DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Aralık 2005, 17:22
#441
kaldera egsoz açıklamaların için teşekkürler.
karbonat'a da teşekkürler, teknik karşılaştırma için.
petitfalcon.. E serisi ve C serisi ile ilgili bahsettiğin 7 farkı siz bulmuşsunuz anlaşılan. eski teknik verilerde daha çok fark vardı ya neyse. sarıkayalar ha bire teknik veriler ilan ediyor. bu son veriler, her halde yellowrock sitesinde ilan ettikleri ve "eminim.. son kararım" dedikleri veriler olsa gerek. böylece E ve C serisi diye tartışılan modellerin tüm teknik özelliklerin aynı olduğu görüldü. eskiden 17 hp diye bildiğimiz E serisi 16 hp çıktı. 2,7 olan yedek tank kapasitesi de 2,4'e indi böylece. ayrıca, eskiden E serisinin teknik özelliklerinde avrupa tip onayı ile ilgili veriler vardı. şimdi onlar yok olmuş. yine merak etmemek elde değil. acaba o da mı.. olduğu gibi değildi. önceleri arkadaşlara motor için, "avrupa tip onayı var.. dandik bir şey değil, siteye girip bakabilirsiniz" derken.. şimdi diyemeyeceğiz. yeni modelin de böyle bir bilgisi yok. halbuki, böyle veriler tüketicilere güven veren en önemli verilerdendir. eğer yanlışlık ile yazılmamış ise, derhal eklenmelidir.
neyse, 7 fark olarak + 3 ile 10 fark söylenebilir. yeni modelin, LWY 250
1. ismi farklı
2. aynalar farklı
3. radyatörü farklı
4. gösterge paneli yer değiştirmiş diye daha önceden söylenmişti.. depo üstüne alınmış
5. sele üzerinde metal işlemeler görünüyor
6. amortisörler helezon yaylı değil. arabalardaki gibi yağlı sistemlere benziyor
7. arka tekerlek arkasında uzun bir kauçuk çamurluk görünüyor
8. depo üzerinde metal yada plastik çıkartmalar görünüyor
9. gidon çok farklı tasarıma sahip.. düm düz gibi. Özellikle gidon tasarımı nedeniyle E serisi daha ağır bir görüntü sergiliyor
10. tarz farklı, görüntü farklı.
bir tane resimden ancak bu kadar fark çıkartabildim. ancak, yeni modelin rengi mavi olan seçeneğindeki resimde.. ön tekerlekte sanki disk firen görünmüyor.. kampana var gibi görünüyor. ilave edecek arkadaşlar var ise.. ilave yapabilirler. tabi yeni modelin fiyatı sitede yazılmamış.
Reklamlar
-
20 Aralık 2005, 18:54
#442
DADYW bu firmanin diyer Regal Raptor modelleri GN250EJ \ DD250EJ-2 \ JH250E-3 \ JH250E-2 \ DD250E-9
resimlerinide yüklemek istedim ama malesef boyutlari büyükmüs.
japonyada su anda kullanilan tüm polis ve resmi hizmet motorlari DADYW markasi olacak ihaleyi kazanmislar ve ilk teslimati japonya polis teskilati ve posta idaresi almis kullaniliyor su anda GN250EJ modeli polis motoru olarak düzenlenmis DD250E-9 ise posta idaresi icin düzenmis ( Regal i secmekle iyi etmisiz sanirim )
-
20 Aralık 2005, 19:27
#443
merhaba arkadaşlar
dün kar yağışı nedeni ile motorum ile işe gidemedim (honda cgl 125) edirnekapı gaziosmanpaşa arasında tranvay inşaatı olduğundan dolayı motor ile bayrampaşa yolunu kullanıyordum fakat minibüse binmek için mecburen demirkapıya çıktım ve tesadüfen burnumun dibinde yellow rock bayisi açıldığını gördüm ve şaşırdım. sabah erken saat olduğundan dolayı bayi kapalıydı fakat az önce fırsatını bulup demirkapıya gittim. adamlar yıllardır 2'nci el araba satışı yapıyorlardı. gidip konuştum 1 ay içinde serviside açacaklarmış dükkan azına kadar motor dolu idi. aykom eğer kusuruma bakmassa motoru oradan alacağım nede olsa komşum sayılır. bu durum beni inanın çok sevindirdi çünkü servis için mecidiyeköy bana bayağı ters kalıyor.
-
20 Aralık 2005, 23:33
#444
kaldera dostum bilgine saygi duyarim ama bende 12 senedir motor kullanirim yazmis olmak icin yazipta burda yer isgal etmesek bilgiye ihtiyaci olan arkadaslara bilgimiz yettigi kadar destek olsak daha iyi olmazmi
watercolours : kardes link budur bu firma ihaleyi kazanan sirketin sayfasi imis motorlar yakisikli olmus resmi kiyafetleri ile
http://www.fs0757.com/b2b/eproduct.php?ID=540&page=2
-
21 Aralık 2005, 00:51
#445
Topuz Ben hiç yellewrock sitesinde 250 kilo olduğunu görmedim ayrıca kitapta 170 küsür yazıyor alır ken bunu biliyordum belki bir ara forumda yanlış yazılmıştır.
Avrupa onayı Motorun cinden gelen kitapçığında yazıyor ayrıca motoru ithal eden diğer ülkelerin sitelerinde de yazıyor yani Avrupa onayı kesin buna eminiz. Yellowrock sitesini nası yapıyor bilmiyorum ama motorun resmi sitesinde bütün bilgiler var oradan bakabilirsiniz bilen varsa yazsın şuan hatırımda değil ben daha önce bakmıştım
[FONT="Times New Roman"][SIZE="2"]RR250cc [/SIZE][/FONT]
-
21 Aralık 2005, 12:58
#446
yellowrock, yeni yayına başlayan bir site, daha önceden biz bu verileri www.sarikayalar.com/tr sitesinden alıyorduk. halen bile bu siteye girerseniz, orda E serisi için taşıma kapasitesinin sürücü dahil 250 kg olduğunu görürsünüz. burda mevzu olan hususlar, sarikayalar.com sitesinde motorun ilk satışına başlandığı andan itibaren; ordan öğrenilen mevzular. daha sonra yeni modelin teknik verilerinin yellowrock sitesinde yayınlanması ile soru işaretleri ortaya çıktı.
www.regal-raptor.com ile www.ajsmotorcycles.co.uk siteleri de o zamanlar itibariyle biliniyor idi. ancak, buradaki motorların hava soğutmalı olması ve sitenin ingilizce olması nedeniyle teknik veriler anlamında yabancı sitelere pek bakılmadı. ayrıca, bazı teknik veriler ile sarikayaların ilan ettiği veriler uyuşmuyordu. teknik verilerin başka yabancı sitelerde olması, türkiye kullanıcılarını dolaylı yönden ilgilendirebilir. benim sorguladığım, neden türkçe olarak bu verilere ithalatçı firma aracılığı ile doğru dürüst ulaşamayacağımızdır. yani bunu yapmak çok mu zordu?
kullanım kitapçığında 170 küsür yazan taşıma kapasitesi daha önce hiç dile getirilmedi. bana "açıp okusaydın" diyebilirsiniz. peki diğer arkadaşlar hiç mi açıp okumadı? yada motoru almayı düşünen arkadaşlar neyi okuyacaklar. kullanım kitapçıklarında da yanlış bilgilerin, baskı hatalarının olabileceğini hatırlatmak isterim. önceden de sormuştum.. hangisi doğru diye?
ancak, bu mesele çok uzadı galiba. bu forumda her zaman birlik olalım, sorunlarımızı paylaşalım vs. yazıldı çizildi. anlaşılan benim sorun olarak gördüğüm teknik verileri, çoğu arkadaşımız sorun olarak görmüyor. içimizden bazıları benim yazdıklarım ile ilgili diyecektir ki "amma da teknik veriler hastası imişsin" . ben bu hususlarda dikkat edilmesi gerekir diye düşünüyorum. tüketici olarak da haklarımızı bilelim istiyorum. beni yabancı siteler bu anlamda ilgilendirmez. her zamanki gibi.. satıcıları ciddiyete davet ediyorum.
bazılarının da.. "bir motor almışlar.. yaza yaza bitiremiyorlar" dediğini duyar gibiyim. forumun amacı yazmak ise yazmalıyız arkadaşlar. yazmaz isek ne olur biliyor musunuz.. birlikten kuvvet doğmaz. atalarımız da o zaman üzülür. sonra da biz üzülürüz. bir bakarsınız ki.. regalcilerin sayısı elle sayılır halde kalıverir. 2. eli bile satılamaz. açıkçası ben yarı yolda kalmak istemem. hiç mi aramızda bu motora uzun yıllar binmeyi düşünen arkadaş yok yani? kısa vadeli hesaplar yapmamalıyız. bu motor ile ne kadar az sorun çıkarsa, çıkan sorunlar ne kadar hızlı çözümlenirse.. bir o kadar biz kazanırız.
-
21 Aralık 2005, 22:31
#447
-
22 Aralık 2005, 13:35
#448
evet arkadaşlar, sık sık değiştirilen teknik özellikler ile ilgili sarikayaların bu meseleye ne kadar ciddi yaklaştığını görüyoruz.
bu arada motorun 110 km olan son sürati neden değişmiyor. buna bir çare bulamadılar mı acep sahi arkadaşlar, motorunu eski alan ve epey bir kilometre yaparak.. motor rodajını doldurmuş arkadaşlara soralım.. şimdiye kadar max kaç km hız yapabildiler acaba.
-
22 Aralık 2005, 15:29
#449
135 km. saat max.
Hafif meyilli bir otobandi...
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
-
22 Aralık 2005, 17:51
#450
Düz yolda hiç zorlanmadan 125 i rahat görüyorum 130 için biraz zorladım oldu ama üstünü daha hiç göremedim zorlamak lazım Great'in dediği gibi meyil olsa kadranı dayayabilirsin (ama bana 100-110 yetiyor)
-
22 Aralık 2005, 20:23
#451
Sevgili g.w.shark
135 km/h gibi çok zorlayıcı bir süratte makinanın tepkilerini merak ediyorum.Bu sürat ne de olsa limitlerinde kullanımdır ve moto tepkisi ne yol tutuş ve stabilite ne durumda bu limitlerdeyken?açıklarsan sevinirim bende regal raptor ile motosiklet sevdamı pek yakında dindirmek niyetinde olanlardanım ve sizlerin tecrübe ettikleriyle daha net öğrenimler kazanıyoruz.Şimdiden teşekkürler
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
22 Aralık 2005, 23:38
#452
hayret yaa insanlar amma tepkisiz. bi motorun dingil mesafesi durduk yere değişiyo ama kimsenin sesi çıkmıyo. niye anlamıyorum. neyse ben inanıyorum ki artık bu son değişimdir çünkü yeni değerler bana çok uygun geldi. yani mantıklı teknik veriler yazılmış sonuncusunda. ancak kullanım kitapçığıyla uyuşmama gibi bi durumda hangisine inanıcaz. kitapçık da türkçe olduğuna göre onu da sarıkayalar bastırtmış olması gerek. ancak iki teknik veri de ssarı kayalara ait. bu bana çıkmaz sokak gibi görünüyor...yoksa ben mi çok abartıyorum
-
23 Aralık 2005, 01:00
#453
310 kilo ağırlık motor + sürücü şeklindedir bence. 150 kilo kapasite var bu kesin(çindeki site de yazıyor)
160 kiloda motor 310 eder **Zaten dikkat ederseniz sürücü dahil yazıyor sürücü içinde 75 yazıyor 2 kişi 150 eder**
son süratte ben 125-130 arası bir hız yaptım ilginç olan motorun tam devrini almaması idi yani çok rahattı zaten dikkat ederseniz. 3 ve 4. vitesler çok geniş yani /60km 3. /85-90 4. vites atıyorum /110-120 5. vitese pek bişey kalmıyor bu uzun yolda 100 km üzerinde motorum hiç zorlanmadan gitmesini sağlıyor ben bursaya giderken 5. viteste 110 km altına inmeden ve motorda en ufak bir zorlanma hissetmeden gittim.
http://www.regal-raptor.com/english/...e=DD250EB&img=
Orjinal değerler
MODEL DD250E
ENGINE Displacement 234ml
Compression 9.2 : 1
Cooling Air-cooled
Engine Type Double Cylinder
Lubrication ¡¡
Carburetor Horiaontal Plunger Type
Bore/Stroke Four Stroke
Maximum Power 12.4 kw
Maximum Torque 15.8 N.m
Maximum Speed 100 km/h
Climb Ability ¡İ 20¡ã
Fuel Capacity ¡İ 14L
Starting Electric Start
DRIVE Transmission Chain Transmission
SUSPENSION Front Spring ¡¢ Hydraulic complex damping
Rear Spring ¡¢ Hydraulic complex damping
BRAKE Front Manual ¡¢ Disk brake
Rear Foot Brake ¡¢ Disk Brake
TIRE Front 90/90-18
Rear 130/90-15
DIMENSION Overall 2215¡Á856¡Á1085 mm
Wheelbase 1480 mm
Seat Height 710 mm
Ground Clearance 130 mm
Net Weight 158 kg
Maximum Load 150 kg
OPTIONAL
EEC COC e 4*2002/24*0358*00
COLOR refer to belows
SHIPPING¡¡¡¢ 20 FOOT C.L.(Irremove front wheel) 18 C.L.(Irremove front wheel) 24 S.K.D 40
40 FOOT (HQ) C.L.(Irremove front wheel) 36 C.L.(Irremove front wheel) 48 S.K.D 95
2 ¡¡¡¡ EEC Newly Arrived ¡¡
Water-cooled¡¡ (Su soğutma)
[FONT="Times New Roman"][SIZE="2"]RR250cc [/SIZE][/FONT]
-
23 Aralık 2005, 01:07
#454
12.4 KW = 16.6 Hp(Beygir)
[FONT="Times New Roman"][SIZE="2"]RR250cc [/SIZE][/FONT]
-
23 Aralık 2005, 01:48
#455
jeansatar
Sevgili g.w.shark
135 km/h gibi çok zorlayıcı bir süratte makinanın tepkilerini merak ediyorum.
batista123 dostumuzun söylediği gibi düz yolda zorlanmadan 120-125 gidebiliyorsunuz... Biraz zorlarsanız 130 olabiliyor... Biraz meyil olunca zorladım ve 135' i gördüm... Daha zorlamak istemedim... Motor daha tam olarak açılmamıştı... Eminim zorlanırsa 140 görülebilir ama gerek yok derim...
Bu makina için 120 km./saat güvenli bir sürrat...
Rüzgarınız bol olsun arkadaşlar...
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
-
23 Aralık 2005, 01:53
#456
Arkadaşlar üzülerek belirteyim ki teknik özellikler tekrar değişmiş
Dadyw Class 250 cc nin ağırlığı 170 kg. Taşıma kapasitesi 330 kg olmuş.
Maximum güç 19,85 ten 15,69'a gerilemiş. Güç azalmış ama kendisi biraz yükselmiş fazla değil birkaç milimcik.
Topuz kardeş senin derdine de çare bulmuşlar ve azami hızı 105 km'ye düşürmüşler , hadi gözün aydın.
Arkadaşlar bu siteyi hacker'lar ele geçirip bizimle dalga geçiyo olmasınlar
-
23 Aralık 2005, 17:43
#457
epeydir bu kadar gülmemiştim.. demek max km hızı da çözüme kavuşturulmuş. neyse gene de sorun çözülmüş anlaşılan.
max hız için daha fazla yapabilir gibime geliyor. mesela 250 cc için alternatif ürünlerin birinde zorlama ile 150 km hız yapıldığını okumuştum. halbuki o motorun teknik özelliklerinde max hızın 95 km olduğu yazıyordu.
egsozlardan kestirme ile susturucu çıkartılmasını okuduk da.. zannedersem bir arkadaş, egsozu değiştirmeyi düşünüyordu. egsoz değiştiren var mı acaba.. mesela, her iki silindirden gelen atık gazı tek bir egsoz ile dışarı atmak için gürültülü bir ses çıkaran iyi bir egsoz ile değişebilir miyiz.
motorlar ilk alınınca merak edilen konulardan biri de vibrasyon idi. motor km'leri arttıkça regal in vibrasyon durumu ne olmuştur acaba?
yine motor km leri arttıkça, motorun zincir gevşetme, arka fren gevşetme, özellikle motordan sızan yağ akıntıları vb olmuş mudur? civata gevşemelerinin olmadığını bir ara okumuştuk. gerçi sürekli bakım ile bu problemler yaşanmaz ama.. bazı motorlarda özellikle arka kampana frenin ayarlanmasına rağmen az bir kullanım sonrasında tekrar ayarlanması gerektiğine dair söylemler okuyoruz. hatta bu kampanadan frenleme sesi bile duyulduğu oluyormuş. yine motorun zincirin bağlandığı dişlinin olduğu kısımlarda yağ sıçratmalarının olduğunu okuyoruz. regal için bu durumlar nasıldır?
bu arada kusura bakmayın.. forumda biraz ve internette biraz aradım ama bulamadım.bu aykon motorsikletin (elektronik) web adresi ne idi. onlar kendilerini google a kaydettirmemişler galiba. google bile bulamıyor onları.
-
23 Aralık 2005, 19:21
#458
Ben birkaç şey sormak istiyorum;
1) Motora iki kişi binildiğinde, çekişi zorlaşıyor mu veya nasıl yani ben tek binmeyeceğim çünkü çoğunlukla? Bir de yolcunun rahatı yerinde oluyor mu?
2) Motor ebat olarak yeterli büyüklükte mi iki kişinin binebilmesi (sığabilmesi) için?
3) Bu soru da genel bir soru, bu motorların çalınmasını engellemek için ne gibi önlemler alınıyor?
Teşekkür ederim..
Ekleme soru: 4) Bu motoru Anadolu yakasında satan bir yer var mı acaba, gidip bir de yakından görmek istiyorum da? Ya da Kadıköy de falan birinizin motoruna bakabilir miyim?
-
24 Aralık 2005, 02:37
#459
sonunakadar adlı üyeden alıntı
Ben birkaç şey sormak istiyorum;
1) Motora iki kişi binildiğinde, çekişi zorlaşıyor mu veya nasıl yani ben tek binmeyeceğim çünkü çoğunlukla? Bir de yolcunun rahatı yerinde oluyor mu?
2) Motor ebat olarak yeterli büyüklükte mi iki kişinin binebilmesi (sığabilmesi) için?
3) Bu soru da genel bir soru, bu motorların çalınmasını engellemek için ne gibi önlemler alınıyor?
Teşekkür ederim..
Ekleme soru: 4) Bu motoru Anadolu yakasında satan bir yer var mı acaba, gidip bir de yakından görmek istiyorum da? Ya da Kadıköy de falan birinizin motoruna bakabilir miyim?
1- motor iki kişi bindiğinde doğal olarak çekiş azalır ancak bu kesinlikle motoru etkilemeyecek düzeyde ben genelde iki kişi biniyorum. gayet rahat vites aralıkları bile fazla değişmiyor diyebilir
2- İki kişi motora rahatlıkla binebiliyor ancak uzun yolculuk için arka koltuğun biraz rahatsız ettiğini söyleyebilirim
3- Genel olarak ilk önlem zincir tabi motorun park yeride çok önemli tabi alarmda düşüne bilirsin ama bizden takan sanırım yok . tüm bunların yanında kasko şart
Bu arada bugün bir arkadaşım star tv de akşam bizim motorun reklamını görmüş sanırım reklam faaliyetlerine ağırlık vermeye başladılar
Şu kilo meselesine niye takıldınız anlamadım 310 kilo yazıyor ama bu 75 kilodan iki kişi dahil motorun ağırlığı (Net motor 158+iki kişi(75*2) =308-310. taşıma kapasitesi 150 kilodur bir önceki sayfada verdiğim değerler orjinel değerler yelowrock sitesinde ne yazıyor bilmiyorum ama zaten bakmıyorumda . Benim yazdığın değerler Üreticinin orjinal değerleri
tabi Yelowrock sitesinde böye rasgele değerler vermesi çok kütü
Doğrusu budur http://www.regal-raptor.com/english/...e=DD250EB&img= link çalışmıyorsa http://www.regal-raptor.com/english buradan ilgili sayfaya gidebilirsiniz motorun teknik özellikleri var
[FONT="Times New Roman"][SIZE="2"]RR250cc [/SIZE][/FONT]
-
24 Aralık 2005, 02:43
#460
150 kilo iki kişi için az değil mi? benim için sorun değil, ben zayıfım ama ülkede yetişkin erkek ortalaması 80-90kg gibi birşey. 2 kişi eder 160. bu 150 kg ne kadar geçilebilir?
May the Force be with McLaren Mercedes
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler