DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Topuz adlı üyeden alıntı
catdog; C serisini beğendiğinizi yazıyorsunuz.. peki neden E serisini alacaksınız. bunu açıklamadınız. aradaki fiyat farkından mı acaba
Bir yanlış anlaşılma olmasın. Ben E serisinin yanında C serisini de beğendiğimi söyledim. Ama bende 500 ytl daha fazla verecek kadar ağır basmadığı için E serisini alacağım Bu arada Aykon'da C serisinin fiyatı 4290 ytl.
-
cuk_o adlı üyeden alıntı
Motoru aldığım ilk gün eve gelene kadar hiç bir sorun yoktu yanlızca 4. 5. viteslerde gazı sonuna kadar açınca debriyaj kaçırıyodu eve geldim park ettim kilitledim sabah işe gidicem marşa basıyorum çıt diye bir ses motorda hareket yok (akü boş) sonra servisi aradım bana aküsü şarj edilmemişti ilk şarjı yapmayınca motor şarj edemiyo gibisinden birşey söylediler. servise bıraktım motoru ertesi gün akşam aldım aküyü şarj ettiler ve debriyajın ayarlandığını söylediler eve geldim ama debriyaj hala kaçırıyordu. sabah marşa bastım tekrar aynı olay çıt sesi ve hareketsiz bir motor sonra servisi tekrar aradım getir bakalım dediler götürdüm bıraktım ertesi akşam aldım şarj dinamosu değiştirilmiş ve akü sorunu çözüldü debriyajda herhangi gelişme yok.
Bir iki hafta sonra rodaj bittikten ve 1000km bakımı yapıldıktan sonra arkadaşımla selimpaşaya gidiyorduk küçükçekmece yakınlarında benzin almak için istasyona girdim çıkarken vitesi 1'aldım benzinlikten çıktım 2. vites yok hatta boşa bile geçmiyor haydaaa...neyse geriye eve döndüm mecburen servise gittim sen ne yaptın motora falan filan nasıl oldu servisteki ustadan bir de fırça yedik şanzumanda trasfer dişlisimi ne kırılmış bana nasıl kırdın diyo adam, söktüm şanzumanı çekiçle kırdım allah allah neyse sözde garantiden değiştirildi parça ama 70 milyon ödedim nasıl garantiyse anlamış değilim hala
Üzerinden 1 hafta geçti tekrar aynı sorun 1. vites 2 yok 3.haftada 3.arıza neyse tekrar yaptılar debriyajın değiştirildiğini söylediler ama debriyaj hala kaçırıyor sonra bi 70 ytl daha nasıl oluyo anlamış değilim
Neyse iki üç hafta normal (debriyaj hariç) kullandım bu sefer egzos susturucunun kaynak yerinden çatladı onuda ben yapmışım, birde sağ taraftaki fanın ayakları kırıldı onuda ben kırmışım servis öyle söylüyor 120 milyonda öyle verdim ve bu serviste bozulan parçalar sadece bir kez garantiden değiştiriliyormuş yani debriyaj balatası garantiden değiştirilmiş daha önce ikinci kez değiştirilmiyormuş aldığım günden beridir düzelmedi debriyaj servisteki usta bana fabrikaya soracağını ordan gelen cevaba göre debriyajı garantiden değiştirip değiştirmeyeceğini söyledi ayrıca bana sorulmadan motorun yağı değiştirilmiş ve o gün servisteki ustayla konuşmamızda motor yağını ben değiştirmiştim neden değiştirdin dedim, motor yağını sen mi değiştirdin falan sorular sordu ertesi gün beni aradı fabrikadan cevap gelmiş getir debriyaj balatasını değiştirelim dedi götürdüm bıraktım ve motorda başka bir sorun oluştu motorun yağ boşlatma tıpası diş kaçırmış ve bunu ben motor yağını değiştirirken yapmışım peki ozaman bana sormadan yağ değiştirirken neden dişler sağlamdıda debriyaj balatasını değiştirirken diş atladı bunu hala anlamış değilim meğersem ben yağ değiştirirken diş atlatmışım ama öncekinde belli olmamış ikinci kez yağ boşaltırken çıkıyor hayret ya insanları bu kadar apt.lmı sanıyorlar acaba
Ve sonra bu tıpa 130km/sa. hızla giderken halıcıoğlu köprüsünde yerinden çıkıyo ve motor yağı yola dökülmeye başlıyor motorun arka tekeride yağın üzerinden geçiyor motorun arkasını 130km hızla giderken sağ tarafımda gördüm boyum uzun olmasa belki toparlayamazdım ayaklarımı yere koydum motoru olabildiğince dik tutmaya çalıştım ve ön freni kullanarak yavaşlattım çektim
sağa durdum motordan yağın boşalmasını izledim sinirlerim bozuldu.bunlar en basit olanları ben o köprüde yere düşebilirdim arkamdan gelen kamyonet üzerimden geçebilirdi hayatımı kaybedebilirdim ve bunların sebebi servisteki ustaya yağı ben değiştirdim dememdi....
ayrıca motoru alalı 3 ay oldu 24 ocak 2006 da motor 2 ay ben kullandıysam 1 ay serviste kaldı
evet bu durumda ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ama beni motorumdan soğutmayı başardılar...
kimmi bunlar
motorum: DD 250-9E
servis : AYKON elektronik motorluaraçlar san. ve tic. ltd. şti.
usta : ??????
Arkadaşlar bugune kadar motorlarımızda buyuk bir sorun yaşamadık. Shemotonun bahsettiği yazıyı ekledim.
Bu forum sorunlarımızı paylaşmak ,çözüm bulmak ve tanışmak için oldukça iyi bir yer.
Bende bu motorun sahibiyim gerek servisden gerkse Aykonda hiçbir sorun yaşamadım. (Şu ana kadar Aykondan Murat ,Tuncay, Ali den memnunum)
Ancak benim memnuniyetim yeterli değil. Bu konu iyice araştırılmalı ve çözülmeli Zira bu arkadaşımız belki burdaki yorumlardan etkilendi ve bumotoru seçti Bugun birimizin başına gelen alah korusun yarın hepimizin başına gelebilir. Bu yüzden toplu alım yapacak arkadaşlara ve yeni alacak arkadaşlara bu sorun hem ferdi hemde sorunun nedenleri açıkca anlasılana kadar durun bekleyin derim. (Hatta sıkıştırın firmayı)
Ben motorumun sağlamlığından ve sorunsuzlugundan + ileride olusacak bir sorununda Aykon tarafından mutlak çözüleceğinden eminim) Ve bu arkadaşımızın başına gelen olayın sadece o motorda bir kusur olduğuna inanıyorum. Ve Aykondakilerin de arkadaşımızın mağduriyetini en kısa zamanda halledeceklerini tahmin ediyorum.
İyi dileklerimle....
Tuncay, murat arada sırada buryı okuyorsunuz.
Ayrıca Sarıkayalardan Hasan Bey, lütfen sizlerden bir açıklama bekliyoruz.
-
Sorun genel mi yoksa münferit mi?
Batista123,
haklısın arkadaşım,
zaten konunun motorla ilgili kendi topiğinde tartışılması ve açıklığa kavuşması için link verdim... ve orada da belirttiğim gibi
Arkadaş Sarıkayalara mail atmış konuyla ilgili..Ona direk cevap verilmemiş ama Aykona cevap gelmiş. Sonra sorun çözülmüş .Ve Aykonun cevap geldikten sonraki sözleri de ilginç
"Bildirmene gerek yoktu kendi aramızda hallederdik... bizim aramızdaki dialog önemli şeklinde" söylenenleri kastediyorum...bu sorunların hangisinin servis hatası, hangisinin firma imalat hatası olduğunun netleşmesi lazım bence...her markanın her ürünün defolu çıkma olasılığı vardır...Önemli olan bunun genel bir arıza veya hastalık olup olmadığının araştırılması...ve eğer mal ayıplı ise...arkadaşımıza kanunen hakettiği seçenekler sunulmalıdır...
mağduriyeti giderilmelidir..
Toplu alım tarihi en muhtemel şekliyle fuar zamanı....bu zamana kadar konunun açıklığa kavuşması için herkesin desteğini bekliyorum.
Ayrıca tüketici olarak haklarımızla ilgili daha detaylı bilgilere buradan ulaşılabilir
http://www.ttkd.org.tr/
sevgiler
Paylaşımlarımız ve yolumuz hep açık olsun!
-
öncelikle iyi akşamlar dadyw kullanıcıları ben AYKON MOTOR dan murat tunay abi bilgi verdigin için teşekür ederim.cuk_o isimli arkadaş olayları anlatırken hep kendi tarafından anlatmıştır.
1-arkadaş motoro aldıgı günden bu güne kadar gerekli ilgi ve teknik sağlanmış
2-motor sola yatırım vites ayakalrını kırdıktan sonra motor da sorunlar başlamıştır.ve kullanıcı hatası olan her şey ücrete tabi dir.
3-motor üzerinde oynamalar yapmıştır.bu da garantiye girmemektedir
4-ayrıca arkadaş yetkisiz servise bakım yaptırmış ve yağ tapasını yuvaya tam takılmamışdı.
5-servise gelen tüm motorlara genel bakım yapıllır.
6-arkadaş yağmurlu ve karlı havalar da motoru bakımsız ve düzensiz kullandığı için debriyaj teli paslanıp takılı kalması nedeniyle debriyaj balatasını yakmıştır.bu nedenle debriyaj kaçırmaktadır.
-
arkadaşlar sizden ricam net ten mali ve teknik sorularınıza cevap veremiyorum.
lütfen netten soru yöneltmeyin.bugün form ma girmem tamamen cevap hakkı doğduğundan dolayıdır.lütfen soru yöneltmeyin iyi akşamalar.
AYKON MOTOR
M.KÖY-İST
0212 347 35 35
-
Süper Moderatör (BBRR)
yukarıda batista123 arkadaşımızın alıntı yaptığı ve cuk_o arkadaşımızın başına gelen olaylar çok düşündürücü firmanın bu konuda ki ölü uykusu dahada düşündürücü.... Bu sayfalardan fikirlerimizi paylaşalım yarın bu ve benzeri şeyler sizlerin başınada gelebilir burda bizlerin fikirlerini ciddiye alıp bizleri dinleyen bir firma varmıdır.... türkiye genelinde bir motor hakkında bu kadar fikir alınabilecek hatta motor hakkında bilgi isteyenlere referans olarak gösterilecek bir başlık acaba motoru satan firmanın ne kadar dikkatini çekmiştir toplu raptor almayı düşünen arkadaşlar bence firma bu olaya nasıl yaklaşacak bi bakın kararınızı vermeden önce çok dikkatli bi seçim yapın ....
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Dikkat ediniz! virajlı yol...!!!
Paylaşımlarımız ve yolumuz hep açık olsun!
-
dadyw adlı üyeden alıntı
öncelikle iyi akşamlar dadyw kullanıcıları ben AYKON MOTOR dan murat tunay abi bilgi verdigin için teşekür ederim.cuk_o isimli arkadaş olayları anlatırken hep kendi tarafından anlatmıştır.
1-arkadaş motoro aldıgı günden bu güne kadar gerekli ilgi ve teknik sağlanmış
2-motor sola yatırım vites ayakalrını kırdıktan sonra motor da sorunlar başlamıştır.ve kullanıcı hatası olan her şey ücrete tabi dir.
3-motor üzerinde oynamalar yapmıştır.bu da garantiye girmemektedir
4-ayrıca arkadaş yetkisiz servise bakım yaptırmış ve yağ tapasını yuvaya tam takılmamışdı.
5-servise gelen tüm motorlara genel bakım yapıllır.
6-arkadaş yağmurlu ve karlı havalar da motoru bakımsız ve düzensiz kullandığı için debriyaj teli paslanıp takılı kalması nedeniyle debriyaj balatasını yakmıştır.bu nedenle debriyaj kaçırmaktadır.
sevgili murat bey ilginize teşekkür ederim
1- Gerekli ilgi ile bir sorun yaşadığımı zaten söylemedim
2- motoru sola yatırdıktan sonra değil öncesinde 1. viteste kalmıştı ikinci kez o arızayı tekrar ettiğinde değiştirildi sol pag ayrıca pag ile ilgili olarakta kırılan yerin vitesle yakından bir bağlantısı olmadığını sadece ayağınızın üzerinde durduğu metal parça kaynak yerinden kopmuştur
3-motor üzerinde yapılan oynamalar değil oynamadır sadece sis lambası taktım
4-yetkisiz servise değil kendim motor yağını değiştirdim ve bunun üzerine ikikez tarafınızdan yağı değiştirildi ilk değiştirildiğinde farkedilmeyecek bir sorun değildir diş atlaması mağdemki diş kaçırma olayını ben yaptım ilk sefer yağ değişiminde neden bilgilendirilmedim bunda bir kasıtmı vardı, ikinci kez değiştirildiğinde farkedildi çünkü motor yağını neden değiştirdinizki ben değiştirmiştim daha önce dememdi şimdi size iki şık kalıyor ya bana bir kastınız var söylemiyorsunuz sorunu yada yağ tıpası tarafınızdan bilinçli olarak yanlış takıldı
5-servise gelen motorun far ampulu değişeceksede sormadan motor yağınıda değiştiriyormusunuz ben oraya genel bakım için değil egzos ve fanı için bırakmıştım
6-evet motoru teslim aldığım gün kar yağıyordu(24 ekim 2005)eve gelene kadar da paslandı debriyaj teli hak veriyorum bu konuda size bir gecede debriyaj teli paslanabiliyorsa bir kaç hafta kullandığımda bu arızaların çıkması çok doğalmış
açıklamalarınız için teşekkür ederim beni yeterince aydınlattınız umarım cevabımla bende sizleri aydınlatmışımdır....
saygılar.....
etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........
-
dadyw verdiğiniz cevaplar bana saçma geldi ben bu formu ilk açıldıgından beri takip ediyom vede regal ilk çıktıgı günden beri hayalimde olan bi motor,şimdiye kadar bu sitede alan arkadaşlardan şikayet gelmemişti(eksoz,bujiler vs.bunlar var tabiki) ama şükrü arkadaşımın başına gelenler hiçde yabana atılır sorunlar değil direk cana kasted ediliyo ,sizden daha mantıklı cevaplar beklerdik
2-motor sola yatırım vites ayakalrını kırdıktan sonra motor da sorunlar başlamıştır.ve kullanıcı hatası olan her şey ücrete tabi dir
arkadş heralde motoru yatırdıkdan sonra epeybi güreştiki onla ,motorun ne kadar çalışır aksamı varsa pelt etmiş hadi bunuda geçtik
3-motor üzerinde oynamalar yapmıştır.bu da garantiye girmemektedir
bi sis lambası takıldı die garantiden çıkarısunuz ya koca motoru helal valla
6-arkadaş yağmurlu ve karlı havalar da motoru bakımsız ve düzensiz kullandığı için debriyaj teli paslanıp takılı kalması nedeniyle debriyaj balatasını yakmıştır.bu nedenle debriyaj kaçırmaktadır
ayıptır sorması bu motoru sadece kuru havalarda kullanalım die mi yapmışlar,ki kuru havada bile 2 gün binme motora çalıştırana kadar epeybi emek harcıyolar arkadaşlar,
size ufak bi tavsiyem bu konulardan feyz alın motorun eksi yanlarını geliştirin,2 yıl garanti veripde her şeyi kullanıcı hatası die sallamakla motor satılmıyo,zira bu forum her okundugunda firmanız eksi görüş kazanır
biraz sert çıkmış olabilirim kusura bakmasın kimse bence sert de degil yani,ki burda can söz konusu ,
şükrü geçmiş olsun arkadaşım
herşey sende biter, yeterki sen karar ver
-
ooooh....oooooh canıma deysin!!!
choppersile adlı üyeden alıntı
Regalciler,
Öve öve bitiremediğiniz motorunuzda km ler arttıkça ve problemler çıktıkça maske düşüyor.Servis ve yedek parça konuları en önemli hususlar.Allah yardımcınız olsun.
Sevgili choppersile arkadaşım,
Yorumunuzun gerekçesini anlayamadım... Regalciler ve geriye kalan diğer çinli motorları kullanan arkadaşlar arasında bi şavaş, bi kıskançlık mı var da...böle çocukca "oohhhh....oohhh..canıma deysin" der gibi yorum yapmışsınız...
"Allah yardımcınız olsun" temmeniniz için teşekkür ederiz ...ama görüyorsunuz regal kullanan, kullanmayan bi dolu arkadaş olarak biz birbirimize yardımcı oluyoruz.....siz de yadımcı olsanız...daha iyi olurmuş..."nasıl olacakmışım?" diye sorarsanız ....şu şekilde arkadaşım..... öncelikle bahsi geçen sorunu ve özellikle sorunun yaşandığı km leri dikkatlice okuyup anladıktan sonra fikrinizi belirtmekle olabilirdi...Yanlış anlamışsınız...
Mağdur olan arkadaşımız km ler arttıkça değil.... daha aldığının 2.günü sorunlar yaşamaya başlamış....ve farkındaysanız arkadaşımıza sorununu paylaşması için bizler ısrar etmiş durumdayız...konunun servis hatası mı, üretim hatası mı , kullanıcı hatası mı netleşmesini istediğimiz ve arkadaşımızın mağduriyetinin giderilmesini talep ettiğimiz için destek veriyoruz....
Ve inşallah sizin de başınıza gelmesin böyle talihsiz bir şey...ama merak etmeyin biz, ihtiyacınız olduğunda size de yardımcı oluruz...
sevgiler
Paylaşımlarımız ve yolumuz hep açık olsun!
-
Yeni raptor alacak arkadaşlar açısından yeni bir sayfa açıp sırf resimle donatalım.Bence üretimde bazen hatalar olabiliyor.Firma 4 tane ayrı sorun yaparsa motoru değiştirmek zorunda imiş.Saygılarımla
-
choppersile adlı üyeden alıntı
Regalciler,
Öve öve bitiremediğiniz motorunuzda km ler arttıkça ve problemler çıktıkça maske düşüyor.Servis ve yedek parça konuları en önemli hususlar.Allah yardımcınız olsun.
Sevgili arkadaşım ben hala motorumu , Aykondaki ilgiyi servisteki (bakım harici hiç işim düşmedi)öve öve bitiremiyorum.
yaklaşımını malesef hiç beğenmedim. Sana sadece sunu soracağım hepimizin gözü olan keşke butçem yetsede onu alsaydım dedığımiz büyük Japon markalrında bu ve buna benzer sorunlar yaşanmıyor mu sanıyorsunuz.
Fazlasıyla yasanıyor geçen sene aprilla marka bir motor kırılmıstıda ne ugraşmışlardı. bu ornekler çoğaltılabilir.
Servis lerde yaşanan sorunlar ise anlat anlata buradaki forumlar taşmış durumda .
Buradan
Aykon'a ve Murat'a teşekkür ediyorum yazdığımızın arkasından en azından açıklama yollamışlar yeterli veya değil ama konu ile ilgilendiklerini belirtmişler.
Acıkcası biz burada reklam yapmıyoruz ve bu yuzden ben bu motorun alımı satımını yapanların cok gerekmedikce buraya yazmalarını sevmiyorum(şahsen)
Açıklama beni tatmin etmiştir. (6. madde yi anlamamama rağmen ben bu karlı havaya kadar hep motorumu sürdüm ( yagmur çamur) öyle bir sorun olmadı???
Bu yazıyı yazdıktan sonra telefonla Aykondan murat lada görüştüm biraz detaylı anlattı, ancak olayı ıkı taraflı dinleyince bazı şeyler yerine oturuyor. Özellikle şunu belirtiyorlar. Motor ve motor sahibine hertürlü yardımı ve ilgiyi göstermeye çalışmışlar halada çalışıyorlar mış. (Doğrudur) . Kendilerinin anlattığı, motordaki sorun kullanımdan kaynaklı olduğudur (bu konuda yorum yapamam) ama yinede müşteriyi memnun etmeye çalıştıklarını ve bu konu uzerine Sarıkayalar ile hala görüşmelerinin sürdüğünü belirttiler.
-
sevgili shemoto tam bir raptorcuya yakısan güzellikte ve kibarlıkla cevap verdin sagol varol...Anlasılmayan bir kıskanclık olustu nedendir bilemiyorum ben de boyle bir durumla baska bir sitede karsılastım ben sadece sevincimi paylasmak istemistim o sitedeki motorcu arkadaslarımı da kendi kafamdakiler gibi sanıp yaklasmıstım kesinlikle ve asla art niyetim yoktu fakat beni üzdüler artık o siteyi kullanmıyorum...ve sunu gururla soyluyorum iyi ki REGAL RAPTOR almısım sorunsuz yıllarca kullanacagıma inanıyorum ve gercekten cok kaliteli bir motor kimbilir kıskanclıgın nedeni belki de milyarlarca liraya alınan motorlarla aynı kalitede olması...Raptor'u seven sevmeyen kıskanan kıskanmayan tüm motorcu arkadaslara sevgilerimi sunuyorum
-
seni mi kıracagım degerli dostum...sıkı dur raptorlar geliyor....
-
-
-
nasıl kesti mi?..)) yenilerini cekince onlarıda gecerim sen merak etme dostum.yakında senin Raptorunun resimlerini de görürüz insallah.
-
mes teşekkürler resimler için yine çok güzel resimler olmuş.
ya arkadaşlar merak ettiğim bir konu var kalkıştan itibaren R&R 100 km. kaç saniyede çıkıyor deniyen var mı?
mes denedin mi? rodajın tamamlandıysa denersen ve parlaşırsan sevinirim. teşekürler şimdiden....
-
Tüm Regalcilere merhaba.
Çok fazla düşünmeden forumlardaki yorumlara ve arkadaşlarımın memnuniyetine bakarak ben de DD250E-9 aldım.
Şu an 280 km deyim. Bayramdan sonra 1 hafta tatile çıkamam nedeni ile motorumu kullanmadım. Arkadaşların şikayetçi olduğu çalışmama problemini yaşamadım benzin musluğu açık olmasına rağmen. Ben Fethiye 'de yaşıyorum. Hemen hemen her gün kullanıyorum, kullanmaya da çalışıyorum. Bardaktan boşanırcasına yağan yağmurda da kullanıyorum. Bu gün hava 13 derece idi ve ailece gezinti yaptık. Depoyu da fulledim. Ne kadar yakacağını sonra yazarım. Ben bu arada sol aynadan sıkıntı yaşadım. Gevşeme problemi vardı ve servisten garantiden değiştirecekleri söylendi. Pazartesiye gelecekmiş. İkinci sıkıntım motordan çıkan su hortumlarından su kaçırdı onu da kelepçeleri değiştirerek hallettik gibi. Şİmdilik ben ve arkadaşlarım memnunuz motordan.
Tüm arkadaşlara kazasız günler dilerim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler