hepinizi beklerim...
http://www.facebook.com/pages/BOBBER...1650549?ref=mf
regal bobber...
http://www.facebook.com/l.php?u=http...f66e5a54c3f17f
hepinizi beklerim...
http://www.facebook.com/pages/BOBBER...1650549?ref=mf
regal bobber...
http://www.facebook.com/l.php?u=http...f66e5a54c3f17f
Merhabalar.
Regal Raptorum'u alalı 2,5 hafta oldu daha . Malum ülke çapında kar , yağış fazla olduğundan bir süre kullanamadım. Şimdilik 150 km yaptım.
Plakam ruhsatım çıktı herşeyim tamam. Bir sorun da yok gayet iyi anlaşıyoruz
Geçen yolda kaldım. Motoru yıkamaya götürmüştüm . Yıkadıktan sonra bir baktım çalışmadı. Dedim su falan mı kaçtı bir yerine. Hafif tırstığımı söylemeliyim. Sonra yok vurdurayım dedim çalıştı 10 saniye kadar. Sonra gene stop etti. Dedim çalışıyor en azından. Benzinliğinde yanındaydım. Benzin aldıktan sonra tek marşta çalıştı
Yavaş yavaş alışıyorum motoruma. Cbf150'den sonra oturuş pozisyonu farklı geliyor tabi. Ama sorun yok. Titreşim benim için yok ama arkadaki biraz hissediyor. Gelen tepkiler öyle. Yağ değişiminden sonra bir nebze azalır diye düşünüyorum.
Servis 300km'de gelmemi söyledi bakıma. Ayrıca şöyle bir durum var. Ön freni sıktığım zaman arka fren ışığı yanmıyor ! Yeni fark ettim. Arka frende çalışıyor ama ön frende böyle bir sorun var. Ayrıca arka fren hemen hemen hiç tutmuyor. Tedirgin oluyorum şehir içinde. Ön frende yetersiz geliyor. Aldığım gün demiştim ön freni biraz sertleştirsek diye. Onlar hidrolik sertleşmez falan dedi bende ikna olmadım. Başka bir ustaya gidicem bakıma.
Onun dışında bir problemim yok. Hızlanması iyi. Aldığım günden beri yerler ıslak olduğundan lastiklerin tam performansını görme şansım olmadı. Onlarda ıslak yolda tedirgin etmiyor değil.
Arka ve ön süspansiyon da oldukça sert. Çukurlarda iyi zıplatıyor. Onlarda ayarlanmaz sanırım.
Fotoğraf çekemedim şu sıra. Yakında eklemeye çalışırım.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
http://www.regal-raptor.com/eng/main.asp
bu regal raptor ne büyük bir firmaymış, harika motorları var, umarım onları da burada görürüz, hyosung gibi kendini kabul ettirir ...
Öncelikla hayırlı olsun kazasız belasız bin
Şöyle sıraya koyayım anlaşılır olsun
1.Talzikli suyla çok fazla yıkatmamaya çalış motoru yok illa yıkatıcaksan yıkamacıya söyle tüfeği biraz mesafeli tutsun motora zira basınclı su bazı parçalara zarar verebilir,
2.Ön freni sıkınca stop lambanın yanmamasının tek sebebi ön fren müşürünün bozulmuş olması frenin altında küçük siyah bi parça vardır tek bir vidayla tutturulmuştur frene bastığında çıt diye bi ses gelmesi ve stopun yanması gerekir eğer yanmıyosa ve çıt demiyosa o parça bozulmuştur doğal olarakda değişmesi gerekir fiyatı makuldür 3-5 lira falan 1 adet yıldız tornavida aracılığı ile değiştirilebilir,
3.Arka fren hiç tutmuyosa ya fren bitmiştir yada çok gevşektir ustaya bu biraz nazlanıyo azcık ger de hemen geriverir dikkat et çok germesin yanlız,
4.Ön fren sertleşmez çünkü kampana değil disktir ön frenin çok sıkı tutması bizim kullandığımız motorlar için tehlikelidir Allah korusun bigün kendini altta motoru üstünde görebeilirsin,
5.Lastikler için kesinlikle Metzeler derim başkada bişey demem Metzeler için bi gün şunu okumuştum yanlış anlamazsanız paylaşayım "anan babandan ayrılır metzeler asfalttan ayrılmazmış"
6.Süspansiyonlar ayarlanıyor süspansiyonların altında numaralı delikler var anahtarını bulursan çok basit bi işlemmiş bende bugün öğrendim 2 dakikada çıt çıt sertleştirebilir yada yumuşatabilirsin kalın bi tornavida ile de olabilir ama süspansiyon anahtarını tavsiye ederim,
7.Erman ustam gelirse daha ayrıntılı ve sağlıklı bilgi verecektir yada yanlışım varsa düzeltecektir kendisi ustaların ustasıdır burdan bir kez daha bugün bana aktardığı engin bilgileri ve yaptığı lojistik yardımlar için teşekkür eder saygılarımı iletirim
[COLOR="Blue"]Varmak Değil Yolda Olmak[/COLOR]:cat:
Ayrıntılı cevaplarınız için çok teşekkür ederim
1)Motorumu kendim yıkıyorum tazikli suyla. Burdaki petrol ofisinde 1 lira ile çalışan cihazlar var. Motor bölümüne fazla su tutmamaya gayret gösteriyorum. Ama gelin görün ki en çok da orası kirleniyor.
2)Motorum yeni daha 2,5 hafta oldu alalı. sıfır makine. Bayii'den aldım . en kısa zamanda müşür konusunu soracağım onlara.
3)Frenide sıktırmam gerek. Ön yeterli de sadece ön de olmaz. Arka fren şart .
5) Metzellerin methini bende duydum. En kötü ihtimal lastik olarak IRC falan varsa bakabilirim.
6) Süspansiyonlar ayarlanabilirse süper olur. Her yokuşta zıplatıyor çünkü.
Yanlız benimkisi 150'lik versiyonu. Umarım ayarlanabilen süspansiyon bu modelde de vardır.
Tekrar teşekkürler.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Motor şuan örtülü bağlı ve üzerinde bir yığın kar var. Yarın ilk işim buna bakmak olacak
CBF150 'den sonra bu makine bana biraz fazla yakıyormuş gibi geliyor. 40 liralık benzinle 175 km yaptım. Ve bitti. Ama gerçi benzinnin litresi 4 tl olduğundan doğaldır herhalde
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
evet manifolt hortumuymuş, ayrıca fabrika çıkışında karbüratör memesini açma işleminden geçiriyorlarmış, buda motorun boğulmasına sebep olmuş, malum kış olduğu için gazlayamadığımız için boğuluyormuş. Regalin servisinden öğrendim.
motorum 2006 model olduğu için tüm benzin hortumlarını değiştiriyorum ve karbüratör memelerinide, tabiki bujilerde ve işçilik dahil toplam 225 tl odedim bilginiz olsun.
mert gerekli bütün bilgiyi vermiş eksik yok maşallah hocam 40 tl ile 175 km çok vahim hemde motor un 150 lik.hemen baktır ona yani kar kalkınca baktır. ben gecen hafta 25 tl lik aldım suan 120 km de hemde 250 lik benim regal.ya hesabın yanlış ya km göstergen bu işte bi tuhaflık var kesin.benzinden falan calıyo olabilirler aldığın istasyonu değiştir.
mertim rica ederim bişi yapmadım.
İnsanın değeri bir kesirLe ifade ediLecek oLursa;,,payı gerçek kişiLiğini gösterir,paydası da kendisini ne zannettiğini.......Payda büyüdükçe kesrin değeri küçüLür.........* ToLstoy *
30 Liralık almıştım sanırım tam hatırlamıyorum. Aldığım zaman benzinde 3,84Tl'di litresi. Yeni motor belki ondan biraz fazla yakıyordur .
Bu arada ani bir kararla satma kararı aldım. Şuan sahibinden'e ilan veriyorum. CBF150'mi de satıyordum zaten. İkisinide satıp fazer almayı düşünüyorum.
http://www.sahibinden.com/sifirdan_f...XQQdisplayitem
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
slm arkadaslar ben yenı bır 250lik düsünüyorum sızler ne dersınız bu motor hakkında hıc bır bılgım yok sadece bı arkasım tavsıye ettı capır tıbı dusunuyorsan en ıyı ve ucuzu bu dedı .ben sız kullanıcılarının bılgısını almak ısterım. en onemlısı yedek parca olayı varmı ben antalyada yasıyorum.enjeksıyonlu dedıler dogrumu .parcaları ucuzmu,nekadar yakar sehır ıcınde gıbı genel bılgı verırsenız tesekker ederım.
Enjeksiyonlu olmadığını söyleyeyim Kendi sınıfında en iyisi denilebilir -menşei olarak-. Ben motosiklet dünyasıyla ilgilendiğim günden beri Regal Raptoru duyuyordum. Almak 3 hafta önce kısmet oldu . Şimdide satıyorum o ayrı konu
150lik makine sonuçta yakacağı 100km'de 3,5 litreyi geçmez. O da agresif kullanımda. Kullanımı kolay ve zevkli bir makine. Fiyatlarıda uygun. Yedek parça sorunuda olmaz sanırım. Uzun zamandır piyasada bildiğime göre ve pek çok da kullananı var.
Alırsan sıkıntı yaşamazsın. Tavsiye ederim ben kullanan biri olarak.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
arkadaşlar herkese selam...
benimde regalim var hatta bu üçüncü regalim.ilki kartal gidondu 2. ve şu anki makinam T gidon.ankarada ikamet ediyorum.
formu incelediğim regalciler gayet iyi durumda.bilgi akışı açısından.umarım bende bilmediklerimi öğrenirim ve birilerine faydam olur.
motorum su an alt katta parçalanmış vaziyette yatıyor.parçalanmış derken yanlış anlaşılmasın daha 6000 km de hiç bir sımıntısı yok sadece keyfi dağıttım , ufak ayrıntılarda değişşiklikler yapacağım
1- egzosların ağızını keseceğim
2- iki santim kalınlığında işlemeli sele yaptıracağım (artçıda dahil)
3- custom elcikler ( krom üzerine dikey çizgili)
4- custom aynalar ( alev motifli)
5- minik custom sinyaller
6- bazı kısımlarına extra kromaj
vs vs
zaten hardcase çantalarını ve bağlantı demirlerini birde ön koruma demirlerini çıkardım
makinam T gidon olduğu için custom hava katacağım.sanırım nisan basına yetiştiririm.
T gidona custom görünümü kazanadırmak için tavsiyesi olan arkadaşlar varsa, önerilerini benimle paylaşırlarsa sevinirim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:00 ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:54 ----------
birincisi motor hararet yapmadıkça lambanın patlak olup olmadığını anlamayazsın yada kadranı söker kontrol edersin
ikincisi regallerin soğutma sistemi gerçekten çok başarılı.yazın bilmem kaç derecelerde o kadar uzun yol yaptım çok şükür tık demedi.
ama hareretle ilgili olarak oluşabilecek tek sıkıntı " hararet müşürünün " arızalanması olabilir.bu parçayı kontrol ettirmek gerekiyor.
regallerin hararet lambasına güvenebilirsin yandığı zaman hemen sağa çekip motoru stop etmeden rölantide çalıştırırsan motor soğar.
cevap biraz uzun oldu sanırım
Ayak pedallarını 300'lük gibi yaptırtabilirsin....
Yollar size, sizler Allah'a emanet.....
regalciler kısın uykuya dalıyor sanırım
neyse bizde regal topiğinin şenlenmesi için yazı bekleriz
200 km'yi geçtim motorumla Gayet iyi anlaşıyoruz. 300 de bakıma çağırdılar. Hava ayarında bir sorun var sanırım. Stop ediyor rölantide. Arttırsamda sorun aynı. Çok artıncada vitesler geçmiyor malum. En kısa sürede servise göstericem makinayı.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)