Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5321
    wakeup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul
    Sayın Dadyw kullanıcıları; motosikletlerinizin kilometrelerinin arttığı bu dönemlerde kronik sorunlarda kendini göstermeye başladı.

    1- Arıza: Özellikle arka jant bilyaları 10.000 km civarı dağilıyor

    Sebebi: Metal yorgunluğu ve ucuz malzemenin birleşimi.

    Çözüm: Muhakkak ama muhakkak motorunuz 10.000 km yi geçti yada yaklaştı ise jant bilyalarını değiştirin. bu zor bir işlem değildir. eliniz anahtar tutuyor, lastikleri sökebiliyorsanız kendiniz bile yapabilirsiniz. ben size tarif ederim.

    2- Arıza: Motor çalışırken düzenli vuruntu sesi

    Sebebi: Krang çevresindeki bilyalar bozuluyor. önemsenmezse sonuç çok pahalı olabilir. ben prensip olarak, bir parça bariz hasarlı değil sadece şüpheli ise ilk olarak firmaya gönderirim parçada sorun var mı? garantiye girer mi? diye. (lakin artık neyin garantiye girdiğini bende şaşırdım.) her gönderdiğim parçada cevap aynı " parça arızalı garantiye girmez". daha sonra yaptığım incelemelerdeki şahsi fikrim krang çevresindeki bilyalar arızalanıyor. egzantirik zinciri uzuyor ( bu olay tüm motorlarda oluyor. Dadywlerde biraz erken), krangda ise bir sorun yok. ama neden bu insanlara milyar tutarında faturalar çıkıyor ben anlayamadım !!?!!

    Çözüm: Güvendiğiniz bir tamirhanede rulmanların değişimi. motor şanzımana kadar söküldüğü için işçilik biraz fazla olabilir ama en azında 400-500 YTL !!!!! civarı olan krangı kurtarırsınız.


    3- Arıza: Vites geçişlerinde metal sürtünme sesi ve titreme

    Sebebi: Şanzıman 2 nci yada 3 üncü vites dişlisinin kısmen yada tamamen kırılması yada sıyırılması. Aman diyim o kopan parçalar şanzıman dişlisinin arasına sıkışırsa (çok düşük ihtimal ama imkansız değil) arka teker kilitlenir.

    Çözüm: En yakın tamirhane

    Bu sorunlar ağırlıklı 10.000 - 15.000 km arası Her 10 motorun 3 ünde yaşanıyor.

    Birde bu marifetli arkadaşlar (sebebi bilinmez ama!!) kendi servisleri hakkında "hafiften sizin serviste dandik" gibilerinden konuşup müşteriyi servise saldırttırıyorlar. başıma geldi biliyorum.

    saygılar,

    Alıntı wkemal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bir motor var almayı düşünüyorum ama koruma demirinde çatlama var bunu kaynak yaptırılması lazım orjinalini bozmadan bunu nasıl yaptırabilirim
    ne tür kaynak yaptırmam lazım iz kalmamasını istiyorum arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum
    izsiz kaynak olmaz be radeş. ama en izsizi ne diyorsan argon kaynağı yaptırıcaksın

    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar iyi bayramlar.
    Benim makinenin sol egzozunu iç susturucusu delindiği için titreşimde metalik ve rahtsız edici bir ses geliyor.
    egzozun motordan çıkan bölümü arka bölüme bağlayan yuvarlak ring bir parça var. bu parçanın altında iki noktadan kaynak izi mevcut. Acaba kaynak yerinden bu parçayı sökersem delinmiş susturucuya ulaşmam mümkün mü? bilen varsa memnun alacağım.
    iyi sürüşler.
    egzozları çıkart, sanayiye git, manifolttan tüpe kadar olan kısın varya, o kısım 2 katlı. yani boru içinde boru geçiyor. dıştaki boruyu alttakine ulaşmadan deldir. iç kısıma gelen yerden deldir ki izler belli olmasın, manifolttan tüpe en az 5 delik olacak. daha sonra sarı kaynak, argon gibi yöntemlerle içteki boruyu dıştaki boruya kaynattır. bu işlemi bi egzozcuda yaptırırsan iyi olur. elektrik kaynağı yaptırma dayanmaz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5322
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı wakeup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın Dadyw kullanıcıları; motosikletlerinizin kilometrelerinin arttığı bu dönemlerde kronik sorunlarda kendini göstermeye başladı.

    1- Arıza: Özellikle arka jant bilyaları 10.000 km civarı dağilıyor

    Sebebi: Metal yorgunluğu ve ucuz malzemenin birleşimi.

    Çözüm: Muhakkak ama muhakkak motorunuz 10.000 km yi geçti yada yaklaştı ise jant bilyalarını değiştirin. bu zor bir işlem değildir. eliniz anahtar tutuyor, lastikleri sökebiliyorsanız kendiniz bile yapabilirsiniz. ben size tarif ederim.

    2- Arıza: Motor çalışırken düzenli vuruntu sesi

    Sebebi: Krang çevresindeki bilyalar bozuluyor. önemsenmezse sonuç çok pahalı olabilir. ben prensip olarak, bir parça bariz hasarlı değil sadece şüpheli ise ilk olarak firmaya gönderirim parçada sorun var mı? garantiye girer mi? diye. (lakin artık neyin garantiye girdiğini bende şaşırdım.) her gönderdiğim parçada cevap aynı " parça arızalı garantiye girmez". daha sonra yaptığım incelemelerdeki şahsi fikrim krang çevresindeki bilyalar arızalanıyor. egzantirik zinciri uzuyor ( bu olay tüm motorlarda oluyor. Dadywlerde biraz erken), krangda ise bir sorun yok. ama neden bu insanlara milyar tutarında faturalar çıkıyor ben anlayamadım !!?!!

    Çözüm: Güvendiğiniz bir tamirhanede rulmanların değişimi. motor şanzımana kadar söküldüğü için işçilik biraz fazla olabilir ama en azında 400-500 YTL !!!!! civarı olan krangı kurtarırsınız.


    3- Arıza: Vites geçişlerinde metal sürtünme sesi ve titreme

    Sebebi: Şanzıman 2 nci yada 3 üncü vites dişlisinin kısmen yada tamamen kırılması yada sıyırılması. Aman diyim o kopan parçalar şanzıman dişlisinin arasına sıkışırsa (çok düşük ihtimal ama imkansız değil) arka teker kilitlenir.

    Çözüm: En yakın tamirhane

    Bu sorunlar ağırlıklı 10.000 - 15.000 km arası Her 10 motorun 3 ünde yaşanıyor.

    Birde bu marifetli arkadaşlar (sebebi bilinmez ama!!) kendi servisleri hakkında "hafiften sizin serviste dandik" gibilerinden konuşup müşteriyi servise saldırttırıyorlar. başıma geldi biliyorum.

    saygılar,



    izsiz kaynak olmaz be radeş. ama en izsizi ne diyorsan argon kaynağı yaptırıcaksın



    egzozları çıkart, sanayiye git, manifolttan tüpe kadar olan kısın varya, o kısım 2 katlı. yani boru içinde boru geçiyor. dıştaki boruyu alttakine ulaşmadan deldir. iç kısıma gelen yerden deldir ki izler belli olmasın, manifolttan tüpe en az 5 delik olacak. daha sonra sarı kaynak, argon gibi yöntemlerle içteki boruyu dıştaki boruya kaynattır. bu işlemi bi egzozcuda yaptırırsan iyi olur. elektrik kaynağı yaptırma dayanmaz.
    wakeup kardeşim teşekkürler ederim. bunu mutlaka deneyeceğim.sağ ol.

  3. #5323
    Batis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Datça
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XTz 660 ZA - Kuba RX9
    Dur bakalım uygun bi Regal Raptor bulursam 2. el ben de alacam!

  4. #5324
    trattataa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    PCX 125

  5. #5325
    Batis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Datça
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XTz 660 ZA - Kuba RX9
    İlgilendiğin için teşekkür ederim ama daha uygunu var.Bir de bu model istemiyorum zaten...

  6. #5326
    trattataa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    PCX 125
    rica ederim
    aradığını bulursun inşallah

  7. #5327
    Batis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Datça
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XTz 660 ZA - Kuba RX9
    sağol sen de en kısa zamanda alıcı bulursun umarım.

  8. #5328

    Üyelik
    23 Şubat 2007
    Motosikleti
    250RR
    arkadaşlar öncelelikle slm.bu güzel paylaşım için size çok teşekkür ediyorum.geçenlerde sıfır bir regal aldım şuan 700 km de.rodajı tam tamamlanmadı sanırım.yağ değişimi ve bakımlarını yaptırdım.motora biraz ani gaz werdiğinde mesela(%80) motor önce bir çekimden düşüyor.sonra yavaş yavaş hızlanıyor.hatta gazı werip yavaş yavaş kıstığında motor kendine geliyor ve atılıyor.sorun nere olabilir.piston ve hava ayarı yaptırmadım uygun görmediler.Not:karbrütörde pislik felan yok..şimdiden teşekkür ediyorum.kazasız sürüşler.bu ara daha online olması için msn.washburn_97@hotmail.com
    motor sürerken hepimiz birer yumurtayız.karşıyada çarpsak biz kırılırız bizede çarpsalar biz kırılırız...(Hiç bir motorcu bir motorcuyu kaybetmeyi istemez)

  9. #5329
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    Benimkide satılık ahanda ilanı :

    http://www.sahibinden.com/6500_km_20...QQdisplayitem?

    hem diğer model hemide daha uygun.
    Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...

  10. #5330
    Batis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Datça
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XTz 660 ZA - Kuba RX9
    Uygun da...Diğer ilana göre uygun.Beşiktaşta var en uygunu , sınavlarım bitinceye kadar satılmazsa onunla anlaşayım diyorum.Gerçi kırmızı ama 2.750 tertemiz motor.

    Sahibinden.com'da 2.750 - 3.000 arasında güzel Regal Raptor'lar var.Havalar da iyice soğusun daha da düşsün fiyatlar :D:D:D

  11. #5331

    Üyelik
    26 Ekim 2007
    merhaba arkadaşlar bende regal hayranıyım regal sahibi olma arifesinde dylan arkadaşımızın başına gelen bu olay beni ürküttü dylan arkadaşımıza bu olayı bizimle paylaştıgı için teşekkur ediyorum

  12. #5332
    kayku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    istanbul-avrupa yakası
    Motosikleti
    hiç belli olmuyo :D
    bu motorun düz direksiyonu olanu daha güzel duruyo onun fotoları varmnı elinize ?
    [url] www.myspace.com/kayku34 [url]
    [url] www.herkesdinlesin.com/kayku34 [url]

  13. #5333
    Batis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Datça
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XTz 660 ZA - Kuba RX9
    Aslında biraz daha para bulup eli yüzü düzgün bir Japon motoru almak lazım ama benim bütçem dahilinde alabileceğim en iyi motor Regal Raptor gibi yine de...

  14. #5334
    dogma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2005
    Şehir
    Kadıköy-Suadiye
    Motosikleti
    DADYW Regal_Raptor DD 250E-9
    Alıntı washburn_97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar öncelelikle slm.bu güzel paylaşım için size çok teşekkür ediyorum.geçenlerde sıfır bir regal aldım şuan 700 km de.rodajı tam tamamlanmadı sanırım.yağ değişimi ve bakımlarını yaptırdım.motora biraz ani gaz werdiğinde mesela(%80) motor önce bir çekimden düşüyor.sonra yavaş yavaş hızlanıyor.hatta gazı werip yavaş yavaş kıstığında motor kendine geliyor ve atılıyor.sorun nere olabilir.piston ve hava ayarı yaptırmadım uygun görmediler...
    Daha 700 km.deki motor senin de söylediğin gibi rodajı bile tamamlanmamış. Aniden gaz verişin niye? Ani gaz vermeler yüksek devirde kullanmalar motoru zorlar. Ben 1000 km. ye kadar 60km/saat sürati geçmedim. Şu an 12500 km. deki motorumun performansı çok iyi.
    Gazı yedirerek ver daima, ilk çalıştırışta jiklede iyice ısıt. 1000 yi geçtiğinde supap ayarlarını yaptır. sorun kalacağını sanmıyorum .
    Selamlar.
    dogma .

  15. #5335
    Hay.alper.est - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2007
    Abiler regallerin titreşim durumu nasıl.Biz almaya karar vermiştik tam gitmeden şansımıza regalci birine rasladık.Bindik acayip titireşim vardı hemen vaz geçtik.Ybr 125 baz alalarak söylerseniz sevinirim.

  16. #5336
    Bolu'lu Lynx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    KLE 500
    Arkadaşlar forumların hepsini okumadan size bir sorayım dedim Regal raptor çin malı bir motosiklet mi?ben Boluda oturuyorum Boluda bayiliği yok sizden Regalraptor modellerinin varsa fotoğraflarını yayınlayabilirmisiniz internette araştır bulursun demeyin malesef bulamadım saygılar

  17. #5337
    Hay.alper.est - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2007
    Regal raptor çin malı bir motosiklet mi?

    EVET çin mlı bir motosiklet acak çininen harbi motoru olduğunu okuyorum her yerde

    Regalraptor modellerinin varsa fotoğraflarını yayınlayabilirmisiniz ?

    Birinci sayfada yayınlanıyor

  18. #5338

    Üyelik
    23 Şubat 2007
    Motosikleti
    250RR
    Alıntı dogma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha 700 km.deki motor senin de söylediğin gibi rodajı bile tamamlanmamış. Aniden gaz verişin niye? Ani gaz vermeler yüksek devirde kullanmalar motoru zorlar. Ben 1000 km. ye kadar 60km/saat sürati geçmedim. Şu an 12500 km. deki motorumun performansı çok iyi.
    Gazı yedirerek ver daima, ilk çalıştırışta jiklede iyice ısıt. 1000 yi geçtiğinde supap ayarlarını yaptır. sorun kalacağını sanmıyorum .
    Selamlar.
    Teşekkür ediyorum.Ani gaz wermekten kastım sonunu wermek değil.bazn trafike araç sollarken werdiğiniz gaz kadar.ama o durumda bile bi kısılma var.bu motorlarda yanlış bilmiyorsam bnzin veren ayarlı iğne gibi bi aksam varmış. o kısık,benzin yetiştirmiyor olabilirmi?
    motor sürerken hepimiz birer yumurtayız.karşıyada çarpsak biz kırılırız bizede çarpsalar biz kırılırız...(Hiç bir motorcu bir motorcuyu kaybetmeyi istemez)

  19. #5339
    Batis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Datça
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XTz 660 ZA - Kuba RX9
    İstanbul'da 2. el siyah dd 250 E arıyorum. En fazla 3.000 YTL peşin + kredi kartı vereceğim.

  20. #5340

    Üyelik
    08 Nisan 2007
    Şehir
    YENİKÖY
    Motosikleti
    REGALRAPTOR DD250E-9
    Alıntı Hay.alper.est adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abiler regallerin titreşim durumu nasıl.Biz almaya karar vermiştik tam gitmeden şansımıza regalci birine rasladık.Bindik acayip titireşim vardı hemen vaz geçtik.Ybr 125 baz alalarak söylerseniz sevinirim.
    Alper kardeşim tabiki biraz vibrasyon var ama öle çok rahatsız edici diil bence başka bir arkadaşta dene şansını yitirme bilirsin bakarsan bağ bakmazsan dağ olur
    [B][COLOR="black"][COLOR="Red"]GERÇEKLERİ[/COLOR][/COLOR] [COLOR="Yellow"]TARİH[/COLOR] [COLOR="Red"]YAZAR[/COLOR] [COLOR="yellow"]TARİHİDE[/COLOR] [COLOR="red"]GALATASARAY[/COLOR][/B]


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler