DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Nisan 2006, 18:36
#1101
ula şu borsadan biraz daha para kazanayım alacam hemen.bekleyin hele.
motor için karıyı boşamış adamız anasını satiim.bu bambaşka bi aşk yaa.tekirdağda bir motosiklet kazası sonunda (biraderle beraber)polisler öldü deyip üzerime gazete kağıdı felan örtmüşler.sonradan hortlamışım.onun için başta babam olmak üzere bizim hatunda karşı çıkıyodu.alayına resti çektim.
ha bu güneşi gördükçe içimdeki tüm gürültülü hisler uyanıveriyor yaa.
Reklamlar
-
18 Nisan 2006, 19:27
#1102
Herkese merhaba uzun bir zamandır yazamıyorum Şile yazılarınızı kıskanarak okudum. Ama malesef hem iş hemde motor yuzunden eşim ve kızımdan azar işitiyorum ve hafta sonlarını mumkun oldukça kızımla geçirmeye çalısıyorum.
MYWAY bu cumartesi Dragstar ı olan arkadaşımın da kanına girdim Ercana gidip değiştiriyoruz egzos ları Bakalım nasıl bişii olacak.....
Bu arada geçen yolcu sol ayaklığının altındaki nikalajlı levha düştü gittim ali usta ya komple ayaklık değişti. (beklediğimden fazla bir fiyattı SARIKAYALAR DUYUN önlemini alın. Aykondan Murat ile Ali Ustaya sesim çıkmaz...... ama onlarda utandı bu durumdan.......)
Bunun dışında 4000 km ye az kaldı... acıkcası (maaşaallah) motorumda hiçbir sorun yaşamadım. Kelkınme dediğiniz marşa basarken debriyajın kaçırması gibi bir şey ise arada sırada banada oluyor ama hemen duzeliyor ben onemsememiştim....
-
19 Nisan 2006, 00:23
#1103
Aslıda daha önce eleştirisel bişeyler yaz mıştım RR hakkında 0 bir makinada olmaması gereken şeyler diye..Ancak gönlüm hala bu makinada görünüm ve su soğutmalı olması cezbediyor beni...Ancak hala çalıştırma problemleri, farın ve plastik aksağamın kaliteli olmaması akü sorunu felan canımı sıkıyor.Bulunduğum yerde serviste yok buralarda servissiz ne yaparım bilmiyorum.Ötv yi de yedik zaten biraz daha beklemek en makulü en azından yeni makinelerde sorunlar biraz daha azaltılmış olur.
Aslında bi yakınım geçen sene 250 lik suziki almıştı 3 milyara hurda gibi 1997.. 250 milyon masraf etti. Gezmediği yer kalmadı. Ne yolda kaldı ne çalıştırma problemi yaşadı yağmurda sıcakta 5 bin km yaptı. Sonra 3500 e sattı. Bende mi öle yapsam bilemiyorum ama RR inanın suzikiden daha şık bi makina...
Yorumları takibe devam ediyorum...Kazasız sürüşler....
-
19 Nisan 2006, 10:19
#1104
merhaba bBozkurt kardeş Kelkinmeden kastım motor ilk kez 1. fitese atınca öne doğru hamle yapıyor ve tak diye ses geliyor.hemen akabinde böyle bir problem olmuyor.bu problem sadece ilk çalışmada oluyor.anladığım kadarı ile debriyaj ayarı da değil çünki en ufak bir problem yok.fitesler çok rahat
Montuda manisa dağlılar ticaretten aldım.kışlık miflonu var.yazın için ise havalandırmaları.bellik,dirdeklik ve omuzluk korumaları mevcut.satarken fransız malı diye sattılar ama üzerinde pakistan malı yazıyor. iyi sürüşler
[url]http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=24135&highlight=salih[/url]
-
19 Nisan 2006, 10:23
#1105
"MYWAY bu cumartesi Dragstar ı olan arkadaşımın da kanına girdim Ercana gidip değiştiriyoruz egzos ları Bakalım nasıl bişii olacak....."
batista, ben yaptırırken örneğini görme ve dinleme şansım olmamıştı, ama bitince eleştiriler hep olumlu oldu, fiyat konusu hariç. Emin ol güzel olacak. Bu arada cumartesi gidecem demişsin, gitmeden söyle ercan ustaya hazırlasın elinde hazır yoksa beklersin bikaç gün, sora hevesin kurssağında kalmasın
Asterix03, benim motorum 600 km oldu, bazen bir hafta binemediğim zamanlar var ve bu güne kadar bi kerebile olsun akü problemi yaşamadım, jikleyi çekip çalıştır, hepsi bu. Aslında genel anlamda motorlarda böyle bir problem yok, bazı arkadaşlarımızın sıkıntıları oldu ama zaten onlarda çözülmüş okuduğum kadarı ile. Birinci sayfada regal sahiplerini göreceksin, çoğunluk bu formları okuyup aldı ben dahil, şimdi iyiki almışım diyorum,
-
19 Nisan 2006, 11:04
#1106
-
19 Nisan 2006, 11:04
#1107
sonunda dün akşam motorumu teslim aldım.
sağolsunlar aykondan ali usta pendik e kadar getirip teslim etti.
eve kadar ( 10 km ) ben götürdüm .ilk defa vitesli bir motor kullandım. sanki bi ara ben durdum yol bana geliyordu.
great bendi de regal sahibi olanlar listesine ekleyebilirsin.
güzel bakan , güzel görür.
-
19 Nisan 2006, 13:10
#1108
asterix03 ve benzer yaklaşımı sergileyebilecek arkadaşlar için şöyle bir hatırlatma yapmak istiyorum:
rr için karar verememe problemi var. forumdaki diğer topiklere bakarsanız benzer sorunlar.. benzer menşeili, benzer türden ve yakın fiyatı olanların hemen hepsinde var. geçen seneler olmasa da 2006 yılı için bir çok yeni modelleri forumlarda görüyoruz. isterseniz onlara da bakabilirsiniz. benim anlayabildiğim kadarı ile hyosung'un 250 lik cruiseri diğerlerinin önünde seyretmektedir. ancak, hyosung un fiyatı da ona göre. kısaca fayda/maliyet meselesi. rr de bahsettiğiniz plastik parçaların yerine metal parçalar konulsa idi fiyatı da daha fazla olurdu. zaman zaman yeni modifiyeler ile bazı parçalar yenilenebiliyor. bu forumda okuduk bunları. çalışmama sorunlarının çoğu; topikten anladığım kadarı ile ilk kullanıcıların tecrübesizliğinden kaynaklanmıştır. yavaş yavaş rr ye alışıldıkça bu sorunlar bitmiştir. bu anlamda da bazı arkadaşlar.. bu topikte artık bilgi yerine geyik yapıldığını iddia etmeye başlamıştır. neden.. çünkü sorun olarak yazılacak bir şey kalmamaya başlamıştır.
gelelim.. en ciddi sorun olarak görülen servis konusuna. bu konuda tüketici olarak, sarıkayalara ısrar ile en azından şehir merkezlerininin hepsinde anlaşması olacağı bir servisin olması sağlanabilir. burada böyle bir sorun yaşanırsa, sarıkayalar bu sorunu çözeceğini verdiği 2 yıl garanti ile taahhüt etmiştir. bana göre servisin bulunduğum yerde olmaması çok önemli bir sorun değil. çünkü bu benim sorunum değil. sarıkayaların sorunu. motor bozulursa, sarıkayalar bu motoru en yakın servise yada merkeze çağırmak.. tüm masraflarını üstlenmek zorundadır. bu sarıkayalar açısından maliyetli bir durum olduğuna göre, sarıkayaların yapacağı en mantıklı iş, her şehir için servis ayarlamasına gitmek olacaktır. sizin motorunuz garanti süresi içinde arızalanır ise, hiç bir müdahale yapmadan sarıkayaları arayıp.. çözüm isteme hakkınız var. sizin motorunuza garanti kapsamında servis müdahalesi yapılamaz ise.. tüketici mahkemeleri hakkınızı kullanarak sarıkayalardan şikayetçi olursunuz. garantisi bitmiş bir motor için ise.. zaten bir telefon ve havale ile istediğiniz parça sizin olduğunuz yere kargo ile ödemeli gönderilir.. siz de güvendiğiniz bir motor ustasına bu parçayı taktırır.. işçilik ücreti de ödersiniz. bu her yerde böyle yapılır. şunuda belirtmeliyim ki, rr gibi bir motor ustalarına göre.. çok da karmaşık bir alet değildir. o bakımdan.. iyi bir motosiklet ustası bu tip bir motoru dağıtıp toplayabilir. bunun için illa rr servisi olmasına gerek yok. çünkü, rr servislerindeki ustalar; otomobil servisinde çalışan ustalar ve usta başları gibi zaman zaman yeni çıkan modeller için seminer vb. düzenleyerek yetiştirilmiş ustalar değil. en azından şimdilik. bunu nerden biliyorum.. elbette ki bu forumda yazılanlardan anlıyorum. çünkü bu konuda şimdiye kadar böyle bir husus yazılmadı. varsa aksini iddia eden.. buyursun yazsın. sonuç olarak, karar yine de sizin.
arkadaşlar;
bilge nin pdf olarak foruma verdiği rr kullanım klavuzundan öğrendiğime göre, sürücü ve yolcu varken olması gereken hava; ön lastik için 225 kpa, arka lastik için 250 kpa olarak yazılı. yine öğrendiğime göre; 1 kpa=0,145 psi ye eşit ise; 225 kpa=32,625 psi (yani yaklaşık 33 hava denilebilir) ön lastik için, 250 kpa=36,25 psi arka lastik için 36 hava ediyor. bu rakamlar, bilgenin verdiği klavuzda el ile de yazılmış. rr kullanıcıları bu hava değerlerinde mi kullanıyorlar.. yoksa bilmemiz gereken başka bir bilgi varmıdır? özellikle arka lastik için 36 hava yeterli midir? daha fazlasına gerek var mıdır? tabi bu değerler, orjinal lastikler için oluyor. lastik değişirse.. durum değişir mi?
rr sinde, motor yağı katkısı kullanan arkadaş var mıdır? yani reklamları yapılan ürünlerden bildiğim kadarı ile silk motor, double up vb ürünleri soruyorum. bu ürünlerin motor içi aşınmaları azalttığı ve motorun daha rahat çalışmasını sağladığı için yakıt sarfiyatı azalışı ve performans artışına neden olduğu, vibrasyonu azalttığı belirtiliyor. böyle ürünler kullanılabilir mi? kullanmalı mıyız? sakıncası var mıdır? yoksa mevcut kaliteli motor yağları yeterli midir? belki bu soruyu kaldera daha teknik bir yaklaşımla cevaplayabilir.. ancak, o da ara ara görünmüyor.
-
19 Nisan 2006, 15:34
#1109
-
19 Nisan 2006, 21:48
#1110
-
19 Nisan 2006, 21:51
#1111
Topuz adlı üyeden alıntı
rr sinde, motor yağı katkısı kullanan arkadaş var mıdır? yani reklamları yapılan ürünlerden bildiğim kadarı ile silk motor, double up vb ürünleri soruyorum. bu ürünlerin motor içi aşınmaları azalttığı ve motorun daha rahat çalışmasını sağladığı için yakıt sarfiyatı azalışı ve performans artışına neden olduğu, vibrasyonu azalttığı belirtiliyor. böyle ürünler kullanılabilir mi? kullanmalı mıyız? sakıncası var mıdır? yoksa mevcut kaliteli motor yağları yeterli midir? belki bu soruyu kaldera daha teknik bir yaklaşımla cevaplayabilir.. ancak, o da ara ara görünmüyor.
amma da uzun yazmışın oku oku bitmiyo.sen yazarsan bende yazarım.madem beni andın yanıtlamaya çalışayım.biraz detaylı olsun diye dökümanları bir yokladım..
benim hep aklıma takılır shell mobil gibi araştırma ve geliştirmeye yılda milyonlarca dolar bütçe ayıran ve hatta dünyanın en iyi kimyagerlerini istihdam eden dev şirketler bu sihirli formülleri bulamıyorlar da yağ katkısı üreten firmalar mı sadece bu sihirli formüllere sahip.aynı şey otomobil üreticisi firmalar için de geçerli. eğer bu mucize katkılar gerçekten motor gücünü arttırıyor ya da en azından yakıt tüketimini azaltıyorsa neden araç üreticisi firmalar her otomobil başına bir kutu da bu katkılardan eklemiyorlar... üçüncü olarak bu mucize yağ katkılarından hiç biri tanınmış yağ üreticilerinin markasını taşımamaktadır. sonuç olarak yağ üreticisi firmalar en iyi karışımı elde edebilmek için zaten her yıl milyonlarca dolar harcamaktadır. Dolayısıyla yaptıkları bu harcamanın sonucunu diğer ufak firmalardan daha iyi aldıklarına emin olabilirsiniz. ayrıca zaten kaliteli bir yağ üretim aşamasında 10’a yakın katkı ile zenginleştirilmektedir.
yani kullanmakta olduğumuz yağın içerisinde bir bakıma yağ katkıları zaten fazlasıyla vardır. öyle ise ne olduğunu bilmediğimiz katkılara neden para ödeyeyim.. üstelik motora bırakın yararlı olmayı zarar verme ihtimalleri varken.. bu zarar iki türlü olabilir... birincisi zaten yağın içerisinde olan bir maddeyi içeren katkı ekliyor ve bu maddenin oranını aşırı derecede arttırıyorsunuz ikincisi de yağın içinde hiç olmayan bir maddeyi ekliyorsunuz bunun da sonuçları iyi olmayabilir. bu yağ katıklarının içiersinde bakın neler var.
teflonkimi yağ katkıları başlangıçta işe yarıyor gibi görünse de teflon gibi partiküller içeren katkılar zamanla yağ filtresini tıkayabilirler. yağ filtresinin tıkandığını gösteren bir uyarı ışığı da olmadığına göre... teflonun patentini elinde bulunduran dupont şirketi bile teflon içten yanmalı motorlarda yağ katkısı olarak kullanılmaya uygun değildir açıklamasını yapmıştır.
diğer yağ katkısı ise çinko içerenlerdir. çinko genelde tüm motor yağlarında motordaki aşınmaya karşı koruyucu madde olarak bulunmakta ve motorda metal-metale temas eden yüzeylerde koruma görevi görmektedir. normalde sık karşılaşılmayacak bir durum olan metal-metale sürtünme anında koruyucu görev görmesi için bilinen tüm markaların yağları zaten çinko içermektedir. O halde neden daha fazlasını ekleyelim. motor yağına eklenen daha fazla çinko daha iyi koruma sağlamayacak sadece metal-metale temas aşırı derecede fazlaysa korumanın süresini uzatacaktır. yağınıza daha fazla çinko içerikli yağ katkısı eklemek silindir valflerinde kalıntı oluşturmaktan ve bujilerinizde ateşleme sorununa sebep vermekten başka bir işe yaramayacaktır..
batista123 adlı üyeden alıntı
MYWAY bu cumartesi Dragstar ı olan arkadaşımın da kanına girdim Ercana gidip değiştiriyoruz egzos ları Bakalım nasıl bişii olacak...
hevesinizi kırmak gibi olmasın ama şey diyecem.o şekil bir modifiye yapacağınıza ekzostu kesitirip çıkarın ikişer susturucuyu çıkan sesi eğer beğenmezseniz istediğinizi yapın o zaman.hem boşuna masraf yapmamış olursunuz bence...
ben her iki şekildede çıkan sesi biliyorum.egzostu kestirince çıkan ses daha bir güzel
-
19 Nisan 2006, 22:57
#1112
-
19 Nisan 2006, 23:01
#1113
GÖZTEPELİ RAPTOR adlı üyeden alıntı
Yalnız merak ettiğim bir iki husus daha var onları sormak istiyorum müsade ederseniz.Birincisi raptorumda bir zincir sesi var ki beni o jinluncu arkadaştan daha sinir ediyor.
Zincir kapagını sıktırmama rağmen bu devam ediyo.Aranızda aynı dertten muzdarip başkası var mı? var ise nasıl halletti?
(Zincirim gevşek olabilir mi?) İkincisi ayak frenim bana çok yumuşakmış gibi geliyor.Yolda bastığım zaman motor yavaşlıyor ama arabadaki gibi hemen durma moduna girmiyor.
Son bir soru daha; bu alet km de kaç yakar?ölçüp biçen var mı? İlk aldığımda 30 YTL lik benzin aldım,raptor 225 km ye geldi
halen depodan şarıl şurul sesler geliyor.Peki bu ne anlama geliyor?
İlginize şimdiden teşekkür ederim...Herkese kazasız keyifli sürüşler...
şöyle cevap vermeye çalışayım sana dostum
1)zincirin ses yapıyorsa muhtemelen gevşektir.alttan bir yokla zincirini boşluğu üst tarafa doğru bir santim oynuyorsa normaldir.daha fazla ise gevşektir ses yapar.
2)fren pedalın anladığım kadarı ile düşük demek istedin.ayarı var onun yine alt taraflarda.pedalı yukarı doğru kaldırabilirsin
3)bu alet kmde 100 veya 110 ykrş yakar
4)depodan gelen ses yedek benzin ve depodaki benzin sesi
-
19 Nisan 2006, 23:02
#1114
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Zinciri parmağınla yukaruya doğru it. 1-2 cm kadar esnemesi gerekli. Çok gevşekse ses yapar.
Birde zamanla zincir üzerine biriken toz yağla karışınca sakızımsı bir yapı oluşturuyor, aynen sakız çiğner gibi ses yapıyor. motoru yıkarken zinciri basınçlı suyla temizle sonra ince makina yağıyla yağla. Sesin geçmesi en azından azalması lazım.
----------------------Edit------------------
Yine geç kaldım
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
19 Nisan 2006, 23:05
#1115
GÖZTEPELİ RAPTOR adlı üyeden alıntı
nedenkine siz motoru yatırmayı beceremiyormusunuz.virajlarda yatıracaksınız.
nasıl anlatılırkı bu şimdi... girdiğiniz virajın tersindeki gidonu ucundan dışarıya doğru hafifçe itin,sizde ters tarafa bedeninizi yatırın
eğitimlerde 30-40 km süratlerle yerdeki kukaları gidonla çarpıp deviriyolar.öle bişey işte.pek anlatamadım ben bunu.daha iyi anlatan varsa yazsın burdan
-
20 Nisan 2006, 01:07
#1116
selam bende eksozu kestirme kararı aldım gibi.harbiden kestirirnce iyi ses veriyormu bu alet.bu gün zeytinburnundaki karizma motora ğittim 25-30 a keseriz dedi içini boşaltacakmış.garantidışı kalma ihtimali varmı.kestiren arkadaşlar varsa lütfen yazsın.sesini duymadığım için ercan ustanın kiyle karşılaştıramayacagım ama benzer mi?malum 225ytl filanmış herhalde
-
20 Nisan 2006, 01:46
#1117
izmirden saim.
bügün güzel bir araştırma yaptım elime güzel bir katalog birde internet sitesi geçti izmir baş bayisine ait ellerinde regal raptor dadyw class 250cc nin bilgileri geldi diğer modelinden sadece boyut ve mükemmmel bir görüntü farklılığı var
www.yellowrockmotorcycle.com bu siteden görüntülere ulaşabilirsiniz.keeway mondial jinlun hyosung kanuni RM(pioneer 200) truva nın kataloglarını ve bazılarının birebir inceleme fırsatım oldu ilk görüştede hasta olmuştum halada ona aşığım regal raptor.bu sitede çok ince ayrıntısına kadar teknik bilgilerini vermişler. bütün forumu okuyamadım ama bazı sayfalarda sorunlardan bahsetmişsiniz plastik parçalar ilk kalkıştaki sarsıntı bunlar beni korkuttu zahmet olmaz ise bu sorunları bu foruma hakim olan biri kısaca baştan anlata bilir mi?çok memnun olurum.temmuzda ehliyet sınavına girecez o zamana kadar incığını cincığını öğreneyim.
hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim
-
20 Nisan 2006, 02:16
#1118
iscilik kalitesi hk.(kalitesizligi)
daha once de yazmistim boyası kalkan kırmızı dadyw'im icin boya numarasi istedigim servis fabrikaya yonlendirmis fabrika da "oje surun" demisti. Sirt dayama yerindeki kaynaklardan birinin kirilmasiyla bir kez daha ozellikle kaynaklardaki kalitesizligi gormus oldum.Arkadaslar, motorumuzun motor anlamında bir sorunu yok denebilir(haftasonu uludag otellere kadar cift kisi tırmandım, ustelik kar yagiyordu, bana mısın demedi) ama kaporta olarak her an bi yeri kırılabilir.
bilginize..
-
20 Nisan 2006, 12:43
#1119
kaldera adlı üyeden alıntı
nedenkine siz motoru yatırmayı beceremiyormusunuz.virajlarda yatıracaksınız.
nasıl anlatılırkı bu şimdi...
girdiğiniz virajın tersindeki gidonu ucundan dışarıya doğru hafifçe itin,sizde ters tarafa bedeninizi yatırın
eğitimlerde 30-40 km süratlerle yerdeki kukaları gidonla çarpıp deviriyolar.öle bişey işte.pek anlatamadım ben bunu.daha iyi anlatan varsa yazsın burdan
Hızı bir noktadan sonra arttırınca "tırsmak" herkes için geçerli tabii, ancak herkesin kendi limitlerine göre bu hız ölçüsü değişir.
Göztepeli Raptor Kardeşim,virajda yatmaya gelince: LÜTFEN arkadaşlar; forumun "sürüş teknikleri" veyahut R.Arbaş'ın (DD) Motosiklet Teorisi 'ni bir okuyun. Tabii "bilinçli bir motosiklet kullanıcısı" olmak istiyorsanız.
myway adlı üyeden alıntı
abi selam, pazar dönerken vedalaşamadım kusura bakma, kızım biraz rahatsızdı aklım ordaydı, ama ben çok keyif aldım pazardan, kaçıranlar için üzülmesinler yaz yeni başladı tekrarları olur.
Abi ben çok isterim pazar kavak yapmayı ama bu pazarda hanımı ekersem ..
ya olmazsa hep bareber geliriz onlar arabayla gelir, ben motorla, olmazmı
program ne olur sizce?
Sevgili arkadaşlar, AtilaRaptor, myway,gyazici , ilginize teşekkürler..(ve anlayış gösterdiği için Kaldera'ya)
Bü gün CNN Türk hava raporunu 3 gün için parçalı bulutlu olarak veriyor, İstanbulda. Yani Anadolu Kavağı Gezisi için halen plan yapılabilir. En son C.tesi öğleden sonra hava raporlarında değişiklik olmadıkça iptal etmeyiz. Şimdiii açık öneri:
10.30 Haremde "avrupalıları" karşılama,
10.40 Harem'den hareket (Üsküdar-Beylerbeyi sahil yolu üzerinden Beykoz'a)
--.-- Beykoz korusu asırlık ağaçlar altında çay molası;
--.-- Anadolu Kavağına varış; midye, balık-ekmek-sohbet.
15.30 Dönüş Yolu...
öneri hakkında eleştirileri bekliyorum
-
20 Nisan 2006, 15:46
#1120
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler