Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #561
    catdog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Regal Raptor DADYW DD250E-9
    Merhaba arkadaşlar. Dün ben de regalimi almış bulunmaktayım Bugün henüz 22 km'de. Almadan önce Aykon'dan Murat ile servise getirilen motorun şikayetleri ile yapılan servis hizmetlerinin hepsinin yazılı olarak yapılacağının garantisini aldıktan sonra (ki öyle yapıyorlarmış zaten) ödemeyi yapıp motorumu aldım. Yarın ruhsat ve plaka işlemlerini yapacağız. O nedenle henüz pek kullanamadım. Sadece dün eve kadar getirdim ve bugün evimin orada 1 tur attım

    Toplu alımdaki arkadaşlara neden katılmadığımı soracak olanlar olursa ilk başlarda bu motoru alma konusunda emin olmadığımdan sonra da hemen alma isteğimden dolayı arkadaşları da yarı yolda bırakmamak amacıyla yalnız hareket ettim. Umarım toplu alımdaki arkadaşlar da ister Regal olsun ister başka bir motor olsun, alıp aramıza katılırlar

    Motor tutkunu herkesin motor sahibi olması dileğiyle


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #562
    PANDERMOS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2005
    Şehir
    İSTANBUL - KADIKÖY
    Motosikleti
    MARAUDER 800
    Merhaba Dostlar;

    Yazılarım az olsada, Regal Raptor'un ve toplu alım konusunun sıkı takipçisiyim. Ancak bugün forumlara girdiğimde ve Cuk_o arkadaşımızın başına gelen ve gerçekten çok korkunç sonuçlara gebe bu olayı okuduktan sonra ve halen bahse konu bayiden bırakın elle tutulur bir eylem gerçekleştirmelerini, bir özür bile dilemeyip bunun yerine olaydan aklanmaya çalışmalarını gördükçe gerçekten dehşete düştüm.

    Yaşanan son olay gerçekten dehşet verici ve hayatlarımızın aslında ne kadar değersiz göründüğünün bir göstergesi.

    Bence konu tamamen çok basit;
    1- Ortada defolu bir ürün var, sorunlu parçaların ivedikle onarılması, bu yapılamıyacak durumda ise; sorgusuz sualsiz söz konusu defolu motosikletin değiştirilmesi gerekli.
    2- Servisteki yaşanan bu dikkatsizliğin gerçekten ne kadar büyük bir sorun olduğunun farkına varılması ve kusurlu kişilerin tespit edilerek gerekli yaptırımların eyleme geçirilmesi gerekli.


    Acaba heran benimde başıma böyle birşey gelecekmi diye düşünmektense, 1 sene daha bekleyip işini dürüst ve düzgünce yapan firmaların motorları ile rüzgarı yüzümde hissetmeyi tercih ederim.

    Yaşanan bu olaylara kişisel tepkimi göstermek adına; üzülerek, toplu alım listesinden kaydımın silinmesini rica ederim.

    Toplu alım konusunda gösterdiğimiz birliğin, Cuk_o arkadışımızın başına gelen olayın bir sonuca ulaşması ve bir daha yaşanmaması için tekrar sergileneceği içinde birşeyler yapmamız gerektiğini düşünüyorum

    Not: Regal Reptor un, kendi muadilleri içerisinde tercih edilebilecek tek ürün olduğu yönündeki fikrim halen geçerli ve bu fikrimin sonuna kadar arkasındayım.

    Saygılar
    CHOPPER "V" OLMALI

  3. #563

    Üyelik
    29 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DADYW DD250E-9
    Cat dog (zaten tanışmıştık ) , seapathfinder ikinize de hayırlı olsun.

    Şahsen ben bu motoru secerken bazı risklerin farkındaydım piyasaya yeni giren Çin menşeili motorlardan birini bütçeme ve özelliklerine göre seçecektim. R&R seçmemde bu forumun yanı sıra Sarıkayaların basındaki(o zaman) yazıları ki şu an üretime geçen fabrikası, Aykondakilerin sıcak yaklasımı, muadillerinin görünüm ve işciliği (Bu arada Çin malı saydığımız bu ürünün Amerikan ortaklı bir Çinli olduğu ve bir kaç parçasının Çin dısında (galiba lastikler Taiwan) imal edildiğini Amerika ,İngiltere Japonya ve bilmediğim yerlerde de satıldığını aldıktan çok sonra öğrendim). Ama riske girdim aldım

    Şimdi çok memnunum ama (bu kaçıncı ama) herkes kendi motorunu över ben övmeyeceğim karar sizin banane siz araştırın

    Siz bir karar veriyorsunuz ve bu verdiğiniz karar hayatınızı etkileyen bir karar.
    Bu yüzden çok iyi araştırın

    Ayrıca motoru seçip aldıktan sonrada yapmanız gerekenler var .
    En onemlisi canınızı emanat ettiğiniz bir alete iyi bakmak , motorunuzdan her hangi bir şüpheniz var ise canınızla riske girmemek , servisi ve bakımını tam yapmak.

    Bu arada şunu yinelemekde fayda görüyorum. Ben seçimimden memnunum ayrıca seçimim sonrası aldığım servisden ve güleryüzden memnunum dilerim hep bu şekilde gider...

    su an motorum 2100 KM. civarı dilerim 10,000-15,000 ve daha ileriki km. lerde hepimizin memnuniyeti bu şekilde devam eder...

  4. #564
    GreatWhiteShark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2005
    Şehir
    Besiktas
    Motosikleti
    DADYW Regal_Raptor DD250E-9

    cuk_o dostum geçmiş olsun.

    Arkadaşlar selamlar...

    Uzun bir zamandır zamansızlıktan buralara giripte olan bitenden haberim olamadı maalesef...
    cuk_o arkadaşımızın bile başına gelenleri SHEMOTO sayesinde öğrenmiş bulundum...
    Dostum büyük geçmiş olsun yaaa... Ucuz atlaşmışsın... Daha tüm yazılanları yeni okuyabildim...
    Anlayamadığım transfer dişlisinin nasıl kırıldığı... Bu dişli kullanıcı hatası ile kırılamayacak malzemeden yapılır... Sanırım debriyaj tam ayıramadığı için vites değişim esnasında olay olmuş... Ama yine de kırılmaması gerekirdi... Bu dişlinin garantiden değiştirilmesine sevindim ve olması gereken de buydu zaten ama 70 YTL. yi neden ödediğini anlayamadım doğrusu... Bu aralar AYKON'a da pek yolum düşmediği için biraz bu konuya FRANSIZ kaldım doğrusu...

    Ben birgün bu makinanın ne kadar sağlam yada ne kadar sağlam olmadığını denemek istedim... İşe giderken 4. viteste 120 km.yi geçtim... Gaz kolu sonuna kadar dayanmıştı... Devir neredeyse motorun limitlerindeydi diyebilirim... Hiç gaz kolunu bırakmadan yani gaz sonuna kadar açılmış halde yol alırken debriyajı sıkarak vitesi 5'e aldım ve debriyajı bıraktım... Bu arada devir kısa bir süre için daha da arttı ve debriyajı bırakmamla birlikte normale döndü... Bunu o 5-10 dakika içerisinde defalarca tekrarladım... Motora hor davrandım doğrusu... Bunu sizler yapmayın tabii... Ben sadece deneme olsun diye ve motordan gelen sesleri analiz etmek için böyle davrandım... Şu anda bu motora oldukça güveniyorum... Kim ne derse desin bu paraya alınacak en iyi motor olduğunu hala savunuyorum... Soğuk havalarda 3 hafta kadar zamanda hiç çalıştırmazsanız aküsünün bitmesi dışında hiçbir problemim olmadı doğrusu... Bu da motorun değil akülerin genel sorunu maalesef...

    Benim motor ile hiçbir sorunum olmadığı için AYKON ile de hiçbir problemim yaşamadım bugüne kadar... Ama cuk_o arkadaşımıza verilen cevaplara da gülmedim değil doğrusu... Özellikle de soğuk ve karlı havalarda kullanma ile olan cevaplara...
    En kısa zaman da cuk_o arkadaşımızın da sorununa çare bulunacağına inanıyorum...

    Bu arada REGAL RAPTOR' un ne kadar çekemeyeni varmış yahu...
    cuk_o arkadaşımızın başına gelenlerden sonra millet bu motor hakkında vermiş veriştirmiş...

    mes dostum sana imrenmemek te elde değil yaw... Biz buralarda karla mücadele edelim... Sen de Türkiye'nin Miami' sinde motorunla gez... Fotolar harika çıkmış... Arkasına denizi de eklemişsin tam olmuş...

    Rüzgarınız bol olsun dostlar...
    Regal Raptor
    DADYW
    DD250E-9
    34 SIU 67

  5. #565
    Topuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    Trabzon
    arkadaşlar, bir soruya cevap alamadık.. tekrar sormak istiyorum:

    bir ara akü muhabbeti vardı. arabalardan kablo ile akünün marş basmadığı durumda çalıştırabilmek için kablo yapılmalı diye öneriler vardı. boşalan aküyü oto elektrikçiye götürdüğümüzde şarj edip bize geri veriyor. acaba evlerde bulunan 220 volt elektrik ile, telefonları şarj ettiğimiz gibi bir aparat ile boşalan aküleri şarj etme imkanımız olmaz mı? böyle bir aparat nasıl yapılabilir? var mıdır? pahalı mıdır? elektirik akımının türü önemli midir.. yani AC .. DC türünden.. o zaman bunları çeviren aparatlar var mıdır?

    bu konuda bir soru da; acaba bildik motor markalarının da (honda, yamaha, kawasaki, bmw vb) böyle akü sorunu var mıdır? yoksa onlar bu sorunu nasıl çözmüşlerdir?

    bir diğer önemli soru da; cuk_o 'ya yetkilinin (dadyw nikli) verdiği 6 nolu cevap olan:

    "6-arkadaş yağmurlu ve karlı havalar da motoru bakımsız ve düzensiz kullandığı için debriyaj teli paslanıp takılı kalması nedeniyle debriyaj balatasını yakmıştır.bu nedenle debriyaj kaçırmaktadır."

    ile ilgili. bu soruyu bazı arkadaşlar da sordu ama.. buna da hala bir cevap gelmedi. gene soralım.. debriyaj teli açıkta mı ki paslanıyor? bildiğim kadarı ile bu teller kolay kolay paslanmayan çelikten yapılıyor. peki nasıl oldu da paslanıyor? gerçekten bir-iki böyle yağmurlu yada karlı havada sürüş sonrasında bu tel yada motorda başka bir yer paslanabiliyor mu? yağmurlu havada sürüş yapan bir çok arkadaş oldu. onlar bu konuda nasıl tedbir aldılar? yada onlar böyle bir sorunu biliyorlar mı idi? onların debriyaj teli paslanmadı mı?

  6. #566
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    topuz ben yazdım. Cevap da verdim. Neresi anlaşılmadı?

    Adana'da bir abimizde de var. Onda da debriyaj sorunu varmış. Ayırmıyormuş, takılıyıormuş, birden bırakıyormu vb. gibi sorunlarınını olduğunu söyledi. Honda servisinde sorunu çözdüklerini ama çözene kadar çok sıkıntı çektiğini söyledi. Sorun baskı balata kısmındaki bir düzenekten kaynaklanıyormuş. Fazla mekanik bilgisi olmadığı için anlatamadı. İyice öğrenip anlatırım size tabia bimizi ne zaman görecez oda meçhul.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  7. #567
    delitay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2006
    Şehir
    ANKARA YENİMAHALLE
    Motosikleti
    artık yok.....
    arkadaşlar akü olayı hakkında bildiklerimi paylaşmak istedim.

    akü deşarj olduğunda elektrik akımı ile iki veya üç kez şarj edilebilir yalnız eğer sürekli bitme olayı tekrar ederse akım kurtarmayabilir. akünü içinde bulunan sıvı saf su ve akü asidi diye tabir edilen bi karışımdır. ve her bitme sırasında asit seviyesi düşer. akü şarjını oto elektrikçiler yaparken asit bomesini ölçer ve gerekiyorsa asit ve saf su ilavesi yaparak şarj eder. bu sebeple sadeve elektrik akımı ile akü şarjı olmaz.

  8. #568
    mb2908 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2006
    Şehir
    istanbul
    arkadaşlar merak ettiğim bir konu var kalkıştan itibaren R&R 100 km. kaç saniyede çıkıyor deniyen var mı?
    cvp alamadık sorular kaynamasın arada alooooo

  9. #569

    Üyelik
    30 Ekim 2005
    Motosikleti
    regal raptor 250
    Herkese selamlar
    Regalini yeni almış arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun kazasız, belasız günler dilerim. ben kilometre yarışı konusunda iddialıyım ipi göğüsleyemesekte yakın olduğumu sanıyorum. 3950 kilometre civarı oldu herhafta dayanamayıp garajdan çıkarıyorum regalimi pazar günü yine köprüyü geçtim etrafta kar olmasına rahmen.
    Bende şu ana kadar fazla problem yaşamadım. 2 hafta önce motorumu yıkadıktan sonra yaklaşık 8 kilometre uzaklığa gittim trafikte seyrederken 2.viteste motor teklemeye başladı vites boştakyen gaz vermeyince stop etti korktum hayırdır inşallah falan dedim bu kadar yol geldim bişey olmadı durduk yerde nerden çıktı bu sorun derken bi 5 dak bekledim
    hava yağmurlu bu arada ali ustayı aradım problemi söyledim motoru yıkadınmı dedi evet dedim, yanlış hatırlamıyorsam ateşleme kablolarına su gitmiştir şeklinde bişeyler dedi çalışmazsa gelip bakim dedi ok dedim, sonraki denememde çalıştı problemsiz yoluma devam ettim (siz motorunuzu yıkarken dikkat edin)
    bu arada c serisinin e serisinden daha güçlü olduğu yazıyor halbuki http://www.yellowrockmotorcycle.com sayfasında hem C hemde E serisi için 15.69 hp yazıyor ve C serisi için max azemi hız 105 E serisi için azemi hız 110 yazıyo ne iştir anlamadım
    herneyse sonuçta regalimiz varya onada şükür havalar ısınsada hafta sonu turlara başlasak yavvv. ne bu böyle köprüyü geç eve gel kesmiyo abi valla.
    herkese mutlu günler.

  10. #570
    catdog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Regal Raptor DADYW DD250E-9
    Alıntı mb2908 adlı üyeden alıntı
    arkadaşlar merak ettiğim bir konu var kalkıştan itibaren R&R 100 km. kaç saniyede çıkıyor deniyen var mı?
    cvp alamadık sorular kaynamasın arada alooooo
    Bilmem, benimkini alalı 3 gün oldu ama hala çıkamadı

  11. #571
    Topuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    Trabzon
    makine; "..ben yazdım. Cevap da verdim. Neresi anlaşılmadı?" diye belirtmişsiniz. topikte epey bir geriye gittim. özel mesajlarıma da baktım. forumun tümünde size ait mesajları da tarattım. şimdiye kadar 422 mesajınızın 5 tanesi dadyw topiği içinde ve bahsettiğiniz yazıyı bu topik içinde bulamadım. ayrıca neye cevap verdiğinizi de anlamadım. akü ile ilgili sorulara mı.. yoksa debriyaj telinin nasıl paslandığı sorusuna mı? bahsettiğiniz gibi bir cevap var ise, belki bu topikte yazmamıssınızdır.. neyse, ama yine de bu topik için tekrar yazarsanız memnun oluruz.

    delitay; evlerdeki elektrik akımı ile akü şarjı edip edemeyeceğimizi sormuştum. olmaz diyorsun. (sick_boy, araştırarak böyle bir aparatı bulabileceğimizi belirtiyor.) bana göre, oto elektrikçide şarj olan akü, elektrik verilerek şarj edildiğine göre.. evde de uygun bir aparat ile şarj edilebilir. bahsettiğiniz kontrolleri ve asit yada saf su ekleme olayını bir kaç kere yaparak öğrenebiliriz gibime geliyor. zannedersem aküler öyle sık sık sıvı kaybına da uğramıyorlar. ama sık sık boşalma problemi olabilir, dolayısı ile kendimiz şarj edemez miyiz diye bilgi sahibi olanlara danışıyoruz.

    başka bilgisi olan arkadaşlar var ise lütfen onlar da yazsınlar.

  12. #572
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    Merhaba

    Aşağıdaki şekilde yazmıştım. Debriyaj teli ile ilgili.

    Bir defa paslanan debriyaj teli ve kopma yaşanması tamamen servis suçudur. Sebebini söyleyeyim. Bir defa tel takılırken çok ince gres yağı ile (genellikle sprey şeklinde olan) yağlanır. (Not: Yağ ince olduğu için toz toplasa bile tel sıkışması yapmaz çünkü az bir tortulu tabaka oluşturur.) Yağlanan tel tel kablosuna düzgünce takılır, debriyaj ayarı çekilir ve kullanılır. Her bakımda da tel bağlantı noktası kontrol edilir, telde kopmuş kılcal tel varmı diye bakılır ayrıca ince yağ ilede üstten tekrar bir yağlanır. Olayın karla, yağmurla, çamurla alakası yok. Tamamen servis hatası.
    Görüşmek üzere.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  13. #573
    mes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2006
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Sadece Mondial HYENA 100 herşeye yeter




    Raptor'umu bu sekilde aldım

  14. #574
    demonicdreams - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DADYW
    bugun aykon'dan tuncay aradı. aynen şunları dedi:
    "nihat ruhsatın hazır, plakan 34 TJ 7653"
    bitmedi mesaim bi türlü. saat bi türlü 7 olmadı... diye düşünrken buldum 7'yi. koşa koşa gittim mecidiyeköye. tuncay (abi)yle motor hakkında son bi söyleşi yaptık, sonra beraber benzin almaya gittik. ve artık motorum tamamen bana aitti. ilk kez kırmızı ışığa bile severek baktığımı hissettim. artık bir motor sahibi olmak bi yana, artık Raptor sahibiydim. sanki mecidiyeköyden kağıthaneye bütün yollar benim için var gibiydi. şimdi gecenin yarımında sabahı düşlemeye başladım. kış, soğuk, yağmur umrumda değil. ben raptorumun üstünde olucam.

    allah hepimizi her türlü kazadan korusun.

    (ilk buluşmayı iple çekiyorum)

  15. #575
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    "Topuz" arkadaşım;
    220v AC akımı,12v DC'ye çevirebilecek "transformatör" yapılabilir,Buda,transformatör içerisindeki primer ve sekonder denen bobinlerin sarım sayılarıyla ilgili bir formül sayesinde çözülebilir.Bence mutlaka piyasada olan bişeydir.Ama bulunamazsa becerikli bi elektrikçi ustası gayet rahat halledecektir.

  16. #576
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    Darkdiamond ve Topuz piyasada zaten akü şarj cihazları var. Kendiniz yapmakla uğraşmayın marka bir cihaz alın ömür boyu kullanın.

    Görüşmek üzere.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  17. #577
    GreatWhiteShark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2005
    Şehir
    Besiktas
    Motosikleti
    DADYW Regal_Raptor DD250E-9

    Hayırlı olsun

    demonicdreams dostum en sonunda motoru aldın bakıyorum...

    Ehliyet sınav günü birkaç dakikalığına artçım olan sen miydin yoksa karıştırıyor muyum?

    O kadar çok dost edindik ki bu siteden çoğu kimsenin adını bilmiyorum, nicklerle hatırlıyorum...
    Nickler de Ahmet Mehmet gibi değil ki akılda tutasın...
    demonicdreams gibi.... GreatWhiteShark gibi garip garip kelimeler olunca nickler de karışmaya başladı bööölece...

    Bu arada şarj konusu ile ilgili bir foto gönderiyorum... Bu cihaz bende önceden vardı... BOSCH Alman malı bir adaptör... 220 V. girişi var... 6 V./3A. veya 12V./3A. çıkışı var... Tık sesi gelmeyen motorun aküsünü çalışır vaziyete 1-2 saat kadar bir zamanda getiriyor... Tamamen dolması için 6 saat sarjda kalması gerekiyor... Bizim aküler kuru tip olduğu için nekadar saf su koyacağım, ne kadarını asit koymam lazım, havuzun suyunu dolduran musluğun debisi 2500 litre/ saat ise havuzun tahliye vanası saatte 150 litre kaçırırsa ve bu arada havuz suyunun buharlaşmasını da dikkate alırsak bize ay sonu ne kadar su faturası gelir gibi abuk sabuk sorulara cevap aramaya da gerek yok derim...
    İşte adaptörün fotosu...



    Rüzgarınız bol olsun...
    Regal Raptor
    DADYW
    DD250E-9
    34 SIU 67

  18. #578
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    demonıc motorun hayırlı olsun .çok duygusal yazmışsın.
    bu arada toplu alımdan bir kişi daha kaybettik ,kalan sağlar bizimdir
    bu akü şarz cihazından bi tane edinmek gerekir.
    güzel bakan , güzel görür.

  19. #579
    mes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2006
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Sadece Mondial HYENA 100 herşeye yeter
    montajını büyük keyif ve sabırla kendim yaptın..2-3 saatimi aldı....Sevgili watercolours kardeşim haklısın resimleri tek mesajda toplasam iyi olur ancak beceremedim.Böyle alışmışım gidiyor )) kusura bakma....RR'una yeni kavusan arkadaslarıma da hayırlı uğurlu olsun diyorum....Yasasın RR'lar,yasasın RR'cular

  20. #580
    Topuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    Trabzon
    makine'nin verdiği cevap ile de, debriyaj teli meselesi halloldu galiba.

    akü şarjı için verilen cevaplar tatmin edici olmuştur. tüm cevaplayanlara teşekkür ediyorum.

    GSW'nin hatırlattığı kuru akü konusu iyi oldu. ben bundan tam emin değildim. o yüzden bu manada yazmaktan çekindim. ancak, bir zamanlar kaldera (gerçi epeydir foruma da yazmıyor) akü ve bakımı ile ilgili bir alıntı yazmıştı. orda hep sıvılı akülerden bahsediliyordu. diğer cevaplayıcılar da, sıvılı akülerden bahsetmişlerdi.

    sonuç şu oldu ki: regal aküleri kuru tip akülerdir ve uygun bir aparat ile evde şarj edilebilirler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler