DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Aralık 2005, 00:52
#421
Reklamlar
-
19 Aralık 2005, 01:10
#422
selam dostum..sukida
zaten bahsetmiştin egzost,u açma işini.hallettiğine sevindim.geldiğimde dinlerim sesini.sizin servise bakan arkadaşta bir kademe çıkarmıştı susturucuları,o ses de çok hoşuma gitmişti doğrusu.kıyaslama yaparız.
dostum benim motordaki çalışmama sorununu halletim ben.sıkıntı motoru park ettiğimde benzin musluğunu açık konumda bırakmamdı.gelir gelmez motorun hiç marşına dokunmadan bujileri söktüm,ıslaktı.yakıtı sızdırıyordu.buda yeterli ateşleme yapacak kıvılcımı engelliyordu.sorun buydu.
naptın dersen eğer musluğu kapalı konuma almaktan başka hiç bir şey yapmadım.hergün kullanıyorum.garajdan çıkarıyorum musluğu açıyorum,jikleyi çekiyorum,bırrrrnnnn tek marş..yani iki saniyelik tek marş..
ehliyetleride aldık,havalarda müsade edecekki,keyfini çıkaralım.
malumunuz ben herkezden geç kaldım kullanmaya.ama hala millet çok ilgili benim motora.. kartalda benden başka kimsede yok sanırım.walla kimse darılmasın ama millet harley sanıyor,gerçekten..
-
19 Aralık 2005, 01:37
#423
Arkadaşlar sevgili sukida'nın da bahsettiği gibi artık organize olmanın zamanı geldi sanırım.Ne biliim bir fan club olur,web sitesi olur.Raptor'cuların sesi artık daha gür çıkmalı diyorum.Yani marka olarak adımızı bir yerlere yazdırmalıyız.Motosikletle ilgili sitelere girdiğimizde marka-model seç gibi kutucuklarda artık Regal Raptor seçeneğini de görmek istiyorum ben kendi adıma.Siz ne dersiniz?
PRUVANIZ NETE,DENİZLERİNİZ SAKİN,
MOTOSİKLET HAYALLERİNİZ GERÇEK OLSUN! 34 HVD 12 SİYAH İNCİ
-
19 Aralık 2005, 01:42
#424
bir arkadaş raptor'un ön tekerini ileri almak falan istediğini yazmıştı ve cevap olarak motorun dengesinin bozulabileceği yazılmıştı. ben regal'in şu öne uzanan 2 metal parçasını sevmiyorum, gördüğüm kadarıyla iskeletle bir bağlantısı da yok. onun çıkarılmasının bir zararı olur mu? yurtdışı site resimlerinde o barlar yok ve çok daha güzel duruyor.
May the Force be with McLaren Mercedes
-
19 Aralık 2005, 01:51
#425
watercolours kardeş o barlar hem motoru hem ayağını korur.Motosikletle doğrudan alakalı değil sadece koruma amaçlıdır.İstenirse çıkarılabilir.Ama millet ekstra paralar harcayarak motosikletine bunları monte ettirirken varolanı çıkarmak ne derece doğru olur bilemem.
PRUVANIZ NETE,DENİZLERİNİZ SAKİN,
MOTOSİKLET HAYALLERİNİZ GERÇEK OLSUN! 34 HVD 12 SİYAH İNCİ
-
19 Aralık 2005, 02:30
#426
Merhaba arkadaşlar.Demek ki bu zırıltı sesi ortak sorunumuz.(Yani kısmen)Bende de var.Ben,motoru çalıştırmadan önce kaskımı taktığım için bu zırıltıları(çok hafif olduğu için)duyamamışım.Geçen gün tesadüf bir arkadaşa motoru tanıtırken duydum.Umarım en kısa zamanda çözeriz.Bu arada Sukida,tekrar hoşgeldin.Büyük beyaz kardeş;Batista'nın duyduğu endişeyi ben de duydum.Bir anda gümbür gümbür yazıların kesildi.Shemoto'da aynı durumda.O'ndan da tık yok.Sevgili Bluedreams;Senin motor hakkındaki endişelerini önceleri biz de duyduk.Sen''36 yaşından sonra'' diyorsun.Ben emekli olduktan,yani 44 ten sonra motor hevesi ile yanıp tutuştum ve uzun incelemelerim sonunda Regal'e karar verdim.İyi ki de vermişim.Arkadaşların ortak düşüncelerine aynen katılıyorum.Motor,kullanıldıkça kalitesini ortaya koyuyor.Watercolours;Motorun orjinalinde olan hiç bir şey boşuna konmaz.Bir yatma anında o uzantılar,Fes 71'in de dediği gibi bacaklarını ve motosikleti korur.Hepinize keyifli sürüşler dilerim...
EN YAKIN YOL,BİLDİĞİN YOLDUR.
-
19 Aralık 2005, 03:38
#427
peki, onları çıkarıp daha güzel bir dizayna sahip olanları taktırmak yanlış mıdır? motorda tek beğenmediğim yer orası onun dışında çok güzel bir motor.
May the Force be with McLaren Mercedes
-
19 Aralık 2005, 09:39
#428
Arkadaslar selamlar....
Bazi arkadaslarimiz arkadan gelen bir sesten bahsediyor...Bana da olmustu... Biraz kurcalayinca cantalarin baglanti vidalarinin iyi SIKILMADIGINI fark ettim... Gerekli islemi yaptiktan sonra zirilti kesildi... Su anda sadece cantalarin icindeki ivir zivirdan ses gelebiliyor.. onlar icinde kalinca bir bez koyduk cantalarin icine... O seside boyle halletmis olduk..
Selamlar...
-
19 Aralık 2005, 11:56
#429
watercolours adlı üyeden alıntı
peki, onları çıkarıp daha güzel bir dizayna sahip olanları taktırmak yanlış mıdır? motorda tek beğenmediğim yer orası
onun dışında çok güzel bir motor.
Tabiki hatta dışarıdan da (Sanayide) yaptırabilirsin 200-300 ytl tutar zannedersen (ben düşünmedim zira korumalar hemen hemen her motor da aynı sadece ebatları farklı)
Sonuç olarak senin motorun seni yansıtır. kasa(şase) haricinde istediğin yeri değiştirebilirsin (kasa ya dokunan var ama uzman olmak lazım zira denge bozulabilir.)
Tabi bu biraz cep durumuna da bağlı.
-
19 Aralık 2005, 13:19
#430
Koruma demirleri
watercolours
peki, onları çıkarıp daha güzel bir dizayna sahip olanları taktırmak yanlış mıdır
Tabii ki bu durum zevkler ve renkler kısmına giriyor... Herkes beğenmeyebilir... Ama kalınlık ve sağlamlık olarak bakacak olursak insana güven veriyorlar... Diğer motorlardaki gibi ince boru kullanılmamış... Bağlantı yerleri oldukça sağlam... Nikelaj mükemmel diyebilirim... Motorun ilk önce silip temizlediğim yerlerinin başında geliyor koruma demirleri... Jinlunlardaydı sanırım bir kişide motor yana yatınca korumaların koptuğunu duymuştum... Zaten ince boru kullanılmış... Raptorun ki neredeyse kopması imkansız... Yan yatıp 5 m. kaymış bir Regal Raptorun sahibi söylemeseydi eğer kaza geçirdiğini ve yerlerde süründüğünü anlamayacaktım doğrusu... Özellikle sisleri monte ederken birhayli zorlandım... Yeteri kadar kalın bağlama aparatı piyasada bulamadım... Hepsi ince modellere göreydi...
Eğer mevcutları söküp başka dizayn taktırmaya kalkarsan senin bileceğin birşey derim... Belki daha değişik bir model çıkar ortaya...
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
-
19 Aralık 2005, 15:03
#431
Sukida
Tekrar seni görmek hoş... Açıkcası senin canavar hakkında anlattıkların beni yine heyecanlandırdı valla ne alan söyliyeyim merakdan kudurdum benim su ana kadar REGAL-REPTOR hakkında hiç bir teknik korkum kalmadı beni düşündüren sadece iki soru kaldı kafamda
1.si Ses...Neden diyecek olursanız ben böyle tipli bir motordan ağır ve kuluğı doldurucu bir ses bekliyorum...Farkındayım 250 Cc ama zannedersem onun çaresini buluruz...
2.si isee Motorsikletin altımda ufak gözükmesi en çok korktuğum şeyde bu çünkü bende 1.88 boy var...
Bu konuda da biraz yardımcı oln ben fazla şişirmiyim forumu
Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...
-
19 Aralık 2005, 16:32
#432
sick_boy; yanılmıyorsam bir ara great boy meselesi ile ilgili bir foto koymuştu foruma ve kendi boyunun 1,80 ve kilosunun da 90 olduğunu belirtmişti. sonuç olarak, sizin endişe ettiğiniz gibi, motor kaybolmuyordu. Ayrıca, ses konusunda kaldera bayağı bir açıklayıcı bilgi vermişti. şöyle ki; egsozların her birinin içinde 4 adet susturucu olduğundan bahsetmişti (4 mü yoksa 5 mi.. emin değilim). her iki egsozdan bir adet susturucu çıkarırsak, 1 kademe ses açılmış oluyor vb. şeklinde idi. 1 kademe sonra sesi beğenmez isek, birer tane daha çıkarabiliriz anladığıma göre. sonuçta tatmin olacak bir ses 250 cc den elde edilmiş olacak. tabiiki bu motor standart üretim ve onay belgeleri ile üretildiği için.. egsozun da ses sınırları içinde olması beklenir. aksi halde ihraç&satış yapılamaz.
bu konuda benim kafama şu takılıyor ki; bu çıkarma işi oksijen kaynak ile kesilerek yapılıyormuş. kaldera öyle söylemişti. acaba tam ucundan bir kapak gibi kesip.. içinden susturucu çıkarıp.. çıkardığımız kapağı geri yerine mi kaynatacağız.. yada nasıl oluyor. bunu merak ediyorum. yani.. bir taraftan kesik yapılınca.. susturucular düşmez mi. kaldera bunu bize açıklarsa iyi olur.
hem bunu yapınca.. ses sınırlarını aşarak.. acaba gürültü kirliliğine biz de katılıp, motorun orjinal sesini bozarak.. suç işlemiş de olur muyuz.
baggio; montun içine gazete koyularak, soğuk engellemesinden bahsetmiş. ben arkadaşlardan bu iş için; çuval şeklinde olan bir naylon torbanın baş ve kol girişi için kesilip, mont altına giyilmesi şeklinde bir uygulama da görmüştüm. elbette ki bu çözümler pratik çözümler. şimdilik koruyucu kıyafeti olmayan arkadaşlar böyle yapabilirler. aslında.. forumun içinde "motorsiklet kıyafeti" konusunda bir bölüm olmalı.. mesela "faydalı bilgiler" linki içinde. orda böyle bir yer yok. başka motor sitelerinde var. bu forumda da olmalı ve kask, eldiven, mont, çizme, vb. tüm kıyafet namına marka ve modellerden bahsedilmeli orda.
bluedreams; zealsun 150 isimli motordan bahsediyor. arkadaşım.. tercih sizindir. yalnız ben bu vesile ile bir daha burada kısaca yazmak istiyorum ki; regal 250 cc kategorisinde bir motordur. dolayısı ile marka karşılaştırmalarında aynı kategoriyi karşılaştırmak gerekir. 250 cc ile 150 cc karşılaştırılamaz. bir kere 150 cc fiyat olarak daha az bir paradan satılır. bu durumda da regal e göre fiyatı daha az diye 150 cc lik motorun alınması yanlış bir tercih olur. ama, 250 cc lik motora paranız yetmiyor da, 150 cc lik alabilecek iseniz, bu durumda da 150 cc lik motorsikletleri bir birleri ile karşılaştırarak fayda/maliyet analizi yapmanız gerekir.
-
19 Aralık 2005, 18:21
#433
geçen haftalardan birinde 4.levent metro durağında indim. patır patır bi ses geliyodu. farklı ve özgün bi ses olduğu belli oluyodu baktım regal geçti gitti kimdi bilmiyoruma ama sesi müthişti. egsozlarına hiç bakamadım hatta motoru bile doğru düzgün göremedim ama siyah regal raptordu. benim kafamda şöle bi düşünce var ben egsoz kestirmek yerine yeni egsoz almayı düşünüyorum. benimle aynı düşüncede olan arkadaşlar gidip bi maslak sanayi sitesinde fiyatlarını sordular mı acaba(yada başka bi yerde). yani eğer ilgilenenler varsa gittiğinde öğrendiği fiyatı buraya yazabilir mi acaba kaça patlar yeni bi çift egsoz bu motora. ses olayı çok önemli bi etken
-
19 Aralık 2005, 19:16
#434
-
19 Aralık 2005, 22:52
#435
arkadaşlar regal raptor istanbulda bayiliğini yapan firmalar aynı zamanda servis hizmeti veriyorlarmı?
-
19 Aralık 2005, 23:29
#436
xmachinex kardeş Mecidiyeköy'deki Aykon Regal Raptor'un İstanbul distribütörü olup hem satış hem servis hizmetini beraberce yürütmektedir.Forumda linkini bulabilirsin (öyle armut piş ağzıma düş yok. ).Müracaat Murat Bey ve Ali Usta.Raptor konusunda her türlü yardımcı olacaklardır.
PRUVANIZ NETE,DENİZLERİNİZ SAKİN,
MOTOSİKLET HAYALLERİNİZ GERÇEK OLSUN! 34 HVD 12 SİYAH İNCİ
-
19 Aralık 2005, 23:50
#437
Motorla 5 mt sürüklenen benim arkadaşlar geçektende koruma demirindeki ufak bir sıyrıktan başka hiç bir şey yok motorda kesinlikle kaza yaptığı anlaşılmıyor
Karbonat Azami yük kapasitesi hiç bir zaman 250 kilo olmadı bir yanlışın olmasın?
[FONT="Times New Roman"][SIZE="2"]RR250cc [/SIZE][/FONT]
-
20 Aralık 2005, 00:08
#438
-
20 Aralık 2005, 01:11
#439
peki şimdi E serisinin bir aralar 250 kg olan taşıma kapasitesine ne oldu. motoru ilk alan arkadaşlar 171 kg taşıma kapasitesini biliyor mu idiler o zaman.. yoksa bu 250 kg muhabbeti bir ara yanlışlıkla mı sarıkayalar sitesine yerleşti. her ne ise.. bu 250 kg taşıma kapasitesi sarıkayalar sitesinde E serisinin teknik özelliklerinde yazıyordu. bunun sorumlusu sarıkayalardır. ama hatalarını düzelttiler mi gerçekten? bunu merak ediyorum. o teknik özellikler acaba o zaman itibari ile sitede ne kadar yayınlandı. ne diyecek sayın yetkililer.. "afedersiniz.. bir yanlışlık olmuş" mu diyecekler. bu kadar basit olamaz. ciddiyettttt.
ayrıca.. sağolsunlar gene bir flash intro koymuşlar yellowrock sitesinin girişine.. işin yoksa bekle de açılsın da bir şey gör. vaz geçin kardeşim şu flash işinden. kim yapıyor bu siteleri yav. biraz profesyonel olun.. bir lise öğrencisi sizden güzel site hazırlar. hayal gücünüz yok sizin. internet sitesinin profesyonelliği; basit, sade, hızlı, içerik ve tüm iletişim bilgileri olarak söylenebilir. öğrenin bunları artık. site dediğin hızlı açılmalı, tüm merak edilen hususlarda aydınlatıcı bilgi içermelidir. sizin flash animasyonlu tasarımlarınızın modası geçti artık. internet siteleri pazarlama aracıdırlar. pazarlamada müşteri memnuniyeti esastır. insanları sıkmanın bir alemi yok. örneğin, ben siteye bağlanmaya çalışalı 15 dakika oldu, flash karşılama % 33 oldu. senin açılmanı bekleyecek kadar zengin değilim. elveda.. flash yellow player rock
bu arada 57. sayfada sorduğum sorular yine karambole gidiyor.. anlaşılan bu tür soruların cevaplarını pek bilen yok (!)
-
20 Aralık 2005, 12:26
#440
Topuz adlı üyeden alıntı
içinden susturucu çıkarıp.. çıkardığımız kapağı geri yerine mi kaynatacağız.. yada nasıl oluyor. bunu merak ediyorum. yani.. bir taraftan kesik yapılınca.. susturucular düşmez mi. kaldera bunu bize açıklarsa iyi olur.
hem bunu yapınca.. ses sınırlarını aşarak.. acaba gürültü kirliliğine biz de katılıp, motorun orjinal sesini bozarak.. suç işlemiş de olur muyuz.
yok arkadaşım susturucuları çıkardıktan sonra tekrar kaynak yapılması gerekmiyor.egzost un ağzı açık kalıyor.isteyen ek bir parça ile de buray tekrar kapatabilir,görünüşü bozulmasın diye.
sukıda dostumuz böyle değilde egsoztu kesip daha farklı bir şekile sokmuş.doğal olarak çıkan seste farklıdır..
ses sınırına gelince bildiğim kadarı ile ilgilenen yok. bakın prifo arkadaşımız yetkili ağızdan konuyla ilgili ne demiş...
karayolları trafik kanunu 30/b maddesi çevredekileri rahatsız edecek şekilde duman ve gürültü çıkaran araçları kullanan sürücülere 45 ytl ceza öngörür. ayrıca normale döndürülene kadar trafikten men edilebilir veya normale döndürülmesi ihtar olunur. ihtarda verilen süre içinde teknik şartlara uygun duruma getirilmediğinin tespiti halinde men edilir.
çoğunuz bilmez ve fazla uygulanmaz ama trafik zabıtası muayenesi lüzumlu görülen araçları muayenesi olsa dahi muayeneye sevk edebilir.
bu durumda olduğu gibi.
ama seninde dediğin gibi genelde iş yükü ve aşırı yazışma ile sıkı bir takip gerektirdiği için görmezden gelinir.
aynı şekilde bu husus muayene yapan görevlilerce de görmezden gelinir. karayoluna çıkan her taşıta sanayi ve ticaret bakanlığınca tip onayı belgesi verilir. araçların imal tadil ve montajı yönetmeliğine uygun olmayan araçlara bu onay verilmez. işi iyi bilen bir görevli, motorunun tip onayı belgesini ve araçların imal tadil ve montajı yönetmeliğini araştırarak orjinal olmadığını anlayabilir.o zaman da gider başka muayene istasyonuna yaptırısın.ülkemizde decibel cinsinden egsoz sesi ölçümü yapan muayene istasyonu yok. belki muayene istasyonları özelleşince bu husus üzerinde dururlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler