Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #461
    comands - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2005
    Şehir
    istanbul
    arkadaslar merhaba
    Kiliste Chopper turnuvaları yapılıyor.Orada Bir DADYW kullanıcı pistonların mesafesini kısaltmıs ve egzostu kısaltmıs alet 165 yapmış haberiniz olsun.

    Birde dün gece starda ha babam de babam denen programda Orada hediye edilen motor bizim DADYW gibime geldi dikkatini ceken kimse varmı ...

    Bu aksamda var bu sefer dikkatli bakacam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #462
    Topuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    Trabzon
    comands demiş ki:
    Kiliste Chopper turnuvaları yapılıyor.Orada Bir DADYW kullanıcı pistonların mesafesini kısaltmıs ve egzostu kısaltmıs alet 165 yapmış..

    comands, siz bu bilgiye nasıl ulaştınız. bahsettiğiniz kullanıcıya bizim ulaşarak teknik bilgi alma imkanımız var mıdır acaba? detayları öğrenebilirsek iyi olurdu.

    muhtemelen piston kolu kısa bir kol ile değiştirilmiştir. bu durumda pistonun yol mesafesi kısalmıştır. bu sayede silindir içine daha çok hava-yakıt girişi olmuştur. ateşleme sonrasında da daha çok güç elde edilmiştir. bana göre bu işin yakıt sarfiyatını artıracağı kesin. yani eskisi gibi 100 km deki yakıt tüketilemeyecektir. bu o kadar önemli olmayabilir. asıl önemli olan, böyle bir modifiyeyi motorun diğer aksamının kaldırıp kaldıramayacağı. mesela, daha çok yakıt içine alan silindir içinde daha şiddetli patlama olur. acaba silindir ve motorun ana bölümleri böyle bir patlamaya ne kadar dayanır vb. anlamında demek istiyorum. olaya şu açıdan da bakılabilir. madem böyle bir imkan vardı, neden üretici firma motoru bu özellikte dizayn edip satmadı. gerçekten bu sorunun cevabı önemlidir. böyle bir modifiye sonrası, motorun ömrü kısalabilir, başka sorunlar çıkabilir. belki.. öğrenmek gerekir. bunun için soruyoruz arkadaşlar.. sizler neler söylersiniz.

    bu arada.. tecrübeli arkadaşlar bir önceki soruları da cevaplarsalar iyi olur? yoksa.. bu forumda bir şeylerin kötü gitmeye başladığını filan düşünmeye başlayacağım.

  3. #463
    jeansatar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2005
    Şehir
    ist. / TURKEY
    Motosikleti
    kocaoglan
    sevgili topuz,
    söylediklerin kesinlikle doğru.Bu işlemin yapılması daha fazla yakıt sarfiyatı yanında piston,silindir,piston kolu,piston kapagi ...vb motor bloğu içindeki hayati malzemelerin ömürlerinin daha kısa olması demektir.Buna benzer işlemleri otomobillerede uyguluyorlar hatta silindir çeperleri ve pistonlara özel taşlama yöntemi uygulamaları var(blueprint)ama sadece motor iç yapısı değil ardısıra besleme,ateşleme sistemi ve aktarma organlarına da gerekli değişimler yapılmalı bence bu sayede performans %20 ile%30 arasında arttıralabilir.ama saydıklarımı 250cc. bir makinede yapmak ne kadar doğrudur tartışılır,sonuçta bu hayabusa değilki verileri arttırmamız çok işlevsel değil diye düşünüyorum.kaldı ki en ama en önemli konu olan güvenlık nerde kaldı bu uygulamalarla!!!!çok hızlı olan bir makinenin çokta hızlı durabilmesi gerekmiyor mu?sevgilerimle
    “Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  4. #464
    fener1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul / G.O.Paşa
    Motosikleti
    Keeway KW250-H SUPERSHADOW
    Arkadaşlar bu tip küçük cc motorlar modifiye yapmak benice çok yalnış.Ben otomativ ile ilgi bir işim var.Şu bir gerçek her türlü içten yanmalı motorların performasını artırmanın yolları vardır.Bu 250 cc motorun piston kolunu kısaltmak en büyük yalnışlardan biri çünkü; bu arkadaşın başına geleçek en iyimser olay artçıyla biryere giderken piston kolunun çıkması olacak.Bu motorlar test edilirken çevirme momenti hesaplanıp araçın tork ve güç aktarması yapılır.

  5. #465

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Piston kolunu kısalttığında sıkıştırma oranı düşecektir. Bunu telafi edebilmek için ya turbo gibi bir uygulama yapmıştır ya da krank kolunu uzatmıştır. Piston kolunun azaltılması ile silindire daha çok hava giremez çünkü krank kolu aynı olduğundan strok değişmez. Ayrıca dengeleme sorununu çözebilmek için (piston mesafesiyle oynandığında bütün motor dengesi bozulur) kranktan büyük ihtimalle kütle çıkarmıştır. Yani demek istediğim şey olay sadece piston kolunu kısaltmakla kalmaz.

  6. #466

    Üyelik
    26 Eylül 2005
    Şehir
    Istanbul
    Selam arkadaşlar,

    Benim bir akü problemim var şu anda. Kış şartları olduğu için kullanmıyorum. Kapalı garajda duruyor ve 3-4 günde bir gidip 15-20 dakika çalıştırıp, garaj içerisinde bir kaç tur atıp tekrar kapatıyorum.

    Geçen gün motoru çalıştırmak için gittim. İkinci ateşlemede hiç sorunsuz çalıştı. Bir 15. dakika jigle açık ısındırdım. Tamadır deyip jigleyi kapatınca durdu motor ve birde baktım akü basmıyor. Bir iki üç deneme.. tık yok. Ancak farlar gayet normal yanıyordu

    Duyduğum kadarıyla motosiklet akülerinin sıfırdan şarj etmesi için baya bir devrili ve mesafel yaparak kullanmak gerekiyormuş. Araba gibi 20 dk çalıştırsan yeni gibi olmuyormuş. Önecelikle bu doğrumudur?

    İkincisi ateşleme yapmıyor ancak farlar ve korna çalışıyor. Bu garip mi?

    Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

  7. #467
    juve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Motosikleti
    yakında...
    sevgili dogin hilal mah 4 cad simon bolivar cad.arkası .kısaca eskiden carsı sımdı kımlık magzasının oldugu yer halı sahada mac yapıyorsan eskı sampı halı sahasının arkası 4 cad dıye gecer benım bıldıgım 4 cad.67 numarada yamaha urunlerı kayak bot vs urunler satan bır magaza var eskıden kapının onunde motorlar vardı sımdı yok belkı orasıdır bırde bu magzanın tam caprazında sdkakta bır lux magza vardı ama oda jet ussunun karsısına tasındı
    [url]www.since1910.net[/url]
    BİLGİ PARAYLA SATILAMAZ. BİLGİ PAYLAŞTIKÇA ÇOĞALIR.
    BİLGİ, KİTAPLARDA, BEYİNLERDE SAKLI KALDIĞI SÜRECE ANLAM İFADE ETMEZ

  8. #468
    GreatWhiteShark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2005
    Şehir
    Besiktas
    Motosikleti
    DADYW Regal_Raptor DD250E-9

    Bence

    Şuan dışarıda hafif sis var ve iyi kar yağıyor...
    Sıcaklık -13 derece...
    Düşünüyorum ki motorum burada benimle olsa çalışırmıydı acaba...
    Kayak yapmaktan heryerim ağrıyor zatee.

    Yaw arkadaşlar 1 hafta tatil yapmak için Uludağ'a geldik... Forumda ortalık birbirine girmiş... Dur bir internete gireyim de neler yazılmış diye okuyayım dedim... ÜÜÜüüüüfffffff.... neler yazılmamış ki...

    Bazı sorulara arkadaşlar haklı olarak cevap bekliyor tabiiki ama şunu söylemek istiyorum... Bence bu motorun reklamının nerede yapıldığı ve hangi programda olduğu (hayatımda, bahsettiğiniz programı bir kez bile seyretmiş değilim.. ) hiç önemli değil...

    Bence en iyi reklam bizim burada bu makinanın artılarını ve eksilerini hep beraber paylaşmamız... Burada yazılanlar önemli bence... Bu forumları sadece motor sevdalıları okuyor... Motor almak isteyenler inceliyor... TV programında motoru kime verdiklerine gelecek olursak adamın belki motorun M sinden haberi yok, belki ilgisi bile yok ama motor o kişiye veriliyor bu ayrı konu...
    Bence biz burada motor ile olan deneyimlerimizi paylaşırsak emin ki herkes için daha yararlı olacaktır...
    Bence bu motor harika ve şuan 3600 km. yi geçtim (1 haftadır binemiyorum gerçi ama!)...
    Hiç bir modifiyeye de gerek olmayan bir makina bence...
    Motorunu al otobana çık... 110-120 km. hızla istediğin yere git... Yok krank kolunu uzattım hangi hıza çıkabilirim, yok biyel koluyla oynadım nerede yolda kalabilirim, yok iki kişi bindim taşıma kapasitesi 250 miydi acaba yoksa 310 mu? Safra atmam gerekiyor mu yoksa yere mi çakılacağız...
    Bence bunlar boş işler... SARIKAYALAR ne yazarsa yazsın... Ben 90 kg. + arasıra arkama 90 kg. artçıda alıyorum... Sarıkayalar'ın broşürüne bakmadan yoluma devam ediyorum... Bence bu önemli...
    Yok boyunu uzun yazmışlar yok kısa... Bence bunun da önemi yok... Motor ortada... Bence verilen para için 4 x 4 lük bir makina derim...

    Tek endişem vardı... 135 km. hıza çıktığım zaman titreme dahi hiç birşey olmamakla beraber birhayli güven de vermişti... Daha çok basasım gelmişti ama motorun Çin malı olmasından dolayı biraz tedirgin olmuştum sadece o kadar... Arkadaşlar bahsetmiş... 165 km. hıza çıkmışlar diye... Şimdi HİÇ BİR ENDİŞEM KALMADI...

    Motora binin hayatınızı yaşayın derim...
    Sizi çok tutmiiimm..Daha doğrusu kayağa geri döniiimmm... internete herzaman gireriz ama kayağa ayda yılda bir geliyoruz...

    Rüzgarınız bol olsun dostlar... Reklamlar ne olursa olsun motorumu seviyorum...
    Reklamlar kötü olursa Sarıkayalar'ın sorunu bence... Motoru daha az satar.. İyi olursa onlar kazanır.. Ama reklamlar kötü diye bu güzel makinayı almamak bence büyük hata...

    Daha önce el sallayan bir smile vardı onu bulamıyorum ya... Buradan herkeze el sallıyorum...
    Regal Raptor
    DADYW
    DD250E-9
    34 SIU 67

  9. #469
    Raptor_SS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2005
    Şehir
    Bulgurlu
    Motosikleti
    Şu an yok
    coldfire hayırlı olsun doğru tercihin için kutlarım

    onrbab foruma hoşgeldin

    reklam muhabbetinden takip edemedim arkadaşın biri aküden şikayetciydi sanırım
    motoru uzun süre çalıştırmadan bekletirsen Akü zayıflar (Bu akünün ömrüne ve kalitesine göre değişir) ben de motoru 10 gündür yatırıyorum pazar günü çalıştırmak istedim akü bitmişti bir arabanın aküsüyle şarj ettim canavar gibi oldu farların yanık olmasına güvenme bildiğim kadarıyla marş farlardan çok daha fazla voltaj istiyor farların açıkta olsa akü yetmeyebilir.
    [FONT="Times New Roman"][SIZE="2"]RR250cc [/SIZE][/FONT]

  10. #470
    fes71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D250
    Yeni katılan arkadaşlara hoşgeldiniz,yeni motosiklet alan arkadaşlara da iyi günlerde kullanın diyorum.BBRR sana da %100 destek veriyorum tamamiyle haklısın bence.Raptor_SS araba aküsüyle yapılan takviyelerde motosikletin ateşleme beyni (CDI) zarar görüyor diye biliyorum.Bu arada GWS seni de özledik.Karabatak gibisin valla.
    PRUVANIZ NETE,DENİZLERİNİZ SAKİN,
    MOTOSİKLET HAYALLERİNİZ GERÇEK OLSUN! 34 HVD 12 SİYAH İNCİ

  11. #471
    SicK_BoY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Aprilia Caponord ETV 1000
    Aramıza yeni gelen arkadaslara tekrar

    HOŞGELDİNİZ...

    Arkadaşlar bir kaç sorun var onları konuşsak mesela Raptor_SS'da demişki bi arkadaşımızın akü problemi vardı o arkadaşımız tekrar foruma bir bakmasını ve şikayetini tekrar bizlerle paylaşmasını istiyoruz...


    Bu arada Watercolours eğer sana zahmet olmazsa bizim toplu Regal&Reptor alımı için ayrı bir topic acarsan sevinirim hem belki daha fazla dikkat çekeriz hemde bu bizim avantajımız olur ne kadar kalabalık o kadar ŞANS


    Not: Tabiki şööle bizim canavarın Caf Caf'lı resimlerini de koy ki insanlar bi 250'lik bi motorsiklet görsün Dikkat çekelim
    Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...

  12. #472
    coldfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2005
    Şehir
    İZMİR BORNOVA
    Motosikleti
    REGAL RAPTOR 250CC
    selam arkadaşlar;

    Egsozdaki susturucuları çıkartmak istiyorum,daha doğrusu herbirinde tek susturucu olsun istiyorum....bunu izmirde güvenle yaptırabileceğim bir yer varmı? yada bunu herkes yapabilir istediğin yere götürebilirsin mi diyorsunuz.
    tecrübeli arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim....

    bu arada şu fotoları kaldırdığınız iyi oldu ben bile bi an soğudum yani

  13. #473
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Alıntı coldfire adlı üyeden alıntı
    selam arkadaşlar;

    Egsozdaki susturucuları çıkartmak istiyorum,daha doğrusu herbirinde tek susturucu olsun istiyorum....bunu izmirde güvenle yaptırabileceğim bir yer varmı? yada bunu herkes yapabilir istediğin yere götürebilirsin mi diyorsunuz.
    tecrübeli arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim....

    bu arada şu fotoları kaldırdığınız iyi oldu ben bile bi an soğudum yani
    Keeway Superlight forumunda zeda3000 yaptığı susturucu çıkarma işleminde nelere dikkat edilmesi ferektiğini yazmış ve önerilerde bulunmuştu.
    (İlk çıkardığında 28. sayfadakileri yazmış, sonradan aynı konu sondan 3-4 sayfa önce yine gündeme gelmiş tekrarlanmıştı.)
    İstersen orada yazılanları bir oku, belki bir yardımı dokunur.
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  14. #474
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    arkadaşlar egzosttan susturucu çıkarma işi için ben de bir şeyler yazayım.
    her iki egzostun ön tarafında iç içe geçmiş bir bölümü var.tam bu noktadan metre ile 36 cm ölçülüp çapraz olarak kesilirse egzostun içerisinde bir susturucu kalıyor.ve kalan susturucu ile çıkan ses muhteşem.ben sesi duydum ve çok beğendim.eğer son susturucu da çıkarılırsa ses çok farklı ve oda güzel ama benim çevrem için rahatsız edici düzeyde diyebilirim.ben ilk fırsatta kesip tek susturucu bırakacağım.ama garanti durumunuda gözardı etmemek koşulu ile.
    ben dört adet foto koymuştum buraya.bir motosiklet kazası.ve iki kişi bu kazada hayatını kaybetmiş.ama çok feci bir kaza olmalı,çünkü paramparça olmuşlardı.sonra düşünüp kaldırdım tekrar. yukarıda arkadaşlar sormuşlar ne resimleri diye ..açıklama gereği hissettim...

  15. #475
    Topuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    Trabzon
    arkadaşlar, bazı sorular cevaplanmadı ve forum ilerledi.. eski sorular ile birlikte yeni sorular da sormak istiyorum:

    1. epeydir kayıp olan batista123, yağmurlu havalarda ense altı-sırtüstü bölgesinin çamurlandığını ve bunun nasıl olmuş olabileceğini sormuştu. bu nasıl olabilir?

    2. yağmurlu havalarda kask kullanıldığında önünüzü nasıl görüyorsunuz? kaskların silecekleri yok, elinizle mi siliyorsunuz.. nasıl oluyor?

    3.motorlar ilk alınınca merak edilen konulardan biri de vibrasyon idi. motor km'leri arttıkça regal in vibrasyon durumu ne olmuştur acaba?

    4. bazı yerlerde epey bir km sonrası azalmayan vibrasyon için, arabalarda olduğu gibi sibop ayarı yapılması gerektiği yazıyor. motosikletler için böyle bir uygulama var mıdır?

    5.yine motor km leri arttıkça, motorun zincir gevşetme, arka fren gevşetme, özellikle motordan sızan yağ akıntıları vb olmuş mudur?

    6. aykon motorsikletin (elektronik) web adresi ne idi.

    7. olcan138, egsoz konusunda zebda3000 ile ilgili 28. sayfa hariç bahsettiğin detayları ben bulamadım. zebda egsozun tek taraflı olmasından dolayı, bu kısımda meydana gelen vibrasyon sonucu sağ elinin uyuştuğundan bahsetmiş. bence sağ elinin uyuşup, sol elinin uyuşmaması.. egsozun sağ tarafta olmasından değil, sağ el ile gaz verme hareketi sonucu el bileğinin belirli bir zaman kasılması sonucu olmuştur. aksi halde, onun bahsettiği motor haricinde de başka bir çok motorlarda tek taraflı egsoz uygulaması vardır.

    8. yine egsoz konusunda, kaldera tek susturucu bırakacak şekilde kestireceğinden bahsediyor. böyle bir kestirme sonucu, egsoz çok kısa kalmaz mı? daha önce forumda, ismini şu an hatırlamıyorum, bir üye kestirmişti ve egsoz çok küçük kalmıştı. bence egsozun çok küçük kalması motorun ağır görüntüsünü bozar. sizce nasıl olur?

    cevaplarsanız memnun oluruz...

  16. #476
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    arkadaşlar ve topuz kardeşim sorularınıza ben yanıt vermeye çalışayım..
    batista yolda çamurlanıyormuş,, peh peh peh.
    yaw böyle soru olurmu..çamurlanmayan,ıslanmayan varsa onu konuşalım nasıl oluyor diye.motora binen yağışlı havalarda ıslanırda çamurlanırda.yanınızdan geçen su şıçratır,önünüzde giden eğer büyük araçsa daha çok su püskürtür,buda olduğu gibi üzerinize gelir .çözümü yoktur.ya iyice korunacaksınız yada yağışlı havalarda motora binmeyeceksiniz.bu sorunun cevabı budur.
    ikinci sorunun cevabı ise, doğrudur.yağmurda gerçekten görüşünüz zorlaşır.kaskınız tam kapalı modelse dahada zorlaşır ve buğu yapar sıkıntınız artar.benım kaskım açık model ama yinede problem oluyor.kesin çözüm yine aynı yağışta kullanmamak.
    üçüncü sorunun cevabı ise bizim motorlarımızda vibrasyon yooooooooooook.100 km yigeçtim hız olarak ama titreme sıçrama yok
    dördüncü soru ise dört zamanlı motorlarda süpap vardır süpap olan motorda ise süpap ayarı vardır işte size şema..
    yalnız vibrasyonun bu süpap ayarıyla hiçmi hiç alakası yoktur.kim demiş ki onu.ayrıca bu şemada emeği olan bbrr dostumuda unutmadan eline sağlık diyelim.
    beşinci soruya bakalım.motorda zincir gevşetme olabilir kontrolu size ait belli zamanlarda yağlanacak.ben sprey aldım normali 250 km de bir göz atmak olmalı.eğer zincirinizde aşırı gevşeme olmuşsa arkada zincir gergi ayarı vardır,gerekli ise gerdirirsiniz..arka fren bizim motorda kampana sistemidir.yine belli zamanlarda kontrol,zaten pedalınız düşer sizde anlarsınız bir fren ayarı gerektiğini.aynı araçlarda olduğu gibi,motordan sızan yağ konusu yine kontrol buna gözle muayene denir varsa akıntı sızıntı çözüm yine sizsiniz.ya servise gidersiniz,yada kendiniz yaparsınız,ama yağ sızıntısı önemlidir vede acildir..bizim motorlarda şuana kadar olmadı ama olmasıda normaldir.bunu her motor yapabilir.zamanla keçeler sorun çıkarabilir.
    altıncı soruya cevap vermiyecem.geriye dönüp bakın kaç defa yazıldı çizildi..
    son soruda ise egzost kesilince kısa olup olmadığı idi.
    kardeşim size 36 cm ölçüyü boşunamı yazdım ben.ölçersiniz isterseniz daha uzun kesersiniz.ama içeride tek susturucu bırakamazsınız o zaman iki tane kalır.bence 36 cm ideal.öyle kısa falan kalmıyor..

  17. #477
    tintinopsella - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2005
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    BMW F650GS DAKAR ve xt125r
    kusura bakmayın arkadaşlar ama ben geçen bir arkadaşım ucuz cruiser istiyo diye bi raptor a bindim..tamam benim GS'im gibi olmasını beklemiyodum ama ..bu kadar berbat bi motor olamaz ya..bi defa vibrasyonu korkunçtan da öte.. bi de alet çift silindir olcak.gaza basınca öne diğil sağa sola hızlanıyo resmen..cruser likle alakası yok 20dk kullansan felç olursun.(bu arada rodajı yapılmıştı motor galerinin sahibinindi sonra rodajı yapılmamış sıfıra da bindim aynı) frenler ise gerçekten beni korkuttu çünki ayakkabımım altını yola sürsem daha kolay duracak durumdaydım. tam anlamıyla tehlikeli idi.. yani dediğim gibi bmw ile karşılaştırmıyorum ama o kadar paraya yazık diyorum gidin adam gibi ybr yada cbr125r alın rahat edin yazık ya verilecek paraya. Değil 4 milyar 100milyon etmez.. başka çin motoru kullanmadım ama ybr de cbr-r de hem daha konforlu hem daha güçlü hem sağlam iken sırf görüntü olsun diye bööle bişle alınırmı ..

  18. #478
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    peh peh peh kim inanır bunlara ya bu saatten sonra..beni güldürdünya allahda seni güldürsün....
    bu kadar kişi varız burda bu motoru kullanan varmı şikayeti olan..var oda bendim zaten..ufacık bir sorundu düzeldi odaa.hah hah hah ..çabalarınız boşuna,sınıfında rakipsiz..japonyanın bir bölgesinde polis teşkilatının motor alımı ihalesini kim kazandı acep.pıh pıh pıh

  19. #479
    onrbab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    eskiden di yok artık
    ya tintinopsella sana nedim bilmiom ki sen nasıl bmw ile regal i karşılaştırabiliosun zaten kimse burda regalin bmw den üstün olduunu söylemiyor. Tabiki bmw daha ii senin dediiiin mototr lar la ragal aynı klassmandamı racing ile chooper ok? hadi ii seneler hepinize Bol rüzgarlı sürüşler...
    Biraz geç oldu ama nese idare edin işte

  20. #480
    GreatWhiteShark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2005
    Şehir
    Besiktas
    Motosikleti
    DADYW Regal_Raptor DD250E-9
    tintinopsella hah hah hah haaaaa......

    Abicim bırakın bu gibi dengesiz bir adamın yazdıklarını yaa..
    Bunun gibi provakatörler her zaman vardı ve olacaktır da...

    Görmüyormusunuz adam daha yeni üye... Eski bir üye olsa ve o yazsa anlarım... Yeni üye olup ortalığı karıştırmak için sitelere giren bir sürü böyle tip vardır... Kaaaaaale almamak daha doğru olacaktır sitemiz için...

    Adamın bu 5. mesajı... Daha öncekilere bir baktım ve adam Harley' e bile B . K atmış....
    Regal Raptor
    DADYW
    DD250E-9
    34 SIU 67


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler