Sonuna kadar haklısınız ama garanti vs pek bişey beklemiyorum ben kuba dan ve servislerinden iyi bir usta buldum artık onunla hallediyoruz işleri.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------
Sayın Dragon sahipleri/almayı düşünenler biraz bir şeyler paylaşayım...
Mondial yetkili servisinde bugün itibarı ile motorum 320 km 50cc olarak kullanımından sonra 110 cc oldu. Yapılanlar;
1.Üst kapak, silindir, piston 110 cc oldu. (Üst kapak 110luk yoktu 100 lük olan torna-tesviye den geçti.)
2. Mondial 125 lik karbüratör takıldı.
3. Performans hava filtresi takıldı.
4. ön 13 arka 46 olan dişliler. ön 15 arka 36 olarak değişti.
5. Yeni yağ ve ufak bir debriyaj ayarı genel kontroller vs yapıldı.
Bunların tamamı 330 tl tuttu.(motorum şu an resmen kuba-mondial kırması oldu)
Gelelim farka-izlenimlere;
1. Motordan gerçekten zevk almaya başladım öncelikle.
2. 7000 devirde 60 yapan ve titremeye başlayan motorum artık aynı hızı yaklaşık 5000 devirde yapabiliyor ve titreşimsiz rahat bir şekilde ilerliyorum.
3. 50 lik hali gibi gaz verip kalkmaya çalışınca yanlışlıkla hafiften tekere geldi hatta.
4. Daha tok ve trafikte farkında olmamı sağlayan bir egzoz sesine sahip oldu.
5. Ben 105 kg ağırlındayım ve artçısız kullanıyorum benden ağır olan yada artçılı kullanan arkadaşlar böyle bir işe girerlerse naçizane tavsiyem ön dişliyi 13 bıraksınlar arkayı 36 yapsınlar sadece.Benim ağırlığım ve arkadaki top case ile şu an sanki sınırdan kurtarıyor gibi 4. vites ama ilk 3 vites süper diyebilirim. Hatta bende şu an 5000-6000 devri pek geçmeden biraz rodaj yapacağım 250-300 km sonra bir daha yağ değiştireceğim duruma göre belki ön dişliyi 14 e çekerim.
Şimdi benden çok daha tecrübeli arkadaşlar beni taşa tutmadan önce açıklayayım. Benim amacım bu motor 100 yapsın 110 yapsın değil öncelikle benim kullanım hızım genellikle 40-70 aralığı zaten. Fakat orijinal hali ile mesela ışıklı dönel adalarda bile zorluk yaşıyordum 1. viteste o adayı bitirmek çileydi resmen daha 10 km hıza gelir gelmez bağıran motor ile 1 de kalsan bi dert 2 ye atsan bi dert gideceğin 10 metre var yok biraz ağır kalsan arkadan sıkıştıranlar ki, sıkıştırmasalar bile ben rahatsız oluyordum insanları engelliyormuşum gibi geliyordu. Trafik hızının 70 km olduğu yerlerde mecbur trafiğe uyacaksın 70 le gidiyorsun motor redline a geliyor neredeyse bağırması, titremesi ayrı bir dert bi 5 km daha hız artırmanız gerekiyor kendinizi başka bir şeride atmanız gerekiyor ayrı bir dert vs. İşin açığı kendimi cidden güvende hissetmiyordum. Şimdi ise adayı çok rahat 1.viteste dönüyorum 60-70 ile çok rahat titreşimsiz yol alıyorum. Bakalım eksisini artısını zaman ve km ilerledikçe paylaşmaya devam edeceğim.