DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Mayıs 2006, 18:16
#1321
Super Moderator
Reklamlar
-
05 Mayıs 2006, 18:27
#1322
arkadaşım bende bekliyorum.banada cuma gunune kadar hallederiz dediler ama sanırım olmadı.bende e serisi bekliyorum. bayağıda canım sıkıldı aslında...valla belki vazgeçip başka bir marka bakıcam....
-
05 Mayıs 2006, 18:30
#1323
5 kağıda siyah e serisi vereyim isterseniz
-
05 Mayıs 2006, 18:56
#1324
-
05 Mayıs 2006, 19:09
#1325
ALOOOO YA ANKARALI RR 'CILAR NEREDESİNİZ YAV.
Yüzüne çarpan rüzgar gaflet uykusundan uyandırsın seni.
-
05 Mayıs 2006, 19:18
#1326
İzmir r&r ciler
pazar sabahına kahvaltıya varmısınız.eğer katılım olursa plan şöyle;
pazar sabahı 9:30 buluşma (yer belirleriz)
çiçekliköyde köy kahvaltısı (7 ytl )Harika kahvaltı
sonrası duruma göre
varmısınız .lütfen gelecekler bildirsin forma veya özele.
hadi izmir bir organizasyon yapalım artık.tanışmış oluruz
NOT:davet tüm motorcu arkadaşlara da açıktır
[url]http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=24135&highlight=salih[/url]
-
05 Mayıs 2006, 19:58
#1327
Belirleyin şu programı artık
-
05 Mayıs 2006, 20:40
#1328
ben bugun foruma giremedim..işlerim yüzünden.
anlaşılan toplantı askıda kaldı..gibi sanki
gyazıcı dostum seninle pazar gunu saat 10 da kartal sahilde buluşalım derim.meydandaki taksi durağının orada.sonra bostancıya doğru devam ederiz.bostancı beers te oturur gelecek diğer arkadaşları bekleriz..okmu?
daha sonra gelişmelere hep birlikte karar veririz
-
05 Mayıs 2006, 21:30
#1329
bu motor neden pahalı arkadaşlar?
salcano da 250cc ama 3250 ytl, keeway 250cc 3590 ytl olacakmış,bu neden 4300 ytl, değer mi bu kadar fark vermeye ?
http://www.salcano.com/motorlar/sm250-4.swf
bu motorun servisleri yaygın mı acaba? 3-5 sene sonrada yedek parça bulabilecekmiyiz? getiren şirkete güvenebilirmiyiz? salcano daha eski, köklü, güvenilir geliyor bana...
-
05 Mayıs 2006, 21:46
#1330
Toplantıya gelmeyi çok istiyorum, yarın Alllahtan bi mani çıkmazsa motoru iyice bir incelemek ve temizlemek silemediğim her yerini silmek istiyorum. Arada ayarlarınıda keşfedip çözüm yapabilirsem bakalım neden olmasın. Mekanikten korkmam yatkın bulurum kendimi bu konulara... Yanımda arkadaşlar varken yol almak daha kolay olacaktır (ama olurda görüşürsek siz genede çok yakın durmayın ))))
Bu arada boyasında derin çizik olanlar (ki benim gövdede var metal görünüyor) için bi çözüm bulmuş gibiyim. Özel solüsyon araba üzerinde denemiş ve çok başarılı olmuş. Bunu çiziğe sürüyorsunuz ve saydam sarımsı bir renk alarak kuruyor ve çelik macun yapmadanda boyanabiliyor. Yapılan daha sonraki zamanlarda araç boyaya girdiğinde ustanın zımparanın bile zorlandığını sölediği bi materyal. Bakalım benim işime yarayacak mı? Daha sonra sadece çiziğe deponun diğer tarafları gibi parlak olması için 4-5 kat boya püskürtüp bakacağım. Çok belli olacağını sanmıyorum ama olsabile en azından o noktadan paslanma olma ihtimalini %100 ortadan kaldırmış olacağımı biliyorum..
Uçurumları sevenlerin kanatları, rüzgarı sevenlerin ise motoru olmalıdır...
-
05 Mayıs 2006, 21:59
#1331
hiiieeeeeyyyyttttt! tutmayın beni ya. millet almış raptorları geziyor, biz yayan bakıyoz. gidip basacam gümrüğü yakında ya.
May the Force be with McLaren Mercedes
-
05 Mayıs 2006, 22:08
#1332
Raptorunuzun Kiynetini Bilin Beyler...
Selam Arkadarşlar.epeydir Yoktum Piyasada.neyse...arkadaşlar Başlikta Da Dediğim Gibi Raptorunuzun Kiymetini Bilin.dün Raptor Efendi Ile Gezintideyken Bir Mağazanin önünde Bir Motosiklet Ilişti Gözüme...hemen Yanaştim...uzaktan çok Hoş Duruyordu...ta Ki Yanina Varincaya Kadar...amanin Bir De Ne Göreyim,markasi Bisan..."v" Motor 2 Silindir Ve 250 Cc...mağaza Sahibine Fiyatini Sorucam Ama Adam Benim Raptorun Başindan Ayrilamiyor...o Benimkine Bakarken Ben Bisanla Ilgileniyorum...herşeyden önce Motosikletteki Irice " Bisan" Yazisi Karizmayi Yerle Bir Ediyor Bu Biiir...motorun üzerine Oturup şöyle Bir Tarttim Alet Oldukça Hafif Bu Ikiiiii...nikelaji Zayif üüüüüç....gidonu çok Rahatsiz Döööörrt...hani Raptor Sahibi Bir Arkadaş Var Sürekli Motorunu Aşağlayip Duran...adi Neydi...simurg Yanilmiyorsam...arkadaşim Sana Gerçekten çok " T A V " Oluyorum Kusura Bakma..."bisan" I Görsen,allaha Raptor Aldiğin Için şükretmekten 10 Gün Alnini Secdeden Kaldirmazdin...neden Mi Böyle Diyorum...çünkü Bu Bisanin
Fiyati Neymiş Biliyormusunuz...4900 Ytl...saticiciya Sordum...senin Bisan 4900 Ytl Ise Bu Alet Sence Ne Eder Dedim..."abi Bu 6.500-7000 Arasi Eder " Dedi...ben Fiyatini Söyleyince O Da Aradaki Kalite Farkini Görünce Oracikta Yiğilip Kaldi...arkadaşlar...piyasada 4,300-4800 Ytl Ye Alinabilecek En Kalite Motora Biniyorsunuz...hala Fiyatta Tereddüt Edenler Lütfen Diğer Motorlara Ama özellikle De " Bisan " A Bir Baksin...raptor U Olanlar Da Kiymetini Bilsin...
-
05 Mayıs 2006, 22:12
#1333
alabilsek bileceğiz de alamadık ki daha
May the Force be with McLaren Mercedes
-
05 Mayıs 2006, 22:13
#1334
gyazici Gökhan RR cıları toplayamıyorsunuz pazar günü sabahı için bence size flash bir başlık gerek...
''Yüzyılın RR buluşması'' gibi...
Weya
''Bir RR cı pazar sabahı kahvaltısında ne yer ''.gibi.
Freak,Fes71 abicim neredesiniz pazar kahvaltısına gidiyoruz.
Slogan yer önemli değil amaç buluşmak....
Ayrıca Dogma abimide getirin pazar günü gökhan
Hadi motorcular pazar sabahı mekan önerileri ve gelenler el kaldırın canlandırın biraz buluşma organizasyonunu...
Dip Not:Bu keewaycide kim nereden çıktı bu topice daldı demeyin yakında alıyorum RR dan bir tane...
[I][B][COLOR="Blue"][SIZE="2"]Rüzgarınoğlu...[/SIZE][/COLOR][/B][/I]
-
05 Mayıs 2006, 22:23
#1335
son durum ne şimdi gelen giden yokmu..?alıp başımı gitçem bak bir yerlere
-
05 Mayıs 2006, 23:14
#1336
Mr.Wish adlı üyeden alıntı
Bu debriyaj ayarı basit bişimi? 1 e geçince silkeliyordu. Dün biraz dolaşayım dedim RR ile, biraz gezdikten sonra kavrama noktası değişti sanki ve sonrasındada motor hep stop etmeye başladı. Ne jikle işe yaradı nede gazı açık tutmak, acaba yakıtmı bitiyor dedim (ki daha deposuna konan ilk yakıtla duruyormuş) oda diil. Anlayamadım.. Debriyajın ayarı bizim yapabileceğimiz gibi bişimi bilen varsa tarif edebilir mi?
debriyaj ayarı eğer elin anahtar tutmayı biliyorsa sen de yapabilirsin. Yanlız debriyaj ayarı çok hassasdır. Debriyaj ayarı için iki yerden ayarlama yapabilirsin.
1- debriyaj elciğinin olduğu yerde deb-kablosunun girdiği ayar civata ve somunu
2- Motor bloğunda bulunan debriyaj koluna bağlantı yapan düzenekten. (or da da somun ve germe ayar vidaları var )
Dikkat edilmesi gerekenler...
a- debriyaj kablosu ( yani içinde halatın bulunduğu sipralli boru ) cok gergin olarak ayarlanırsa debtriyaj çekil kalır ve kavrama kaçırma yapar....
b- debriyaj kablosunu tam tersi gevşek bırakırsan tam kavrama olur ama kablo bağlantılardan zamanla kurtulabilir. Haraket halindeyken çıkarsa kötü sonuçlar doğurur. Bunun yanında Vitese geçirmek için elciği sıktığında geçmeyi sağlayamazsın.
c- Ayarı sabırla yavaş yavaş deneyerek uygun ayarı yakalaya bilirsin. Ayarla + motoru çalıştır + debriyajı dene ( özellikle ön fireni asılarak dene ) Kaçırırsa sert ayarlanmıştır gevşetmen lazım Yok motoru durduruyorsa iyidir. Ayrıca lastik te yakabilirsin..... Çok hoş oluyor....
TAVSİYE: senin motorun rodajı tam açılmamış yağlar değişmemiş. Bunu ara sıra yapması ve ikinci viteste kalkış yaparken yapması normaldir. Zamanla bu geçecek 1500 km den sonra motoru daha çok seveceksin.... Ben her hafta 500 km yapıyorum. Çanakkale - Balıkesir arası
Bizim motorlarda Kavrama ayrı şanzuman yok motor ve şanzuman aynı yerde ve aynı yağın içinde çalışıyorlar. Kavrama da bu yağın içinde. Yani kavramamız yağlı kavrama.... ( daha önce 25o MZ Etz kullanmıştım şanzuman yağını ayrı koyuyorsun)
Motor yağları değiştikçe kavrama da değişecek. Bundan emin ol..... Sorunsuz sürüşler. Kolay gelsin. Burdan tüm arkadaşlara sesleniyorum Radyatör hakkında bilgiye sahibim..... Nasıl sokülür takılır..... Yedek deponuzu mutlaka kontrol edin.....Takviye yapın ...motor soğukken radyatör kapağını açıp su varmı yok mu diye kontrol edin....... Tavsiye olunur.....
{[ /***\ ]} Milli Benliğini Bilmeyen Milletler, başka Milletlere yem olurlar.(Mustafa Kemal ATATÜRK)
{[/=W=\]}
-
05 Mayıs 2006, 23:16
#1337
Zaten motoru bi alabilsek anlayacaz kıymetini ama ancak şimdilik sizin yorumlarınızla yetiniyoruz
Yanar17 sağol kardeş bu önerilerine uyacazda ama bi sorun var daha motoru alamadık
-
05 Mayıs 2006, 23:43
#1338
AloneWolf07 adlı üyeden alıntı
Zaten motoru bi alabilsek anlayacaz kıymetini ama ancak şimdilik sizin yorumlarınızla yetiniyoruz
Yanar17 sağol kardeş bu önerilerine uyacazda ama bi sorun var daha motoru alamadık
Hayırlısıyla o da olur. Acele etmemek lazım. Yalnız teslimatta şuna dikkat et. Motorlar kasadan çıkarılıyor ve montajlanıyor. Eğer senin gözünün önünde yapacaklarsa baştan savma yapmamasına dikkat et. Eğer montajlı alıyorsan fazla binmeden servise git ve her vidayı sıkktır. Gözden geçir. Kapalı bölümlerde çok vida somun var. Herbiri öneme haiz bağlantılar. Gözden geçir.
Ben 6 somun kaybettim 2 si eksoz bağlantısı alttan.... Debriyaj elcik alt somunları....Radyatör yedek depo bağlantı civataları...... bir sürü gevşek bağlantı..... Dikkat et.... yolda düştüler...... ilk zamanlar uzun yola çıkma kısa mesafelerde gez eksilme yoksa uzun hedefler seç..... zevkine doyamazzsın.... şimdiden hayırlı olsun.
BİRŞEY DAHA DUYURMAK İSTİYORUM
Bu güne kada ön amortisörleri yükseltmek isyeten oldumu. Değiştiren varmı?
Gidonu değiştirmek isteyen oldumu ( mesela kartal kanadı gibi yükseltmek ) bunun için kablolarda yeterli mesafe yok gibi....
Ayrıca eksozu keserek kısalltmayı düşüüyorum. Sesin nasıl çıktığını hiç duymadım. Harley sesi kazanıyormu????
Ayrıca uzun yolculuklarda ses rahatsız edici oluyormu? Kullanan açısından? Dostum BOZKUT ( Balıkesir) un motor eksozları kesik.
Görmek nasip olmadı... Sesini duyamadık... Eğer hoş değilse vaz geçeceğim.... Saygılar
{[ /***\ ]} Milli Benliğini Bilmeyen Milletler, başka Milletlere yem olurlar.(Mustafa Kemal ATATÜRK)
{[/=W=\]}
-
05 Mayıs 2006, 23:55
#1339
Yanar17 verdiğin bilgiler için teşekkür ederim bide son olarak şunu sorayım. Fren ve debriyaj telinin rahat hareket etmesi için telin geçtiği hortuma yağ sıkılırmı? Bana verilen bu tavsiye uygunmu? Fikrin alabilirsem sevinirim.. selam ve saygılar...
-Alıntı Yanar17-
BİRŞEY DAHA DUYURMAK İSTİYORUM
Bu güne kada ön amortisörleri yükseltmek isyeten oldumu. Değiştiren varmı?
Gidonu değiştirmek isteyen oldumu ( mesela kartal kanadı gibi yükseltmek ) bunun için kablolarda yeterli mesafe yok gibi....[/QUOTE]
Amortisörleri değilde ben gidonu değiştirmek istedim. Class almaya niyetlenmiştim ve diğer modelinkini takıp verin demiştim. Anlaşmıştıkta. Bi müşteri tam tersini istemiş aramızda takas yapılacaktı.Hatta fuarda bunu Denizliden gelen yetkililerlede paylaşmıştım. Ama Ötv yüzünden ortalık karışınca bırak gidonu motor bile bulamadım:( Sonrada 145km de bulduğum RR mi aldım.
Uçurumları sevenlerin kanatları, rüzgarı sevenlerin ise motoru olmalıdır...
-
06 Mayıs 2006, 00:07
#1340
Mr.Wish adlı üyeden alıntı
Yanar17 verdiğin bilgiler için teşekkür ederim bide son olarak şunu sorayım. Fren ve debriyaj telinin rahat hareket etmesi için telin geçtiği hrtuma yağ sıkılırmı? Bana verilen bu tavsiye uygunmu? Fikrin alabilirsem sevinirim.. selam ve saygılar...
İlk başta halatlar alışmadığından zorlar ama zamanla alışır. İçine su ve toz girmemesine dikkat et. Bence gerek yok.
Ama illede istiyorsan fazla olmamak kaydiyle ince makina yağı ( siprey yağlayıcılar da olur ) sıkabilirsin..... Sıktıktan sonra çalıştır ( yani halatları ) yağ yayılsın Toz girince de tabaka yapar. Ama uzak bir ihtimal....
Eğer buda başına gelirse gazyağı veya mazot sıkarsın temizlersin şıkır şıkır olur biter...... bunlar için bir plastik Tıbbi şırınga yeterli olur....
Unutmadan ön fren teli yoktur. Hidroliklidir. Sakın onu sökmeeeee.... Gaz kolunda tel var... O biraz daha riskli dikkatli olmak lazım aslında gerekmez yağlamak.... Eğer müdahale ederesen gaz ayarlarını bozabilirsin. Arka firen çubukludur. Ayarları basittir. Oynak yerleri yağlamak yeterli olur...
{[ /***\ ]} Milli Benliğini Bilmeyen Milletler, başka Milletlere yem olurlar.(Mustafa Kemal ATATÜRK)
{[/=W=\]}
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler