bence bu yeni c serisi pek başarılı degil sanki o kocaman motora 16hp konurmu ya kaldırmaz yerinden motoru ama hakkınıda yememek lazım duruşu çok güzel
bence bu yeni c serisi pek başarılı degil sanki o kocaman motora 16hp konurmu ya kaldırmaz yerinden motoru ama hakkınıda yememek lazım duruşu çok güzel
karbonat, E ve C serisinin kesin teknik özelliklerinin üretici firma tarafından biliniyor.. ancak distrübütör firmaya verilmiyor olabileceğine dair bir ihtimalden bahsediyor. bu bir ihtimal olabilir belki ancak, bizler de tüketici olarak hakkımızı arayalım o zaman. şöyle ki; üretici firma.. kesin verileri olmadan bu ürüne lisans alarak üretim yapamaz.. E serisinde olduğu gibi avrupa tip onay belgesi de alamaz. ihraç da edemez vs. aynı konu distrübütör açısından da geçerlidir. şimdi sanayi ve ticaret bakanlığı bu hususlar olmadan ithal izni de vermez. mesela.. E serisine ithal izni verildiğine göre ve teknik özelliklerinde bizlerin şüphesi olduğuna göre şöyle mi düşünmeliyiz: "yoksa sanayi ve ticaret bakanlığı da mı kandırılıyor".
Veya da şöyle düşünülebilir.. ve bana göre mantıklısı da odur: distrübütör firma pazarlama stratejisi gereği motorun bazı teknik özelliklerini yüksek gösteriyordur. mesela 233 cm küp olan bir motor için 250 cc demek gibi. bu arabalarda, bilgisayar satışlarında bile yaşanan bir durumdur. mesela arabalar 1590 cc iken 1600 motor denilerek satılır. bilgisayar 512 ram denilerek satılırken.. aslında ekran kartı mevcut ram in bir kısmına el koyar.
sonuç; biz tüketiciyiz arkadaşlar. nasıl olduğunu irdeleyebiliriz belki ama.. sarıkayalar çıksın açıklama yapsın o zaman. sorumluluk onlara ait. gerçekten de internet sitelerinde ilan ettikleri teknik özellikler doğru ise buna bir diyeceğim yok. ama mevcut hali ile bende şüphe uyandırmıştır. böyle ciddiyetsiz teknik özellikler ilanı olmaz diye düşünmekten kendimi alamıyorum. çünkü bazı veriler var.. bazıları yok. yok olanlar hakkında bizler yorum yapıyoruz vs.
fes71, trafiğe çıkmadan trafik tecrübesinin nasıl kazanılacağını soruyor. mevzuyu biraz daha açabiliriz. ben önceki yazıda tenha yerlerde pratik yapabiliriz demiştim. şöyle ki; ehliyeti yeni aldınız ve daha önceden motor tecrübeniz yoktu. ehliyet alırken öğrenmeye çalıştınız. şimdi bu haliniz ile.. trafiğin en yoğun olduğu caddelerden gitmenin bir gereği yok. çünkü henüz çok pratik değilsiniz. bu nedenle trafiğin çok tenha olduğu.. mahalle aralarında vb. yerlerde yavaş yavaş pratikliğinizi artırabilirsiniz. bu konuda malını ve canını önemsemeyen var ise.. istediği yerde sürebilir. benim böyle şahit olduğum olaylar olmuştur. B ehliyeti alır almaz.. daha önce hiç bir tecrübesi olmamasına rağmen sürücü kursundaki tecrübesine güvenerek şehir içi trafiğine giren.. geri geri gidemeyen.. dönüşlerde bir çok kazaya sebebiyet verebilecek hatalar yapan.. bazen de kaza yapan insanlar. bu cesareti nerden alıyorlar diye çok merak ediyorum. ben o kadar cesaretli değilim arkadaşlar. kendimden emin olmadığım sürece.. motorsiklet ile şehir içi trafiğine girmeyeceğim. bilmeyen arkadaşlarımız olabilir.. ben de yeni a2 ehliyeti aldım ve daha önceden vitesli motor sürme tecrübem yoktu. bisiklet ve vitessiz motor (mobilet, scooter vb.) çok sürdüm. ancak.. vitesli başka arkadaşlar. lütfen dikkatli olunuz.
Dün tam 275 km. de arkamdan birisi asıldığı! için yedek depoya aldım...
Benzinciye geldiğimde 300 km.yi gösteriyordu ve tam tamına 33 YTL. lik benzin aldım taşana kadar!
Buda demek oluyor ki km.de 11 Ykrş. yaktı... Ama bu 300 km. yi genelde şehir içi trafiği ve otobanda devamlı 120 km.gibi hız yaparak kattettim... Motoru devamlı yüksek hızlarda ve yüksek devirde kullanmıştım... Sakin sakin 90 km. ile ne zaman gideceğimde yakıtı km. de 100.000 TL. nin altına düşüreceğim çok merak ediyorum doğrusu...
Raptor_SS dostum geçmiş olsun yaa... işe bak... motor kullanmaktan mı olmuş? Yoksa yastığın kuş tüyü değil mi?
Araba kullanabilecekmisin peki? Boyun fıtığı olunca motordaki sarsıntıdan dolayı mı kullanman yasak yoksa boynunu sağa sola çeviremediğin için mi?? Umarım en kısa sürede iyileşirsin.. Demek Nisan gibi havalar düzeldikten sonra motora bineceksin.. Geçmiş olsun...
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
arkadaşlar benim merak ettiğim bir konu vardı bugun başıma gelince sorayım dedim.biliyorsunuz ben motorumu pek kullanamamıştım.ancak ehliyeti aldıktan sonra zaman yaratmaya çalışıyorum.bugun kışlık botlarımı giydim.ama botun ucu vites aralığına zor girdi yada giremedi desem abartmış olmayacam.siz neler yaptınız ilk bakımlarınıza kadar.bu şekilde kullanmak sıkıntı yaratıyo.vites padalını bir veya iki diş yukarı kaldırabilirim ama arada bir parça var ona dokunacak sanki.sizlerin bildiği bir başka şekil varmı? yada servise gittiğinizde nasıl yaptılar tarif edeniniz olabilirmi..
selam kaldera,
Görüşmeyeli baya oldu enson sınav sonrası görüşmüştük.(Kebapların tadı hala damagımda) Bende ancak bu sabah ehliyeti teslim aldım, Bu arada sabahları işe giderken iki kere polis çevirdi neyse ceza veya oyle birşey olmadı iyi niyetli memurlara rastladım ikisindede konusup sözlü uyarı ıle yırttım. Bu günden sonra rahattım.
Aynı sorun benim de başıma gelmişti Great'in de hatta forumda bir yerlerde bahsetmiştik ama bulamadım.(üşendim)
Ben ilk başlarda normal botlarla kullanmıştım onda bile vitese zor sıgıyordu serviste ali usta bir kademe yükseltti.
Ancak motor çizmesi aldığımda dükkandan(Fenerbahçe Motosa) giyip çıktım ANA çizmenin ucu vites aralıgına girmiyor dükkanın onunda kalakaldım neyse motosa ENGİN bir pense ile geldi iki dakikada halletti
Vitesin ordaki vidalar ve cubugun (Sol tarafta zincire yakın bir yerlerde bir vidadan ayarladı. Sonuc olarak zor bişey deil ve bütün motorlarda aynıymış ama bilmek gerekiyor yakınındaki bir tamirciden rica etsen 30 saniyede halleder(senin kendin yapmak istediğini biliyorum ama cok cok dikkatli bakmamıştım bu nedenle tarif edemedim sory)
Bu arada bottan sonra çizme ile kullanmak bana daha keyifli ve güvenli gelmiştiii.
Arkadaşlar´
Tamam iyi niyetli olabilirsiniz ama mesaj yazmış olmak için ne olur mesaj yazmayın özelden halledin zaten forum uzun bi de boş boş dolmasın. Modoretorler in temizlemesini boş ver. Ben bile eskiden yazdıklarımızla ilgili bişey olduğunda bu sayfa bollugunda bulamıyorum.
3-4 ay evvel motor almayı planlarken bende bütün markalar hakkındaki forumları tek tek okumuştum ve en nefret ettiğim ,
motor hakkında bilgi ararken nasılsın, hayırlı olsun, keşke benimde gibi mesajlardan oluşan sayfalarca yazıya da zaman ayırmak zorunda kalışımdı. Tamam motoru aldık keyiflendik ama ....... benim başıma gelenler başkasının da başına gelsin istemem Aha adamın biri benim motorumu beğenmemiş canı saolsun ama keş ke forum bu kadar şişmese ve bu arkadaş da vakit ayrıp yazılanları okusaydı. Ne kadar uzun ve boş olunca ileride iyi şeyler bile olsa insan sıkılıp bırakıyoo.
Burada birbirimizin sorunlarına ve motor hakkındaki sorulara, herkes cevap vermeye (iyi niyetli olarak) çalışıyor su zamana kadar da kimse burada laubalilik yapmadı. Hepimiz yaşını başını almış insanlarız.
Yanlış anlamayın insan devamlı ciddi şeylerden bahsetmek istemeyebilir motosiklet nette başka bölümlerde rahatca yapabilirsiniz. Veya hep birlikte buluşmalarımzda.
Arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz için sağolun Boynumdaki fıtığın sebebini bilmiyorum ancak motora binamememin sebebi hem sarsıntı hemde boynumun kesinlikle soğuktan korunması gerekiyormuş aslında doktorun hiç motora bindiğini sanmıyorum neyse boyunluğu 3 hafta takmam gerekiyor araba kullanmamda herhngi bir sorun yokmuş
Kaldera benim vites ayak mesafesini serviste ayarladılar
Bu arada ben hala ehliyet alamadım işten vakit bulamıyorum sınava gireli 3-4 ay oldu herhalde trafik cumartesi açık mı ? bilen var mı acaba ?
aramıza yeni gelen ardaşlar hoş geldiniz
[FONT="Times New Roman"][SIZE="2"]RR250cc [/SIZE][/FONT]
Sevgili Raptor_SS ve Kaldera geçmiş olsun.Acil şifalar
Arkadaşlar bu arada kullanma kılavuzunda ilk 500 km. 40 km.yi,ikinci 500 km. ise 60 km.yi geçmememiz ayrıca sürekli aynı hızda gitmememiz gerektiği yazılı.Bu süratler ile bu rodaj biter mi?
PRUVANIZ NETE,DENİZLERİNİZ SAKİN,
MOTOSİKLET HAYALLERİNİZ GERÇEK OLSUN! 34 HVD 12 SİYAH İNCİ
arkadaşım sana tekrar geçmiş olsun.sende iki raptor var birde .inşallah tez dönersin motorlarına....ehliyeti teslim alışta prosedür şöyleydi bostancı şubesi için.Raptor_SS adlı üyeden alıntı
önce bazı formlar var doldurulması gereken,bunu şubenin önündeki trafik işlemleri yapan firmalar 10 ytl karşılığında yapıyor.daha sonra eger ehliyet başka yerden alınmış ise eğer ,verilen şube ile yazışma yapılması gerekiyor.cevap alındıktan sonra sabah cok erken saatte sübenin önunde sıra oluşuyor.ben saat 6 da evden cıktım 15 dakikada geldim 24 üncü sıradaydım.ve 120 kişilik sıra yapılıyor.kalanlar bir sonraki gune kalıyor burası önemli geç kalmayalım.bu arada 50 ytl lik bir harç yatırılıyor şubede.27 ytl de kart ücreti alınıyor..tüm işlemler bitince ertesi gün saat 3 ile 4 buçuk arasında ehliyetler dağıtılıyor.cumartesi günü resmi daiereler iş yapmıyor.ben cuma günü dosyamı vermiştim.pazartesi ye kalmıştı
evet haklısın dostum bu km lerle sıkılıyor insan.hadi ilk 300 km yi anlayabilirimde ikinci 500 de şahsen ben uymam ona toplam 800 kmde hiç az değil.şu an 80 km civarlarında maksimum hız yapıyorum.fes71 adlı üyeden alıntı
saol dostum belki gözümden kaçan bir yer var.pense ile çabucak yapıldığına göre tekrar bakacam bugün.batista123 adlı üyeden alıntı
haklısın kebap lar müthişti.inşallah tekrarlarız bir gün, hep beraber..
Senin başına gelen olay,benim arkadaşın başına geldi.Biz vites pedalını firezeli dışlisini 3 dış yukarı kaldırdık.Sorunu giderdik.Fakat arkadaş alışana kadar biraz zaman geçti.Yapması kolay dikkat ediceğin konu yukarı aldıktan sonra pedalı yerine takarken freze ağızlarını tam karşılatırki sıyırma yapmasın.Sende işten anladığını tahmin ettiğim için kısa yazdım.kaldera adlı üyeden alıntı
Daha ilk gün, vites aralığı yüzünden şikayet etmeye başlamıştım tabii o zaman bilmiyordum birşey. Bir motor hocası tanıdığım vitesi bir iki diş yükseltti. Zaten günlük hayatta giyilen botlardan giymiyorum. Onlarla araya sokmak neredeys eimkansız. Kesinlikle ucu sivri, korumalı (topuk, burun, bilek, diz altı korumalı) motor çizmesi almanızı tavsiye ederim. Allah korusun, günlük botlar kaza sırasında hiçbir koruma sağlamaz. Ben Dainese marka D-Dry modelini kullanıyorum. Çok da rahat ettim.
[COLOR="DarkSlateBlue"][B]34 NVT 21[/B] - DADYW DD250E-9 - Görürseniz selam verin :)[/COLOR]
ya arkadaşlar bana özelden dönmeniz daha iyi olur ama gene de bilgilenmek isteyen başka arkadaşlar olur mu bilmem. benim evin garajına giriş dehşet eğimli yani motoru bırakmam için 20metrelik bi 30-35 derecelik açıya sahip bi yol var geçmem gereken. rodaj esnasında ise bayır yukarı gidilmemesi gerektiğini duymuştum. ben bu motorla bu rampadan her gün geçersem motorun rodajıyla ilgili bana bilgi verebilecek olan var mı. ayrıca motoru muhafaza etmek için sizler ne kullanıyorsunuz. bir kilit mi yoksa garajınıza mı koyuyorsunuz ya da brandayla üzerini mi örtüyorsunuz. benim üstü kapalı bi garajım yok ancak büyük bi otoparkımız var. soğukta ve yağmurda üstü açık durması ne gibi problemler yaratır. ya da bi problem yaratır mı bu durum.
kaldera (Uğur) abi aslında vitesi net gösteren bir resim olsa işi burdan çözeriz.. Benim motorda vites bir kelepçe sistemi ile mile bağlanıyo kelepçeyi 10 yıldızla çıkarıp 2 diş üste veya alta takabilirim çok basit bir işlem bir pense bir 10 yıldız birde çekiçle 5 dakkalık bir iş raptor larda vites kolu ana mile kaynakmı tam olarak bilemediğim için bir çözümde öneremiyorum ama biriniz vitesi tam olarak gösteren bir resim koyarsanız sorunu burdan çözerim
saygılar
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
vites pedal aralığı hususunda yanıtlamaya çalışan tüm dostlarıma teşekkür ederim.şanzımanın tam altında oynar,frezeli bir parça var iki kısımdan oluşan.iç ve dış yani.tam eğilip bakmamıştım doğrusu.
frezeli parçayı sabitleyip sıkan bir de cıvata var.onu söküp dişli parçayı iki diş sağa alıp tekrar sabitledim.iyi oldu böyle.
bugun kartal bostancı,kaynarca arası sahil yolunda turladım biraz.yolda benzin biter gibi yaptı.yedekle ilerleyip 20 ytl lik benzin alıp km yi sıfırladım.bir ölçelim bakalım yakıt nasıl.yalnız şu biraz dikkatimi çekti.mesala 70 veya 80 metreden görüyorsunuz işık kırmızıya dönmek üzere ben 4 -3 -2 yapıyorum kırmızı yanmış oluyor.ama ben vites boşta beklemek istiyorum.bazen boşu bulamadım.vitesde 2de kalıyo ışık yanınca tekrar motor kasıyo kendini doğal öolarak,ve busefer de 2 den 1 i bulamıyorum.ama ara sıra oldu bu.
ilk bakıma bir gideyim helede düzelir her şey....motosiklet. net,in tutku yaratır kask kafalı logo çıkartmalarını da şağ ve sol çantalarımın tam ortasına yapıştırdım.şık oldu...
dostum motorun hayırlı uğurlu olsun.güle güle kullan.iyi seçim yapmışsın.buradakı tüm arkadaşlar seçimine vesile olmuşsa eğer bende raptor camiası adına sevinirim.dhocka adlı üyeden alıntı
ama sizde tanışma bölümünden kendinizi tanıtsaydınız iyi olurdu.bakın sizi tanıyamıyoruz dimi ama.nerdensiniz,yaşınız kaç,ne işle uğraşıyorsunuz..vs vs
dostlar ingiltereden yeni döndüm bizim motorlarin orada hic tutulmadigini ögrendim su sogutmali modellerin hic satilmamis orada nedenlerine gelince oraya göre fiyatlarinin yüksek olmasi en önemli nedenlerinden biri birde servis agini birtürlü kuramamis oradaki firma ( bunun nedenini bende anlamis degilim ) bu makinalari kullanan adamlar bana sunu söylediler vites leri hassazbir makineymis ve vites degistirmelerde dikkatli olunmaliymis encok ariza nin buradan ciktigini söylediler bu form sayfalarini gösterdim onlara cok hoslarina gitti herkezin ve onlarda bir form sayfasi hazirlamaya karar verdiler kendileri icin bu arada ben ilginc fikirlerde aldim bizim makinalarimiz icin inanilmaz degisiklikler yapmislar Chopper lar icin üretilmis firen ve vites pedallarini bizlerde kullana biliriz bunun icin tornacida kücük bir baglanti aparati yaptirmamiz gerekiyor ( ben yaptirmam sart ) egzost lari da soldakini motorun altindan gecirip sag dakinin üstünden vermisler bence harika olmus subat gibi tekrar gittigimde bolbol resim cekecegim degisiklik yapmak isteyen arkadaslara ilginc fikirler verebilir
Hayırlısı olsun... iyibir karar verdin de burada bu kadar adam var... bugün alacağım, haftaya alacağım gibi yazılar yazıyorlar... Sen ve ozguryasar ve sizin gibi birkaç kişi daha var çıkıyorsunuz diyorsunuz ki ben dün aldım, bugün aldım falan... Demek ki yazılarımızı okuyan o kadar çok gizli elemanlar varki saman altından su yürüterek gidip motoru alıyorlardhocka
arkadaşlar tekrar selamlar...
bugün regalimi aldım ruhsat ve plaka işlemlerinden sonra yani en geç yarın akşama doğru motoru alıyorum... bu arada yardımlarından dolayı aykon daki murat bey ve tüm personele çok teşekkürler...
ayrıca bir hoşgeldin diyen bile olmadı ya neyse
Süper bir makina aldınız... Şuan 3500 km.yi geçtim ve sorunsuz olarak kullanıyorum...
Kaldera ilk birkaç gün özellikle boş vites bulmada veya 1. vites ile 2. vites arasında zorlanabilirsin ama inan çok basit.. Sadece ayağının ve sol elinin alışmasına bağlı...
Ben genelde kırmızı ışığa gelince debriyajı sıkıp tak tak tak kaçıncı viteste olmuşsam olayım farketmez 1. vitese kadar geliyorum... Bu tak taklar arasında boş vitesi belirten yeşil ışık yanıp sönmüşse eğer, bil ki 2. vitesten 1. vitese geçmişsindir... Sonra ayağını pedalın altından hafifçe kaldırsan tık diye tatlı bir ses duyacaksın ve yeşil ışık yanacak... İşte boştasın... Sadece o sesi yakalaman önemli... Ayağını fazla kaldırırsan 1. vitesten sonra yeşili gördüğün gibi ışık yine sönecek ve 2. vitese geçmiş olacaksın... İyice sol ayak egzersizi gerek...
Şaka bir yana hakikatten çok kolay ve yarın diyeceksin ki ne kadar kolaymış... Bu iş servise gidince düzelir diye bekleme... Servisin yapabileceği birşey yok sadece ayağının hafifliği önemli...
Örneğin yolda araba kullanırken sol ayağınla frene bir dokun bak nasıl küt diye frenliyorsun... Ama sağ ayak frene sanki altında yumurta varmış gibi istemeden dokunuyor... Senin ayakta 1. vitesten sonra pedalı boşu bulmak için yukarı kaldırırken ayakkabının burnunda yumurta varmış gibi alışacak ve boşu istemeden de olsa bulacaksın...
işte bunun gibi birşey... Yumurta tarifi gibi oldu yaw...
Bu arada yeni modelin radyatörünün büyütüldüğünden bahsetmişti arkadaşlardan biri ve ne gerek var demişti... Resme bakınca radyatörün büyütülmeyip sadece yan monte edildiğini görüyorum...
spjet dostum bu su soğutmanın İngiltere'de tutulmama nedenini pahalı olarak belirtmişsin... Haklısın... Orada paund cinsinden bakarsan hava soğutmalılar bile oldukça pahalı aslında... Bir de adamlar zaten güneşe hasretler ve orada 30 derecenin üzerinde hava ısınmıyor bile... Buradaki İstanbul'un, İzmir'in, Antalya'nın sıcağını onlar ancak rüyalarında yada buraya gelirlerse görürler... Demek hava soğutma orada yetiyor...
Son 2 aydır ben benim radyatörün fanının devreye bile girdiğini görmedim... Buda ortalama İngiltere'nin hava sıcaklığı zaten...
Rüzgarınız bol olsun arkadaşlar...
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
sayın spjet.....
bizim motorlarla ilgili uluslararası bir bakış getirdiniz ve bizi bilgilendirdiniz..
duyarlı olmanızdan ötürü şahsımve camiam adına tebrik ederim..
orada çok satılmamış olmasının öncelikli sebebi fiatsa olabilir.eğer regal raptor un türkiye satış fiatı diğer muadilleriyle arası çok açık olsaydı belki bende tercih etmeyebilirdim.ama orada bu tip motorların fiatı birbirine yakınsa marka olarak doğrudur .yamaha veya honda,kawasaki mesala ..sizde olsanız bunların fiatına yakın olsa almazsınız. ayrıca bildiğim kadarıyla ingilterde mevsimlerin soğuk ve puslu olmasınında etkisi vardır.ben 2002 yılında almanyada bulundum on günlük polislerin haricinde motor görmedim desem yeridir.sebebini sorduğumda pahalı ve hava şartlarını söylemişlerdi.
vites konusunda ise kimseden bir sikayet gelmedi bu güne kadar.bir tek izmirde biri şanzımanı bilinçsizce biraz hırpalamış.şanzıman kilitlemiş.ve sorun giderilmiş.başka yok şu ana kadar.
modifiye konusunda ise acaba satış arttırmakmıydı amaçları. kullanılan parçalarla ve son halleriyle keşke resimleri olaydı.ilgilenir ve bizlere fikir verebilirdi..
Rodaj aşana kadar rampa çıkmama meselesi bana biraz abartı geldi. İstanbul'da düz yo lnerede var heryer yokşu. Eve gidemezsin bu durumda. Çok dik ve zor yokuşlara vurma motoru yeter. Rampanın zararı olmaz.karbonat adlı üyeden alıntı
Motorun muhafazası konusunda; ben şöyle yapıyorum:
Sadece üstü kapalı yanları açık bir garajım var. Oraya koyuyorum, kontağın hemen yanındaki direksiyon kilidini kitliyorum, disk kilidini takıyorum ve brandasını geçiriyorum. Hem güvenlik hem de toz, toprak, yağmurdan koruma oluyor. Tavsiye ederim sana da. Ama motor sıcakken brandayı hemen örtme, nikelaj kısımlarında iz yapabilir. Biraz soğusun öyle ört derim.
[COLOR="DarkSlateBlue"][B]34 NVT 21[/B] - DADYW DD250E-9 - Görürseniz selam verin :)[/COLOR]
arkadaşlar bu hafta sonu için bir programınız yoksa eğer uygun bir yer,mekan vs,herneyse işte. takılalımmı kritik yapar,belki birlikte gaz açardık..hani ben raporluyum,işten güçten biraz uzağımya o yüzden buralardayım yani..her gün tek başıma turlayıp duruyorum..
bende en uygun bunu bulmuştum,çokda memnunum,yalnız yüksekliği bir sıra daha yapsaydık ....Gencadam adlı üyeden alıntı
yok çok şey istemiş olmazsında bende dijital alet yok maalesef.SicK_BoY adlı üyeden alıntı
elcik püsküllerini de görmelisiniz..benim motorlarda gördüğüm bu püsküller nesindendir bilmiyorum ya çok seyrek,ya çok zayıf devamlı yukarı katlanmış vaziyette.ayrıca çok ince olarak kesilmiş,bazılarının boyu oldukça kısa idi....bilmiyorum artık .hazır satılanlarını gördüm hiç beğenmedim.
ben izmirde yaptırmıştım.çok şık duruyorlar,ve çok kişide öncelikli olarakda bunları sordular nerden aldın diye..
hafta sonunada anlaşılan uygun kimse yok.. olsun ben alıştım zaten yalnız dolaşmaya...
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)