DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
ertem55 adlı üyeden alıntı
ya benim makine daha 155 km de bugü çalışmadı akşam üzeri servise götürdüm bujilerden dediler ikisinide değiştiler tek marşta bastı başına bu olay gelen var mı hiç bilmiyorum bu sorun garantiye giriyormu nuda merak ediyorum çünki 10 ytl para aldılar benden buji parası olarak bilen varsa cevaplarsa sevinirim
üstündeki bujiler cok adi dostum ben aldığım gün değiştirdim ve garantiden değiştirilsede eski bujilerin aynısını takacaklar onun icin yeni buji taktırmak mantıklı akülerimizde bujiler gibi motordaki en adi parcalar onuda değiştirmekte fayda var bence
DADYW DD250E-9 Regal Raptor 34 SKJ 98
Reklamlar
-
idareten
bozkurt
kornanın nikelajlısı satılıyor
Haklısın o kornayı idareten takmıştım... Renault kornası ve desibeli yüksek...
R & R ' nin kornası biraz ince geliyor 4 tekerlere... Bunu takınca biraz kalınlaştı ve ses daha gür çıkıyor şuan. Trafikteki arabalar bir motor değilde bir araba geliyor gibi uyarılıyorlar artık... Ama en yakın zamanda nikelajlısı ile değiştireceğim...
Yeri de uygun değil zaten... Çukurlara girip çıkınca direksiyon kilit bölümüne çarpıyor... Uygun bir yer bulmalıyım...
Bu arada JAPAN bujilerinin çifti 10 lira... Ama alır almaz değiştirmeye gerek yoktu yaa... Ben 1000 km. kadar kullanmıştım yanılmıyorsam... Boğmadıktan sonra sorun olmamıştı...
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
-
spjet adlı üyeden alıntı
üstündeki bujiler cok adi dostum ben aldığım gün değiştirdim ve garantiden değiştirilsede eski bujilerin aynısını takacaklar onun icin yeni buji taktırmak mantıklı akülerimizde bujiler gibi motordaki en adi parcalar onuda değiştirmekte fayda var bence
valla değiştiler vede aynısının tıpkısını taktılar yerine ve 10 ytl ..bana tavsiye edebileceğiniz buji nedir (seri no vs..)
GreatWhiteShark adlı üyeden alıntı
Haklısın o kornayı idareten takmıştım... Renault kornası ve desibeli yüksek...
R & R ' nin kornası biraz ince geliyor 4 tekerlere...
Bunu takınca biraz kalınlaştı ve ses daha gür çıkıyor şuan. Trafikteki arabalar bir motor değilde bir araba geliyor gibi uyarılıyorlar artık... Ama en yakın zamanda nikelajlısı ile değiştireceğim...
Yeri de uygun değil zaten... Çukurlara girip çıkınca direksiyon kilit bölümüne çarpıyor... Uygun bir yer bulmalıyım...
Bu arada JAPAN bujilerinin çifti 10 lira... Ama alır almaz değiştirmeye gerek yoktu yaa... Ben 1000 km. kadar kullanmıştım yanılmıyorsam... Boğmadıktan sonra sorun olmamıştı...
ewt üzerindekiler japan bujisiydi ve yerine yine aynısını taktılar..ben 155 km kadar kullana bildim valla bende boğmadım hiç
REGAL RAPTOR DADYW 250 DD250E-9 --- 55 SZ 659 KIRMIZI ŞEYTAN
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
ertem55 adlı üyeden alıntı
valla değiştiler vede aynısının tıpkısını taktılar yerine ve 10 ytl ..bana tavsiye edebileceğiniz buji nedir (seri no vs..)
Kullanma kılavuzuna göre
Kışın A5RTC veya CR5HSA
Yüksek ısıda A7RTC veya CR7HSA
Normal şartlarda A6RTC veya CR6HSA
Bosch markayı tavsiye ederim ayrıca yedek iki taneyi de sürekli yanında bulundurman iyi olur
-
bujileri ile sorunu olan arkadaşlara..
aslında sorun bujilerde değil yakıtın sızıp bujileri ıslatmasında.bende de oldu bu sorun.ancak yakıt musluğun kapalı konuma getirip park ediyorum.sorun kalmadı.
-
petitfalcon adlı üyeden alıntı
Water dostum benim de ilk motor kullanışım. Bu motoru kullanmak oldukça kolay. ama sen yinede bir eğitim falan birşey ayarlasan iyi olur.
Bujiler içinde NGK marka iyidir.
ben birtek ehliyet için eğitim almıştım. sürdüğüm motor 2 zamanlıymış, en ufak gaz vermede hoplayıp gidiyordu. trafik adam gibi işlese korkmadan getirecem eve ama yollarda bir sürü manyak var. oradan buradan sıkıştırır beni 40 yıllık motorcu sanıp. veya gece vakti yollar boşken getireceğiz eve
May the Force be with McLaren Mercedes
-
Bizim motorların bujisi NGK CR6HSA Honda Rebel de de CR6HSA kullanılıyor.Motorumu şubat ayında aldım üzerinde Japan NGK var.150 Km.yi geçtim.Şimdilik herşey normal.Buji değişimi garanti kapsamında değil,sadece işçilik alınmıyor.Sağlıcakla kalın.
-
tt06; akü sorununu nasıl çözdünüz. başka bir akü ile değiştirerek mi.. yoksa, başka teknik bir müdahale ile mi? nasıl çözdüğünüzü açıklamalısınız.
teknik bir müdahale ile ise, tüm detayları ile açıklamak zorunda değilsiniz. ancak, yine de kabaca ne olduğunu belirtebilirsiniz. aksi halde.. sırf reklam yapmak için bu foruma girdiğinizi düşüneceğiz.
motorun 125 liğinin satılıp satılmadığını soran arkadaş; bildiğimiz kadarı ile ithal edilmiyor. siz bunu ithalatçı firma ve adresi http://www.sarikayalar.com/tr/ adresi ile irtibata geçerek araştırabilirsiniz.
http://www.yellowrockmotorcycle.com/ satıştaki motorlar.
-
Akü problemi için,Sizin yapmış olduğunuz bence sadece bir reklam dan ibarettir ve bu işe yıllarını vermiş teknik servislere de yapılmış olan bir hakarettir bu yüzden buraya bir mesaj bırakıp ardından da sadece bizimn servisimizin bulmuş olduğu bir olaydır diyerek sıyrılamazsınız.
Bence bu işe gönül vermiş saygın ustalardan lütfen özür dileyin ve satış kaygınızında olmıyacağını düşünerek ve reklam amaçlı yapmadığınızı ispatlamak için bu problemi açıklığa kavuşturun(gerçi ben bu problemi yaşamadıysam da)
-
John Doe genç arkadaşım,benimde iki tane üniversitede okuyan çocuğum var.Durumunu az çok anlıyorum.Özür dilerim ama boğaçayı zor bulan motoru nasıl ödiyecek.(Bütün bunları seni düşündüğüm için yazıyorum.Başka kötü bir niyetim yok.)NEYSE.Anadolu Celetem kefilsiz sadece sigortalı veya sosyal güvenceli birisi yeterli (Anne,baba,abi gibi ) kredi kullandırıyor.Örnek.500 peşin 24x184 + 110 plaka masrafı ben aldım.Umarım seni kıracak birşey yazmamışımdır.Dilerim gönlündeki motora kavuşursun.Sağlıcakla kal.
-
-
Motoru bu gün servise bıraktım.
en hafif kasislerde, çukurlarda ve ani gaz vermelerde gelen tak tuk sesinin olağan gevşeyen zincirden olduğunu öğrenince zevkten bayılıyodum. 3 gibi işten çıkıp alıcam makineyi. Servis her zamanki gibi ilgili davrandı, can sıkıcı konuşmalarımı sabır ve ilgiyle dinledi, hatta yapacaklarının tümünü bir bir anlattı. bi de motoru aldıktan sonra uzun bi tur attım mı servisle ilgili tam bir kanı oluşacak kafamda. gerçi bu konuda çok güzel referansları var ama söz konusu kendi motorun olunca biraz daha şüpheci olabiliyor insan. Hayırlısı diyelim.
Allah hepimizi her türlü kazadan korusun
-
birşey soracağım. son günlerde burada 2006 modellerin cdi ateşlemeli olduğu falan yazılmıştı. birincisi bu ne işe yarar. ikincisi bu 2006 modellerin satışına başlandı mı? yoksa fuardan sonra mı başlayacak? ben klasik seri istiyorum.
May the Force be with McLaren Mercedes
-
watercolours adlı üyeden alıntı
birşey soracağım. son günlerde burada 2006 modellerin cdi ateşlemeli olduğu falan yazılmıştı. birincisi bu ne işe yarar. ikincisi bu 2006 modellerin satışına başlandı mı? yoksa fuardan sonra mı başlayacak? ben klasik seri istiyorum.
klasikten kastın ilk çıkan modelse, yani göstergenin depo üstünde değilde gidonda olduğu modelse bende de o var ve ruhsatta 2006 model diyor. cdi ateşlemeyi ben de bilmiyorum ama, az da olsa merak ettim.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Benim bildiğim kadarıyla hepsinde cdi ateşleme var (Akülerimizi bitiren de bu ünitedeki muhtemel bir sorun).
Cdi ateşleme elektronik ateşleme olsa gerek (motor devrini sayarak ateşleme zamanını tayin eden zımbırtı),ben motorda distribütör benzeri bişey bulamadım da
-
http://rapidshare.de/files/15229722/PIC_0007.AVI.html
burdan benım eksozun videosunu indirebilirsiniz
daha once de dediiiiiim gibi 30 ytl tuttu.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Khutuck adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar birisi bu motorun iyi ve kötü yanları hakkında kısa bir özet yapabilir mi? 1200 küsür mesajı okumak biraz fazla zaman alıyor da.
Güzel yanları çok fazla şimdi beni uğraştırma
Kötü yanları(Bana göre)
1-ABS fren kandırmacası (üzerinden çok zaman geçti ama, bu kadar güzel bir motor için keşke bu aldatmacayı hiç yapmasalardı)
2-Hararet,devir gibi bir iki gösterge olsaydı daha güzel olurdu.
3-Kaynaklar(mesleki bir titizlik diyebilirsiniz) bana pek özenli gelmedi
4-Diğer Çinlilere nispeten az da olsa bazı kısımlardaki krom kaplı metal görünümlü plaastik parçalar
5-Ah bir de 350 cc olsaydı uzun yolda tadından yenmezdi.
6-Alarm hiç fena olmazdı
7-sis farları için biraz daha güçlü elektrik sistemi (bu konuda emin değilim ama öyle gibi geldi)
Ben elimi vicdanıma koyarak (siz görmüyorsunuz ama elim şu an vicdanımda, tek elle yazıyorum) sıralama yapmam gerekirse.Bu motoru Kore malı cruiserlerin altına diğer çinlilerin üzerine bir yere koyuyorum.
Altın soru: geçmişe dönebilsen bu motoru tekrar alırmıydın?
Cevap . Kessinlikle
-
Akira çok teşekkürler. Bir sorum daha olacak, işçilik kalitesi ne alemde? Bugün gittim gördüm, Harley'lerden daha kalitesiz olduğu dışında (5 yaşındaki çocuk seviyesinin ötesinde) yorum yapamadım
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Motoru hergün söküp toplamaya kalkmazsan uzun süre dayanacak gibi görünüyor. Kromlar muadillerine göre daha kalın atılmış. Jantlar kaliteli ve kendine has.Titreşim neredeyse yok gibi (bu belki benim motoruma denk gelmiştir.)
Geçen zincir korumazı zıngırdıyor diye vidasını sıktım, vida hamur gibi yapılmış hemen buzuldu (vidanın girdiği yuvada herhangibir deformasyon yoktu).
-
Kromajın bakımını nasıl yapıyorsun?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)
Bu Konudaki Etiketler