Hayırlı olsunda
455 ytl inşallah 45 ytl dir. Yoksa çok pahalı kaçmış
Hayırlı olsunda
455 ytl inşallah 45 ytl dir. Yoksa çok pahalı kaçmış
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
alper-tım kardesim hiç dusunme class al sonra bana dua edersin yalnız sehir içi kullanımında catal uzun oldugu için biraz tecrübe ve dikkat istiyor belirteyim ayrıca uzun yolda verdigi zevk anlatılamayacak kadar güzel...bir de bunun dısında bazı arkadaslarımdan arıza haberleri okuyorum demek ki bu birazda kısmet işi benimki bir hafta yagmurun altında kalmasına ragmen tek marsta calıstı biraz ısıttıktan sonra hiç problemsiz kullanıyorum bu güne kadar en küçük bi problem yasamadım insallah böyle devam eder ...aman arkadaslar lütfen dikkatli kullanalım ve trafik işaretlerine uyalım.....
BİR GÜN HERKES RR LU OLACAK
merak ettim, class'ın uzun yolda kullanımı çok rahat diyorsunuz da e'nin uzun yol performansı nasıl? merak ettim şimdi.
May the Force be with McLaren Mercedes
Bu güne kadar 4 defa 80 km şehirlerarası yolda gitgel yaptım. Class nasıl bilmem ama e serisinde herhangibir bel,kas ağrısı gibi bir şikayetim olmadı. Oturuş pozisyonuda gayet rahat.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Ben class sahibiyim. Çok yeniyim, hem motorum yeni hem ben yeniyim.
Almadan önce her ikisinine de otorup inceledim.
Class modelin çatalı uzun, doğal olarak aynı gidon kullanılamazdı. Eğer aynı gidon kullanılsaydı, gidon göğsümüze kadar yakınlaşır ve sürüş imkansız olurdu. Bunun için gidonu düzleştirerek aynı mesafeyi sağlamışlar. Bu yüzden uzun yolda her ikisinin de aynı rahatlığı vereceğini düşünüyorum.
sen ne alırsan al yeterki bundan al bende alacam gel birlikte gidelim belki indirimde yaparlar ha?alper_tim adlı üyeden alıntı
KocaAdam(Süper Teneke) & Camadan & ChomChok & G.ECE
***bir de motoru aldım alalı Günün ilk çalışmasında 1. fitese atınça motor kelkiniyor.yok ısıtmadan basıyorsun dediler yok debriyaj ayarı dediler hepsi hikaye.çözüm yok .varmı tavsiyesi olan.Bu problem sadece bende mi var .herkeste varsa niye şimdiye kadar gündeme gelmedi**
Arkadaşlar böyle bir sorun iletmiştim ama kimseden yorum gelmedi.Acaba sadece benim problemim mi diye düşünmeye başladım bilgisi olan yazsın
[url]http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=24135&highlight=salih[/url]
Turlabo kardeşim merhaba,''kelkiniyor'' ibaresiyle neyi anlatmaya çalıştın.YANİ motoru ilk çalıştırdın ısındı veya az ısındı yürüyeceksin debriyaj ,vites ''tak'' diye bir ses; motor ya stop eder veya biraz ileri atılır.DOĞRUMU?Eğer cevabın evet se merak etme normaldır.YA tam ısıt öyle çık yada ilk rodaj bakımından sonra ufak bi debriyaj ayarı çektir.Benim motor 600 Km de soğukken hala biraz yapıyor ısınınca acaip yumuşuyor.İnan bana yağını değiştirince böyle bir sorun kalmayacak.Hayırlı sürüşler.Sağlıcakla kal.
BOZKURT
KUBA 150-25
Arkadaşlar bugün regal raptor e serisi motorumu ALLAH kısmet ederse teslim alıyorum .Aykondan murat kardeşimiz bu akşam pendik e kadar motoru teslim edecekler.Oluşturdukları aile ortamı ile ,
Son bir haftadır bütün sorularıma yanıt vermeye çalıştılar, bu arkadaşlara içtenlikle güvenebilirsiniz.İlgilerinden dolayı hepsine teşekkür ediyorum.
güzel bakan , güzel görür.
turlabo adlı üyeden alıntıkelkiniyor kısmını ben de ileri atılma olarak anladım. eğer doğruysa bozkurt'un dediği gibi bende de oluyor bu ama 1 yada 2 santimetreden fazla atılmıyordur herhalde. ve yine bozkurt'un dediği gibi; ısındıkça yumuşuyor.bozkurt adlı üyeden alıntı
(Bu kısım Kaldera'yı kızdırmak için)----> Kesin bujilerdendir. eskileri çıkar, yerine ngk al. bu bujiler yaramaz, tu kaka, at çöpe!..
kelkinme problemi bendede var, şimdi motorun 500 bakımı geldi ozaman bi debriyaj ayarı çektirecem ama sorun debriyaj ayarı ile ilgilide olmaya bilir çünkü pazar günü kaldera abimiz bi ayar çekti debriyaja ama yinede kelkiniyo üstelik sıcak soğuk farketmiyo, her daim yapıyo bunu.
ayrıca vitese geçişlerde sorun yaşamaya başladım son dönemde, bire alırken boşu göremez oldum veya bire geçiremez oldum vitesi, ya bunların hepsi servisde ilk bakımda çözülecek şeyler en geç cumartesi servisdeyim olanı biteni yazarım
Demonic, alet çantasının yerini 1,5 sene sonra pazar günü farketmişsin doğrumu
Alet çantası mı ? nerede bu?myway adlı üyeden alıntı
Bende de iki gündür kavrama yapışması problemi var. Gerçi ciddi birşey değil motor yatınca sanırım kavrama yapışıyor bu yüzden marş basmıyordu (akü bitti zannetmiştim) motoru şöyle 2 cm kıpırdatınca kurtuluyor.
Yaw şaka maka bizim motorlarda alet çantası için yer varmı (koltuğun altı falanmı bi koşu bakemde gelem)
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
akira, dur dur heyecanlanma, alet çantası dediysek ufak bi çanta, hani bozuk para çantaları vardır ya onun gibi bişey , siyah üçgen bişey içinde ufak tefek şeyler var alyan vs, yeride yanılmıyosam koltuğun altında solda olması lazım orda yoksa sağa bakarsın, kilitli bişey varlığını biliyorumda hiç açıp bakmadım ne var neyok diyeAkira adlı üyeden alıntı
Alet çantası motorun sağ tarafında akü kapağının hemen solunda üçgen bir kapak var. Anahtar ile açıyorsun ufak bir çanta çıkıyor, myway'inde dediği gibi içinde alyan , pense ve çeşitli anahtarlar var ama şahsen ne aynaya uyan nede arka frene uyan bir anahtar yok.
Bu sırada ufak bir hatırlatma, o üçgen kapak çok kolay çıkıyor ama takması insanı çileden çıkarıyor, asabiyet sahibi yapıyor. Acelesi olan merak edip açmasın, geri takması pek kolay değil. En azından alışana kadar
Ahahah demek Demonic tek değilmişsin bak Akira da sana katıldı
Pazar günü çok gülmüştüm anahtar çantasını yeni farkettiğinde Demonic'in
Bende azönce motoru yıkarken sigorta kutusudur diye oraya su değdirmemek için kırk takla attım
Bide makina mühendisi olacaz. (yuh bana )
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
dostum nasıl yıkıyosun motoru, benimkininde ihtiyacı var napacamı bilemedim, yıkamacıyada güven olmazki şimdi, motor yıkamanın inceliklerini anlatırmısınAkira adlı üyeden alıntı
Göstergeyle, far ve stoplara fazla su tutmamaya çalış. Sonra buğu yapabilir.
Sonra ver suyun gözüne koltuk moltuk sula ,köpürt, durula,güzelce kurula(kromlarda damla lekesi kalmasın). Motorun en çok ön göğüs kısmı kirleniyor fırçada ulaşmıyor ,oraya tazyikli su tutsanız iyi olur
(Önemli not: koltuğu iyi kurulayın. Şu anda kıçımda 4 tane ıslak nokta var )
Ha birde radyatörün etrafındaki krom parça içerisinde su kalıyor onuda bir bez sokup emdirin.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)