DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Nisan 2007, 14:59
#5101
slm arkadaşlar küçük bir problemim var aküm yeterince şarj edilmediğini bugün öğrendim 12 v 6 amper bir aküm var( mutlu akü ) 1 ay önce aldım bugün bir problemim çıktı akü boştu ve direkck aldığım oto elektrikçiye gittim konjektörün yeterli şarj etmiyor dedi bende kaçak varmı diye kontrol ettirdim kaçak yok akü şarj olmuyor normal seyirde 12.3 12.2 12.1 felan yazıyo ama ışık ve fan açıldığında (radyatör fanı)11. 3 11 .0 a kadar düşüyo bu voltajı 13 12.5 seviyelerinde olması gerekir dedi motor çalışırken konjektör yeterli beslemeyi yapmıyor motorum regal raptor 250 dd 9-b dadwy class 250 lik bir makina 2 yıl garantisi var radyatördeki fan müşirini iptal ettim ve fan elimle tek bir düğme ile kontrol ediyorum müşiri iptal etmekten konjektör bozulurmu bu parça garanti kapsamında ama yetkili bayi konjektör arızasını benim fana bağladığım mikro anahtardan olduğunu ima etmeye çalıştı siz nedersiniz konjektör neden arızalanır?
tt06 adlı üyeden alıntı
Merhabalar ben bu formu ilk günkü sayfasından itibaren takip eden birisiyim senin sorunun ne akünün kalitesiyle ilgili ne de yan ayak demirinin yere değmesiyle . Yani senin sorunun akü , cdi , kontak problemi yani kontağı kapatsanda cdi sürekli akım çekiyor. Ayrıntılı ve teknik bilgi istersen
Mustafa ustayı arayabilirsin.
0535 928 28 78
Herkese saygılar
lunatic kardeş sen ankarada pro bir servis istiyordun ya abidinpaşada askerlik şubesinin yanında rr ların yetkili servisi var orada hacı usta var .
Bilginize......()
peki bu CDİ problemi nasıl çözülüyo o parçamı değişiyo yoksa daha farklı bir yötemimi var ? elektrik problemim varda 14500 kilometredeyim daha yen
i oldu motorumu haziranda aldım
Dream On Dream On Dream On
Dream until your dream comes true
Reklamlar
-
23 Nisan 2007, 19:29
#5102
kaldera emrah kardeş kusura bakmayın hemen yanıt veremedim teşekkürler
-
24 Nisan 2007, 10:40
#5103
tan21 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar küçük bir problemim var aküm yeterince şarj edilmediğini bugün öğrendim 12 v 6 amper bir aküm var radyatördeki fan müşirini iptal ettim ve fan elimle tek bir düğme ile kontrol ediyorum müşiri iptal etmekten konjektör bozulurmu bu parça garanti kapsamında ama yetkili bayi konjektör arızasını benim fana bağladığım mikro anahtardan olduğunu ima etmeye çalıştı siz nedersiniz konjektör neden arızalanır?
ben size başka bişe önermeden önce konjektör arızalarının tamamına yakınında
fazla şarzdan ötürü akü suyu kaynamadan ötürü eksiltir
elektirk aksamında ki ampuller i yakar
varsa cdi , beyin yakabilir..
diyeceksinizki bu şikayetlerim yok..diğer taraftan da bahsettiğiniz sorunun konjektörden olması muhtemel olsada siz başka bir yerde aküyü tekrar kontrol ettirin..
akü gözlerinden biri bozuk olursa varsayalım , yüke bindiği zaman elinizdeki cihazın değerleri düşecektir..
siz uygunsanız aküyü bir başka yerde kontrol ettirin derim..
konjektör ihtimali daha sonra düşünülmeli..
-
24 Nisan 2007, 11:07
#5104
tan21 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar küçük bir problemim var aküm yeterince şarj edilmediğini bugün öğrendim 12 v 6 amper bir aküm var( mutlu akü ) 1 ay önce aldım bugün bir problemim çıktı akü boştu ve direkck aldığım oto elektrikçiye gittim konjektörün yeterli şarj etmiyor dedi bende kaçak varmı diye kontrol ettirdim kaçak yok akü şarj olmuyor normal seyirde 12.3 12.2 12.1 felan yazıyo ama ışık ve fan açıldığında (radyatör fanı)11. 3 11 .0 a kadar düşüyo bu voltajı 13 12.5 seviyelerinde olması gerekir dedi motor çalışırken konjektör yeterli beslemeyi yapmıyor motorum regal raptor 250 dd 9-b dadwy class 250 lik bir makina 2 yıl garantisi var radyatördeki fan müşirini iptal ettim ve fan elimle tek bir düğme ile kontrol ediyorum müşiri iptal etmekten konjektör bozulurmu bu parça garanti kapsamında ama yetkili bayi konjektör arızasını benim fana bağladığım mikro anahtardan olduğunu ima etmeye çalıştı siz nedersiniz konjektör neden arızalanır?
peki bu CDİ problemi nasıl çözülüyo o parçamı değişiyo yoksa daha farklı bir yötemimi var ? elektrik problemim varda 14500 kilometredeyim daha yen
i oldu motorumu haziranda aldım
Canım kardeşim Konjektörle fan müşürünün pek bir ilgisi yok ve garantiye girer.Ayrıca senin motorunun aküsü normal durumda normal şarz edip yüke binince ( yani farlar vs şeyler çalıştığında) düşüyorsa statör sargısınında bir kontrol edilmesi gerekir.Ama senin sorunun büyük bir ihtimalle konjektörden. ÇÜNKÜ SENİN AKÜN FAR LARIN VE FAN AÇIK OLDUĞU ZAMAN AMPERİ YÜKSELMİYOSA BU KONJEKTÖR ARIZASIDIR.
GÖRECEKSİN ki statör sargı ve konjektör değiştirildiğinde sorunun kalmayacak.
Cdi problemi değil esasında bağlantı hatası yani akü kontak cdi bağlantısı olması gerekirken bazı motorlarda direkt akü ve cdi oluyor yani kontak kapalıyken bile cdi akım çekmeye devam ediyor. Bunun çözümü çok basit hiçbir parçayı değiştirmeye gerek kalmadan sadece bi kablonun yerini değiştiriyosunuz.ayrıca bu regaller konusunda artık uzmanlaşmış bir usta var Mustafa usta 0535 928 28 78 den arayıp bu konu hakkında destek alabilirsiniz
Saygılar
[COLOR="Red"]DOĞRU YAPILAN HER İŞ GÜZELDİR .!!![/COLOR]
-
24 Nisan 2007, 13:36
#5105
başıma geldiğineden not düşeyim arkadaşlar.bodrum gezsisinden sonra(bknz.gezi yazıları muğla mt)eve döndüm toplamda 570 km yol yapılmış.ancak benzin kokusu geliyordu motordaki fazla tireşimden olsa gerek benzin filtresininde içinde bulunan o küçük plastik muhafaza onu tutan demir somundan gevşemiş ve bütün benzin yere akmış.herneyseki elimle sıkıştırdım.
dikkatli olun
Hüzünbaz Acılarımın Canbazıyım Şimdi...
-
24 Nisan 2007, 20:44
#5106
ya çoğu kişide akü gözleri arızası diyo kafam karıştı ama konjektör değşecek gibi gözüküyor bakalım
Dream On Dream On Dream On
Dream until your dream comes true
-
24 Nisan 2007, 20:57
#5107
Teşekkür ederim arkadaşlar.
255. sayfada bir soru sormuştum ama cevap alamadım. Almak zorunda değilim ama 2 sonuç çıkardım biri beni sallamadığınız.
Benim sorum 250E ile 250E-9B arasındaki fark yanlızca görüntüdemi. 500 ytl görünümemi veriliyor yoksa motor veya kullanılan parçada yada yürür aksamda mı bir farklılık var.
Tekrar teşekkür ederim. :(
Herşey bir gün gelecek ve geçecek. Zamanın kıymetini bilmek lazım...
-
24 Nisan 2007, 22:07
#5108
baris adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim arkadaşlar.
255. sayfada bir soru sormuştum ama cevap alamadım. Almak zorunda değilim ama 2 sonuç çıkardım biri beni sallamadığınız.
Benim sorum 250E ile 250E-9B arasındaki fark yanlızca görüntüdemi. 500 ytl görünümemi veriliyor yoksa motor veya kullanılan parçada yada yürür aksamda mı bir farklılık var.
Tekrar teşekkür ederim. :(
haklısınız cevap verilmemiş ama bu konunun çok değişik bakış açıları ile forumun geride kalan sayfalarında mevcut zaten.biraz araştırsaydınız bulurdunuz sanıyorum..
bu iki modelde gözle gördüğünüz farklılıklar dışında diğer aksamlarında fark yok.yani işçilik,ve malzeme kalitesinde, motor gücünde yapısında ciddi anlamda hiç bir fark yok..500 ytl fazla verip vermemek size kalmış
-
24 Nisan 2007, 23:36
#5109
slm arkadaşlar yakınlarda toplu bi gezi varmı acaba haberleşelim herkese saygılar.
-
25 Nisan 2007, 09:24
#5110
kaldera adlı üyeden alıntı
haklısınız cevap verilmemiş ama bu konunun çok değişik bakış açıları ile forumun geride kalan sayfalarında mevcut zaten.biraz araştırsaydınız bulurdunuz sanıyorum..
Okumaya çalıştım ama takdir edersiniz ki 255 sayfayı okumak çok zor.
kaldera adlı üyeden alıntı
bu iki modelde gözle gördüğünüz farklılıklar dışında diğer aksamlarında fark yok.yani işçilik,ve malzeme kalitesinde, motor gücünde yapısında ciddi anlamda hiç bir fark yok..500 ytl fazla verip vermemek size kalmış
Anlayışınız için ve verdiğiniz bilgi için çok teşekkür ederim.
Kazasız sürüşler...
Herşey bir gün gelecek ve geçecek. Zamanın kıymetini bilmek lazım...
-
25 Nisan 2007, 21:51
#5111
baris adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim arkadaşlar.
255. sayfada bir soru sormuştum ama cevap alamadım. Almak zorunda değilim ama 2 sonuç çıkardım biri beni sallamadığınız.
Benim sorum 250E ile 250E-9B arasındaki fark yanlızca görüntüdemi. 500 ytl görünümemi veriliyor yoksa motor veya kullanılan parçada yada yürür aksamda mı bir farklılık var.
Tekrar teşekkür ederim. :(
Merhaba senin sorunun cevabı belki daha önceki sayfalarda verilmiştir belki ama bende cevap vereyim
250 E-9 ve 250E-9B arasında dizayn ve görünüm değişikliği var
Şunlar:
1.9B 'nin ön maşası diğerinden yaklaşık 10cm daha uzun
2.9B 'nin amortisörü kapalı diğeri açık(kapalı amortisör dezavantaj çünkü zamanla amortisör kapağı titreşimden dolayı müthiş zırıltı yapıyor, açık olanlarla garanti kapsamında değiştiriliyor)
3.9B 'nin göstergesi depo üzerinde diğeri gidonda
4.9B 'nin gidonu düz " T " gidon diğeri kartal
5.9B 'nin ağırlığı 170 kg diğeri 150
6.9B 'nin radyatörü dik yerleştirilmiş tek fanlı diğeri yatay yerleştirilmiş çift fanlı ( dik olması
dez avantaj bana göre , çünkü yağmurlu çamurlu havalarda radyatörün alt ızgarası komple çamurla kapalı olduğu için soğutmada sorun olabilir.)
7.9B 19.54 hp diğeri 16.84 hp
tabii 9b nin beygir gücü daha fazla ama diğerinden de 20 kg ağır böylece beygir güçleri hemen hemen birbirine eşit olur.
DD250-9 modeli şehiriçi kullanım için çok uygun çünkü ön maşasının 10 cm diğerinden kısa olması sebebiyle manevra kabiliyeti diğerinden yüksek.
Gidon konusunda ise eger ki sen DD250-9 motoru sevdisen ama düz "T" gidonu direksiyon olarak da hoşuna gitmişsse hiç problem değil çünkü gidonlar değişebiliyor. Birinin gidonunu birine diğerininki de birine takablirsin , Kablo boyların aynı.
Şimdi burda senin karar vermen gereken hangi model sana daha uygun
Saygılar...
[COLOR="Red"]DOĞRU YAPILAN HER İŞ GÜZELDİR .!!![/COLOR]
-
26 Nisan 2007, 01:10
#5112
almayı düşündüğüm 1.sıradaki motor.benim tercihim t gidondan yana ama bilemiyorum.bu arada www.ebay.de de r.r 125 cc lik bir motoru var.tüm regalcilerin onu görmesini isterim.eğer motorlarınızı gerçekten seviyorsanız,bu regal e bayılacaksınız.
-
26 Nisan 2007, 11:28
#5113
Arkadaşlar özellikle motoru 8000-10000 km Yi geçen regalci kardeşler motorunuzun benzin ve radyatör su hortumlarını kontrol edin çünkü bu km lerde bu hortumlar kuruyup çatlıyor.
kaldera adlı üyeden alıntı
ben size başka bişe önermeden önce konjektör arızalarının tamamına yakınında
fazla şarzdan ötürü akü suyu kaynamadan ötürü eksiltir
elektirk aksamında ki ampuller i yakar
varsa cdi , beyin yakabilir..
diyeceksinizki bu şikayetlerim yok..diğer taraftan da bahsettiğiniz sorunun konjektörden olması muhtemel olsada siz başka bir yerde aküyü tekrar kontrol ettirin..
akü gözlerinden biri bozuk olursa varsayalım , yüke bindiği zaman elinizdeki cihazın değerleri düşecektir..
siz uygunsanız aküyü bir başka yerde kontrol ettirin derim..
konjektör ihtimali daha sonra düşünülmeli..
Yanlış biliyor olabilirim ama emin olarak da konuşabilirim konjektör, akünün fazla şarzlı olmasıyla bozulacak bir parça değil ,çünkü konjektörün görevi odur yüksek geleni düşürmek , düşük geleni yükseltmektir.Konjektör elektonik bir parçadır.İçinden bir devre bi şekilde bozulmuşsa veya motorda bir kısa devre varsa konjektör işte o zaman yanar.
[COLOR="Red"]DOĞRU YAPILAN HER İŞ GÜZELDİR .!!![/COLOR]
-
26 Nisan 2007, 14:59
#5114
tt06 adlı üyeden alıntı
Yanlış biliyor olabilirim ama emin olarak da konuşabilirim konjektör, akünün fazla şarzlı olmasıyla bozulacak bir parça değil ,çünkü konjektörün görevi odur yüksek geleni düşürmek , düşük geleni yükseltmektir.Konjektör elektonik bir parçadır.İçinden bir devre bi şekilde bozulmuşsa veya motorda bir kısa devre varsa konjektör işte o zaman yanar.
hemen izah edeyim yanlış anlaşıldıysa..
akü fazla şarzlı olduğu için konjektör bozulmuyor.tam aksine konjektör arıza yaparsa eğer marş motorundan aldığı akımı (şarz-marş birdir motorların çoğunluğunda) düzenler.. ,çünkü motorun devrine göre bu şarz inişli çıkışlıdır, ve akım ac akımdır.konjektörün bir görevide bunu dc akım denilen
doğru akıma çevirip dengeleyip aküye yollar.ve akü şarza geçer.
eğer konjektör arıza yapmışsa ki bu arızaların tamamına yakınında fazla şarz olayı gerçekleşir..
buda..
akünün suyunu kaynatıp eksiltmesine
tesisattaki ampulleri yakmasına
varsa cdi ateşlemeye,varsa beyine ve diğer donanıma zarar verir.
konjektör arızasında eksik şarz çok nadirde olsa görülebilir ancak bu imalat
hatasıdır..
her şey yolunda iken eğer yine şarz yoksa başka aksamlara bakılmalı. statör ilk akla gelendir.statör sargıları verniklidir üzeri.izalasyon için.su alabilir aşırı ısınıp eriyebilir,bir takım sorunlardan sonra görevini yapmazsa şarzda olmaz,marşımızda olmaz..
-
26 Nisan 2007, 22:25
#5115
kaldera adlı üyeden alıntı
hemen izah edeyim yanlış anlaşıldıysa..
akü fazla şarzlı olduğu için konjektör bozulmuyor.tam aksine konjektör arıza yaparsa eğer marş motorundan aldığı akımı (şarz-marş birdir motorların çoğunluğunda) düzenler.. ,çünkü motorun devrine göre bu şarz inişli çıkışlıdır, ve akım ac akımdır.konjektörün bir görevide bunu dc akım denilen
doğru akıma çevirip dengeleyip aküye yollar.ve akü şarza geçer.
eğer konjektör arıza yapmışsa ki bu arızaların tamamına yakınında fazla şarz olayı gerçekleşir..
buda..
akünün suyunu kaynatıp eksiltmesine
tesisattaki ampulleri yakmasına
varsa cdi ateşlemeye,varsa beyine ve diğer donanıma zarar verir.
konjektör arızasında eksik şarz çok nadirde olsa görülebilir ancak bu imalat
hatasıdır..
her şey yolunda iken eğer yine şarz yoksa başka aksamlara bakılmalı. statör ilk akla gelendir.statör sargıları verniklidir üzeri.izalasyon için.su alabilir aşırı ısınıp eriyebilir,bir takım sorunlardan sonra görevini yapmazsa şarzda olmaz,marşımızda olmaz..
Bu konuda epey bir ihtisas sahbi olduğunuz belli dediğniz herşey çok doğru
Yalnız statör sargı motorun sağında ve solunda DADYW yazısı olan kapağın içinde bir bölmenin içindedir , onun için su alması mümkün değil eğerki ordan su alıyorsa ve ıslanıyorsa ya motorun yada o kapağın komple değişmesi lazım. Statör sargı çok ısındığı için erir ve genellikle garantiden değişir.
düzeltmeniz için çok teşekkür ederim
Saygılarımla
[COLOR="Red"]DOĞRU YAPILAN HER İŞ GÜZELDİR .!!![/COLOR]
-
27 Nisan 2007, 22:45
#5116
maşukiyeye gidiyoruz regalciler
-
28 Nisan 2007, 00:02
#5117
Slm Ne Zaman Gİdİyoruz ArkadaŞlar
-
28 Nisan 2007, 12:12
#5118
tt06 adlı üyeden alıntı
Merhabalar ben bu formu ilk günkü sayfasından itibaren takip eden birisiyim senin sorunun ne akünün kalitesiyle ilgili ne de yan ayak demirinin yere değmesiyle . Yani senin sorunun akü , cdi , kontak problemi yani kontağı kapatsanda cdi sürekli akım çekiyor. Ayrıntılı ve teknik bilgi istersen
Mustafa ustayı arayabilirsin.
0535 928 28 78
Herkese saygılar
lunatic kardeş sen ankarada pro bir servis istiyordun ya abidinpaşada askerlik şubesinin yanında rr ların yetkili servisi var orada hacı usta var .
Bilginize......()
Sağolasın en kısa zamanda deniyeceğim...
Bir kız bana "emmi" dedi neyleyim; RR seni bir altıma çekeyim;Yedi düveli gezip göreyim;Bana emmi diyeni ...seveyim:queen:
-
02 Mayıs 2007, 21:10
#5119
regal raptor
reglci1903 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar ben de aranıza katıldım artık bende bi regal ciyim.Çok memnunum.
Slm arkadaşlar bende regal alcam kaporayı verdim aranıza gelecem 2 3 güne kadar benim cup110 vardı takas yapacam magazadan 0 kırmızı alacagım gerçekten güzeldir inşallah pek içime sinmiyor gibi. Ama hayırlısı.
-
02 Mayıs 2007, 23:55
#5120
hayırlı olsun kazasız belasız inşallah bende yeni aldım çok memlunum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler