DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Aralık 2005, 11:42
#361
Merhaba,
Bu arada 1600 km oldum (Maaşallah su ana kadar Şahsi hatalarım dışında motorla ilgili hiçbir sorun yaşamadım ) Maşallah diyin lütfen. her hava şartında işe gidip geliyorum.
Kaldera haklısın Forum cok dağıldı insan bırakın aradığını bulmayı ben bu motor hakkında bilgi arayışında olsam bu kadar sayfa gözümü korkutur. Çoğu konuyu iki - hatta 3 kez yazmak zorunda kaldık ve insanlar bu kadar sayfayı okumaya üşendikllerinden Aynı soruyu soruyorlar ben Şahsen yinede cevap yazmaya çalısıyorum.
yanlış anlamayın bazen bos seylerde yazıyoruz bence forumu bölelim.
Burası motor hakkında bilgilendirme, yaşanan sorunların tartısıldığı bir yer olsun. Resimlerin paylaşıldığı.
Watercolors toplu alım ve için bir başlık açabilirsin bence daha iyi olur. Gerektiğinde buradanda link verilebilir.
Tabii bu benim şahsi fikrim. bilmiyorum katılırmısınız.
(seçmiş olduğum ve bindiğim motorun başkaları tarafındanda onaylanması ve aramıza yeni kullanıcıların katılması çok hoş dilerim bu böyle gider
Reklamlar
-
09 Aralık 2005, 00:05
#362
serdumeny demiş ki
motoru çalıştırdım problemsiz 2 dakikalık bi yola gittim stop etttim tekrar çalıştırmak istedim ama elektirik ateşlemesi çalışmadı
orda kaldım sandım defalarca denedim tık yok sonra viseti boşa aldım öyle çalıştı sonrakilerde aynı şekilde normalde şu ana kadar vitesteykende marş alıyodu niye böyle oldu anlamadım
Sevgili Serdumeny;Maşallah bu ne hız...3000leri geçmişsin.Diğer motorlarda nasıldır,bilmiyorum.Ama regal'de motor viteste iken debriyajı çekmemişsen,marş vurmaz.Bu bir güvenlik tertibatı.Ya boşa alacaksın,ya da viteste ise debriyajı çekeceksin.Aslında(özellikle sabahları)her ikisini de yapmak lazım.Yani,hem boşa alıp,hem debriyajı çekerek marşa basmak,motorun daha rahat çalışmasını sağlıyor.Herkese keyifli sürüşler dilerim.
-
09 Aralık 2005, 01:34
#363
sevgili arkadaşlarım..bu motor karşılaştırması hakkında bende bir şeyler yazayım.kendine uygun olanı seçmek,kullanılabilirliğini araştırmak,işlevselliğini,boyunu ,kilosunu,dış görünüşünü ne bileyim güvenliğini öğrenmek bu konularda bilgi sahibi olmak yada olmaya çalışmak bilinçli kullanıcının bence uygulaması gereken konular.hangimiz motor almadan önce araştırmadıkkı? diğeri veya diğerleriyle kıyaslamadık.ben şahsen jınlunla çok mukayese ettim.kendime göre krıterlerim,limitlerim vardı ve bunuda kıyaslayarak yaptım.ve kararımı raptordan yana kullandım.bu konuda çokda uzman görüşüne gerek yok sanırım.
cyunus arkadaşım gereksiz bir söylemde bulundu.shemoto arkadaşımda üzerine biraz fazla alındı gibime geliyor..
-
09 Aralık 2005, 02:00
#364
Sevgili watercolors ve diğer dostlar bayilik anlaşmamızı yaptık şu an yer bakıyoruz bu arada ankara 1 değil 3 bayiye kavuştu ben bunlardan biri olarak size ankara nın 2006 yılı için altın çağını yaşayacağını söyleyebilirim (regal raptor için) bu arada umarım siteden yeni modelleri görmüşsünüzdür emin olun çok daha güzel gelişmeler geliyor ben ankara için fan club oluşturmayı beraber oturup sohbetler ederek tecrübelerimizi paylaşabileceğimiz bir platform yaratmaya çalışacağım o yüzden yer seçiminde zorlanıyorum onun dışında tüm gelişmeleri size iletmeye devam edeceğim hepinize saygılar görüşmek üzere
-
09 Aralık 2005, 02:12
#365
@emreben,
yeni dadyw c 250cc'ye baktım. gidonu güzel duruyor da o benzin deposunun üstündeki çıkıntı kötü olmuş gibi duruyor. internette bu modelin başka fotoğraflarını da bulamadım ne yazık ki. siz o kısmı gördünüz mü? nedir, ne değildir?bir de bilgisi olan arkadaşlara bir sorum olacak. regalde şu öne (neredeyse tekere kadar) uzanan metal parça görüntüyü çok bozuyor. o çıkarılsa motorun dengesi bozulur mu acaba? veya daha geriye çekilebilir mi? regal'in www.regalraptor.com sitesindeki resimlere baktığımızda öyle bir parça yok (gerçi radyatör de yok ama olsun) ve çok şık duruyor. bir de bizim regallerin jantları tel değil. değiştirilebilir mi?
May the Force be with McLaren Mercedes
-
09 Aralık 2005, 02:35
#366
güven61
öncellikli ilginden dolayı teşekkürler
ama ben zaten vitesteyse zaten devriyajı çekerek marşa basıyorum
ama bu şekilde bile çalışmıyo bi problem olmuş olabilir neyse boştayken sorun yok tabi bi ara geçerken gösteririz ali ustaya :-)
birde bikaç sayfa önceki forumda bi sorum daha vardı teknik anlamda bilgisi olan arkadaşımız cevaplarsa sevinirim
sabahları yaklaşık 2 dakika jiglede çalıştırdıktan sonra jigleyi indirip sürekli gaz veriyorum ve devriyaj ile yüksek gaz vererek basıp gidiyorum kapalı otopark olduğu için egzos dumanı problem oluya diğer araç sürücüleri için tabi sizce bi sakıncası olabilirmi bu şekilde kalkışın.
teşekkürler.:-)
-
09 Aralık 2005, 02:45
#367
-
09 Aralık 2005, 03:18
#368
evet, haklısın galiba. aynı model olsa gerek. artı ilk resme bakarsanız benim rahatsız olduğum şu iki yan demirin bağlantı yerlerinin boş olduğunu görürsünüz. galiba ilk resimdeki motorda da vardı ama çıkarılmış. güzel de durmuş, amma... bir, depo üstündeki çıkıntı kötü (yüksek) olmuş; iki, radyatör büyük olmuş ve motorun sahip olması gereken klasik havaya zarar vermiş.
May the Force be with McLaren Mercedes
-
09 Aralık 2005, 03:29
#369
watercolours adlı üyeden alıntı
depo üstündeki çıkıntı kötü (yüksek) olmuş.
bence eğer bu ikimotor aynı motor ise b serisi denilen resme bakılırsa hiç de kötür durmuyor ayrıca e serisinde gösterge gidonun önündeydi. bi çok motorda gösterge gidonun önünde değildir bu açıdan yeni modelde göstergenin gidonun arkasında olması çok hoş. ben o çıkıntıdan hiç şüphelenmioyrum çünkü tahmin ettiğimiz kadar yüksek bi gösterge yapçaklarını sanmıyorum. öyle böyle derken yaşasıııııııııııııııııııınnnn gelmiş benim motor ama düzgün bi airbrusha ihtiyacı var. bu sticker desenler hiç hoşuma gitmedi :-o
-
09 Aralık 2005, 11:16
#370
-
09 Aralık 2005, 12:41
#371
Aman dikkat GreatWhiteShark yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin ağzından yer alsın umarım ehliyetine kavuşursun artık benimde martta motoru almam kesinleşti eee havalar ısınınca bi toplantı bi gezi gibi bişiler düşünürüz gerçi mart'a cok var ama biraz ileriyi düşündüğümde gerçekten şimdi yerimde duramıyorum...:D :D
Bişey daha sormak istiyorum arkadaşlar bu sarıkayaların yellowrock' yani ingilizce isimli bi sitesi vardı orasının adresini bir daha yazabilirmisiniz? www.sarıkayalar.com adresinde B ve C serisi motorsikletleri göremedim dee...Cok da merak ettim acıkcası E serisinin abilerine benziyo bunlar:lol: :lol:
Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...
-
11 Aralık 2005, 01:55
#372
selamlar herkese , acıkcası ben görünüş olarak C serisini beğenmedim (Uzaktan Mondial MCT ye benzemiş )hele deponun ustundeki iğrenc olmuşş:-:x :x x ve neden radyatörü büyütmüşler eskisinde sorun yok tu ki.:shock:
B seridinde ise bir tek ön tekerin birazdaha ileride olması hos olmuş ama radyatör yine işi bozmuş gibi.
Benimki diye söylemiyorum ama en iyisi E gibi gördüm.
Bu arada bir sorunum var özellikle yamurlu ve hatta yolların çamurlu olduğu günler de ortalama 80-100km hız yapıyorum (TEM de trafik akısına uymak için) ancak eve geldiğimde botlarımda bileklerimin bir karış ustu ve sırtımın(kaskın bitiminden nerede ıse belime kadar)nokta nokta (ama sık) çamur oluyor.
Tamam çamurlık kısa ama Arkadaki plakalık çamuru kesmesi lazım anlamadım nereden geliyor. Sizde de oluyormu?
Bu arada motorda kolay çamurlanıyor alaahtan işe gittiğimde bıraktığım otopartakiler sevabına su tutuyorlar Yokasa 3 günde motorun rengi bilr gözükmeyecek.
Bakalım yarın hava fena olmmazsa komple bir yıkatacagım. Cilalayıp parlatacagım.
bu konu (ÇAMUR) haricinde sorun yok Her sabah ilk marşta alıyorr .( MAŞAALLAH):grin: :grin:
-
11 Aralık 2005, 11:49
#373
Bu yeni C 250 yi ben pek beğenmedim. Gerçi canlı olarak görmedim ama B serisi dedikleri motorun duruşu çok daha güzel bu motor biraz postacı motoru gibi olmuş. Harleyin eski modellerine benzemiş. 250 E hala favorim.
-
11 Aralık 2005, 17:22
#374
Arkadaşlar uzun süredir (neredeyse Raptor'umu teslim aldığım günden beri) yazma fırsatı bulamadım.Demek motosikletle bir araba altında kalsak veya biryerlere uçsak kimse merak edip de ''yaa bi fes71 vardı.Yeni motosiklet almıştı ne oldu acaba?'' demeyecek.Neyse bu kısa sitemden sonra gelelim Raptor'a;aslına bakarsanız alalı bir ay civarı olmasına rağmen hafta içi ancak akşamları evde olabildiğimden pek binmek nasip olmadı.Şu an 40 KM.deyim.Ama şunu söyleyebilirim ki Allah'a şükür en küçük bir çalışmama problemi ile karşılaşmadım.Her akşam 10 dk. çalıştırıyordum ama geçen pazar gününden düne kadar hiç çalıştırmamıştım.Dün üçüncü marşta aldı.Püf noktası daha önce de yazıldığı gibi asla gaz vermemek ve jikle açık konumda çalıştırmak.
Diğer yandan dün A.Hisarı sahilden Beykoz'a doğru giderken Kanlıca civarlarında bir ekip otosunun arkamdan geldiğini farkettim.Zaten rodajda olmam nedeniyle 40 ile falan gidiyordum.İyice sağa yanaşıp geçmesini bekledim ama geçmeyerek arkadan gelmeye devam etti.Çubuklu Dalgıç Okulu'na yaklaşırken megafondan sağa çekmemi söyledi.Bunun üzerine sağa çekerek durdum.Evrakları istedi ben de (sahip olmanın rahatlığıyla) gösterdim.Bunun üzerine acemice kullandığımı ve trafiğe çıkarsam kaza yapabileceğimi söyledi.Evet biraz tedirgin kullandığım doğru ama ''acemice'' lafını kabul etmiyorum.Bunun üzerine ben de sürücü belgesine sahip olduğuma göre bunun sistemin hatası olduğunu,o zaman 4 kuka arasından geçirerek ehliyet verilmemesi gerektiğini ve trafiğe çıkmadan da tecrübe kazanamayacağımı söyledim.Tabii bunu söyleyen memur arkadaşın motosiklet tecrübesi de nedir pek bilemiyorum doğrusu.Ama yine de biraz moralim bozuldu:mad: .Bugün hiç kullanmadım.Lafı fazla uzattık.Hepinize kazasız sürüşler.Hoşçakalın:grin:
PRUVANIZ NETE,DENİZLERİNİZ SAKİN,
MOTOSİKLET HAYALLERİNİZ GERÇEK OLSUN! 34 HVD 12 SİYAH İNCİ
-
11 Aralık 2005, 23:01
#375
Bu gün cıktım 1 saat kadar bom boş dolaştım sonra kızıltoprakta motor yıkama yapan bir yer var oraya gittim adamlar motor yıkama konusunda iyiler yalnız benim motoru askıya alamadılar zira egsoz uzun geliyor ve askıdan kayıyor O zincirin arkasındaki vidanın biraz daha uzun olması gerekiyor sanırım neyse kr,ko ,le kaldırdılar.
Neyse zincir dahil tertemiz oldu.
Bu arada admalar çin malı motor yıkamadıklarını sorun lar olduğunu söylediler. İnceleyince diğer çinlilerden baya kaliteli dediler.
Sobra bir yere kapalı garaja cektim. Nikelajları parlattım .
Çok hoşuma gitti.
-
11 Aralık 2005, 23:28
#376
GreatWhiteShark adlı üyeden alıntı
.. Kaldera ehliyetini pazartesi alıyor ve artık onu kimse tutamayacak... Motorunu çalıştırabilirse tabiiii
sevgili dostum ..motorumun çalışmama nedenlerini bir önceki sayfada anlattım sanırım gözden kaçırdın.sorunum artık kalmadı.yani kısmen kalmadı.ilkservisten sonra dahada iyi olacak.
yarın ehliyetimi alıyorum kısmetse.bazı sıkıntılarım var.bir kaçgünlüğüne kaçmak istiyorum.hem yol yapmış olurum,hemde ilk bakım işini hallederim.biraz kafamı dağıtmak istiyorum,bu bana iyi gelecek....
-
11 Aralık 2005, 23:32
#377
ön, arka çamurluk ve benzin deposu üzerine şekiller
selam arkadaşlar...
motorun üzerindeki alevleri çıkartıp onun yerine kendi tercihiniz olan başka bir amblem veya bir şekil yaptırtanınız oldu mu aranızda? bu haliyle de çok güzel ama ben kendi desenemi yaratmak ve alevlerle değiştirmek istiyorum. Yapanınız varsa veya aklınıza gelen güzel şekiller varsa paylaşalım. kendine saklamak isteyip benim motorum tek olsun diyeniniz varsa o da güzel 8) Motorlarımızı en güzel şekillere getirelim :D
ben mesela benzin deposunun tam ortasına bir pegasus yaptırmak istiyorum, kanatları da alev gibi deponun sag ve sol yanlarına acılacak.
fikirleri paylaşalım...
Bir zamanlar Kızılderililer atları özgürce dolaşmak için kullanırlardı, atlar gitti yerine özgürlüğümüzü yaşadığımız Motorlar geldi.
-
12 Aralık 2005, 13:02
#378
merhabalar arkadaşlar,
(cyunus olan kullanıcı adımı, gördüğüm lüzum üzerine değiştirmiş bulunmaktayım)
batista123 demiş ki:
"özellikle yamurlu ve hatta yolların çamurlu olduğu günler de ortalama 80-100km hız yapıyorum (TEM de trafik akısına uymak için) ancak eve geldiğimde botlarımda bileklerimin bir karış ustu ve sırtımın(kaskın bitiminden nerede ıse belime kadar)nokta nokta (ama sık) çamur oluyor.
Tamam çamurlık kısa ama Arkadaki plakalık çamuru kesmesi lazım anlamadım nereden geliyor"
Tahminimce bu sıçratmalar motor ve sürüşten kaynaklanmıyor olabilir. yan taraftan hızla geçen arabaların neden olduğu yapay rüzgar ile pis-çamurlu su zerreciklerinin üzerine çarpması ile oluşmaktadır.
kaldera'nın daha önceden de motorun çalışmama konusunda karbüratör ile ilgili tespitleri vardı. son olarak, karbüratör içinde yer alan iğne şamandıranın kaçak yapabileceğinden bahsetti. kendisine bu bilgileri bizimle paylaştığı için teşekkür ediyorum.
great, ehliyet almanın kolaylıklarına değiniyor. ben bu konuda şöyle düşünüyorum. ehliyet almak kolay olabilir.. belki de olmalıdır. problem bizlerden kaynaklanıyor. ehliyet aldık diye trafiğin ortasına çıkmanın bir manası yok. tecrübeli değil isek, mal ve canımızı neden tehlikeye atalım. bu nedenle tenha yerlerde alıştırma yapılmasında fayda vardır diye düşünüyorum.
Sarıkayaların sitesi yenilenerek flash animasyonlar ile daha da bir güzel olmuş. regal in yeni bir versiyonu olan C serisi getiriliyor herhalde. Daha önce de V3 resimleri vardı. Galiba v3 pek taraftar toplayamadı siteden kaldırıldı.
Bu arada E ve C serisinin; internet sitesinde verilen teknik özelliklerinden hareketle detaylı karşılaştırmasını yaptım. Bazı sonuçlar çok ilginç oldu. Belki bazı arkadaşlar da fark etmiştirler. Şöyle ki:
Teknik özelliklerin hemen çoğu her iki motorda da aynıdır. Görsel olarak küçük farklılıklar vardır. Ancak, görüntü olarak E serisi daha bir ağır başlı görüntüye sahip duruyor.
E serisinde motorun 2 silindirli olup olmadığı teknik özelliklerde yok iken, C serinde vardır. Bu durumda E serisi kaç silindirli acaba diye bir soru geliyor benim aklıma. Muhtemelen çift egzoz lu olduğu için E serisi de 2 silindirlidir diyesim geliyor. Doğrumu acaba?
E serininin motor beygir gücü belirtilmezken, C serisinin motor beygir gücü 16 hp olarak belirtilmektedir. Bu konu bir ara forumda da işlenmiş ve zannedersem great E serisi için 17 hp olduğunu yazmıştı. Şimdi soru şu: E serisinin beygir gücü nedir? Hatta motorun yeni satışa sunulduğu sıralarda bile neden teknik özelliklerin tam ve açık olarak yazılmadığını merak ettiğimi de ifade etmiştim. Yine o zaman Sarıkayalar yetkilisi ile telefonda görüşerek bu durumu da arz etmiştim. Ama yine E serisinin teknik özelliklerinin ayrıntılı yazılması ile ilgili olarak o zamanlardan bu zamanlara kadar değişen bir şey olmadı.
Yine E serisinin yedek benzin tankı 2,7 lt iken, C serisinin yedek benzin tankı 2,4 lt dir. Demek ki E serisi ile daha çok yol gidilmektedir.
Yine E serisinin Avrupa tip onay belgesi varken, C serisi ile ilgili bu konuda bir bilgi yoktur.
Gelelim en önemli teknik özellik farkına. Her iki motorun bir çok teknik özelliği aynı olmasına rağmen (233 cm küp silindir hacmi, 1465 mm uzunluk ve 160 kg net ağırlık gibi özellikler) E serisinin sürücü dahil taşıma kapasitesi 250 kg olarak belirtilirken, C serisinin sürücü dahil taşıma kapasitesi 171 kg olarak teknik özelliklerinde yer almıştır. Şimdi soruyorum.. ne değişti de C serisinin taşıma kapasitesi azaldı? Yada E serisinin taşıma kapasitesi yanlış mı idi?
Sonuç olarak, Sarıkayaların şu an internet sitesinde yayınlanan E ve C serisinin teknik özelliklerinden hareketle; C serisinin satışa sunulduğunda fiyatının E serisinden daha ucuz olması gerekmektedir diye düşünüyorum. Ayrıca, E serisinin satın alınmaya devam edilmesinin daha mantıklı olduğu kanaati bende ağır basmıştır.
Yanlışım var ise arkadaşların beni düzeltmesini temenni eder.. yeni motor almayı düşünen tüm arkadaşlara dikkatli olmalarını öneririm.
-
12 Aralık 2005, 17:50
#379
cyunus orda verilen bilgilerin bi çoğu tutarsız.o verileri ben de çok irdeledim. benim izlenimime göre c serisinde ön tekerin şasiden daha uzak bi mesafede olması gerektiğidir. ancak iki motorun da dingil mesafesi mm cinsinden aynı (ikisinin de dingil mesafesi 1465mm yanlış hatırlamıyosam). bunun olması imkansız çünkü eğer böyle olursa C serisi motorun şasi boyu kısaltılmış olmalıdır ki bu çok saçma bi durum olarak karşımıza çıkıyor. ben ordaki verileri sadece tahmini ve yaklaşık bilgi açısından değerlendiriyorum çünkü her çin malı gibi bu motor da çin. yani tam olarak ne olduğunu üretici firma belki bilir ama distribütör firmaya kesin bilgi verilmiyo olması ihtimalini göz önünde bulundurmak geliyo benim aklıma. ancak dedğim gibi ordaki bilgilerin hepsini kesin optimum veri olarak değerlendirme yapmak bana yanlış geliyo çünkü tutarsızlık olduğu apaçık. ancak şu da var ki ben bu C serisini yakından görmeyi çok istiyorum umarım v3 gibi olmaz bunun sonu... :(
-
12 Aralık 2005, 19:27
#380
Arkadaslar ben bugun sarikayalar ı aradım
Bana C serisinin Ocak ayının ilk haftası satısa sunulacagini ve fiyatınında 4290 YTL olmasını beklediklerini soyledi.
Sekil itibariyle C serisi bana sanki daha sık bir goruntu uyandırıyor bu sahsi fikrim yakın zamanda da almayı dusundugum icin C serisi bende daha agır basıyor.
Herkese sevgiler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler