DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Nisan 2006, 11:46
#1141
iyi günler arkadaşlar
ankarada kaç adet R.R. varmı bi yazsınlar
2 arkadaş mardinde R.R. aldık burda sadece biz varız fakat tayin ankara olacak
ordaki sayıyı bilen bi mesaj atsın buarada motorlar 400 km ulaştı maşallah bi sorun yok tıkır tıkır gidiyo fakat 300km olunca yağını değiştirdik...sanki sesi soluğu biraz değişti....herkese iyi günler en kısa zaman mardin R.R. resimlerini siteye vereceğiz....kazasız sürüşler...
arkadaşlar bide bujileri ne zaman değiştirelim 1000 km olmadan buji değişirmi eğerki değişirse ne marka buji kullanalım malum mardindeyiz burda servis falan yok...
Reklamlar
-
25 Nisan 2006, 16:31
#1142
batista123
Egzozu değiştirdikten sonraki hali
...
egszozu resimde de gözüken kelepçeli yerinden (egzozun kalınlastıgı bolum)kelepceyi kaydırıp komple kesiyorlar , kesilen yerden yeni egzozu (içi boş boru) kaynaklıyıp kelepceyi aynı konuma getiriyorlar.
Dostum senin motoru hiç bu kadar parlarken görmemiştim...
Süper olmuş... Ses tabiiki tarif edilemeyecek kadar fark etmiştir... Kullanırken seni rahatsız etmiyor mu???
Bir de egsozların boyu birhayli uzamış... Performans ta birşey fark etti mi???
Aslında boyu değil biliyorsun işlevi önemli...
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
-
25 Nisan 2006, 17:43
#1143
Evet arkadaşlar sonunda benimde aküm bitti
daha 150km deyim
ama onun dışında kalan herşey rüya gib
Yüzüne çarpan rüzgar gaflet uykusundan uyandırsın seni.
-
25 Nisan 2006, 18:21
#1144
batista123; "kelepçeli yerinden (egzozun kalınlastıgı bolum)kelepceyi kaydırıp komple kesiyorlar , kesilen yerden yeni egzozu (içi boş boru) kaynaklıyıp kelepceyi aynı konuma getiriyorlar" şeklinde belirttiğiniz ve içi boş boru diye nitelediğiniz yeni egsozun içi gerçekten boş mu? ve bunun için kaç tl ödediniz?
akira, yeni motorunuzu güle güle kullanınız. RR yi değiştirmek ile, tarz ınızı da değiştirmiş oldunuz. cruise tarzından Racing tarzına geçmiş oldunuz. son fiyatlarda hyosung 250 R modeli 8250 TL ye artmıştı. sizin aldığınız 2. el kaç model ve fiyatı kaç tl oldu. üstüne kaç tl verdiniz.
-
25 Nisan 2006, 18:48
#1145
+1 Regal ci daha
Arkadaşlar benide aranıza kabul ederseniz sevinirim.. Bugün noterden devrini yaptık ve kaza yapan Catdog arkadaşımızın Regalini aldım.. Gezilerde ve toplantılarda görüşebilmek dileğimle... Biraz daha iyi kullanmayı becerdikten sonra tabii..
Not. Çok acemi olduğum için daha kullanamadım ama akşama eve kadar götürmeyi planlıyorum. Aykon arkadaşa kullanma klavuzu türünden belge vermemiş elinde bilgisayar ortamında olan varsa akşama kadar bi okuyup ezberlesem diyorum...
Yada bana ilk olarak gözden kaçırmaman gerekenleri yazacak bir arkadaş olursa sevinirim.. Özeldende olabilir, e-mailde ortamı şişirmeyelim dersek..
Uçurumları sevenlerin kanatları, rüzgarı sevenlerin ise motoru olmalıdır...
-
25 Nisan 2006, 19:28
#1146
arkadaslar ben orduda bu motoru alan ilk kişiyim alalı 4 ay oldu gecen gün bakıma göturdum
YILMAZ MOTORLU ARAÇLAR
Şahin Yılmaz(usta)motorla çok ilgilendi saolsun benım demek istediğim bu çevrede bu motordan alan arkadaslar gelip şahın ustaya bakımını yaptırabılırler ilgılenıyor bılgınız olsun bakımdan sonra benım motor daha verımlı oldu açıkcası bilgılerınıze herkese ıyı surusler
-
25 Nisan 2006, 20:40
#1147
Sculpture adlı üyeden alıntı
iyi günler arkadaşlar
ankarada kaç adet R.R. varmı bi yazsınlar
2 arkadaş mardinde R.R. aldık burda sadece biz varız fakat tayin ankara olacak
ordaki sayıyı bilen bi mesaj atsın buarada motorlar 400 km ulaştı maşallah bi sorun yok tıkır tıkır gidiyo fakat 300km olunca yağını değiştirdik...sanki sesi soluğu biraz değişti....herkese iyi günler en kısa zaman mardin R.R. resimlerini siteye vereceğiz....kazasız sürüşler...
arkadaşlar bide bujileri ne zaman değiştirelim 1000 km olmadan buji değişirmi eğerki değişirse ne marka buji kullanalım malum mardindeyiz burda servis falan yok...
mardin çok güzeldir. midyat ta mısın?
tayinciyim dediğine göre kamu görevlisisin?
güzel seçim ankara'da ki sayıyı bilmiyorum fakat istanbul bir hayli arttı.
batista123 adlı üyeden alıntı
Egzozu değiştirdikten sonraki hali
egszozu resimde de gözüken kelepçeli yerinden (egzozun kalınlastıgı bolum)kelepceyi kaydırıp komple kesiyorlar , kesilen yerden yeni egzozu (içi boş boru) kaynaklıyıp kelepceyi aynı konuma getiriyorlar.
ve son olarak avatrımda da kaskla gözüken canım kızım...
arkadaşım eksoz falan geçici,
çok tatlı bir kızın varmış ALLAH sana ve yengeye bağışlasın. ALLAH analı babalı büyütsün, nazar değmesin...
birde arkadaşlar merak ettiğim birşey var.
ankara'dan arkadaşım just_life kanuni tiger motorunun ön dişlisini değiştirmişti. yani sanırım ön dişlideki dişli sayısı 13'tü, o 15 lik bir dişli taktırmıştı.
o zamana kadar motoru, rodajı güzel tamamlanmasına ragmen 120 km tek kişi bile geçmemekteydi.
dişliyi değiştirdikten sonra 140 km hıza iki kiş bile ulaşmıştık.
sizce denemeye değer mi?
-
25 Nisan 2006, 21:03
#1148
dhocka adlı üyeden alıntı
arkadaşlar şu bizim fanlar ne zaman çalışıyor onu merak ediyorum... motoru yeni aldığım ve rodajda olduğu için çok fazla hız yapamıyorum dolayısıyla motor fazla ısınmıyor. ben de bu yüzden fanların faaliyete geçmediğini düşünüyorum... umarım arızalı değildir.
sevgili kardesım dhocka aynı sorunu bende yasadım yokuşlarda 2-3le uzun sure devam ettim ve bu sure içinde fanın bırı 95 derecede calıştı ikinci fanda 125c calışıyo yanı sen bu dereceye ulaşmamışsındır o yuzden calışmamıştır merak edılcek bı durum değil yanı zaten calışırsada 2-3 dakıka calışıyo fazla calışmıyo otomatık duruyo eğer motoru durdurduğun zaman fan çalışıyorsa istop etme fan durunca kontağı kapat
saygılarla
Freak adlı üyeden alıntı
Hakinen; bugün Aykonda cuk_o nun motoru gördüm. Kendisi egzostu kestirmiş.
Yapılan işçiliği, egzostun nasıl parçalandığını yani olabilecek en kötü çırak işçiliğini gördüm o motorda.
Şimdi onu gördükten sonra sana derim ki SAKIN KESTİRME EGZOSTU. Kestirirsen de Cuk_o nun kestirdiği yere kestirme.
Bu arada cuk_o kardeşim; nedir yahu o motorun durumu? İçler acısı bir halde. Zincir hiç bakılmamış, hiç temizlenmemiş görünüyor. Motorun genel dış görünüşü ise içler acısı. Farlardaki elektrikçi bantlarından, görünüşündeki her detay ile kötü bir kurye motorundan bile kötü durumda motorun.
O motora hayatını teslim ediyorsun, bu kadar kötü davranma motoruna, sana yazık.
Senin motoru görenler bütün RR ları aynı sınıfa sokacak, bize de yazık.
arkadaslar ben bu motoru alırken yellow rockın ana servısındekı bı arkadasla konustuk kırmızı modellerde eksozların kesılmesının doğru olmadığını vede kesıldığı zaman garantıden düştuğunu fırma bu konuyla ılgılı olarak fabrıkayla görüşmüş eksozlara parca takıldığını yanı susturucu gıbı üç kademeli ayarlı ses cıkarıcı bu da demek oluyokı bmw-honda seslerını taklıt edıyomuş bilgınız olsun
-
25 Nisan 2006, 23:58
#1149
-
26 Nisan 2006, 01:00
#1150
Gölgenin seyir defteri: 2,800.km
Motor yan ayağının bir süredir yavaş yavaş kendini salması semptomu vardı. Bu problemin, motor yağı değiştirildiğinde, ayak menteşesine bir miktar yağ bulaştığında ortaya çıktığını, sonra zamanla tozla ayağın kendini salmasının azaldığını farkettim. Yayların bağlı olduğu pimi çekiçle biraz daha yukarı aldık. Şimdi sehpa kapalıyken kuvvet ekseni, kendiliğinden açılmaya daha çok mani olacak şekilde.
Aman arkadaşlar, sehpanın kendiğinden açılıp açılmadığını zaman zaman izleyin. Özellikle titreşim sorunu olduğunu söyleyen arkadaşlar....
Bir not daha. Bugün yanımda seyreden bir başka motorsikletlinin uyarısıyla, plaka civatalarımdan birinin düştüğünü farkettim. Diğer civatanın da dişleri hafif aşınmıştı. Motor üstündeki civataların çok kaliteli olduğu söylenemez. Sizlere tavsiyem, haftada bir bile olsa binmeden önce, eğilip motorun bilhassa bağlantılarını alıcı gözle inceleyin.
Akira yeni motorun hayırlı olsun. Sen yine de RRcı sayılırsın.
[B][FONT="Georgia"]Bilge®Gölge[/FONT][/B][IMG]http://img421.imageshack.us/img421/3548/rrturkey2ik.gif[/IMG][FONT="Microsoft Sans Serif"][I]Regal Raptor Türkiye mail grubu:[/I][/FONT] [COLOR="Blue"][U]autos.groups.yahoo.com/group/RegalRaptor/join[/U][/COLOR]
-
26 Nisan 2006, 11:30
#1151
demonicdreams adlı üyeden alıntı
demonicdreams, yani bendeniz hafta sonunu mükemmel bir RR - Çanakkale gezisiyle geçirdim.............eve döndüğümde çok hafif bir yorgunluk vardı. Erken kalktığım herhangi bir günmüş gibiydi. Ama yüzümdeki tebessüm hiç de normal bir gün geçirmişim gibi değildi. Gülüyordum, dinlenmiş hissediyordum. Gerçekten iyiydim, hem de çok iyi. Her nereye olursa olsun mutlaka siz de gidin. Altınızda o yollarını hakkını verecek, süper bir sürüş zevki yaşatacak bir makineniz var. Tadını çıkarın!..
Sevgili arkadaşım, böyle bir yolculuğa cesaret edip çıktığın için Seni kutluyor, sorun yaşamadan dönüşün ve mutluluğun için de seviniyorum.
Bence ciddi bir tecrübe güzel bir keyif yaşamışsın. Tekrardan kutluyorum, sevgi ile sağlıcakla kal.
-
26 Nisan 2006, 11:47
#1152
dogma adlı üyeden alıntı
Sevgili arkadaşım, böyle bir yolculuğa cesaret edip çıktığın için
Seni kutluyor, sorun yaşamadan dönüşün ve mutluluğun için de seviniyorum.
Bence ciddi bir tecrübe güzel bir keyif yaşamışsın. Tekrardan kutluyorum, sevgi ile sağlıcakla kal.
Teşekkür ederim abi. Bir gün benzeri bir yolculuğu beraber yapmayı çok isterim (Lafın gelişi değil, gerçekten). Şimdilik kısa bir tur için açık davetimi tekrarlıyorum. Haftasonu MotoGP için motosiklet.net tekrar toplanıyor. RR'cilerden ses seda çıkmadı. Ne dersiniz, grup diyebileceğimiz bir sayıya ulaşıp katılalım konvoya. Ben Avrupa yakasındaki buluşma noktasından katılıyorum.
-
26 Nisan 2006, 11:57
#1153
Geçen c.tesi baktım hava güzel. Dedim biraz gezmek lazım gittim motorun yanına birde baktım leş gibi olmuş. Şöyle en köpüklüsünden bir yıkama ve tazyikli suyla da durulama yaptırdım en sonunda arkadaşlar yalayarak kuruladılar sağolsunlar. Bastım marşa herzamanki gibi tek marşta çalıştı sonra ver elini Boğaz. Yaklaşık 3 saat ve 100 km lik bir geziden sonra eve döndüm. ! saat motorumu yanlız bıraktıktan sonra tarihi FB&GS maçını seyretmek için motoruma bindim kontağı açtım marşa bastım ve ve ve Tık yok!
Acaba maç heyecanıyla birşeyi eksik mi yapıyorum diye herşeyi 3 kere kontrol ettim. Yakıt musluğunun marşla ne alakası varsa onu bile kontrol ettim. Sonra dedimki nasılsa yokuşun en üstündeyim. Motoru bıraktığım yerde yokuşun altında aşağı kayarken vurdurayım motoru. İlk denemede çalıştı. Yaklaşık 15-20 dk. gezdim bu arada Appiah'ın golünü kaçırdım ama neyse , kapattım e gene tık yok. açtım yan kapağı akü gayet normal görünüyor. Bende sinirlendim ve motoru kapatıp gittim.
Ertesi gün Motorların ciğerini bilen çok sevdiğim bir dostum bana gelmişti görelim şu senin çimliyi dedi. Gittik adam açtı yan kapağı. E bunun sigortası atmış dedi. allahtan çin çonlar yedek sigorta da koymuşlar değiştirdik sigortayı herzamanki gibi tek marş. Yalnız bizim sigorta sistemi çok dandik görünüyor. Kablolar biraz ince ve sigortalar cam. Fazla ısınmadan dolayı sigorta muhafazası bile erimiş. Tavsiye üzerine sigorta bağlantısı ve kablolarıu yarın değiştireceğim.
Not: Bizim çinçon kadim motorcuları acayip etkiliyor belirteyim. 2 kişi (170 kg) yaklaşık 60 derecelik bir yokuşu 2. vitesle o kadar rahat tırmandıkki 1100 lük BMW si olan dostum bu çin mi yoksa Kore falan olmasın demeye başladı.
-
26 Nisan 2006, 12:00
#1154
elektrik tesisatı sorunu kötü kople değişim olurmu acaba
kırmızı alacam kararım kesin ama önce ehliyet onada ön kayı yaptık artık ağustos gib aranıza katılacam allahım nihayet
KocaAdam(Süper Teneke) & Camadan & ChomChok & G.ECE
-
26 Nisan 2006, 12:34
#1155
petitfalcon adlı üyeden alıntı
Ertesi gün Motorların ciğerini bilen çok sevdiğim bir dostum bana gelmişti görelim şu senin çinliyi dedi. Gittik adam açtı yan kapağı. E bunun sigortası atmış dedi.
allahtan çin çonlar yedek sigorta da koymuşlar değiştirdik sigortayı herzamanki gibi tek marş. Yalnız bizim sigorta sistemi çok dandik görünüyor. Kablolar biraz ince ve sigortalar cam. Fazla ısınmadan dolayı sigorta muhafazası bile erimiş. Tavsiye üzerine sigorta bağlantısı ve kablolarıu yarın değiştireceğim.
Not: Bizim çinçon kadim motorcuları acayip etkiliyor belirteyim. 2 kişi (170 kg) yaklaşık 60 derecelik bir yokuşu 2. vitesle o kadar rahat tırmandıkki 1100 lük BMW si olan dostum bu çin mi yoksa Kore falan olmasın demeye başladı.
Sigorta fuar-çatalca gezisi için sirkeci asyalıları beklerken benim de atmıştı. GWS sağolsun halletti. O kadar kusur kadı kızında da olur mantığıyla hiç canımı sıkmamıştı.
Çinli olduğuna inanamayan bir-kaç kişiye de ben rastladım. Hatta Aykon'dan Tuncay'a "Bizi kandırdınız! Bu Motoru Çinli diye sattınız demiştim"
Buraya kadar her şey normal; ama 60 derecelik yokuş? Dağa falan mı tırmadın sen hocam. 30 olmasın o -ki 30 derecelik bir yokuş da ciddi anlamda diktir-.
Not: Burda ben şuraya gittim, bu kadar gezdim diye artislik yapmayın da hafta sonu MotoGP organizasyonuna katılın Bir Allah'ın kulu yok mu gelecek ya? cuk_o kesin gelir ama ortalarda yok ki o da.
-
26 Nisan 2006, 12:51
#1156
arkadaşalar bir kaç konuda yardımınıza ihtiyacım var. motoru alalı 25 gün falan oldu yaklasık 250 km falan yapabildim. Rodaj için belli bir km yapmam gerekırmı? bide motoru devırlı mi devirsiz mi kullanmalıyım? bıraz vibrasyon olayı var belli km yaptıktan sonra kesilir mi? bu konularda acemi olduğum içi sizlere danışmak istedim. Yardımlarınızı bekliyorum teşekkür ederim.
-
26 Nisan 2006, 12:59
#1157
uzman_1907 adlı üyeden alıntı
arkadaşalar bir kaç konuda yardımınıza ihtiyacım var. motoru alalı 25 gün falan oldu yaklasık 250 km falan yapabildim. Rodaj için belli bir km yapmam gerekırmı? bide motoru devırlı mi devirsiz mi kullanmalıyım? bıraz vibrasyon olayı var belli km yaptıktan sonra kesilir mi? bu konularda acemi olduğum içi sizlere danışmak istedim. Yardımlarınızı bekliyorum teşekkür ederim.
Rodaj süresi 500 km civarıdır, biz bunu genelde 500'de sabitliyoruz. Motorlu devirli kullanma, vitesler arasında gezinmeye bak. Sürat yapmamaya özen göster, yaptığında da kısa süreli olsun. Vibrasyon olması şimdilik normal. Benim ki 2000 km'ye geldi ve vibrasyonu hissetmiyorum. Ayrıntılı bilgi için geçmiş sayfaları gezinebilirsin.
-
26 Nisan 2006, 13:06
#1158
demonicdreams, dostum yanlış yoldan gitmişsin çanakkaleye :-) Tekirdağ üzerinden gitseydin hem manzara olarak çok daha güzel yerler görürdün hem de çok daha kısa bir yoldan gitmiş olurdun.
Ama yine de keyifli bir yolculuk olsa gerek. 3 hafta sonra A2 ehliyetimi alayım hemen çıkacam yola. Memleketime motorla gidip gelicem artık :-)
-
26 Nisan 2006, 13:06
#1159
bilgi için sağol demonicdreams. motoru devirli kullandığım söylenemez dediğiniz gibi vitesler arası gezinti yapıyorum. en fazla 60-70km yapıyorum. Peki son bişey 500 km den sonra devirli kullanmalımıyım.
-
26 Nisan 2006, 16:42
#1160
Demonicdreams dostum;Canakkale yolculugu sirasinda Bursa-Bandırma arasi olmamasi gerek siddetli ruzgarin, ya Bursa-Karacabey ya da Karacabey-Bandirma arasidir(Ruzgar doner orda). Yillardir o yolda gidip gelirim ve her motorumla bahsettiginiz ruzgardan etkilendim. BilgeGölge'nin bahsettigi kontroller cok onemli arkadaslar.ozellikle civata ve somunlar.. (kaynak yerleri de elbet, ama ona yapabilecek fazla birsey yok) Son olarak da 250cc(hatta 233)lik motordan 250cc'lik ses elde edebilirsiniz, egzozla ya da baska yerleriyle oynayarak (estetik goruntu ya da kullanisliligi artirmaya yonelik modifiyeler degildir kastim) motorumuzu dogan gorunuslu sahin'e cevirmeyelim lutfen.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler