Burada verilen bilgiler Superlight 200 sayfasında olduğu gibi bir pdf haline dönüştürülüp toparlanırsa hem kullanıcılar için hemde yeni alacaklar için güzel bir çalışma olabilir. pdf içeriğinde motosikletin kullanılamayacağı alanlar satın alındıktan sonra dikkat edilmesi gerekenler veya değiştirilmesi gereken parçalar gibi bilgiler.
Kuba firmasını tam olarak anlayabilmiş değilim.. Hayır yani 3500 liraya bir araç piyasaya sürüyorsun, fakat ne bir kullanım kılavuzu var ne bir İnternette PDF olarak ulaşabileceğimiz bir doküman var.. Nasil iş anlamadım.. Bugün 500 liraya bir telefon alsanız yanında kitap gibi kılavuz veriyorlar.. Yaptıkları şey saçma sapan bişey..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------
Arkadaşlar bugün motorun arka dişlisini 46 dan 40 a düşürdüm.. Ön dişliyi oynamadım.. Yapacak arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim.. Fakat kilonuz 80 den fazla ise bişey diyemem çekişi düşebilir.. Ayrıca cc yükseltme yok bilginize..
Arkadaşlar nacizane 4 aylık sürüş güncel yorumlarımı yapıyorum ayrıca Antol ustama Cok teşekkür ediyorum karbüratör ve krank tercihimde kendisinden yardım aldım.Evet en başında çok karar verdim satmak için.. vitesli iyidir alışırsın diyenler oldu ama titremesi ve seriliği tatmin etmemişti.. 100 lük yaptım 16 36 dişli attım motor şişti.defalarca lamba kesti modifiye ettik ama sonunda beklentim oldu.. antol ustamın yorumlarıyla krankı ve karbüratörü 125lik bs100 karbüratörünü aldım.iridyum buji ile müthiş uyum sağladı.lastikleri mb34 anlas ile değiştirdim(dublex) lastikler in şekline aşık oldum kaucuk müthiş frenleme yol tutuşu var..tek seçeneğiniz anlas mb 34 (tl) olsunmotor apacileşmeden arkaya ağırlık basmadan normal şekilde ön kaldırarak gidebiliyor.son hızım 125 km hız gördüm.aksiyon kamerası şart o hızlarda videosunu yapamadım malesef.Arkadaşlar son diyeceğim iri yarı bir adam yaratıp ekmeğinden balından eksik etmeyin tam yapın karşılığı güç olarak dönüyor tavsiye ederim.
öncelikle selamlar. dostum benim de yaklaşık 3 aya yakın drogon sahibiyim. ve bir aydır da 110 cc lik piton var üzerinde çekiş güzel ama motor devirlenme konusunda sıkıntı çekitor 6000 deviri geçmiyor ve egzoz patlatıyor. dün servise bıraktım ama egzoz benzinden kaynaklı diyor alakası yok biliyorum ama sanırım beni bu şekilde geçiştirecek. bu egzoz patlamasını nasıl düzeltirim.Bilginiz varsa bana ilete bilirseniz çok sevinirim.
Sorun ateşleme sisteminde olabilir, alternatör sargılarını bir kontrol ediniz. Karbüratörün doğru ayarlandığından emin olunuz. Hava filtresi olmadan sürmeyi deneyiniz. Orjinal hava filtresi yetersiz kalıyor (eğer kullanıyorsanız) birebir tarif ettiğiniz sorunlara sebep oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------
Rica ederim, yardımcı olabildiğime sevindim. Ben de Mitas marka lastik aldım, takıp test edince yazarım. Motor 110 olarak şu anda 1000km'yi geçti. Titreşim neredeyse kalmadı. 6-7bin devir arası biraz titreme yapıyor ama sonrası ve öncesi gayet rahat ve akıcı. 2 kişi düz yolda hafif rüzgarlı bir havada rahatlıkla 90-100 aralığında gidiyor (14/36 dişli oranı ile). Yokuş aşağı 115 gördüm, daha zorlamadım. 16/36 ile daha da gidiyor ancak 2 kişi kullanımda yetersiz kalıyor. Şu anda 22'lik karbüratör ile yakıt tüketimi yaklaşık 3lt (2 kişi kullanırken). Ön fren için yeşil renk 125 scooter balatası tavsiye ederim. Güzel tutuyor ancak kullanmadan önce yüzeyine biraz zımpara yapmak gerekiyor. Çünkü aşınana kadar cok gıcırtı yapıyor yeşil balata.
Kuba'nın kullanım kılavuzları yenilendi web sayfasına girerek indirebilirsiniz. Model bazında yapmamışlar ama kategori bazında yapmışlar yardımcı olacak bilgiler var ama benim bahsettiğim kullanıcılar tarafından belirlenen aksesuar olur vs. her şeyi kullanıcının yazmış olması.
26 Mayıs da verdiğim sipariş hala elime ulaşmadığı için siparişimi iptal ettim.
Allah kaza bela vermesin. İyi sürüşler dilerim size
Mevzu beklemek değilde söyledikleri tarihlerde teslimat olmuyor ve sürekli farklı tarihler verip o tarihi geçiriyorlar.
enteresan bir durum.
Mondial Masti-X 100 modelini satın aldım inş. haftaya bende olur.
Arkadaşlar beylikduzu beygah pazarının önünden motorumu çaldılar. 09.07.2018 saat 02.13 de plaka 34 bbl 708 kırmızı dragon. Tam suç üstü motoru kaldirimdan indirdiklerinde polis yakaliyo bunlari gbt ye sokuyor. Benzin almaya gidiyoz benzin bitti diyorlar. Bunlari saliyor o. Çları polisin plakası 83670 kıraç karakoluna bağlı şikayet etcem
hocam senin isim hidayet miydi.geçmiş olsun usta üzüldüm.kızma ama polis cevabı mantıklı bulup salmış sanırım umarım bulunur motorun parçalanmadan..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------
agam tekirdağda modifiye üzerine zehir bi usta bulamadığım ve yedek parçada üstüste problemli ürün aldığım için yarın şirinevlere gidicem yerinde yapılsın diye ve son olsun ne varsa yaptırıcam bi kaç korna ampül ve elektrik tesisatı karbüratör sorunumu çözdürüp evime rahat şekilde dönmek istiyorum.eğer tel atabilirsen msj kutuma senden performans açısından bir iki şey danışıcam
Polis gerizekali tam suç üstü yakaliyor. Kaldirimdan indiriyor. Polis geliyor. Ne ruhsat soruyor ne bisey saliyor bunlari. Sonra ordakiler ne saliyosunuz motoru çaliyolar diyolar. Tabi hirsizlar vin biri binmis biri arkadan itiyor. 1 dk sonra polis peslerinden gidiyor. Hirsizlar sola dönüyor polisler sağa yakalayamiyolar. Yani orda polisin 1 i arabadan inse kossa yakalicak. Arabayi cevirirken kaciyolar. Goz gore gore motorumu çaldilar. Sen daha polisi mantikli bul kamera kayitlari var elimde.
Sanırım bu motorlarda ruhsat gibi bir şey yok. (Ne kadar cahilim.)
Fatura gibi bir şey taşıma zorunluluğu getirseler, olmaz mı?
Geçen sene adamın birinin çalıntı motoru trafik çevirmesinde ruhsat sayesinde yakalanmıştı polislerin gözü açık insanlar olması lazım basit bir sınav ile değil.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)