DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Mayıs 2006, 12:05
#1441
cynt adlı üyeden alıntı
Ya arkadaşlar hiç paslanma sorunu yaşayan oldumu .ÇOOOOOK keyfim kaçtı motoruma 2 gaftadır yağmur dolayısı ile binemiyordum üstü BRANDALI bir şekilde bu süre içinde dinlendi tabi.Bu gün bakmaya gittim bir de ne göreyim şase kaynak noktalarında ve özellikle yolcu ayaklığının bağlı olduğu şaseye sabit demir destekte ve vidalarında (sadece sağ taraf) paslanma başlamış . ya bu normal bişimi yoksa servis desteği alayımmı bi fikir verin çatlıyacam snirden !!! :( online rr cı varsa yardımcı olursa çok sevinirim
Buna benzer bişi bende yazdım ama arada kaynadı. Ön çatalımda kabaran noktalar var ve 2 çatal arasındaki parçanın nikelajı pul pul dökülmüş. Bunun dışında vida ve bazı parçaların birleşme yerlerinde paslanma var:( Buna hangi materyallerle temizlik ve bakım yapacağımızı öğrenip müdahale edebiliriz. Garantiye giriyorsa değiştirerek çözeriz. Bu arada mesajına da cevap alamazsan sonra takıldığında yine sor. Garantiye girip girmediğini bende merak ediyorum. Aykona yolum düşünce onlarada bi soracağım. Sanıyorum çoğu arkadaşımız sitenin mesaj görüntüleme (10 msj/sayfa sanıyorum)özelliğini standart olarak kullanıyor. Ben bir sayfada aynı anda 40 mesaj görüntülüyor olmama ragmen bazı sorularım arada kaynayabiliyor. Aktif bir topic olduğundan seri mesajlar geldiğinde (sohbet bilgiye değilde geyiğe sardığında üzülüyorum)sorumuz arada kayboluyor. Buradan özellikle bilgilerine ihtiyaç duyduğumuz ve bize klavuz olan arkadaşlardan rica etsem bir sayfada gösterilen mesaj sayınızı yükseltsenizde (Sn Adminim bu sayı dahada yükselmezmi) arada cevap alamadığımızdan ekran karşısında kalakalmasak.. Bunu yaptığınızda kafanızı karıştıracak tek şey görüntüleme sayısı düşük olan bir arkadak şu nolu sayfa diye bi mesaj yazdığında o sayfayı bulamamak oluyor.
Not. Bu sayede bütün topic bende (1448 mesaj) 37 sayfaya düşmüş görünüyor.. Yani bişi ararkende daha az sayfa tıklamak demek bu..
Uçurumları sevenlerin kanatları, rüzgarı sevenlerin ise motoru olmalıdır...
Reklamlar
-
11 Mayıs 2006, 12:25
#1442
Unicorn Knight
Mesajlar: 2
yardım "etmeyen" herkese çok teşekkür ederim,sanırım ikiteker dostluğu denilen şeyden en azından
burada eser kalmamış,bunu da anlamış oldum böylece...en iyisi kendi başımın çaresine bakmak gibi gözüküyor...
Beni çok güldürdün, Allah ta seni güldürsün...
Soruyu sorduktan sonra takip etseydin eğer, 1432. mesajı sana hitaben yazmış olduğumu anlayacaktın dostum...
Bu arada bu kadar millet sana yardım edebilmek için uğraşmış ama sen gerildiklerini zannetmişsin...
Bu daha 2. mesajıN !...
Bu formu biraz daha okursan ne demek istediğimi anlayacaksın...
Diğer konuya gelecek olursak...... benim makinayı 10 ayı geçkin süredir kullanmama rağmen sadece fan koruyucu tutan 3 adet ufacık vida paslandı...
O kadar...
NİKELAJLAR da en ufak bir paslanma belirtisi yok....
Size tavsiyem... Sadece R & R için demiyorum... Nikelajlı her motor için aynı...
Yıkadıktan sonra yada yağmurda ıslandıktan sonra bir zahmet kurulayın da
polo34
(4300 ytl lik motorda paslanırsa yuh artık...
paraya kıyıp bunu alacaktım sorunsuz diye...
yine kafa karıştı...)
gibi arkadaşların kafası karışmasın...
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
-
11 Mayıs 2006, 13:03
#1443
Unicorn Knight adlı üyeden alıntı
mesleğime gelince,orada gayet açık yazıyor,ama ben yine de daha da sadeleştireyim sizin için...
yardım "etmeyen" herkese çok teşekkür ederim,sanırım ikiteker dostluğu denilen şeyden en azından burada eser kalmamış,bunu da anlamış oldum böylece...en iyisi kendi başımın çaresine bakmak gibi gözüküyor...
Mesleğin o mesajda gayet açık bir şekilde yazmıyordu, kimse ingilizce bilmek zorunda değil, mesleğini türkçe tarif etmen daha iyi olmuş. Bütün bunlar bir yana mesleğini neden yazdığını da anlamış değilim, umrumda da değil zaten.
Yardım etmeyenlere değil de yardım eden greatwhiteshark'a teşekkür etseydin keşke. Hatta daha öncesinde hiç ortaya bu adar kapsamlı gereksiz bir soru atmasaydın, herkesin yaptığı gibi forumu okusaydın, motor hakkında bir çok şey öğrenmekle beraber bu forumu kullananların ne kadar güzel bir ikiteker kardeşliği içinde olduğunu görseydin. Bu forumda işlerin nasıl yürüdüğünü öğrenmen açısından takibini sürekli yapmanı tavsiye ederim.
Mesela;
Paslanmayla ilgili sorun yaşayan arkadaşlar, motor normal şartlar harici özel bir duruma maruz kalmadı değil mi? Benimki de günlerce yağmur ve kar altında kaldı. Buluşmalara gelen arkadaşların da bildiği gibi motoru pek temizlemiyorum. Genelde yediği yağmur çamur üstünde kuruyor ama fanlardaki vidalar hariç paslanan hiçbir yeri yok. Bahsettiğiniz wd40'ı da bulmaya çalışacağım. İşe yarayan bir şey demek ki.
-
11 Mayıs 2006, 13:12
#1444
Arkadaşlar wd40'ı benzin istasyonlarında bile bulabilirsiniz.Normal deodorant ebadında olanı 6,5-7,5 YTL civarı.Yani hem faydalı hem kolay bulunan hem de çok pahalı olmayan bir ürün
PRUVANIZ NETE,DENİZLERİNİZ SAKİN,
MOTOSİKLET HAYALLERİNİZ GERÇEK OLSUN! 34 HVD 12 SİYAH İNCİ
-
11 Mayıs 2006, 18:00
#1445
demonicdreams adlı üyeden alıntı
Paslanmayla ilgili sorun yaşayan arkadaşlar, motor normal şartlar harici özel bir duruma maruz kalmadı değil mi? Benimki de günlerce yağmur ve kar altında kaldı. Buluşmalara gelen arkadaşların da bildiği gibi motoru pek temizlemiyorum. Genelde yediği yağmur çamur üstünde kuruyor ama fanlardaki vidalar hariç paslanan hiçbir yeri yok. Bahsettiğiniz wd40'ı da bulmaya çalışacağım. İşe yarayan bir şey demek ki.
Benim motor şu an 170 km de. Önceki sahibi tarafından kullanılmamış 2 ay kadar ama üstü kapalı olan bi otoparkta beklemiş. Sanıyorum ilk defa ben yıkadım ama özellikle ön çatalımdaki iğne delikleri gibi atmış kısımlar kötü:( Bide arka jantta çıkarttamadığım lekeler var ama yıkama işlemini sık yapabildikçe çözerim sanıyorum ama paslara yapabileceğim bişi yok. Garanti dahilinde bi değişiklik yapılmazsa. Şu an tam kapalı alanda yatıyor ve yağmurda yol almadığım sürece ıslak kalması mümkün diil.(Kurulamayı tavsiye eden dostumuza)
Çamlıcaya yakın bi açık alanda buluşma organize edilebilirse piknik tadında mangal+et+sucuk misali fikir vermek isteyen bilen-bilmeyen arkadaşlarımız motoruma bakabilir ve canlı bilgi paylaşımı yapılabilir. Selam ve sevgiler... Sıcak bakarsanız uygun arazi araştırmalarına başlanabilir. Kapalı alan ve sigara dumanının yoğun olduğu yerlere + birde gürültü varsa gelmek pek istemiyoruz(ben ve eşim dumandan ve kokusundan çok rahatsız oluyoruz) Bu vesile ile MT üyelerine toplu sigara bırakma çağrısıda yapayım...
Uçurumları sevenlerin kanatları, rüzgarı sevenlerin ise motoru olmalıdır...
-
11 Mayıs 2006, 18:55
#1446
arkadaşlar bizim bu alet yedek depoyla kaç km gidiyor bilgisi olan var mı? yollarda kalmayalım sonra
-
11 Mayıs 2006, 22:28
#1447
Paslanma konusunda tavsiyelerinize teşekkür ederim.Bu gün motoru servise verdim rutin bi akü problemi vardı 10-15 motorda bi denk geliyomuş bizi buldu , aküyü şarz eden parça garanti kapsamında değişecekmiş ayrıca amortisörden acayip bi şangırdama geliyodu bu da kapalı amortisöre özel bişeymiş onuda eski RRın amörtisöründen takarak hallediyorlar.Pas konusunu sakın atlamayın arkadaşlar sonuçta makina seri üretim her zaman hatalı üretim olabilir .Dünyanın en prestijli otomobil firmalarnda bile zaman zaman hatalar olabiliyor.Bu nedenle bence pas sökücü makul bi yöntem değil paslanmanın devam etmesini engellemiyor.
BuNuN dışında motoru almayı düşünen arkadaşlara ;benzerleri arasında en maliyet-yararlı makina diyebilirim alıdığı parayı kesinlikle hak ediyor .Servis konusunda da şu anlık sorun yok gayet ilgililer.
Yüzüne çarpan rüzgar gaflet uykusundan uyandırsın seni.
-
11 Mayıs 2006, 22:32
#1448
iyi akşamlar beyler ;
bu motorun fiyatını yakın zaman da soran varmı.
Dün ramzey in QM250 sini sordum .4092 peşindi. yarında regalin fiyatını sorucam süpriz olmasın fiyat.
-
11 Mayıs 2006, 22:39
#1449
iyi aksamlar arkadasım son öğrendiğim fiyat anahtar teslim 4300 ytl dir.
-
11 Mayıs 2006, 22:51
#1450
watercolours ne yaptın motor olayını,utkudan da hiç haber yok. Al da artık bi gezelim ankara civarını şöyle
Yüzüne çarpan rüzgar gaflet uykusundan uyandırsın seni.
-
11 Mayıs 2006, 22:53
#1451
-
11 Mayıs 2006, 23:31
#1452
4600 den fazla olması lazım 4800 gibi..
-
11 Mayıs 2006, 23:44
#1453
polo34 adlı üyeden alıntı
4600 den fazla olması lazım 4800 gibi..
o zaman hemen gidip almalı cünkü bana verilen fiyat bu idi ancak plaka v.s hariç...
Satılık Asya125t-Spidi mont
-
12 Mayıs 2006, 00:36
#1454
dhocka adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bizim bu alet yedek depoyla kaç km gidiyor bilgisi olan var mı? yollarda kalmayalım sonra
Benim iki kere benzinim bitti. Birinde yokuş çıkıyordum hemen durdu motor, yedek depoya geçtim, çalıştırıp devam ettim.
İkincisinde otoyolda idim, motor tekleyince hareket halindeyken yedek depoya geçtim ve motor susmadan devam ettim. İkincisi tehlikeli gibi görünse de oldukça basit olduğu için hiç zorlanmadım.
Her iki durumda 295 kilometre gittikten sonra oldu ve 33 milyonluk benzinle depo doldu.
-
12 Mayıs 2006, 02:26
#1455
GreatWhiteShark adlı üyeden alıntı
4000 km. yi geçmiş olarak ve 4. viteste 5-10 dakika 120 km./saat hızla giderek (sadece deneme için! ) motoru zorlayan ve 5. vitese geçince o rahatlama sesini duyan ben, belki kritere biraz uyuyorumdur diye düşünerek cevap vermek istiyorum... 10 ay önce almıştım...
Git şu motoru hemen al.... Gerçi bulamayacaksın ama olsun... Yine de git almaya çalış.... ( Şu an KARABORSADA !)
Pişman olmayacaksın....
mesajınız gözümden kaçmış,verdiğiniz cevap için çok teşekkür ederim...
motoru bulamamaya gelince,her ihtimale karşı hangi bayide bulduğumu belirtmek istemiyorum (neme lazım benden önce davranan olur) ellerinde şu an 2 adet gri renk kaldığını,siyah ya da kırmızı renk için 15-20 gün beklemem gerektiğini belirttiler...ayrıca görüştüğüm diğer bayiler arasında yapı kredi world card'a 24 ay vade seçeneğinde (ki en az vade farkını uygulayan kart konuştuğum tüm bayiilerde) en az fiyat farkı bindiren bayii de hangisi olduğunu paylaşmak istemediğim bu bayii...ayda toplamda 237 milyona gelecek hayırlısıyla...(ötv'si falanı feşmanı dahil-24 ay taksit seçeneği)...bayiler arasında ayda 290 milyona kadar çıkan oldu (istanbul için konuşuyorum...)bunun nedenini de ayrıca merak ediyorum,neden bu derece bir dengesiz fiyat politikası izleniyor bir elin parmaklarını geçmeyen bayiiler arasında,ilginç bir konu gerçekten...her neyse,mesajınız gözümden kaçtığı için tekrar tekrar özür diler,cevabınız için teşekkür ederim...10 ay sonunda hala daha stabil bir şekilde çalıştığını söylemeniz benim bu motoru kesin olarak almaya karar vermemi sağladı...
ayrıca pas konusunda yakınan arkadaşlara ben de daha önce de cruiser kullanmış biri olarak (yamaha virago 250cc) şu tavsiyede bulunabilirim...motorunuzun kıyısında köşesinde bir yerlerde küçük bir kutu vazelin bulundurun...her ne kadar fıkralara dahi konu olmuş bir olgu olsada bahsettiğim şey gerçekten işe yarıyor,bundan emin olabilirsiniz...özellikle motorunuzu yeni yıkadıktan sonra dikkatlice kurulayıp yumuşak bir bez ile (tercihan pamuklu/eski bir t-shirt ya da atlet olabilir mesela) ince bir tabaka halinde uyguladığınızda gerçekten çok iyi bir koruyucu olduğunu göreceksiniz...bir de özellikle ansızın yağmura yakalandığınız anlarda en büyük yardımcınız bu olacaktır...emin olun bakımı düzgün yapılmayan her motor öyle ya da böyle paslanır...bu japon motorlarında da,italyan motorlarında da aynı,farkeden bir şey yok...dadyw'in çin malı olmasından kaynaklı bir durum olduğunu hiç ama hiç zannetmiyorum...
demonicdreams adlı üyeden alıntı
Mesleğin o mesajda gayet açık bir şekilde yazmıyordu, kimse ingilizce bilmek zorunda değil, mesleğini türkçe tarif etmen daha iyi olmuş. Bütün bunlar bir yana mesleğini neden yazdığını da anlamış değilim, umrumda da değil zaten.
Yardım etmeyenlere değil de yardım eden greatwhiteshark'a teşekkür etseydin keşke. Hatta daha öncesinde hiç ortaya bu adar kapsamlı gereksiz bir soru atmasaydın, herkesin yaptığı gibi forumu okusaydın, motor hakkında bir çok şey öğrenmekle beraber bu forumu kullananların ne kadar güzel bir ikiteker kardeşliği içinde olduğunu görseydin. Bu forumda işlerin nasıl yürüdüğünü öğrenmen açısından takibini sürekli yapmanı tavsiye ederim.
Mesela;
Paslanmayla ilgili sorun yaşayan arkadaşlar, motor normal şartlar harici özel bir duruma maruz kalmadı değil mi? Benimki de günlerce yağmur ve kar altında kaldı. Buluşmalara gelen arkadaşların da bildiği gibi motoru pek temizlemiyorum. Genelde yediği yağmur çamur üstünde kuruyor ama fanlardaki vidalar hariç paslanan hiçbir yeri yok. Bahsettiğiniz wd40'ı da bulmaya çalışacağım. İşe yarayan bir şey demek ki.
dostum mesleğimi yazma nedenim her ne kadar cep harçlığı için çalışıyor olsam da bu parayı ne denli zor kazandığımı belirtmek ve merak ettiğim konuda daha ciddi cevaplar alabilmek içindi... "greatwhiteshark" 'ın entry'si gözümden kaçmış,henüz yeni gördüm ve kendisine ayrıca teşekkür ettim zaten bir önceki entry'imde...
sorduğum soruya gelince,aslında hiç de kapsamlı değil merak ettiğim şey,aksine çok dar bir kapsama atmışım istemeyerek de olsa...şöyle diyelim;genel olarak sürücü kusurları nedeniyle oluşan motor arızaları (özellikle manuel vites kullanılan motorlarda),bakımsız bırakıldığı için oluşan paslanma,dengesiz yükleme sonucu süspansiyonların iflas etmesi hemen her motorda yaşanabilen şeyler...benim merak ettiğim husus,zaman kavramını da konu içine dahil etmemden belli olması gerektiği gibi,uzun vadede motorun "makinası" nın yani motorunun ( ) alakasız problemler çıkarıp çıkartmadığı idi...neticede sağolsun (geç farketmiş olsam da) greatwhiteshark sayesinde soruma cevap almış oldum...
ayrıca mesleğim konusunda arkadaşın yaptığı yoruma tekrardan gelirsek...uzatmak istemiytorum mevzuyu ama mesleğimin ne olduğunu anladığı ve bariz bir şekilde aşağılamaya kalktığı fazlasıyla ortada...her neyse,o kadar önemli de değil...tekrar teşekkür ederim ilgi ve alakanız için...
-
12 Mayıs 2006, 03:00
#1456
unicorn senin bahsetmediğin o bayiye bu aksam bende ugradım. diğer renklerin bu hafta sonu geleceğini soyledi. bende belkide zat ımı satıp bi r r alırım belki diye düşünüyordum. Fakat o gri renkleri görünce hiçte güzel olmadıklarını farkettim. ilk dikkatimi çeken kaynak yerlerinin gelişigüzel bir şekilde yapılmış olması ve renginden dolayı direkt göze batması. ikincisi ise depo üzerindeki hız gösterge panelinin oldugu nikelajlı metalin yüzeyi hiç düzgün değil sanki eski aynalar gibi dalga dalga duruşu. gri rengi baya bi itici geldi bana bekleyip bide diğer renklerine bakacagım eger gözüme hoş gelirse muhtemelen alırım.
-
12 Mayıs 2006, 09:26
#1457
class modelindeki kaynak yerlerini bende beğenmemiştim, o bölgeler yeni parti nikelajlı parçalarla kapatılacakmış...
bu motorla otobanda yapılan max hız ve vibrasyasyon başlangıç hızı nedir acaba ?
kaç lt yakıyorsunuz ?
-
12 Mayıs 2006, 11:43
#1458
arkadaşlar kusura bakmayın siteye takılma fırsatım pek fazla olmadı. geçtiğimiz hafta sonu regal'imle beraber ankara'ya nişanlımın yanına kaçtım. çok keyifli ve güzel bir yolculuk oldu. 20 mayısa kadar ankaradayım inşallah. daha sonra istanbul'a dönüş ve aranıza katılış var. regal uzun yolda çok daha keyifli bana hiç sorun çıkarmadı. tek sorun ibrenin sona dayanması oldu. 140 yetmiyor bu motora keşke biraz daha hızlı olsaydı. motor açılsın diye 120 km hızdan aşağı düşmeden 100 km yol yaptım ve durmadan da 300'e yakın. gayet güzel ve keyifliydi.
tüm arkadaşları çok özledim. aysonundaki buluşmalarınızda aranızdayım herkeze selamlar...
-
12 Mayıs 2006, 12:08
#1459
-
12 Mayıs 2006, 14:14
#1460
Can. adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Raptorun Dün sitesini ziyaret ettim ve fiyat 3.790 yazıyordu ama duyduğum kadarı ile fiyatı daha yüksekmiş. Sitesindeki bayilerin tellerini aldım arayıp bilgi alayım dedim. Mecidiyeköydeki faks çıkıyor. Diğer birkaç bayi aradım teli açan yok.
AYKON un teli 0 212 347 35 35 den 2 yi tuşla karsına murat veya tuncay cıkacak her konuda yardımcı olurlar .
sitedeki fiyatı güncellenmemiş aykon dan bayi bilgilerini de alırsın.
Güzel bir karar vermişsin dilerim SL ini cok zarar etmeden satabilirsin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler