makul değil, en fazla 8000 TL olmalıydı.

  4. #4
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    SYM TRAZER 200 çok daha uygun özelliklere sahip görünüyor. 18 hp. 16.6 nm tork. Sıvı soğutma. Bu özellikleri ile RKS den bir adım ileride. Gelirse fiyatını tartışırız...



    TYPE
    4 calve, 4 stroke

    DISPLACEMENT
    183cc

    BORE X STROKE

    COMPRESSION RATION

    RATED OUTPUT
    13.4kw/8,500 rpm

    AIR FILTER

    MAX. TORQUE
    16.6 N.m/6,500 rpm

    LUBRICATION

    FUEL SUPPLY
    Electronic Fuel Injection

    EXHAUST SYSTEM
    Euro 4 Compliant

    CERTIFICATION
    Euro 4

    ELECTRICAL SYSTEM

    CLUTCH

    GEARBOX
    6 Speed

    FINAL DRIVE
    Chain

    IGNITION
    CDI

    COOLING SYSTEM
    Liquid Cooled

    BATTERY
    12V

    SPARK PLUG
    N/A

    STARTING
    Electronic

    GEAR RATIO

    PRIMARY DRIVE

    ENGINE OIL

  5. #5

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bir adım mı ilerde ? Bu motor Shineray marka, Keeway, Benelli falan değil. Mondial Xtreme Max 200'ün bir tık iyisi yani. SYM ile kıyaslaması bile olmaz. Gerçi SYM'nin geleceğini kim söyledi ki ?

  6. #6
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Bu SYM nin 250cc motoru vardı. 200(187)cc.yi neresinden çıkarmış.

  7. #7

    Üyelik
    01 Aralık 2014
    Alıntı Lazasker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gayet şık duruyor. Fiyat da piyasaya göre çok makul. CRF alacak bütçem olmasa tercih edebilirdim.
    Fiyat bana da makul geldi ama bir kaç kişi fazla diyor. Çantalar ve ön koruma fiyata dahil dediler Black Cat ile kıyaslayınca normal geliyor fiyat.

  8. #8

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Ön disk arka'nın ise kampana olması 200 c makia için yeterli midir sizce ? benzer özellikler ile kampana kullanan var ama bana disk olsa daha iyi olacak gibi geliyor.

  9. #9

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Alıntı tmp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön disk arka'nın ise kampana olması 200 c makia için yeterli midir sizce ? benzer özellikler ile kampana kullanan var ama bana disk olsa daha iyi olacak gibi geliyor.
    Fiyatı düşük gösterebilmek adına bir kaç parçada uygun fiyatlı olanı kullanacaklar. 200 cc max hız 110 120 olacaktır çünkü motor ağır o yüzden kampana disk yeterli olacaktır. Millet 90 kg cg motor ile 120 yapıyor ve yetiyor.

  10. #10

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bugün motoru görmek için bayiye gittim. Selesi geniş, güzel ama sert, amortisörler ise yumuşak. Arkadaki kocaman kampana hemen göze çarpıyor. Malzeme kalitesi diğer rakipleri kadar, hiçbir farkı yok. Gidonda jikleyi göremeyince "Acaba enjeksiyolu mu ? Yanlış yazmış olmasınlar ?" diye umutlandım, sonra bir baktım ki jikle aşağıda karbüratörün 1 cm yanında duruyor. Yerini ezbere bilmiyorsanız açması kapaması dert olur, elinizi yakarsınız. Motor yüksek olduğundan yana eğilip ulaşmak da sıkıntılı olacaktır. Yalnız jikle diğer Çin mallarındaki gibi etkisiz eleman imajı vermedi. Açıp kapatınca kararlı bir mekanizması var. Son konumda çıt diye ses yaparak kapanıyor (veya açılıyor). Baktığım motorun çantaları sökülmüştü, o yüzden çantalara bakamadım. Motor bloğunda balansör çıkıntısı yok, içten balansörlü modern bir motoru var sanırım. Herhalde titreşimi de azdır.

    Sonuç olarak konunun en başında yaptığım yorumda yazdığım gibi 9784 TL'lik motor kesinlikle değil. Enjeksiyonlu olsa belki ederdi. Bunun yerine 250 cc enjeksiyonlu modeli getirip bu fiyata hatta 10 bin TL üzerine rahat verebilirlerdi. Bunun 6400 TL'ye satılan Lifan X-Plore'dan tek artısı (onda arka disk ve dijital gösterge var) daha geniş ve rahat olan selesi. Alan pişman olmaz ama fiyatı olmamış. 6 vitesli Titanium'u 7600 TL'ye veren firma bunu da rahatlıkla 8000 - 8500 TL'ye satabilirdi.

  11. #11

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motoru görmek için bayiye gittim. Selesi geniş, güzel ama sert, amortisörler ise yumuşak. Arkadaki kocaman kampana hemen göze çarpıyor. Malzeme kalitesi diğer rakipleri kadar, hiçbir farkı yok. Gidonda jikleyi göremeyince "Acaba enjeksiyolu mu ? Yanlış yazmış olmasınlar ?" diye umutlandım, sonra bir baktım ki jikle aşağıda karbüratörün 1 cm yanında duruyor. Yerini ezbere bilmiyorsanız açması kapaması dert olur, elinizi yakarsınız. Motor yüksek olduğundan yana eğilip ulaşmak da sıkıntılı olacaktır. Yalnız jikle diğer Çin mallarındaki gibi etkisiz eleman imajı vermedi. Açıp kapatınca kararlı bir mekanizması var. Son konumda çıt diye ses yaparak kapanıyor (veya açılıyor). Baktığım motorun çantaları sökülmüştü, o yüzden çantalara bakamadım. Motor bloğunda balansör çıkıntısı yok, içten balansörlü modern bir motoru var sanırım. Herhalde titreşimi de azdır.

    Sonuç olarak konunun en başında yaptığım yorumda yazdığım gibi 9784 TL'lik motor kesinlikle değil. Enjeksiyonlu olsa belki ederdi. Bunun yerine 250 cc enjeksiyonlu modeli getirip bu fiyata hatta 10 bin TL üzerine rahat verebilirlerdi. Bunun 6400 TL'ye satılan Lifan X-Plore'dan tek artısı (onda arka disk ve dijital gösterge var) daha geniş ve rahat olan selesi. Alan pişman olmaz ama fiyatı olmamış. 6 vitesli Titanium'u 7600 TL'ye veren firma bunu da rahatlıkla 8000 - 8500 TL'ye satabilirdi.
    Test sürüşü imkanı var mıydı? Yeni çıkan bir motosiklete bu fiyatı vermişlerse her halde balansör içten olduğu için vermemişlerdir Titanium Kuba'daki CR1'in makyajlanmış ve yükseltilmiş hali CR1 5.800 TL o yüzden Titanium'un fiyatı çok güzel ama bu motorun fiyatı dediğin şartlarda yüksek bizzat gidip incelemedim incelediğimde tekrardan yazarım.

  12. #12

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Test sürüşü yoktu. Dediğim gibi, motorun rakiplerinden kalite olarak pek farkı yok. Göstergeler analog ama cüsseli motor. Black Cat gibi cüce değil.

  13. #13

    Üyelik
    26 Eylül 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2017
    Başta çok heveslendim ama fiyat ve özellikleri ögrenince konu kapandı. 2000 yılında olsaydık çok güzel bir motor olabilirdi ama 2018'de hala kampana karbüratör ve 9784 üçlüsü aynı motosiklette konuşulması çok saçma olmuş başarısız bir ithalat örneği

  14. #14

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    karburatöre laf eden olmuş ama çinli sonuçta bu emin olun enjeksiyonlu olsa zaten düzenli bozulacak motor tamirciden çıkmaz. birde servislerinin bisikletçiden bozma olduğu düşünülürse cg üstü getirdikleri her motor sıkıntı. garanti maranti denilecekte herşey yine kullanıcı hatası sayılacak.
    cenkito ve Machair bunu beğendiler.

  15. #15

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Soğuk havada jikle çekmeden hatta genelde jikle çekiliyken bile çalışmayacak karbüratörlü bir Çinli yerine enjeksiyonlu bir Çinli'yi yeğlerim. Enjeksiyonun ortası olmaz, ya çalışır ya çalışmaz. Bu zamanda da artık karbüratörlü motor alınmaz. Ayrıca Shineray bu işleri biliyor, enjeksiyonunda sorun olmazdı.

  16. #16
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Güzel görünüyor, ayni marka kullandığım motorda büyük sorun yaşamadım fakat ikiyüzlük sorunlu motorlari vardı sonra getirmeyi birakmişlardı umarim sorunsuz olur.Titanic'i bu yaz satıp 50cc niyetine girmiştim vergi sigorta durumundan işletim maliyeti sebebiyle, fakat bunu görünce beğendim ve izlemeye aldım.

    Motor enjeksiyonlu olsaydı daha iyiydi ama olmasa da olur bence bu fiyat ve marka için, jiklesiz calismaz demis arkadaşlar digeri ikigun once -2 de jiklesiz calişti bence sorun olmaz onun gibiyse, sonucta 200 lük.
    Fiyatı bana da bir tık yüksek geldi, bi yandan da 'ulan adamlar bi stomp gripe 150-200 fiyat çekip 250 ye yağ değiştiriyorlar diyorum diğer motor için.Çantali falan hoş, doldur geze geze şehir dışına çık.

    Motosiklet 125 kg diyor, çok hafif titanic ağırlığında, 16 kusur beygir ikiyuz cc ile rahat 100 km hizla yol yapılır gibi duruyor.Enjeksiyon derdi! yok.Fiyat meselesinde de firmanın bol bol indirim yapacağını düşünüyorum honda yamaha değil sonuçta.Kullanımı rahat olur gibi duruyor..
    Şu aşamada tek merak ettiğim konu sele yuksekligi çok yüksek olmasin diyorum, motoru görenler yazarsa memnun olurum.Takipteyiz..

  17. #17

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Kampana olayı bir kaç şikayet ile çözülür ama enjeksiyonlu olması biraz zor olsa bile fiyat yükselecek satış miktarı azalacak buda firmanın işine gelmez her motor gibi alıcı bulacaktır. Yakışıklılığına laf edilmez tasarım güzel parça kalitesi incelemedim ama rks'nin parça kalitesi kuba ve mondialden iyi üst markalara tabi ki yetişemez.

  18. #18

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Bu motoru ilk deneyecek arkadaşların fikirleri hepimiz için önemli. Sürüş rahatlığı,çekişi, ekonomik olup olmadığı, parça sıkıntısı yaşayıp yaşamayacağı. Sanırım bu biraz zaman alacak.

  19. #19

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Alıntı hitit63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motoru ilk deneyecek arkadaşların fikirleri hepimiz için önemli. Sürüş rahatlığı,çekişi, ekonomik olup olmadığı, parça sıkıntısı yaşayıp yaşamayacağı. Sanırım bu biraz zaman alacak.
    Test sürüşü olan bir bayi çıkarsa o zaman işe yarar bilgiler gelir ilk alan arkadaşların motosiklet bilgisi de önemli parça kalitesi inceleyenler için iyi görünüyor enjeksiyonlu olmasından herkes şikayetçi kampana da öyle. Kampana @secretboy'un dediği gibi şikayet edilirse çözülür.

  20. #20

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Bugün bayide gördüm. Gayet güzel görünüyor. Fakat RKS Titanic 150 kullanmıştım yıllar önce. O zamanlar parçaları sadece bayiler temin edebiliyordu.Yani bir yağ kapak tıpasını dışarıdan temin edemiyordunuz. Acil durumlarda sıkıntı yaşanabilirdi. . Şimdi ise internetten alınabilecek gibi. Ama yine de emin değilim. Bana göre tek sıkıntı bu. Yoksa iyi bir kullanım ile sorun çıkmayacağını ümit ediyorum. Umarım piyasası oluşur.


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)