DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
tüm regalci ve iki tekere gönül vermiş arkadaşlarımın yeni yılını canı gönülden kutlar her yeni yılın gönlünüzce geçmesini dilerim.
tintinopsella arkadaşımıza bende hah hah ve hah diye gülmekten katılıyorum yaklaşık 3900 km ye geldim canavar biraz önce turladım semtimde yine canım sıkıldıkça biniyorum yağmur çamur demeden. böyle keyifli bişey yoktur heralde yazın çıkıcamız uzun yolların hayalini kuruyorum.
Reklamlar
-
Herkese merhaba,
Baya süredir oturamıyorum (Hem bilgisayar başına hemde koltuğa) zira geçen hafta bir operasyon geçirdim. (Yok kaza falan değil tibbi bir müdahalee) tabi dolayısıyla motorda kapıda yatıyor. Neyse ıyıleşip bineceğim günün hayali acılarımı ve sancılarımı azaltıyor bugun yataktan kakabildim ve su forumda neler olmuş diye bir bakimm dedim.
Topuz sana cevap verememiştim
1.Vibrasyon yok
2 2 çamurlanma işini çözdüm akşam yağmurda tem den dönüyorum trafiğe ayak uydurunca yanımdan geçen veya benim geçtiğim araçların kaldırdığı su ve çamurdan oluyor muş.
3 Vizore yağmur kaydırıcı sürüyorum artı eldivenle de siliyorsun hatta bazı eldivenlerde bunun için aparatlar var.
Neyse herhalde 1 ay sonra tekrar motorumun üzerinde olacağım. (Bu arada havalarında iyi gitmesinden nefret ediyorum.
Herkese ıyı seneler..
-
sayın kaldera,
ne bu şiddet bu celal..
teşekkürlerimiz olsun sana helal.
ama aykon motor için, defalarca yazılan husus ismi idi. yanılmıyorsam sadece bir sayfada web adresi vardı... geriye dönüp baktığımda.. forum 39 sayfa olmuş.. internet hızı yavaş.. bir web adresine ulaşmak için tüm sayfaları ne kadar zamanda incelemeliyim.. . yardımcı olun arkadaşlar.
batista123, bir soru sordun, kaldera bastı bize fırçayı.. "böyle soru olur mu" diye. neydi bu soru.. detayı ile şöyleydi:(şu anda forumun 29. sayfasında)
"özellikle yamurlu ve hatta yolların çamurlu olduğu günler de ortalama 80-100km hız yapıyorum (TEM de trafik akısına uymak için) ancak eve geldiğimde botlarımda bileklerimin bir karış ustu ve sırtımın(kaskın bitiminden nerede ıse belime kadar)nokta nokta (ama sık) çamur oluyor.
Tamam çamurlık kısa ama Arkadaki plakalık çamuru kesmesi lazım anlamadım nereden geliyor. Sizde de oluyormu?"
sorunun cevabını, o zaman itibariyle ben de yağmurlu havalarda etraftaki araçların sıçratması manasında vermeye çalışmıştım ama.. yine de emin olamamıştım. çünkü, regal için daha tecrübeli arkadaşlar var. benim yazdığım teorik bir husus idi. özellikle arka çamurluğun kısa olup olmamasını ben de merak etmekte idim. demek ki çamurluktan kaynaklanmıyormuş. neyse.. bu sorunun cevabını 29., 38. ve 39. sayfalarda almış olduk.
kaldera, "vibrasyonun bu süpap ayarıyla hiçmi hiç alakası yoktur.kim demiş ki onu.." diyor. motorsiklet forumlarının bir yerinde okumuştum. şu an hatırlamıyorum. ben de doğru olup olmadığını sormuştum zaten. bunu da öğrenmiş olduk. ama şunu sorabiliriz.. bir motorsikletin vibrasyon sorunu var ise, sebebi nedir? ne yapmalıyız? mesela.. lastik havalarını kontrol ettik, jantlara baktık.. balans vs. yaptık ama yine de vibrasyon var.. şimdi ne olacak? en azından bu konuda bilgimiz olsun anlamında soruyorum.. konuyu sadece regal için düşünmeyelim. yani, bu sorun regalde yok diye.. bilgi sahibi olmasak da olur diye düşünmeyelim.
-
topuz arkadaşım şiddet falan yok.yanlış anlaşılma olmasın.yağışta ıslanma,çamurlanma konusunda batista bakın ne demiş.
batista123 adlı üyeden alıntı
2 2 çamurlanma işini çözdüm akşam yağmurda tem den dönüyorum trafiğe ayak uydurunca yanımdan geçen veya benim geçtiğim araçların kaldırdığı su ve çamurdan oluyor muş..
dediğim gibi budur.
motorlardaki vibrasyonun sebebini bilmemizin yararı olur diyorsun.sebebi motorların şaseye temas ettiği bağlantı noktalarıdır.buradaki malzemeler ne kadar kaliteli olursa titreşim o kadar az olur.
lastik takozlar kaliteli olup darbeyi emecek.sarsıntıyı şaseye en az seviyeye düşürecek.bağlanti cıvataları sıkı olacak gevşeme yapmayacak,sık sık kontrol edilecek.
aynı takozlardan araç motorlarındada vardır.motor takozudur isimi.dayanıklı lastik malzemedir.zamanla aşınır eskirler,ve motor öyle sarsıntılı çalışırkı tüm kasayı sallar.yeni takozlar takılır,vibrasyon biter.
aynı bizim motorlarda var.ama bazı motorlarda bu lastik aksam yok.sonradan bağlantı cıvatalarını ve lastik takozlar ekleyenlerin sorunu kısmen düştü.diğer markalar için yanliş anlaşılmasın,bizim motorda bu sorun yok..
-
Senin sitemini anliyabiliyorum fes71 zannedersem artik kis geldiginden biraz daha ilgi azaldi ve sunu biliyorum ki artik Regal&Reptor da asamiyacagimiz problem kalmadi gerci hos su ana kadar cok onemli bir sorun olmadi ama yinede bu canavarin beklenen statunun ustunde ciktigi...
Arkadaslar gunden gune cogaliyoruz biliyormusunuz artik nerden baksaniz rahat bi 100 kisi olmusuzdur nerden boyle bi kaniya variyorsun diyeceksin size kisaca ozetliyeyim; taksime giderken,sisliden gecerken,capada, ve aklima gelmeyen bir cok yerde DADWY250E goruyorum ve o kadar da mutlu oluyorum ki anlatamam ve her gordugumde de martta benimde olcak sabirli ol murat diyorum...
Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...
-
Bu topicteki arkadaslara tekrar merhaba diyerek baslamak isterim.
Bu konuyu yaklasik 4.5 aydir hemen hemen hergun takip ettigimden dolayi herkese asinayim.
Birseyler yazmak icin neden bu kadar bekledin diye soracak olursaniz; Regalin Ankarada dogru durust bir bayiisi bile yoktu.(benim bildigim kadari ile) Sanirim Ankarada bayii ve servis acilmasini bekledim.
Bu siteden arastirdigim kadari ile sinifinda fiyatida goz onune alindiginda motor isine kisitli butce ayirabilecek kisiler icin alinabilecek en iyi motorlardan birisi(bence en iyisi) Regal.Bu sebeple sanirim bende bir kac aya kadar Regallenecegim.
Ankara bayiisi icin de hayirli olsun diyorum.Umarim SWING bu sitede kalici olur ve ufak tefek sorunlarin cozumu konusunda da yardimci olur.
-
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
-
Süper Moderatör (BBRR)
bi şey soracam raptorda kick start varmı ????
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
YOK...
Olmaması da daha iyi bence.... Ama olsaydı ileri doğru ilerletmeye gerek olmadan çalıştırabilirdim...
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
-
Süper Moderatör (BBRR)
Olmaması da daha iyi bence
neden olmaması iyi ki
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Regal - Ankara
[QUOTE=SWING] Ankara'da MARINMAK Ltd. tarafından 16.Ocak.2006'dan itibaren 18 aya varan kolay ödeme seçenekleri ile motosiklet severlerin hizmetine sunuluyor.
Swing Merhaba,
Yazdıklarınızdan sizin Marinmak yetkilisi olduğunuzu düşüneyim mi? Eğer öyleyse, hoşgeldiniz.. Hemen talebimi ileteyim; yukarda 18 aya varan vadeden bahsetmişsiniz alternatif satış şekillerinde misal aynı anda birden fazla alım gerçekleşirse ödemede göstereceğiniz kolaylıkları net olarak ifade etseniz ne güzel olur.. Açıkçası yaza doğru Ankara'da 2 bayi olacağı gözüküyor, hem satış hem de satış sonrası hizmetlerde kim daha iyi teklifle gelirse hem bizim yüzümüz hem de kendi yüzü güler..
Detayları Watercolors arkadaşımız verecektir..
Selamlar,
-
Arkadaşlar herkese selamlar.Beni tanımıyorsunuz ama ben formu iki aydır takip ediyorum.Sadece bir defa yazmıştım.Regalimi Kasım 17 de aldım.Şu an 1000 km deyim.Herşey çok mükemmel.Sabahları tek marş ta çalışıyor.ama ısınması Çok uzun sürüyor,bu da otolar da ki gibi bir devridaim termostatının olmamasından kaynaklanıyor sanırım.Yani motor ısınıncaya kadar su sirkilasyonunu durdurmuyor.
Zincir gevşeme problemini bende yaşıyorum,ama normal.Yalnız 1000km olmama rağmen bu gün 4. çift bujileri taktım yani 8 adet buji!!!! Bu nedir yaaa...NGK C6HSA,CR7HSA,DENSO U22FS-U Şu an yine NGK C6HSA var.Benzin sıkıştırma oranını henüz öğrenemediğimden 95 oktan kullanıyorum.Ama hondası olan bir arkadaş 98 kullanıyor.Lütfen bu konuda Bana yardımcı olur musunuz.Teşekkürler.
-
arkadaşım deponun altındaki yakıt musluğunu açık konumda bırakıyorsan eğer,yakıt sızdırıyor olabilir.aynısı benim motorda oldu.motorun üzerinde ngk marka C6HSA parça numaralı buji çıkıyor.ben ilk buji değişiminden sonra ki benim motor 25 günlük park durumunda kalıyordu sürekli.fakat buji değişiminden sonrada sıkıntı bitmedi.çalışmama sorunu vardı.yeni buji takınca
sorun kalmıyordu.
sana önerim çalıştırmadan önce bujileri söküp bir bak.eğer bujılerin nemli veya ıslaksa yakıt sızdırıyor demektir.ben depomu devamlı kapalı konumda bırakıyorum artık.sorun kalmadı diyebilirim.
bujimi de CR7 HSA olarak taktım.farkı (R) REZİSTANS anlamına geliyor.sanırım soğuk iklim şartları bujisi.yakıt olarak hepimiz 95 oktan kullanıyoruz.sorununun yakıtla alakası yok.
-
Arkadaşlar selam.Ya gerçekten öğrenmek istediğim bi durum var.Piyasadaki 250lik çirt silindir motorların hiçbirinde Kick start yok.Kanuni Tger tek silindir.Onda var.Bu nedendir.Avrupa ve Japon markalarında da bu durum böyle midir.Teknik bilgisi olan arkadaşlar var ise bilgi vermelerini rica ediyorum.Belki benim ki bir ütopya ama ya marş motoru yanarsa ne olacak.Bu motorları Vurdurmak ne derece doğru.Şanzımana yazık değil mi yahu???
-
haklısınız arkadaşlar 250 cc ve üstü motorlarda kick start yoktur.neden yoktur..bu sistem genelde yarış motorları yada dağda bayırda sık dolaşan motorlar için düşünülmüştür.ve bunlar genelde tek silindirdir.
eğer 250 cc 350 cc motorlarda bu sistem olsa yanlış bir harekette motor ters teper ayağınızı kırarsınız 500 cc 600 cc motorlara aynı ters harekette bacağınızı kırarsınız.ayrıca kick start motoru viteste unutup marşa basarsanız düşme ihtimaliniz yüksektir yanı aslında sakat bir durum söz konusu.bizim motorlarda kick start olmaması hepimizin hayırınadır.merak etmeyin..
-
sentimental demiş ki;
"Sabahları tek marş ta çalışıyor.ama ısınması Çok uzun sürüyor,bu da otolar da ki gibi bir devridaim termostatının olmamasından kaynaklanıyor sanırım.Yani motor ısınıncaya kadar su sirkilasyonunu durdurmuyor."
bu ısınma konusunda daha önce de bir sorum olmuştu; bu vesile ile tekrar sormak istiyorum. umarım bu sefer cevap alabiliriz:
motoru çalıştırdıktan 1-2 dakika sonra, ısınmasını beklemeden üzerine binip.. işimize bakalım. motoru fazla zorlamadan yavaşça ve sakince ilerleyelim. böylece hem motoru yavaşça ısıtmış oluruz.. hem işimize gitmiş oluruz.. hem de yakıt tasarrufu sağlamış oluruz. bence, motor hareket halinde iken daha çabuk ısınır.
diye düşünüyorum. bunun yanlış bir tarafı var mı?
-
Sevgili Topuz;Tespitin doğru.Daha önce de değinmiştim.Sabahları jikleyi çekip motoru çalıştırınca,hemen yürüyorum.Hem motor daha çabuk ısınıyor,hem de yakıt tasarrufuna katkısı oluyor.Sadece ısınana kadar sıkıştırmıyorum. Bu arada geçen gün hararet müşürü gevşemiş ve suyu bitmiş.Vaktinde farkedip müdahale ettim.Hararet müşürüne dikkat. Hoşgeldin Sea scout.İsabetli seçiminden dolayı kutlarım.Hayırlı olsun.Ben de 10 yıllık bir aradan sonra motor sevdası depreşenlerdenim.Regal'i beş ay önce aldım,binemediğim her günü ''kayıp''olarak görüyorum. Bu gün bayide Reptor'ün B serisini inceledim.Bayilere dağıtılmış.Bekleyen arkadaşlara duyrulur. Arkadaşlar,hepinizin kurban bayramını kutlar,kazasız sürüşler dilerim.
EN YAKIN YOL,BİLDİĞİN YOLDUR.
-
Arkadaşlar; Motosikletimi dün akşama doğru teslim aldım . DADYW DD250E-9 Regal Raptor. Bu sabah ta A2 sürüş sınavına katıldım. Eve döner dönmez makinemi çalıştırdım ve yağıştı soğuktu demeden trafiğin pek olmadığı bir alanda bir saate yakın pratik yaptım.
Kendimden tanıtım bölümünde kısaca bahsettim. Üç aydır çeşitli forumlarda motosiklet sohbetlerini izleyerek cruser motosikletler hakkında bilgi topladım. Pekçok bayi ile konuştum. Beni Regal almaya yönlendiren bu topikten aldığım bilgi ve pozitif enerji oldu. Özellikle Great White Shark ve diğer arkadaşlara teşekkür ediyorum . Bayramınız Kutlu Olsun.
-
dogma adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar; Motosikletimi dün akşama doğru teslim aldım
.
DADYW DD250E-9 Regal Raptor. Bu sabah ta A2 sürüş sınavına katıldım. Eve döner dönmez makinemi çalıştırdım ve yağıştı soğuktu demeden trafiğin pek olmadığı bir alanda bir saate yakın pratik yaptım.
Bayramınız Kutlu Olsun.
Motorun hayırlı olsun dogma. Aynı sınava ben de katıldım. Hayatımda bu kadar berbat bir sınav görmedim. Önce komisyon üyeleri gecikti herkes buz kesti, sonrasında 10 saniyelik bir tur attırıldı adaylara. Kargaşadan, üyelerin başına yığılanlardan adayları izlemek mümkün değildi. Ben de en son turu atan oldum ve daha ben tura başlamadan dubaları kaldırmaya başladılar. Komisyon üyesi, dön gel artık işareti yaptı eliyle (o da üşüdü ne yapsın) Sınavda tur atarken düşenler de oldu, dengeyi bile zor kuranlar oldu, ama onlar artık trafiğe çıkmaya hak kazandılar Aman arkadaşlar, lütfen dikkatli olalım trafikte.
Bu yazdıklarımın gittiğim kursla ilgisi yok, kendilerine yönelik bir şikayet değil. Türkiye genelinde böyle bu durum. Sadece "yazık" diyorum. Gözlerimle görünce anladım ki bu ülkede trafik kazalarının önüne ASLA geçilmez, bunu gerçi onlar da biliyor. Eğer kazalar azalırsa Türkiye'de pekçok sektörün satışları ve gelir kapısı düşecek veya kapanacak. Ne alaka demeyin ve trafiğe çıkana kadar veya kazadan sonra harcanılan paraları düşünün hak vereceksiniz. Allah sonumuzu hayr etsin. Herkese kazasız sürüşler diliyorum. Dogma arkadaşın dileğine katılıyorum; hepinize hayırlı bayramlar.
[COLOR="DarkSlateBlue"][B]34 NVT 21[/B] - DADYW DD250E-9 - Görürseniz selam verin :)[/COLOR]
-
selam herkese,
bayadır motoruma hasret kalmıstım bugun ınım bir çalıştırayım halini hatırını sorayım dedım,
ama yaklasık 25-30 gündür ugramayınca küsmüş aküsü komple gitmiş.
Neyse başta vurdurmayı denedim yemedi bizim otoparkta dum duz.
neyse akuyu sokup bir oto elektirikcisinde şarj ettım ama akşam oldu takamadım
1,Sorum aku yu normal araba akusu gibi şarj ettiler sorun olur mu ki malum havalar bozuk takmazsam aku nekadar zamanda boşalır.
2 motor brandanın altında ama birisi sol elcık deki nikalejlı parcayı yurutmus (belkide ben de düştü elcıge ğpüskül takmıştım) neeyse şimdi aykona kadar gitmiim dedimde bizim tarafta Kadıkoy nerede servisi vardı yazarsanız yarın iki dakika ugrım de alayım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler