Arkadaşlar RR'ın üzerinden çıkan çin malı bujilerde de NGK yazıyor.Taklit yani.Orjinallerinin üzerinde NGK ve made in Japan yazıyor.Dikkat
Arkadaşlar RR'ın üzerinden çıkan çin malı bujilerde de NGK yazıyor.Taklit yani.Orjinallerinin üzerinde NGK ve made in Japan yazıyor.Dikkat
PRUVANIZ NETE,DENİZLERİNİZ SAKİN,
MOTOSİKLET HAYALLERİNİZ GERÇEK OLSUN! 34 HVD 12 SİYAH İNCİ
kaldera hocam sen bilirsin şu soruma bir cevap versene veya km yapan biri cevap verebilirimilogaritma adlı üyeden alıntı
Ben dün üzerindekileri söktüm. Üzerinde made in japon veya başka bir ülke yazmıyordu ama NGK yazıyordu. Kodunda da japon NGK'dan bir harf fazlası vardı. Bende 60 km.NGK gibi bir buji nasıl kurum yaptı diye düşünüp duruyordum.fes71 adlı üyeden alıntı
Ya orda ekildiğimi falan hissetmedim zaten. Kalabalıktık. Kimse bir bakışta şu eksik bu eksik diyemezdi. Talihsiz bir şekilde artçımla aynı anda masadan kalktığımız bir ana denk geldi sizin gidişiniz. Tepede sizinle olmayı isterdim...MACGYVER adlı üyeden alıntı
Sonrasını biliyorsunuz zaten. Transalp'li çiftle beraber yerinizin öğrenip vurduk dağ yoluna ve bulduk sizi. İyiki de bulmuşuz. Daha önce sölediğim gibi bu ekiple en iyi ve eğlenceli grup sürüşümü yapmış oldum. Her arkadaşa teşekkür ediyorum.
Ve tüm RR sahipleri; Bahsi geçen dağa tırmandığımız yol tertemiz bir asfalttı belki ama çok virajlı dikti. Rakım 1500.. iklimin değiştiğini yolda bile hissediyorsunuz. Oraya iki Transalp ve benim RR ile 3 motosiklet çıktık. 70 kilo ben 50 kilo artçımla Transalp'lerden hiç kopmadım. Gerçi onlar ben varım diye hiç asılmadılar normal seyrettiler ama tepeye vardığımızda motosikletime takdirlerini de sundular. Virajlarda ise (her ne kadar cruiser olsa da) çok iyi yatıyordu. Bu biraz da artçıyla ilgili bir durum ama hayatında ki ilk motosiklete binişi olmasına rağman yılların artçısı gibi konforlu bir sürüş yapmamı sağladı. O dağa tırmanış da dahil olmak üzere toplamda 343 km yol yaptım. Toplam yakıt tüketimim 32,50 lira oldu ki bu da km'de 9,5 kuruş yapar. Artçıyı ve çantalardaki az çok eşyayı göz önünde bulundurursak iyi bir rakam olduğunu düşünüyorum. (logaritma eksik de olsa soruna cevap olabilir bu)
Daha önce Çanakkaleye gidip gelmiştim, bu hafta Sapanca'daydım.. İstanbul içi de gezinip duruyorum hafta sonları. Kontak kapattıracak yoğunlukta trafikte de kullandım, ayağımı yere koymadan 250 km'nin üstünde yol da yaptım. Artçılı artçısız ciddi yol yaptım ve bir kere olsun motosikletimle ilgili endişeye düşmedim. Ciddi şekilde tavsiye etmeye devam ediyorum. Değerini altında bir fiyatla satılan bu motosikleti kaçırmayın.
benim hesabıma göre kmde bu zamdan önce 110 ykrş yakıyordu 95 oktan süper kullanıyorum benlogaritma adlı üyeden alıntı
ben bunun taklit olduğunu sanmıyorum. ilk buji değişiminde ben ngk almıştım.çıkardıklarımla birebir aynı idi. zaten ngk markada pahalı değilki.tanesi 3,50ytl idi.taklidini yapmak daha pahalıya mal olur sankifes71 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar;
ilaveten benzin göstergesi takılması konusunda bir gelişme yok galiba. aramızda benzin göstergesi takmaya teşebbüs eden var ise, tecrübelerini bizler ile paylaşsın.
bu arada yeni bir ürün gelmiş.. içi hava yastıklı bir mont.. kaza anında arabalardaki hava yastıkları gibi, montun içinde şişiyor anladığım kadarı ile. ayrıca, sadece motosiklet ile ilgili bir kullanımı sınırlı değil. çeşitli kullanım alanları var.
http://www.freeairbag.com/
ürün http://www.okyanusmotor.com üzerinden satılacakmış.
[COLOR="Red"][B]Dikkat. 6D Kuralı. Konu motosiklet olunca 4x4-10 yönlü bir sürüş dikkati gerekir.[/B][/COLOR]
[COLOR="Red"]D1: Öne dikkat, D2: Arkaya dikkat, D3: Sağa dikkat, D4: Sola dikkat, D5: Aşağı dikkat, D6: Yukarı dikkat.[/COLOR]
Yolda kalan arkadaşlar,muhendis1959 adlı üyeden alıntı
Eğer taşıtma problemi den bahsediliyorsa.....Benim bir ara başıma geledi. Otomobilin direksiyon pompası bozuldu. Kasko bile yol parası istedi.
HSBC kredi kartimin bir brosurumden aklımda kalmış. Doğru mu diye aradım. Gerçekten de hemen anlaşmalı çekici geldi ve ücretsiz halletti. Belki diğer KK'larda da vardır.
Chopper/Cruiser'ların Karşılaştırılması (http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11014) --- anket>>>>>>http://www.motosiklet.net/forum/show...557#post210557
-----ANKET Regal Raptor (250cc)'unuz Kaç km'de (http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17733 )
Muratcım tekrar olmasın diye yazdıklarının tamamını almadım ama yazının her kelimesine katılıyorum.TRADER adlı üyeden alıntı
12 yıl aradan sonra benim de ilk toplu gezimdi, bazı şeyler hemen hatırlanamıyor yada akla gelmiyor. bende tanerin sol aynası olmaya çalıştığım için ahmetle ilgili durumu düşünmek aklıma gelmedi. dediğin gibi sapanca gezisi tecrübe oldu, hiç bir arkadaşında art niyeti olduğunu düşünmüyorum.
sende motorunun gücüyle öncülüğü bence iyi yapıyorsun, bundan sonraki gezilerde bende elimdem geleni yaparım
yeni geziyi aynı ekiple yapalım, yeni raptorculardan ses çıkmıyor nedense. hadi millet katılım bekliyoruzzzz
''yeni geziyi aynı ekiple yapalım, yeni raptorculardan ses çıkmıyor nedense. hadi millet katılım bekliyoruzzzz''
Yeni bir RR'cı olarak ilk gezinizde ve devam gezilerinizde ben de varım.
Acil gezi bekliyoruz.
peki bu alet üstünde hiç kişiselleştirme yapan yokmu custom motor adına yani aksesuar farklı bir görünüm farklı tarzda bir şeyler aslında motorun ebadı büyük diğerlerinden farkı yok bu gün arkadaşla benim motoru kıyasladıkda motorun önden bakdınmı ön kısmında fazla boşluk var zannedersem motoru zayıf görünmesinin nedenide o.
kaldera adlı üyeden alıntı
Kardeş eminmisin? buji problemi çıkmıştı benim sorunumda ama ben tanesine 10 ytl x2= 20ytl ödedim aldım Aykondan, pahalı geldiğini beyan ettim ama normal bunlar japon dediler. Senin söylediğin rakam çin işi için olmasın?.. Buji değiştirecek arkadaşları bi uyandırsak sayende..
[QUOTE=Topuz]arkadaşlar;
ilaveten benzin göstergesi takılması konusunda bir gelişme yok galiba. aramızda benzin göstergesi takmaya teşebbüs eden var ise, tecrübelerini bizler ile paylaşsın.
Ben yollarda gördüğüm her aracın göstergelerine bakıyorum, en yakışanı bulduktan sonra inşallah uygulayacağım. Bunun dışında bide Aksaray(istanbul) tarafını dolaşmamı tavsiye ediyor arada gördüğüm ve sorduğum dükkanlar. Zamanı ve fırsatı olanlara duyurulur..
Uçurumları sevenlerin kanatları, rüzgarı sevenlerin ise motoru olmalıdır...
SELAM MİLLET
Artık heryere motorla gider oldum yahu nekadar rahatmış, yol sıkıştı yok zamanında yetişemiyeceğim yok park problemi yok, geçerken benide şuraya bırak diyen yok, ohhhh beeee.
Ama başka problemler var,
Ben eski motorcuyum bilmiyenler varsa duysun, eskiden motoru olana kötü gözle bakılmazdı çünkü motorda bir ulaşım aracıydı eskilerin gözünde, ben 15 sene sonra motora binince herşeyin değişmiş olduğunu anladım, bir günde başıma gelenlere bakın şimdi,
1- Topkapıdan davutpaşa üzerinden mertere geliyordum yolda çalışma var tek sıra arabalar ama sağı ve solu boş rahatça yol alıyorum, bir kamyonetçi beni aynadan görüyor, sağından geçeceğim sağı kapıyor sırıtıyor, solundan geçeceğim solu kapıyor yine sırıtıyor, ama bilmiyorki bu motora binen eski motorcu ben yeniden soluna girecekken solu kapayınca sağından geçecekmiş gibi yapıp yeniden soluna daldım tabi herifçi beni sağ aynadan arıyor ama ben solundan önüne geçtim bile bu sefer de ben ona dönüp malum hareketi yaptım be vın o hala dudaklarını kemirmekle meşkuldür sanıyorum,
2- Nişantaşında bugün bi cenaze vardı sanıyorum trafik sıkışıktı, ben yine sağdan soldan derken bi arabanın yanından geçiyordum, şoför tam ben geçerken izmaritini atmazmı tam bacaklarıma geldi oradanda ayakabımın içine, yanıyorum arkadaşlar motoru nasıl parkedip ayakkabımı çıkardığımı hatırlamıyorum, çorap yandı ayak yandı, şoför binbir kere özür diledi allahı var adamın çok nazikmiş, ama olan bizim çoraba ve hafif yanık ayağa oldu,
3- Taksimden dönüyorum benim birader orada rent e car işiyle uğraşıyor onu gördüm, okmeydanından E 5 e çıktım haliçi geçtim bende neşe o biçim çünkü arabalar sıkışık yolda sürücüler burnundan soluyor, ben tam gaz gidiyorum, şehitlik tüneline girdim kaskın camı kapalı biraz önüm karardı camı açtım, o ne kafama üstüme biyerden su fışkırıyor, sendeledim gözümün içine girdi sular hemen kenara çekeyim falan önümü göremiyorum derken yan taraftan geçen gri bir opelin şoförü sırıtıyor, adamın cam su fıskiyesiymiş, ayarı bozuk tamamen yan tarafa fışkırıyor, ama ne fışkırma belki 5 dakika adam özellikle beni ıslatmak için su fışkırttı, az daha duvara toslıyacaktım, durdum gözümü kaskın camını sildim öyle yola devam ettim.
YAA NE OLUYOR BU İNSANLARA ANLAMIYORUM KISKANIYORLARSA ONLARDA ALSIN KARDEŞİM MOTOR.
[
Mühendis1959 sen çok sabırlı bir insanmışsın.
Ben olsam önce kamyonet şoförüne dalmıştım sonrada o suyu fışkırtan terbiyesize.
Kıskanıyorlar tabi. Adam trafikte sıkışmışken biz yanlarından süzülüp gidiyoruz.
1 tamamda 2 ile 3 tamamen trafiksel şeyler birazda şans kader kısmet işi her zaman olucak diye bir şey yok
bende beşiktaşda başımdan geçen bir oalyı söyliyim motoru çarşının içine sinanpaşa pasajının önüne koydum vel hasıl gittim 45 dakka sonra bir geldim motorun selesinde pasta gibi bir şey adam bandırmış seleye resmen yandaki işportacıya soruyorum abi bilmiyorum diyor ben yeni geldim arkada dükkan sahiplerine soruyorum görmedik diyorlar yaw dakkada binlerce insanın geçdiği bri yerde kimsemi kardeşim sen ne yapıyorsun demez yada bir eşy gögrmez böyle ilginç olaylar her zaman olabiliyor
BU SORUYU FORMDA 4 KEZ SORDUM VE CEVAP ALAMADIM. ACABA FORMUN AMACI İNSANLARA TAKILDIKLARI KONULARDA YARDIM ETMEKMİ YOKSA ŞAHSİ KAVGALARINIZI BURADA SÜRDÜRMEKMİ??? AYRI BİR FORM AÇALIM ARKADAŞLAR SİZE DADYW KAVGA BÖLÜMÜ DİYE... AYIP...
1.) benim motorumun fan olayında problem yok. açıyor fanı kaç derecede açtığını bilmiyorum tabi. ama motoru istop ettikten sonra çıt çıt çıt çıt soğuma sesi geliyor. bu herkezde oluyormu?
2.) daha önce racing kullanıcısıydım bu motorda devir saati olmadığı için uzun süreli kullanıcı arkadaşlardan göz kararıda olsa vites değiştirme hızlarını öğrenmek istiyorum. tabi bu her motorda farklıdır. diyeceksiniz motorun devri yükseldiğinde vites değiştir bunu biliyorum. benim öğrenmek istediğim mesela 1. vitesten 2 ye 20 km hızda 2 den 3 e 50 km falan 5 viteside yazarsanız sevinirim. bu soruda bir arkadaşımız yazmış 4 vites 120 diye. ben bu hızı ancak 5 viteste görüyorum motor 90 dediğinde atıyorum beşe. saygı ve sevgilerimle...
Ama arkadaşlar ben yılmıyacağım eşime ve bütün motor karşıtlarına rağmen bu keyfi sürdüreceğim, bu arada eşimde beni bu motor sevdası yüzünden terkedeceğini söyledi.
logaritma adlı üyeden alıntı
Logaritma seninkide çok enteresan, demekki böylede oluyor, bu motor işini biraz zor kabulettireceğiz galiba.
Maşukiye sapağında Kartepeye tırmanışa başlarken (şelaleden hemen önce belediyenin önünde) size ısrarla korna çalan gri bir Megane vardıya o bendim. O hafta sonunu eşim ve çocuğuma ayırmak zorunda hissettiğim için aranızda olamadım.
Polemik konusunda RR grubuna yakışır bir olgunlukla meseleye yaklaşan tüm dostlara teşekkürler. Biz iyi bir grubuz ve bu grup Snob yaklaşımlar sergilemeye başladığı gün ben Mobilet (nasıl yazılıyorsa) grubuna geçerim emin olun.
Acı yoksa kazançta yok.
yok hayır orijinal ngk aldıklarım.ancak bizde otomotiv sektöründe olduğumuz için fiatlar bize özeldi.ama piyasada tanesi 5 ytl bunların.kısaca kalem buji derler bizimkilere.Mr.Wish adlı üyeden alıntı
ilave benzin göstergesine gelince ben ek tesisat işine karşıyım.gerekte yok zaten..bende bujilerin anlattıkları diye bir döküman var faydala olabilir belki sizlerede..
arkadaşım kavga falan yok burada kavga olmaz.şahsen tanıdığım tanıştığım motorcular arasında dediğin özelliğe uygun yok kimse..EMREUZESEN adlı üyeden alıntı
soruna gelince
1)o duyduğun ses genleşme sesi..normaldir.bende duyarım bazen
2)burda ben motorun inlemesinden yanayım.devirli kullanım yani rodajdan sonra .
EMREUZESEN adlı üyeden alıntı
Arkadaşım senin bahsettiğin devir meselesini kimsenin bilmediğini sanıyorum, ben profosyonel bie motorcu olarak, motorda devir saatinin eksikliğini hissediyorum ama yapacak bişey olmadığından bende herkes gibi motorun sesine göre vites değiştiriyorum, zaten motor vites istediğini sesinden anlatıyor, çekmezsse vites düşür bağırırsa vites büyült, başka söylenecek birşey yok, ama sana şunu söyiyeyim km lerle ilgili, 1.viteste 20-30 2.vitesde 30-50 3.viteste 50-70 4.viteste 70-90 5. viteste ise ne varsa bas, yaklaşık kmler böyledir.KAZASIZ SÜRÜŞLER
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)