abi resimler harika olmuş muhteşemsin başka varsa at
Arkadaşlar çok uzun zamandır akü ile başım dertte kendiliğinden boşalan bir akü durumu var benim yakışıklıda her gün aracı vurdurarak çalıştırmaktan sıkıntı geldi sizlerde bu problemi yaşayan var mı acep
Tecrubeli arkadaslar net yanit vereceklerdir ama ben benimle ilgili bir durum icin detay acayim:
Ben ilk aldigimda boyle bir sorunla karsilastigimi saniyordum. Sitenin afacanlarinin elcik ile oynadiklarina ve dolayisiyla motorun boguldugunu gordukten sonra motoru branda ile kapattim afacanlari da tatli sert uyararak ve nazar degmesin artik saat gibi calisiyor. Benzin dugmesini de kapali tutuyorum motoru her stop ettirisimde.
Bir de motorla yeni tanisikligimdan dolayi jikle ile calistirdiktan sonra gaz vermeye tesebbus ettigimde de stop etmisti normal olarak. Kullanıcı hatalarıydı yani...
Kardeşim malesef bu akü sorunuda yetkili servis kazığı, uzun zaman bu akülerin susuz olduğunu iddia ettiler, halbuki akülerimiz suludur yani ara sıra suyunu kontrol etmemiz gerekiyor, sende akünün suyunu bi kontrol et, plastik kapağı bir tornavida yardımıyl aç korkma bişey olmaz zorda olsa mutlaka aç, içine bak eğer suyu yoksa, petek üstüne gelecek şekilde saf su koy, ama sakın fazla koyma eğer taşarsa asitli su demir aksamları hemen çürütür, sen suyu mutlaka görerek koy akünün içinde suyu gördüğün anda kes, dene bakalım akü kendine gelecekmi,eğer fayda etmezse bir akü alacaksın kendine sana yuasa aküyü tavsiye ederim.
[COLOR="Red"][SIZE="2"][B]Dostlarım bana müslüm baba der.[/B][/SIZE][/COLOR]
CAtman:Dostum ben de ilk aldığımda aynı sorunları yaşadım 3 ke aküyü sarj ettim ama bana mısın demedi ve en sonunda aküyü değiştirdim şimdi saat gibi çalışıyo maaşallah.
Satılık Asya125t-Spidi mont
Öncelikle hassasiyetiniz için ve bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ediyorum.Ama sanıyorum eğer yanlış okumadıysam akülerin üzerinde ''Do not Open'' yazmakta ve suyu koyacak herhangi bir yer yok sanki siz nasıl koyabildiniz ?
bu akü işi kısmet işi valla. Ben RR sandıkta aldım montajını kendim yaptım akü cok güzel bir ambalajda sunuldu içi bostu asitli suyu özel plastik şişesindeydi şişenin akünün her deliğine gelecek sekilde agızları vardı.ilgimi çekmişti suyunu koydum koyuş o koyus hala canavar gibi basıyor.On gün kullanmadım akü bosaldı basmadı.Arabadan takviye yaptım tek marsta calıstı onbeş dakika calıstırdım hemen sarj tuttu yine canavar gibi oldu.RR umu cok seviyorum...ama müşteri çıkarsa satmak zorundayım iki motor bana cok fazla.Hepinize sevgiler sunuyorum...
arkadaşlar,
akü konusunda ben de bir iki kelam etmek isterim.
akü bakımı yukarıda yazıldı. suyu kontrol edilecek. eski sayfalarda bu konu epey de yazılmıştı. fayda etmiyor ise, aküyü değiştirin. yeni akü alın. ancak, kullanım kitapçığında sanki şöyle bir ifade vardı "6 ayda bir aküyü şarj ettirin" bu normal bir durum ve içimizde böyle 6 ayda bir şarj ettiren var mı bilmiyorum. yani akü yerinden sökülecek, oto elektrikçiye götürülecek ve orda şarj edilecek. böyle bir uygulamada, söz konusu aküde bir anormallik var ise, şarj eden usta bunu hemen anlar ve size de söyler. benim anladığım bu. bunun haricinde akülerin de ekonomik ömrü vardır. ama bu ömür aküden aküye göre de değişir.
[COLOR="Red"][B]Dikkat. 6D Kuralı. Konu motosiklet olunca 4x4-10 yönlü bir sürüş dikkati gerekir.[/B][/COLOR]
[COLOR="Red"]D1: Öne dikkat, D2: Arkaya dikkat, D3: Sağa dikkat, D4: Sola dikkat, D5: Aşağı dikkat, D6: Yukarı dikkat.[/COLOR]
BOZKURT merhaba, çarşamba günü balıkesire geliyorum.. yanına uğramak isterim.. akşam bir ihtimal körfezde kalabilirim. en kötü perşembe merkezde olurum.. müsaitsen görüşürüz... kendine iyi bak
her ihtimale karşı telefonum: 533 740 97 56
arkadaşlar,çevrimiçi olan varsa duyurayım sayenizde benim de bir RR'um oldu. Forumdaki arkadaşlara teşekkürler!
akü bakımı hakkında bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlara bir başlık açtım umarım yardımı olur.
http://www.motosiklet.net/forum/show...739#post433739
Dostlarım şu akü durumunu hallettik.Öncelikle gazi motora binlerce kere teşekkür etmeliyim Kaliteli olma yolunda ve markayı öne çıkartma konusunda önemli adımları olan bir yetkili servis.Arızayı bulabilmek için hem Ertuğrul hem Kazım motorun sökülmedik yanını bırakmadılar Ellerinde voltmetre ile neredeyse bütün elektirik aksamını kontrol ettiler.Burada önemli olan bu çabayı gösterebilmektir birçok serviste karşılaştığımız yetenek düşmanı sanki zorla orada çalıştırılıyormuş gibi davranan tiplere örnek olması gereken bir çalışma prensibiyle elinde telefon sürekli sarıkayalar ile irtibat halinde konuyu çözen sevgili Ertuğrul'u ve onun verdiği direktifler doğrultusunda herşeyi en ince detayı ile kontrol eden Kazım'ı alkışlıyorum Arızaya gelince: Şarj dinamosunun bobin sargılarının birinde arıza tespit edildi düzgün şarj edemediği için herşey aküye yükleniyor böylece akü boşalıyor parça değişiminden sonra canavar gibi şarj etmeye başladı umarım artık bununla ilgili sorunlar bitti
sorununun hallolduğuna sevindim.umarım birdaha sorun yaşamazsın. rr ımı alınca bende yaşamam umarım. keyifli sürüşler.
Arkadaşlar,
Haftasonu aku kapağının ucundan bir şey sallandığını görüp söktüğümde akünün üzerindeki lastiğin ve önündeki beyaz soketi tutan yuvarlak lastiğin koptuğunu gördüm.
Bu garanti kapsamında mıdır? Neden çürür hemen bu kadar sürede? Asit de değmemiş.
Chopper/Cruiser'ların Karşılaştırılması (http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11014) --- anket>>>>>>http://www.motosiklet.net/forum/show...557#post210557
-----ANKET Regal Raptor (250cc)'unuz Kaç km'de (http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17733 )
Benim fikrime göre biz bu aletlere bineceksek akü mü su koyuverdi yenisini kaliteli bir marka ile yenilemek ampüllermi bitti yenisini markalı kaliteli ampüllerle değiştirmek ne bileyim lastikler olsun daha başka parçalar olsun değişim sırası gelenleri kalitelileriyle değiştirmek gerekir diye düşünüyorum. Çinliler 4 bin liralık motora bosh marka akü ve diğer dünya markalarından takacak olsalardı herhalde 8 bin liraya satarlardı. Bizde o zaman gider japon alırdık belki.
Artık elimizdekiler bu, olanın en iyisini yapmak bize kalmış eğer uzun vadeli binelim zevk alalım uzun yolda kalma endişesi duymayalım diyorsak motorlara bakacağız. Herkese kazasız sağlıklı sürüşler.
Aksu arkdaşıma kesinlikle katılıyorum.Topik'e katılan arkadaşlarım motora hiç masraf yapmadan en iyi verimi almak istiyorlar.Lastikler çok kötü kimse değiştirmeyi düşünmüyor,ama bir far ampülü günlerce tartışılıyor.
Motora yatırım sadece aksesuvar bazında düşünülüyor. Her şeyi garantiden halletmeye çalışmak sonuç olarak birşeyleri değiştirmeyecek.Motorun kötü yönleri biliniyor bunların mutlaka değiştirilmesi gerekir buji,akü,lastik gibi. Herkese kazasız sürüşler.
Regalle hiç durmadan tabi kıçınızın dayandığı kadar en uzun mesafe ne kadar yol yaptınız, yazarmısınız.
Arkadaşlar ben benzin bitene kadar hiç durmadan tam 325 Km yol yaptım, yedeğe alınca benzinciye girdim ve dinlendim, biraz kuyruk sokumum ağrıdı ama hemen geçti.
[COLOR="Red"][SIZE="2"][B]Dostlarım bana müslüm baba der.[/B][/SIZE][/COLOR]
valla bende 320km yol yaptım toplamda 30ytl lik benzin aldım yedek depoyada geçmemiştim çok ekonomik......
regalimi bu sene başlarında aykondan aldım . hatta o gün müslüm babada ordaydı beraber karar verip almıştım. onun yorumundaki silindir kapakları ve gömleğin aynı oranlı alaşımdan olmasının önemini anlatmış ve bu motoru incelediğini ve iki parçanında aynı alaşımdan oluştuğunu ve çok kaliteli olduğunu gözlemlediğini söyleyip beni daha bir ikna etmişti motorum konusunda. motorumdaki şikayetlerime gelince . Maşallah aküde hiç sorunum yok. 2 temel problemim var. birincisi lastikler. en ufak bir ıslaklıkta kayan lastiklerim var yoltutuşu sıfır . bir diğeride bitmek bilmez zırıltılar . ama zırıltıların kaynağı okadar çokki hangisini susturacağımı şaşırıyorum. su borularındaki helazon yaylar + karbüratörün önündeki krom kapaklar + eksozun içi + fanların pervaneleri........ ama artık takmıyorum. bunlar mekanik bir arıza değil nasıl olsa. artık sadece rüzgarı, eksozun sesini ve lastiğin asfalttaki sesine kulak veriyorum. 4000 km deyim motorumu sürekli zorlayarak kullanıyorum. bir depo benzinle 290-270 km arası yol yapabiliyorum. susturucuyu söktüğümden beri yakıt tüketimim arttı. ama bende motoru 110 km aşağı bir hızda kullanmıyorum. bir kez motoru taşıyan, aslında iskelete bağlayan 3 tane saplama vidadan biri kırıldı. nasıl olduğunu bilemiyorum. ama vidanın alaşımı çok adiydi. yerine paslanmaz çelik vida taktık sorun kalmadı. motoruma sis farı bağladım. sisleri emre ltd. den çiftini 50 ytl ye aldım.motorumuzun ana farının içinde sisfarları için tesisat çekilmiş hazır bulunuyor. çok yüksek amperli ampül kullanmadığınız sürece sorun yok. benim sislerde 2x35watt ampül bağlı ve canavar gibi. müslüm babanın çantalara uyguladığı lamba sistemini ben daha aldığımda yapmıştım. ama led lambalardan değilde oto aksesuarcılardan 5 ytl aldığım oto içi lambalarıyla hallettim. makinamdan çok zevk alıyorum. ve en az 3 sene kullanmak istiyorum. emre ltd yi keşfettiğimden beri parça ve servis konusunda artık hiç korkum kalmadı. almak isteyenler yada alıpta tedirgin olanlar. inanın bu motor bu fiyata alabileceğiniz en iyi makina hatta bu özelliklerle daha pahalı olmayı bile hak ediyor. inanın piyasanın motorunuza biçtiği değeri değil motorunuzun sizin gözünüzdeki değerini herzaman daha önde tutarsanız motorunuzu daha çok seversiniz. unutmayın her güzelin bir kusuru vardır.. herkeze zevkli kullanımlar dilerim. ben bakırköy ve avcılar bölgesindeyim tüm dostlarla buluşmaya fikir alışverişi yapmaya hazırım. bu arada iyi bir elektrikçi ve mekanikçiyimdir hertürlü yardımada açığım. yeterki herkez motoru bir hayat biçimi olarak görebilsin.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)