Ya insanı niye imrendiriyorsunuz ki
Zaten hesaplar ters gitti simdi altımızda olacakken motor simdi buralardan izliyoruz
Ya insanı niye imrendiriyorsunuz ki
Zaten hesaplar ters gitti simdi altımızda olacakken motor simdi buralardan izliyoruz
hiç dert etme istiyorsan mutlaka olacaktır...ben de tam bir ay kıvrandım sonunda oldu.Sevgiler sunuyorum.Nacizane bi bilgi aktarayım bu resimdeki class serisi bi öncekine oranla biraz geliştirilmiş ve beygir gücü 19 a çıkartılmlş.
Sagolasın
Kacarı yok zaten olacak insallah da insan kendini olaya adapte etmisken son dakikada puruz cıkması ve bir sure daha hayallerini ertelemesi cok kotu ya,motor hakkında bilgim var uzun zamandır takip ediyorum yeni seri Aykon a geldiginde ilk gunu gidip bakmıstım ama 20 beygir oldugunu Murat Bey soylemisti,Bence yeni seri cok daha basarili
ben bu motoru minibusle 600 km yol katederek Denizlide Sarıkayalar'ın fabrika buyuklugundeki merkezinden aldım. Orada butun modellerini inceleme sansım oldu.İnanın ödediğiniz parabu motorun karsılığı degil...Piyasada dunya paraya satılan birçok motordan daha kaliteli ve gösterişli olduguna inanıyorum kullanırkende büyük keyif alıyorum.Allah isteyen herkese versin.Sevgiler sunuyorum
selam bu gun aykona ugramıstım Catdog lada orada tanıstık.
B serisini de gördüm acıkcası sıtedeki resimlerinden beğenmemiştim ama başta deponun üzerindeki gösterge çıkınrtı hosuma gitmemişti ama ustune oturunca hoşuma gitti. Yapılan değişiklikler ön catal yedi cm uzamış. Gösterge ve sinyal vites ısıklarıda depo uzerinde . T gidon hoş olmuş (Ben grısını gördüm) ve akuyu saklayan kapaklar gövde ile aynı renk. Ayrıca arka amortusorler de değişik bizimki gibi yaylar açıkta değil. Fan ikiden bire düşmüş radyatörün ebatı aynı sadece dik konmuş Ve en cok hosuma giden çantaları buyutmusler (E serisinde yağmurlukları bir çanta anca aldı yer yok ama zaten yazın deri takacagım).
Murat'ta cantaların fiyatını sordum yakında bildirir. Hazır gitmişken Ali Ustada motoru kontrol etti kaybolan veya çalınan sol elcık parçasını taktılar . Ayrıca bollasan zincirimi düzeltti.
Dönerken (eve) motorum daha bir kendine gelmiş gibi idi bu arada ilk defa 140 gördüm Tem de ve gayet de rahat cıktı bu hıza göstergeye bakınca sasırdım ve yavaşladım.
Bugun 2000 ı devirdim ve şimdiden yeni alan arkadaşlara Çok Çok iyi ve sorunsuz bir motor aldıklarını ve kesinlikle bu motordan beklediklerinden kat kat fazlasını alacaklarına inanıyorum zira ben bunu yaşadım.
Km de neyaktıgını soran arkadaşa sunu söyleyebilirim rodaj sırasında 120-130 sonrasında ise 90-110 Ykr yakıyorr Son zamanlarda Kış olduğundan kullandığımdan cok yattığından sağlıklı bir olcum yapamadım bugun depoyu fulledim bakalım ne kadar yakacak
arkadaşlar yapmayın böyle....
insanın içi gidiyor, biz motorsuz kaldık bunalımdayız. yenileri dizmişsiniz öyle kastimi yapıyorsunuz
şaka bir yana dostum motorun hayırlı uğurlu olsun. ALLAH kazadan beladan korusun. nazar değmesin, maşallah....
selam, bende raptorumu 40 gun once aldım ve cok sorun yasadım. burda herkesın bıldıgı gıbı bujılerı mutlaka degıstırmek gerekıyor. Ondan sonraılk calıstırdıgımda her taraf benzın kokuyor. Sımdıye kadar toplam uc defa calısmama sorunu oldu bayıı gelıp tamır ettı. Ilk basta benzınden dedı, sonra akuyu degıstırdıler, gecen gun gene bujıler kırlenmıs dedıler. Gezmesem bile hergun en az 10-15 dakıka calıstırıyorum ama arasıra yapıyor ıste. Bır defa daha yaparsa avukatım halledecek gerısını. AMa gene de calıstıgı zaman acayıp zevklı. egzosu mutlaka actırın, ıkı tane susturucu actırsanız yetıyor. cok oturaklı bır sesı var.
herkese ıyı eglenceler
ilgine teşekkürler BATİSTA123 .. 250 cc bir motorun 110 ykr yakması çok değilmi.benim arabada 120 ykr yakıyor (1700 opel kombo) yani bu motoru alırsam sadece zevk için almış olacağım.bana maddi hiçbir katkısı olmayacakmı
Belki senin motor çok yakıyor.diğer kullanıcılarında bu konuda cevap yazmasını rica ediyorum.böylelikle bu motorların ne yaktığıda üç aşağı beş yukarı netleşmiş olur. saygılar bizden
Ya beyler km de kaç lira yaktıgını acıkca su gunlerde fazla kullanmadığım (malum havalar) için pek verimli olcemiyeceğim zira park yerinde km saati ile çocuklar oynuyor ama baharda kesin soylerim Akdeniz tarafında foruma giren arkadaşlar vardı onlardan rica etsek de hesaplayıp buraya gönderseler iyi olur. Bu arada benim motor acıkca fazla yakmıyor bana göre bir depo ile 270 km cıvarı gidiyordum enson sonra yedek depoya gecıyor du ama son iki seferdir (rezerv de unutunca test edememiştim.
Selam arkadaşlar...
Yeni motorlarınız hayırlı olsun ve aramıza hoş geldiniz...
Biz de istanbul'da kar ile uğraşıyoruz bu aralar ve o yüzden motorlarımız parkta havaların düzelmesini bekliyorlar...
Yakıt konusuna gelince km.de 100.ooo TL. - 120.ooo TL. arası yakıyor...
Km.de 10 Ykrş.altında yakması için sadece şehirler arası kullanmanız gerekiyor...
Evet haklısınız... Tüm Raptorcular ve ben dahil kış uykusuna yattık...
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
Arkadaslar Crusier motor almak isteyenlere kesinlikle tavsiye ediyorum
MES
Sana inanaiyorum dostum benim fikirlerimi alt ust ettin yahu...
Cektigin resimler ve motorun o kadar guzel ki (allah nazardan,kazadan saklasin) benim fikir yine git gide degisiyor daha oncesinde motorsiklet markalari arasinda gidip geliyodum ama artik dogru yolun REGAL oldugunu anladim... Anladim anlamasina daaaaaa....
Simdi Class serisi mi? D serisi mi? Kafam Karisti...
Simdi Class serisi daha yuksek duruyor fakat daha dar bir yapisi var radyatorun ince ve uzun olmasindan dolayi... C serisi de daha genis fakat alcak bir yapiya sahip... Birde Class serisinde gidon olayi biraz beni tereddute dusurdu neden diyeceksiniz...
Biraz fazla duz olmamis mi arkadaslar?? Aynalar sanki boyle anten gibi cikiyo acaba o gidonu biraz yamultma imkanimiz varmi
Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...
CATDOG
Senin dedigini bende yaptim yeni Class Seriisini cok merak ediyordum o yuzden gittim AYKON'a ve MURAT arkadasimla yeni seriiyi enine boyuna iyice inceledik bayaa da muhabbet ettik...
Ben ona da soyledim gercekten cok guzel bi tarzi var fakat gidon biraz uzun ve kut olmus ( Bu benim sahsi dusuncem arkadaslar sakin yanlis anlamayin ) Ne bileyim belki D seriisi gibi biraz daha oval biraz daha estetik yapabilirlerdi...
Bu arada aklima bisey geldi ve hemen Murat'a sordum D seriisinin gidonu Class serisine takilabilirmi diye? Onunda aklinda varmis aslinda boyle bir fikir fakat su ana kadar daha hic kimse boyle bir dusunceyi gerceklestirememis acaba diyorum??
Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...
Degerli kardeşim sick_boy dinle beni lütfen ve hiç kafanı karıstırma eger alacaksan dogru gidip class serisini al derim çünki bi öncekinden 3 beygir fazla güçlü,tek fan olması bir dezavantaj degil bu tek fan fazlasıyla yeterli kullanımı cok rahat veee cantaları cok buyuk...bana dua edersin...sevgiler sunuyorum eger isterseniz daha resim de yollayabilirim ))
ben c serisinden yanayım. hard case çantaları sevmiyorum, diğer modelden küçük olmaları çok önemli değil benim için. nasılsa deri çanta almayı düşünüyorum. toplu alım canlansın biraz. haydi
May the Force be with McLaren Mercedes
Selam arkadaşlar.. Raptor'un 2006 modelini 2005 DD250 E ile en güzel batista 123 arkadaşımız kıyaslamış. Gidon, amortisörler,tank üzerindeki göstergeler ise pek çok arkadaşımızın dikkatini çekmiş. Ancak ben farklı bir konuya da dikkatinizi çekmek isterim: daha uzun ön maşalar nedeniyle "rake" açısının da arttığını gözledim ben. Bu da motorun virajlarda kontra'ya daha zor cevap vermesi demek değil mi?
Bu arada Ocak başında aldığım Raptor'umu en son -azıcık güneşi gördüğüm- cumartesi günü gezdirebildim. İlk çalışmada aksırıp öksürse de 1 saatlik gezi esnasında her kısa duruştan sonra ilk basışta düzenli çalıştı o soğuk havada.Hakkını yememek gerek...
dogma .
MES
Dediğin gibi arkadasım motorsikletin gücü hakkında haklısın sana sonuna kadar katılıyorum fakat beni tedirgin eden o gidon... Senin avatarındaki resim cok dikkatimi cekiyo acıkcası biraz fazla geniş... Bu arada sen bana resimleri mail olarak atabilirmisin?? unfortunate13@hotmail.com
Teşekkürler Saygılar...
Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...
arkadaşlar dün yazamadım pazartesi Ankara baş bayii Marinmak'taydım. motoru uzun uzun inceledim. üstüne binme şansım oldu. açıkçası ben eski seri için gitmiştim ancak yeni seri daha ağır basmaya başladı. tek problem benim içinde gidon oldu. onuda sordğumda eski serinin takılabileceğini ve bu işin basit olduğu cevabnı aldım. yeni serideki en büyük artı gerçekten motor diğer motora göre daha sülüetli duruyor. göstergenin yakıt tankı üzerinde olması da daha güzel. ikaz lambaları daha büyük ve daha şekilli olmuş. bunun dışında çantalar önemli ölçüde faklı. eski serininki küçücük. ancak bu sorun değil. takıldığı yer birebir olduğu için çok kolaylıkla değişir. bir de radyatör farkı var tabi. bence yan daha hoş duruyor ama göz alıştı bile düze. sonuç olarak yni seri diyorum. gidon değiştirmez çok zahmetli değil açıkçası. bu arada ilgi ve alkalarından ötürü Önder bey ve ismini hatırlayamadığım diğer arkaaşa çok teşekkürler...
Eski serii'nin gidonunun fiyatı konusunda bi bilgisi olan varmı arkadaşlar??
Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...
özgüryasar; buji sorunun nedeni forumda daha önceleri yazıldığı gibi.. motor çalışmazken depo musluğunu açık bırakıyor oluşun mu acaba? bu değilse, motoru durdurduğun zaman demekki karbüratörde benzin kalıyor. bu durumda motoru durduracağın zaman musluğu kapalı konuma alıp gaz vererek bu benzini bitirebilirsin diyesim geliyor ama.. yanlış olmasın. bu konunun uzmanı kaldera idi. hatırlatmak istedim. susturucu konusunda 2 tane çıkarmayı öneriyorsun. her egsozdan 2 tane çıkarınca toplam 4 tane çıkarmış oluyoruz. doğru mu anladım? yoksa, egsozun birinden 1, diğerinden de 1 toplam 2 adet susturucu mu çıkarıyoruz?
mes; c serisi kaça satılıyor. bir fiyat yazmışsın ama.. bayi satış fiyatı mı belli değil. internet sitesinde bile bu motorun satış fiyatı, şu an için yazılı değil. yazdığın 4.240 TL bayi satış fiyatı mıdır? bu durumda C serisi E serisinden (e serisi internet satışında sarıkayaların 3790) 450 TL daha pahalı oluyor. gerçi, ana dağıtıcı ile, diğer bayiler arasında çok fark var mı onu da bilmiyorum ya. siz yazın o halde.. mesela aykon dediğiniz motorsikletçi E serisini masrafları hariç kaça satıyor.
batista123; 140 km hız gördüm diyorsunuz. daha önce bu hızı kimse belirtmedi. rekor sizde. gerçekten inanamadım. gerçi GWS, 135 gördüğünü ve biraz daha zorlasa yukarıları da görebileceğinden bahsetmişti ama.. sonuçta bu size nasip oldu ve biz de öğrenmiş olduk.
sick_boy; dediği gibi.. E serisinin gidonu daha bir oturaklı. gerçi ben, C serisine hala ısınmış değilim. galiba diyorum.. gözlerimiz E serisine alıştı da ondan. siz ne dersiniz.
catdog; C serisini beğendiğinizi yazıyorsunuz.. peki neden E serisini alacaksınız. bunu açıklamadınız. aradaki fiyat farkından mı acaba?
bir ara akü muhabbeti vardı. arabalardan kablo ile akünün marş basmadığı durumda çalıştırabilmek için kablo yapılmalı diye öneriler vardı. benim de aklıma şöyle bir soru geldi. boşalan aküyü oto elektrikçiye götürdüğümüzde şarj edip bize geri veriyor. acaba evlerde bulunan 220 volt elektrik ile, telefonları şarj ettiğimiz gibi bir aparat ile boşalan aküleri şarj etme imkanımız olmaz mı? böyle bir aparat nasıl yapılabilir? var mıdır? pahalı mıdır? elektirik akımının türü önemli midir.. yani AC .. DC türünden.. o zaman bunları çeviren aparatlar var mıdır?
bu konuda bir soru da; acaba şu bildik motor markalarının da (honda, yamaha, kawasaki, bmw vb) böyle akü sorunu var mıdır? yoksa onlar bu sorunu nasıl çözmüşlerdir?
cevaplarınız için teşekkürler.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)