DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Ekim 2007, 00:42
#5321
Sayın Dadyw kullanıcıları; motosikletlerinizin kilometrelerinin arttığı bu dönemlerde kronik sorunlarda kendini göstermeye başladı.
1- Arıza: Özellikle arka jant bilyaları 10.000 km civarı dağilıyor
Sebebi: Metal yorgunluğu ve ucuz malzemenin birleşimi.
Çözüm: Muhakkak ama muhakkak motorunuz 10.000 km yi geçti yada yaklaştı ise jant bilyalarını değiştirin. bu zor bir işlem değildir. eliniz anahtar tutuyor, lastikleri sökebiliyorsanız kendiniz bile yapabilirsiniz. ben size tarif ederim.
2- Arıza: Motor çalışırken düzenli vuruntu sesi
Sebebi: Krang çevresindeki bilyalar bozuluyor. önemsenmezse sonuç çok pahalı olabilir. ben prensip olarak, bir parça bariz hasarlı değil sadece şüpheli ise ilk olarak firmaya gönderirim parçada sorun var mı? garantiye girer mi? diye. (lakin artık neyin garantiye girdiğini bende şaşırdım.) her gönderdiğim parçada cevap aynı " parça arızalı garantiye girmez". daha sonra yaptığım incelemelerdeki şahsi fikrim krang çevresindeki bilyalar arızalanıyor. egzantirik zinciri uzuyor ( bu olay tüm motorlarda oluyor. Dadywlerde biraz erken), krangda ise bir sorun yok. ama neden bu insanlara milyar tutarında faturalar çıkıyor ben anlayamadım !!?!!
Çözüm: Güvendiğiniz bir tamirhanede rulmanların değişimi. motor şanzımana kadar söküldüğü için işçilik biraz fazla olabilir ama en azında 400-500 YTL !!!!! civarı olan krangı kurtarırsınız.
3- Arıza: Vites geçişlerinde metal sürtünme sesi ve titreme
Sebebi: Şanzıman 2 nci yada 3 üncü vites dişlisinin kısmen yada tamamen kırılması yada sıyırılması. Aman diyim o kopan parçalar şanzıman dişlisinin arasına sıkışırsa (çok düşük ihtimal ama imkansız değil) arka teker kilitlenir.
Çözüm: En yakın tamirhane
Bu sorunlar ağırlıklı 10.000 - 15.000 km arası Her 10 motorun 3 ünde yaşanıyor.
Birde bu marifetli arkadaşlar (sebebi bilinmez ama!!) kendi servisleri hakkında "hafiften sizin serviste dandik" gibilerinden konuşup müşteriyi servise saldırttırıyorlar. başıma geldi biliyorum.
saygılar,
wkemal adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir motor var almayı düşünüyorum ama koruma demirinde çatlama var bunu kaynak yaptırılması lazım orjinalini bozmadan bunu nasıl yaptırabilirim
ne tür kaynak yaptırmam lazım iz kalmamasını istiyorum arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum
izsiz kaynak olmaz be radeş. ama en izsizi ne diyorsan argon kaynağı yaptırıcaksın
nurettin_ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar iyi bayramlar.
Benim makinenin sol egzozunu iç susturucusu delindiği için titreşimde metalik ve rahtsız edici bir ses geliyor.
egzozun motordan çıkan bölümü arka bölüme bağlayan yuvarlak ring bir parça var. bu parçanın altında iki noktadan kaynak izi mevcut. Acaba kaynak yerinden bu parçayı sökersem delinmiş susturucuya ulaşmam mümkün mü? bilen varsa memnun alacağım.
iyi sürüşler.
egzozları çıkart, sanayiye git, manifolttan tüpe kadar olan kısın varya, o kısım 2 katlı. yani boru içinde boru geçiyor. dıştaki boruyu alttakine ulaşmadan deldir. iç kısıma gelen yerden deldir ki izler belli olmasın, manifolttan tüpe en az 5 delik olacak. daha sonra sarı kaynak, argon gibi yöntemlerle içteki boruyu dıştaki boruya kaynattır. bu işlemi bi egzozcuda yaptırırsan iyi olur. elektrik kaynağı yaptırma dayanmaz.
Reklamlar
-
25 Ekim 2007, 02:04
#5322
wakeup adlı üyeden alıntı
Sayın Dadyw kullanıcıları; motosikletlerinizin kilometrelerinin arttığı bu dönemlerde kronik sorunlarda kendini göstermeye başladı.
1- Arıza: Özellikle arka jant bilyaları 10.000 km civarı dağilıyor
Sebebi: Metal yorgunluğu ve ucuz malzemenin birleşimi.
Çözüm: Muhakkak ama muhakkak motorunuz 10.000 km yi geçti yada yaklaştı ise jant bilyalarını değiştirin. bu zor bir işlem değildir. eliniz anahtar tutuyor, lastikleri sökebiliyorsanız kendiniz bile yapabilirsiniz. ben size tarif ederim.
2- Arıza: Motor çalışırken düzenli vuruntu sesi
Sebebi: Krang çevresindeki bilyalar bozuluyor. önemsenmezse sonuç çok pahalı olabilir. ben prensip olarak, bir parça bariz hasarlı değil sadece şüpheli ise ilk olarak firmaya gönderirim parçada sorun var mı? garantiye girer mi? diye. (lakin artık neyin garantiye girdiğini bende şaşırdım.) her gönderdiğim parçada cevap aynı " parça arızalı garantiye girmez". daha sonra yaptığım incelemelerdeki şahsi fikrim krang çevresindeki bilyalar arızalanıyor. egzantirik zinciri uzuyor ( bu olay tüm motorlarda oluyor. Dadywlerde biraz erken), krangda ise bir sorun yok. ama neden bu insanlara milyar tutarında faturalar çıkıyor ben anlayamadım !!?!!
Çözüm: Güvendiğiniz bir tamirhanede rulmanların değişimi. motor şanzımana kadar söküldüğü için işçilik biraz fazla olabilir ama en azında 400-500 YTL !!!!! civarı olan krangı kurtarırsınız.
3- Arıza: Vites geçişlerinde metal sürtünme sesi ve titreme
Sebebi: Şanzıman 2 nci yada 3 üncü vites dişlisinin kısmen yada tamamen kırılması yada sıyırılması. Aman diyim o kopan parçalar şanzıman dişlisinin arasına sıkışırsa (çok düşük ihtimal ama imkansız değil) arka teker kilitlenir.
Çözüm: En yakın tamirhane
Bu sorunlar ağırlıklı 10.000 - 15.000 km arası Her 10 motorun 3 ünde yaşanıyor.
Birde bu marifetli arkadaşlar (sebebi bilinmez ama!!) kendi servisleri hakkında "hafiften sizin serviste dandik" gibilerinden konuşup müşteriyi servise saldırttırıyorlar. başıma geldi biliyorum.
saygılar,
izsiz kaynak olmaz be radeş. ama en izsizi ne diyorsan argon kaynağı yaptırıcaksın
egzozları çıkart, sanayiye git, manifolttan tüpe kadar olan kısın varya, o kısım 2 katlı. yani boru içinde boru geçiyor. dıştaki boruyu alttakine ulaşmadan deldir. iç kısıma gelen yerden deldir ki izler belli olmasın, manifolttan tüpe en az 5 delik olacak. daha sonra sarı kaynak, argon gibi yöntemlerle içteki boruyu dıştaki boruya kaynattır. bu işlemi bi egzozcuda yaptırırsan iyi olur. elektrik kaynağı yaptırma dayanmaz.
wakeup kardeşim teşekkürler ederim. bunu mutlaka deneyeceğim.sağ ol.
-
04 Kasım 2007, 01:12
#5323
Dur bakalım uygun bi Regal Raptor bulursam 2. el ben de alacam!
-
05 Kasım 2007, 21:12
#5324
-
05 Kasım 2007, 21:36
#5325
İlgilendiğin için teşekkür ederim ama daha uygunu var.Bir de bu model istemiyorum zaten...
-
05 Kasım 2007, 22:18
#5326
rica ederim
aradığını bulursun inşallah
-
05 Kasım 2007, 23:09
#5327
sağol sen de en kısa zamanda alıcı bulursun umarım.
-
07 Kasım 2007, 16:40
#5328
arkadaşlar öncelelikle slm.bu güzel paylaşım için size çok teşekkür ediyorum.geçenlerde sıfır bir regal aldım şuan 700 km de.rodajı tam tamamlanmadı sanırım.yağ değişimi ve bakımlarını yaptırdım.motora biraz ani gaz werdiğinde mesela(%80) motor önce bir çekimden düşüyor.sonra yavaş yavaş hızlanıyor.hatta gazı werip yavaş yavaş kıstığında motor kendine geliyor ve atılıyor.sorun nere olabilir.piston ve hava ayarı yaptırmadım uygun görmediler.Not:karbrütörde pislik felan yok..şimdiden teşekkür ediyorum.kazasız sürüşler.bu ara daha online olması için msn.washburn_97@hotmail.com
motor sürerken hepimiz birer yumurtayız.karşıyada çarpsak biz kırılırız bizede çarpsalar biz kırılırız...(Hiç bir motorcu bir motorcuyu kaybetmeyi istemez)
-
11 Kasım 2007, 02:25
#5329
Benimkide satılık ahanda ilanı :
http://www.sahibinden.com/6500_km_20...QQdisplayitem?
hem diğer model hemide daha uygun.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
-
11 Kasım 2007, 13:27
#5330
Uygun da...Diğer ilana göre uygun.Beşiktaşta var en uygunu , sınavlarım bitinceye kadar satılmazsa onunla anlaşayım diyorum.Gerçi kırmızı ama 2.750 tertemiz motor.
Sahibinden.com'da 2.750 - 3.000 arasında güzel Regal Raptor'lar var.Havalar da iyice soğusun daha da düşsün fiyatlar :D:D:D
-
11 Kasım 2007, 17:37
#5331
merhaba arkadaşlar bende regal hayranıyım regal sahibi olma arifesinde dylan arkadaşımızın başına gelen bu olay beni ürküttü dylan arkadaşımıza bu olayı bizimle paylaştıgı için teşekkur ediyorum
-
11 Kasım 2007, 17:47
#5332
bu motorun düz direksiyonu olanu daha güzel duruyo onun fotoları varmnı elinize ?
[url] www.myspace.com/kayku34 [url]
[url] www.herkesdinlesin.com/kayku34 [url]
-
11 Kasım 2007, 17:49
#5333
Aslında biraz daha para bulup eli yüzü düzgün bir Japon motoru almak lazım ama benim bütçem dahilinde alabileceğim en iyi motor Regal Raptor gibi yine de...
-
12 Kasım 2007, 22:22
#5334
washburn_97 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar öncelelikle slm.bu güzel paylaşım için size çok teşekkür ediyorum.geçenlerde sıfır bir regal aldım şuan 700 km de.rodajı tam tamamlanmadı sanırım.yağ değişimi ve bakımlarını yaptırdım.motora biraz ani gaz werdiğinde mesela(%80) motor önce bir çekimden düşüyor.sonra yavaş yavaş hızlanıyor.hatta gazı werip yavaş yavaş kıstığında motor kendine geliyor ve atılıyor.sorun nere olabilir.piston ve hava ayarı yaptırmadım uygun görmediler...
Daha 700 km.deki motor senin de söylediğin gibi rodajı bile tamamlanmamış. Aniden gaz verişin niye? Ani gaz vermeler yüksek devirde kullanmalar motoru zorlar. Ben 1000 km. ye kadar 60km/saat sürati geçmedim. Şu an 12500 km. deki motorumun performansı çok iyi.
Gazı yedirerek ver daima, ilk çalıştırışta jiklede iyice ısıt. 1000 yi geçtiğinde supap ayarlarını yaptır. sorun kalacağını sanmıyorum .
Selamlar.
-
12 Kasım 2007, 23:13
#5335
Abiler regallerin titreşim durumu nasıl.Biz almaya karar vermiştik tam gitmeden şansımıza regalci birine rasladık.Bindik acayip titireşim vardı hemen vaz geçtik.Ybr 125 baz alalarak söylerseniz sevinirim.
-
16 Kasım 2007, 21:45
#5336
Arkadaşlar forumların hepsini okumadan size bir sorayım dedim Regal raptor çin malı bir motosiklet mi?ben Boluda oturuyorum Boluda bayiliği yok sizden Regalraptor modellerinin varsa fotoğraflarını yayınlayabilirmisiniz internette araştır bulursun demeyin malesef bulamadım saygılar
-
16 Kasım 2007, 21:59
#5337
Regal raptor çin malı bir motosiklet mi?
EVET çin mlı bir motosiklet acak çininen harbi motoru olduğunu okuyorum her yerde
Regalraptor modellerinin varsa fotoğraflarını yayınlayabilirmisiniz ?
Birinci sayfada yayınlanıyor
-
19 Kasım 2007, 16:56
#5338
dogma adlı üyeden alıntı
Daha 700 km.deki motor senin de söylediğin gibi rodajı bile tamamlanmamış. Aniden gaz verişin niye? Ani gaz vermeler yüksek devirde kullanmalar motoru zorlar. Ben 1000 km. ye kadar 60km/saat sürati geçmedim. Şu an 12500 km. deki motorumun performansı çok iyi.
Gazı yedirerek ver daima, ilk çalıştırışta jiklede iyice ısıt. 1000 yi geçtiğinde supap ayarlarını yaptır. sorun kalacağını sanmıyorum
.
Selamlar.
Teşekkür ediyorum.Ani gaz wermekten kastım sonunu wermek değil.bazn trafike araç sollarken werdiğiniz gaz kadar.ama o durumda bile bi kısılma var.bu motorlarda yanlış bilmiyorsam bnzin veren ayarlı iğne gibi bi aksam varmış. o kısık,benzin yetiştirmiyor olabilirmi?
motor sürerken hepimiz birer yumurtayız.karşıyada çarpsak biz kırılırız bizede çarpsalar biz kırılırız...(Hiç bir motorcu bir motorcuyu kaybetmeyi istemez)
-
19 Kasım 2007, 23:08
#5339
İstanbul'da 2. el siyah dd 250 E arıyorum. En fazla 3.000 YTL peşin + kredi kartı vereceğim.
-
23 Kasım 2007, 12:13
#5340
Hay.alper.est adlı üyeden alıntı
Abiler regallerin titreşim durumu nasıl.Biz almaya karar vermiştik tam gitmeden şansımıza regalci birine rasladık.Bindik acayip titireşim vardı hemen vaz geçtik.Ybr 125 baz alalarak söylerseniz sevinirim.
Alper kardeşim tabiki biraz vibrasyon var ama öle çok rahatsız edici diil bence başka bir arkadaşta dene şansını yitirme bilirsin bakarsan bağ bakmazsan dağ olur
[B][COLOR="black"][COLOR="Red"]GERÇEKLERİ[/COLOR][/COLOR] [COLOR="Yellow"]TARİH[/COLOR] [COLOR="Red"]YAZAR[/COLOR] [COLOR="yellow"]TARİHİDE[/COLOR] [COLOR="red"]GALATASARAY[/COLOR][/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler